Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

Stiu aia la care te duci, si mai ales scrie pe trager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R134a.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

mi-am rezolvat si eu problema aer conditionat: compresorul nu cupla, apasam butonul de ac, se aprindea butonul, porneau ventilatoarele, insa compresorul era mort

Am avut compresor si releu defect (facut constatare in service ) - luat piesele sh :

releul nu s-a potrivit , a fost nevoie sa fie desfacut si reparat ( asa a zis mecaniu - cica avea probleme la contacte...). acum am un releu de dat, revin cu un cod.

compresorul avea alta mufa => taiata mufa si pusa cea de pe compresorul defect

am completat si freon

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

o problema golf IV 1.4 16v tip motor BCA

nu merge aerul conditionat

am schimbat releul de sub baterie cu unul identic de la dezmembrari de fapt cu trei module si totnu merge

am incarcat instalati cu freon 700 gr

am pus compresorul pe direct -merge beton

mi-a scimbat o sursa si un releu de pe sub bord tot nimic

intrebare !

daca am scurt pe instalatie se vede daca pun testerul ?

sau daca stie cineva ca se intrerupe sau are alta buba si ma poate lamurii i multumesc anticipat

am mai auzit ca se mai pot intrerupe firele de la ac pe sub stergatoare ca cica trec pe acolo

este adevarat

?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub stergatoare, nu. Poate sub baterie.

Daca ai climatronic, scaneaza cu VCDS-ul si vezi ce eroare gasesti.

Alternatorul incarca bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da alternatorul incarca bine

nu am clima am aer conditionat

si inca o chestia cand dau drumul la AC nici ventilataorele din fata nu pornesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa iei la verificat partea electrica a instalatiei de aer conditionat, din pacate.

In primul rand, fa si verificarile de la post-ul 210 pentru a vedea daca iti merg ventilatoarele. Aici ai link-ul : http://vwforum.ro/topic/24576-electroventilatoareventilatoare-probleme/page__st__200__p__1847997#entry1847997

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok asa am sa fac

am sa revin cu ce am gasit

va multumesc mult pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa rost de schema electrica a instalatie de A/c, verifica bine toate sigurantele, inclusiv alea de pe baterie si apoi apuca-te de cautat pe fire si vezi ce gasesti defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mc florin , eu nu mai am stickerul pe tragger ca am sters mai demult plasticul ala si s-a cojit incet incet pana ce m-am enervat si l-am curatat de tot , evident nenotand nimic :) am priceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si au o pb cu aerul conditionat la Golf IV 1.4 16 v.. Din verificarile pe care le-am facut se pare ca este vorba de releul de sub baterie.... Am si o serie notata 1j0919506q . .. Are idee cineva unde gasesc piesa asta second hand , sau noua.. Am tot cautat dar nu se potriveste la serie.. THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul cu Q in coada are un inlocuitor care are terminatie cu K.Deci ambele sunt bune.Pe af Swag in face si are codul 32 92 6141 la 400lei.Mai intai de toate trebuie sa te asiguri ca el este de vina.Cunosc un caz asemanator ,au dat vina pe releu si ...erau doar corodati papucii in care intra o siguranta in blocul de sigurante.A dat banii pe releu degeba.Incearca sa ajungi cu el si la un electronist priceput care il poate repara.Din cate am vazut ...nu e imposibil de reparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea

