Jump to content

Probleme servodirectie


dj-alexz
 Share

Postare recomandată

am schimbat rulmentii odata cu flansele .


sunete ciudate nu am ... doar un cloncanit pe partea dreapta la denivelari mici si dese,care nu a disparut nici dupa ce am schimbat tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Deadly

    20

  • marius1982.11

    14

  • F l o r i n

    12

  • Bogdan Moraru

    9

Salutare,

 

As vrea si eu sfatul vostru legat de o problema. Am o Bora cu motor 1.9 si venind de la servici intr-o zi s-a rupt partial cureaua cu caneluri (cea de accesorii), dar nu de tot, ci cateva spire. Am ajuns cu chiu cu vai pana acasa cu masina, iar peste vreo 3 zile am zis sa merg la un service sa schimbe cureaua. Am taiat spirele care se desprinsesera pe acolo ca sa nu se incurce in cine stie ce, dar se pare ca a fost prea tarziu, pentru ca imediat cum am miscat de volan, nu mai aveam servo. Am suit-o intr-un final pe elevator si una din spirele alea de la curea s-a infasurat la rola de la pompa de servo si a blocat-o, tot uleiul a curs din ea, etc. Mecanicul mi s-a parut ca s-a uitat cam fugitiv, a zis ca s-a dus semeringul de la pompa si trebuie alta. Din experienta voastra, e ceva care se poate repara sau poate fi altceva in afara de semeringul ala? Multumesc de pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De curand am schinbat curea de accesorii si am observat ca fulia cu tot cu ax de la pompa servo are un joc axial de aprox un milimetru. este normal acel joc? Pompa nu prezinta scurgeri de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal. Când pornești motorul și pompa face presiune nu ma exista acel joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. 

 

De cand am masina, parca servodirectia mergea putin mai greu, dar am zis ca deh...e si ea batrana. In seara asta in schimb, am auzit un sunet ciudat: acel bazait specific servodirectiei. Am incercat sa verific nivelul uleiului, insa nu am reusit sa desfac busonul cu cheia. Va trebui sa iau o surubelnita si asa sa il desfac. Dar...daca trebuie sa completez...cu ce ulei sa completez? Sau hai ca il schimb complet. Ajunge 1l de ulei? de care sa iau? 

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ajunge 1l.oem sau swag,verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se pare ca m-a lasat si pe mine pompa de servo. Cand virez stanga-dreapta se aude un scartait puternic si volanul parca agata (se invarte in socuri) nu stiu daca m-am exprimat cum trebuie.

 

Intrebarea e ce pompa sa aleg? Noua oem, noua AM, sh sau sa incerc sa o reconditionez pe asta? Cei care ati mai schimbat cum ati procedat si cat de multumiti ati fost dupa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Lichid servo ai? ce culoare are?

esti sigur ca e pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

ai rezolvat problema ? si la mine se intampla la fel , cand iau de volan , mai ales cand e rece bazaie naspa si imi ia si din puterea motorului cand iau viraj , tre s-o turez mai mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna tuturor. 

Am o problema care ma "macina" cu automobilul meu (vw bora 2003 -tdi-131 cp). De cand mi-a fost schimbata coloana de directie (cu una second) volanul are anumite pozitii in care (cred eu) ca servodirectia incearca sa-l aduca puternic inapoi si rezultatul este ca volanul nu se roteste fluent. Mai exact cele 2 pozitii sunt: - cea de mers inainte si - cea de dupa o rotatie de 90 de grade (si catre stanga si catre dreapta). Intre timp am schimbat si caseta de directie (am crezut ca si de acolo poate veni problema) per total volanul se invarte mai usor dar cele 2 pozitii in care volanul "trage" tare sa revina inapoi au ramas.

Un sfat va rog.

