Jump to content

Aer conditionat - probleme


nix
 Share

Postare recomandată

asadar in seara asta am scos bateria cu tot cu suportul de plastic,

am scos si releul de sub ea,

l-am demontat si lamele acelea de cupru par in regula vizual;

suplimentar am pus bateria de proba asa ,,, cu releul demontat si am rugat un prieten sa se uite daca se misca lamelele si daca fac contactul cand pornesc AC-ul si se pare ca acel releu lucreaza

compresorul in schimb nu intra in functiune, adica se invarte cureaua de accesorii, se invarte rola care ar trebui sa-l cupleze si pe el, dar la apasarea butonului de AC din masina, ambreiajul lui nu il baga in functiune

ambele ventilatoare (alea mari) de pe radiator merg in continuu cand pun contactul si chiar daca motorul era rece, ele continuau sa mearga ca nebunele chiar si dupa ce am scos cheia din contact

ca sa le pot opri ... am scos siguranta fuzibila de pe baterie si abia atunci s-au oprit si ele

as spune ca undeva este un senzor de temperatura ... care nu functioneaza .. si cred eu .. ca din cauza acestuia ventilatoarele merg pana imi goleste bateria de tot

ventilatia in masina imi merge corect pe toate treptele de viteza

maine dimineata ma duc cu masina in service sa-i fac si o diagnoza ... si sa verific daca mai am freon in instalatie (a fost completat saptamana trecuta) ...dar din ce spunea un vecin .. cei de la acel service unde mai voi duce,,, nu prea sunt meseriasi si am sanse mari sa ma bage la cheltuieli aiurea ... asa ca speranta tot in voi este sa va mai dati cu parerea

oricum nu ma grabesc cu masina si cu cumparatul de piese pana nu sunt sigur unde este buba

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarile de aici: le-ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a fost imposibil sa le fac din cauza pozitiei incomode a acestui releu si a cablurilor foarte scurte

nu stiu cum este la altii ... dar la mine cablurile de la mufele releului sunt libere doar pe portiuni mici si daca as fi pus si bateria pe pozitia ei .. nu as mai fi avut cum sa mai bag si mainile pe acolo si sa masor cu aparatul de masura

riscam sa fac un scurt circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci un pic clemele in care sunt prinse cablurile ca sa poti masura. bateria o potil lasa jos si folosesti un set de cabluri cu clesti cu care se da curent iarna pentru pornire. Fara sa faci testele, nu ai cum sa vezi ce e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha am inteles ideea ta ..

am sa incerc maine seara sa fac si asta

am sa trec dimineata si pe la service sa mai aud si alta parere si sa fac o diagnoza

revin cu noutati imediat cum aflu ceva

mersi mult pentru sfaturi

o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata mi-am rezolvat problema cu ajutorul colegului Al Bundy

trebuia inlocuita siguranta cu numarul 16 ,,, pe care eu nu am verificat-o ... ca nu am stiut de ea :icon_redface:

asta este ... se mai intampla :icon_cheesygrin:

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfff, Stefanele!!! :))) Lasa, bine ca ai scapat pana sa ajungi sa te sece service-urile de bani. Daca se prindea vreunul ca e de la siguranta iti oprea masina si iti cerea bani pentru schimbul complet al componentelor sistemului de aer conditionat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 16 valve tip BCA -2002

salutare

am mai aplelat la acest forum si a dat rezultate

am o problema grava zic eu

am fost ieri sa bag freon deoarece din febroarie de cand am luat masina nu a mers AC crezand ca nu are freon

surpriza 570 grame freon a gasit dar tot nu merge

mi-a schimbat un releu si o sursa de sub bord - nimic

mi-a pus compresorul pe direct - mergea deci compresorul este bun

am schimbat si sonda aia de presiune

in final nu i-a dat de cap

a mai spus cineva ca sa schimb releul de sub baterie

l-am schimbat cu unul de pe o skoda 1.8 turbo cu clima dar tot nimic

ma poate ajuta cineva?

daca ar fi scurt pe instalatie este grav ?. se poate gasii?

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit si tu aici: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar in principiu dela releul asta de sub baterie sa fie?

eu am citit ce mi-ai trimis dar;;;;; eu sunt meneger nu mecanic sau electrician

mare lucru nu am priceput

adica as putea inlocui cu unul identic ca al meu si daca nu ar merge ? care ar fi cauza adica alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca esti meneger de ce te interesezi sa rezolvi singur problema (pentru asta e acest forum)

te duci frumos in service si ti-o rezolva baietii contracost

nu te supara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba ce esti cu ce vrei sa faci

eu am spus ca nu ma pricep foarte bine la electrica

si nici nu am un aparat de masurat

eu vreau sa stiu doar daca schimb releul si tot nu merge ce trebuie sa fac

ca doar doua mufe su doua suruburi pot desface si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-au efectuat toate verificarile necesare si toate componentele sunt ok, sigurante ok, circuit electric ok - atunci nu-ti ramane decat modulul de comanda al electroventilatoarelor - cel de sub lonjeron - trebuie schimbat cu unul compatibil - aceelasi cod sau inlocuitorul lui,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma ma lamureste cineva cum sta treaba cu releul de AC

vreau doar sa stiu daca il inlocuiesc si tot nu merge ce mei este de facut

v-am spus compresorul l-a pus pe direct si merge

va multumesc anticipat

am pus un modul de pe o skoda din 2001 cu clima

motor 1.8 turbo 150 cp benzina

la mufe se potrivea dar tott nu a mers

este posibil sa nu fie compatibil cu modulul de pe golful meu

eu ma gandesc ca este posibil ca modulul de pe skoda era cu clima

tu ce zici? multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, nu ai citit ce ti-am scris ?

Eu zic ca am fost destul de clar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, fa toate masuratorile din postul indicat de mine si, daca toate sunt ok schimba releul cu unul cu acelasi cod.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema cu AC-ul am si eu.......cand dau drumu AC-ului porneste compresorul vine aer rece numai ca atunci cand accelerez se aude un sunet ciudat parca geme motorul, se aude geamatul asta paralel cu matorul si parca ramane sunetul in timp ce eu nu mai accelerez si isi revine cu intarziere nu o data cu scaderea turatiei motorului. Nu stiu daca este chiar bine sa faca asa si de aia am postat, poate mai face macar pe la vreo unu ca sa ma ma pot elucida si eu intr-un fel sau altul.

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai schimbat ultima data freon-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masina de aproape doi ani si nu am schimbat freonul........masina este din 2001. Acel sunet este un fel de vajait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

la mine anii trecuti se auzea ca geme, si asta doar la relanti. Mie mi s-a parut ca se aude din interior, zona ventilatorului de la clima. Eu l-am uns cat am putut, dar parca nu i-a trecut atunci... anul asta nu am auzit deloc sa faca asa. Freon nu am bagat de cand am masina, adica de vreo 7 ani si raceste bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

stie cineva de unde gasesc oringuri pentru conducta de aer conditionat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la wurth au un set de oringuri, de diferite dimensiuni sau cam orice magazin de piese auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multe firme produc seturi de o-ring-uri de diferite diametre si grosimi, insa trebuie prima oara sa afli daca iti rezista acolo unde vrei tu s-o pui. Ideea e ca circuitul de aer conditionat are presiuni mari in interior si mi-e sa nu cedeze garniturile de genul asta. Ar trebui sa aiba mecanicii la service-uri asa ceva si sa-ti si zica daca sunt bune sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am sa intreb si aici ca poate nimeresc cum trebuie topicul , stie careva ce tip de freon se foloseste la g4 , adica eu ce cer la umplere ?! mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!