fratilor ma dispera aerul conditionatla golful meu

am fost ieri la un service AD garage in piteti

m-au tinut acolo doua ore ca sa imi spuna ca nu stiu din ce e

adica nu stiu de ce nu merge ac

au pus testerul si inca o prostie si nu i-a dat de cap

eu credeam ca tipi astia de la service chiar se pricep

mi-a spus ca s-ar putea sa fie din butonul de ac

am desfacut bordu ieri si am pus firele de le buton pe direct

surpriza TOT nu amers

daca are cineva vreo solutie va rog sa imi spuneti

apropo modulul de sub baterie e bun adica am schimbat vreo 4 si degeaba

scurt pe instalatie nu are ca imi spuneau astia ieri

supapa de presiune la fel am schimbato cu alta si tot nimic

daca are cineva vreo idee astept

adresa mea de e-mail mihai.grigoriu@daciagroup.com sau miha_haha@yahoo.com

va multumesc anticipat

Modificat de mihai59174
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pornesti aerul conditonat trebuie sa plece ambele ventilatoare, cuplezi aerul si masori daca merge tensiune la compresor, este o mufa inainte de compresor, daca ai tensiune si nu merge posibil sa fie bobina care actioneaza ambreiajul compresorului, poti sa incerci sa alimentezi compresorul pe direct cu 2 fire de la baterie, verdele e plusul daca nu ma insel, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pleaca niciun ventilator cand pornesc AC-ul

am pus si pe direct compresorul si merge baga rece functioneaza perfect

am masurat si tensiunea la mufa cand e aerul pornit si nu este tensiune de loc

astept mesajele voastre si pe email

va multumesc frumos

o zi racoroasa va doresc ca poate voua va merge AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu pleaca ventilatoarel nu are cum sa-ti porneasca AC, daca zici ca releul de sub baterie e bun atunci verifica ventilatoarele siguranta de pe baterie, termocupla.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor moderatori, va rog faceti din acest post un topic sticy sa fie vazut de toata lumea mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Am avut si eu problème cu AC la masina si am urmat pasii de testare recomandati de Al bundy (foarte bine detaliate). La mine porneau ventilatoarele dar nu cupla compresorul.

Dupa ce am facut toate testele (sigurante, verificat freon in instalatie, etc) am ajuns la mufa compresorului si am observat ca era o problema cu ambreiajul compresorului (circuitul era intrerupt undeva)

Sfatul meu ar fi sa incepeti cu verificatul de la compresor cu un aparat de masurat (15 ron din piata), verificati daca ajunge curent la acea mufa si verificat la mufa compresorului daca este interupt pe undeva ambreiajul. Este mai usor de verificat decat releul. De sub masina se ajunge ff usor si la mufele releului de sub baterie (fara sa scoateti bateria si suportul acesteia). Eu m-am pris destul de tarziu de asta.

Am fost in service si au reparat ambreiajul compresorului (au vazut unde era arsa o sigurata/legatura si au facut legatura intre elementele intrerupte).

M-a costat 200 ron toata nebunia.

Multumesc mult tuturor celor care au dat sfaturi aici, foarte utile.

Bafta multa si o zi buna.

Matei Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea

am promis ca vin cu vesti

am incercat si epuizat toate variantele care m-i le-ati dat

am masurat tot ce era de masurat -perfect

am fost cu masina intrun service AD GARAGE

au stat doua ore cu terser si cu inca o chestie care a masurat nush ce si surpriza TOT NU MERGE adica nu au descoperit nici ei

releul de sub baterie este bun

supapa de presiune este buna

butonul de comanda AC este bun -am demontat jumate de bord

compresorul daca il pun pe direct merge

freon -este plina instalatia

presiune -masurata este bine

am luat-o pe fir la instalatia electrica este totu ok

sigurante ok

daca mai exista ceva ce mai pot face va rog sa imi spuneti

va multumesc

Modificat de mihai59174
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mergi al un electrician specializat pe grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu urmatoarea problema cu aerul conditionat la un Seat Leon 1 90 CP ALH :

Cand apas steluta de climatronic incepe sa bage aer rece pentru cateva minute dupa care se simte aer cald. Precizez ca ventilatoarele functioneaza, instalatia are freon ( azi am verificat ). Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi cu privire la ce as mai putea verifica. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vine cald, compresorrul mai este cuplat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Da cel putin asa imi arata, fulgul ramane aprins pe climatronic. Si daca il opresc si il las cateva minute si il pornesc incepe sa mearga iara pentru un timp scurt. Mersi

Modificat de silvester11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vobesc de bec ci de ambreiajul compresorului. Mai ramane cuplat ? Se mai invarte ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ramane cuplat. La relanti am pornit clima si baga aer rece pana incep sa accelerez dupa care se simte aer cald, dar ambreiaju ramane cuplat,se vede invartindu-se. Am verificat si erorile cu climatronicul si imi arata .0

Modificat de silvester11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!