Multumesc

Modificat de citizenics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema si la mine cu scartzaitul ,atat la relanti cat si cand virez . Am schimbat fulia la alternator care era blocata, rulmentii la alternator, intinzatorul de la curea dar sunetul nu a disparut. Nivelul la ulei in bidonas este la nivel si directia merge usor. Am dat cu niste sprai de rugina peste curea si fluii si sunetul a disparut pentru putina vreme. Vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, de curand am observat scurgeri la recipientul de ulei pt servo, azi dimineata dupa ce i-am dat cheie, am deschis capota si surpriza.. iesea uleiu tot pe afara... si facea spume, parca s-ar fi evaporat, iar in cutie  nu mai e nimic doar spume, i-am pus de pe la inceputul anului trecut, niste ulei de la "febi bilstein", Nr 06161, 1 L, dint-un bidonas de culare verde la fel e si uleiul, cineva mi-a zis sa-l scimb cu un alt tip de ulei de culoare rosie pt ca ar fi mai vascos, sunete nu am decat doar atanci cand virezi maxim, se aude ca un mic/finut fluierat, sper sa nu am probleme pe la pompa ca la ce scoruri sunt pe net.. au au.. :O Are cineva idee care sa fie problema? o fi de la ger?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am schimbat de curând(10000km)bieletele de direcție+capete de bara,.Cu câteva zile în în urma se auzea un scârțâit bon viraje,inclusiv pe loc.Am constatat la verificare,apă în burdufele aferente bieletelor,joc mare în aceste bielete,cremaliera din casetă de direcție cu rugina,lichidul din vasul de lichid al pompei de servo închis la culoare.

Menționez ca am schimbat burdufele bieletelor cu altele noi odată cu bieletele și ca acestea erau intacte,inclusiv colierele iar vaselina din era spălată.

Întrebări: cum a ajuns apă în acele burdufuri?

Ce ar trebui să fac în continuare,pe lângă schimbarea pieselor și ce ar trebui să urmaresc la mecanic să mi-se mai întâmple neplăceri de acest ge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Burdufe montate incorect sau coliere tip soricel folosite la montajul burdufului,burdufe de calitate proasta,manpoera de mantuiala.

Mergi la un mecanic sa iti schimbe burdufele(lemforder sau trw iti cumperi) si sa curete si spele de rugina axul casetei de directie....poate reusesti sa salvezi caseta de directie daca nu a inceput sa piarda lichid.

Asemeni schimba si lichidul de servo daca ai senzatia ca e negru sau daca nu a fost schimbat niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact!

Se folosesc doar burdufuri originale si coliere oetiker, montate cu cleste special, restul sunt tampenii gogonate, nici nu are sens daca mai vrei sa te tina caseta, care nu e tocmai ieftina nici SH. Intr-un final realizezi ca sunt bani aruncati.

Eu zic ca nu mai investesti in asta, oricum e compromisa, daca nu azi, peste 2 luni.

Ia una SH cu colierele originale intacte, fara sa o desfaci, nu are sens daca nu prezinta joc, scurgeri si mai ales daca nu le poti strange la loc cu clestele special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare si nu stiu daca sunt in topicul corect: la viteza mare (<80) cand accelerez brusc, se misca volanul (nu vibreaza) in stinga sau dreapta. La pompa de servodirectie se vede putin umezit pe langa axul pompei dar nu cred ca de aici ar fi prolema. vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are idee,care producător de casete de directi ar fi ok?Am găsit pe un site de piese auto mai mulți producatori!

Dacă mai știe cineva o caseta sh ce preț ar avea,orientativ!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea casetelor de pe site urile auto sunt reconditionate care se vand cu piese la schimb sau fara depinde de producator.

O caseta SH se invarte undeva la 500 lei dar e ca o loterie...(cum tie norocul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat pompa de servo,deoarece mecanicul a zis ca nu baga presiune(la relantiu se invartea greu volanul),cu pompa noua face la fel.A mai patit careva aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E afectata caseta de direcție. Zi de zi mă confrunt cu așa ceva.Spanul generat de pompa veche a ajuns în distribuitorul casetei și a uzat segmenții sau chiar carcasa.Dacă nu rezolvi rapid problema pica și pompa noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!