Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Va salut,

Din pacate ieri s-a aprins si la passatul meu 2.0. Tdi cr spirala + taierea de putere.La scan a aparut urmatoarea eroare.Pareri?

Dupa repornire masina merge normal...

post-31559-0-23717300-1418643350_thumb.p

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca furtunasele si firele de la N18 sunt ok ,atunci nu ramane decat inlocuirea valvei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ieri mi s-a aprins si mie martorul de la bujii urmat de lipsa de putere.

Azi a mers perfect.

Care ar putea fi cauzele cele mai probabile, adica cu ce sa incep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina - geometria variabila. Cel mai sigur insa faci o scanare sa vedem exact despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi. O sa fac o scanare si mai vedem dupa.

Daca e turbina, se mai poate face ceva, sau trebuie schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai depinde ce eroare ai. Limpu-ul l-ai luat peste 2400 ture? In sarcina? Dupa oprire / repornire si-a revenit? Daca ai overboost cel mai probabil geometrie cu pb - agata - aia se inlocuieste sau se curata (eu unul recomand inlocuire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in sarcina la peste 2400 rpm.

Dupa repornire si a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca furtunasele si firele de la N18 sunt ok ,atunci nu ramane decat inlocuirea valvei .

2.0 CR nu are furtunase de vacuum, doar electrica. deci schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e EDC 17, daca firele sunt ok trebuie schimbat EGR-ul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti,deocamdata in 200 km nu a mai aparut eroarea,sper doar sa nu ma lase de sarbatori  :icon_rendeer:  .

Dupa o rezolv eu.

Va salut si Sarbatori Fericite la toti colegii ! :santa[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut iar si mie eroarea "Check Engine" dupa doar 6 luni.

Masina se comporta normal, trage normal, isi face regenerarea fara probleme si nu am simtit nici o pierdere de putere.

Am facut o scanare si eroarea este:        008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)

                                                                                    P-0215 -000 - Implausible Signal - MIL ON

Mentionez ca am schimbat clapeta (VDO Siemens) si curatat EGR cu 7 luni in urma.

Mi-am adus aminte ca meseriasu de la service (nu service de reprezentanta) nu a facut nici o reglare din soft dupa instalarea clapetei noi.

Ce imi poate afecta aceasta eroare si aceasta nefunctionare a clapetei?

Din eroare sa inteleg ca am nimerit o piesa cu defect ascuns sau din cauza ca nu a fost reglata din soft? In functie de cauza ar trebui sa o schimb pe garantie, cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e de la clapeta de admisie ci de la cea de swirl, din pacate se schimba galeria de admisie cu tot cu actuator la acest defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat mai pot merge cu aceasta eroare? Ca nu cred ca reusesc sa fac ceva acum de sarbatori daca este la un pret piperat si nici nu stiu daca va fi in stoc undeva. Am sa incep cautarile.

Trebuie facute reglari din soft dupa inlocuire? Ca sa fiu atent de data asta.

Modificat de dutys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am avut o problemă cu actuatorul vacumatic de la turbo și l-am schimbat,am un passat b6 din 2009 cu 110CP bluemotion.

Mai trebuie făcute modificări din soft pentru el?am urmărit parametrii de la turbo la relanti și pedala la podea și am următoarele valori:

 

La relanti :

Mes_Block_10.png

 
 
și   
 
 
 
Cu pedala la podea:
Mes_Block_10.png
 
și 
 
 Mes_Block_11.png
 
 
Vă mulțumesc anticipat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un LOG in mers. Ce ai facut tu nu ajuta . Datele se vad in sarcina nu in acceleratie pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, desi nu pot schimba masina in semnatura, incerc totusi sa o prezint aici pt a descrie problema corect.

Touareg 7L 2009 3L V6 CASC, Tiptronic si DPF. A devenit masina de serviciu de putin timp. La primire am dus-o la scanat si nu prezenta nicio problema. La scurt timp in timpul unei depasiri mai serioase s-a aprins martorul de "bujii". Am tras pe dreapta si am oprit-o imediat. Dupa 3 min am plecat mai departe fara erori sau martori aprinsi. La 3 sapt dupa asta a reaparut avertizarea si nu s-a mai rezolvat cu oprirea ba s-a aprins si martorul de motor. Am dus-o la tester si au aparut o multime de erori de la egr si debit incalzire auxiliara. Pe langa astra toate a aratat si ceva episoade de voltaj insuficient. Am vrut sa schimb acumulatorul dar cei de la service au zis ca nu are nimic pt ca la testul de pornire a facut fata. Aseara am iesit sa alimentez si bujiile s-au suparat iar urmate de motor. Puterea si turatia erau in regula. Am parcat acasa cu gandul ca isi revine din nou. Azi dimineata la pornire mai era doar cel de motor aprins si am lasat-o sa se incalzeasca putin. Cand sa plec s-a aprins si cel de bujii si gata cu puterea si nu se mai tura peste 2000. Voi schimba bateria, toate filtrele si o voi scana iar. Ar mai fi ceva usor de verificat?

A, si azi dimineata ora era aiurea in bord. De aceea bateria e prima pe lista. Pot fi aceste simptome generate doar de baterie sau de ex filtrul de motorina prost?

Sa aveti un an nou cu sanatate, bucurii si fara evenimente neplacute!

Modificat de camsonat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr o diagnoza ai facut ?

Care sunt erorile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care au facut diagnozele nu au salvat datele si nici nu mi-au spus ce coduri de eroare sunt. Pt mine testare sau scanare inseamna tot una cu diagnoza. E foarte posibil sa confund dar despre diagnoza vorbeam mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testare, diagnoza, acelasi lucru, doar ca trebuiau sa-ti dea erorile pe o foaie, pe mail, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu Mihalachi

fai un tester la sintomele aste sunt mai multe probleme 1 senzorul de presiune fap ,2 fap ul infundat sau valvola egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea avea legatura si cu un senzor de temperatura? Intreb pt ca acum cateva zile la 20 de secunde dupa pornirea la rece, a pornit si nu s-a mai oprit ventilatorul de racire si care nu era influentat de AC. Lucrul asta mi s-a parut anormal, mai ales ca erau -10gC afara. Am Webasto standard pe masina si functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!