Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

ai nr lui de telefon? 0762610422 al meu daca ma poate contacta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna. Am un Passat Variant din 2006 si de curand mi-a aparut aceasta eroare la motor aparuta.

 

 

1 cod a gasit:
 
005213 - Senzor 3 temperatura gaue evacuare  
               P145D - 000 - scurt la plus - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00100000
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 135
                    rulaj: 195148 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2014.11.19
                    timp: 15:45:03
 
             împrejurari cod:
                    RPM: 1953 /min
                    viteza: 91.0 km/h
                    tensiune: 14.67 V
                    temperatura: 9.9*C
                    temperatura: 252.0*C
                    temperatura: 288.0*C
                    temperatura: 492.0*C
 
Stiti careva ce ar putea fi?

 

Un senzor de temperatura agze evacuare defect, se schimba. Pretul lui vreo 650 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu am intrat intr-o depasire si mi s-a aprins martorul in bord cu engine fault workshop si becul de la bujii care clipeste.am oprit pe drum la un service si a pus un tester general,mi-a gasit o eroare la ecu.a sters-o nu o mai aparut dar becul de la bujii tot clipeste.ce poate sa fie.?ca mai am de mers cu ea pana ajung la un tester de volkswagen.asta la motor de 5.0tdi.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu mentiunea ca am descoperit de unde venea problema. Era sparta/topita supapa de pe racitorul de gaze EGR. Au descoperit-o baietii de la service Cidan din Oradea si au inlocuit-o cu una second-hand. Piesa plus manopera 400 lei.

 

Multumesc pentru sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am o problema si poate ma poate ajuta cineva care a patit ceva asemanator sau este in domeniu si se pricepe mai bine! Acum vreo 2 luni mi-a aparut in bord engine fault, visit workshop si bujia care pulsa impreuna cu sunetul acustic de rigoare. Dupa ce am oprit si pornit motorul si-a revenit. Am sunat o cunostinta de la reprezentanta vw si mi-a spus ca ar fi pompa de inalta si sa nu mai merg cu masina pana nu o schimb ca se infunda tot sistemul de injectie si costa aproximativ 30.000 de lei reparatia dupa aceea. M-am conformat si am schimbat pompa de injectie, cu una noua, care dupa cum stiti costa o caciula de bani. Surpriza a fost ca dupa o luna de la schimbarea pompei, eroarea a reaparut. Doar ca daca inainte sa schimb pompa , daca opream motorul si il porneam isi revenea. Acum cand a dat eroarea a inceput sa nu se mai tureze si sa mearga in suturi. Dupa ce o opream, cand o porneam o lua dupa ce invartea foarte mult. Dupa ce am lasat-o 5 minute si-a revenit si a mers fara probleme. M-i s-a spus sa schimb supapa de presiune de pe rampa de injectie. Am schimbat si acea supapa tot cu una noua. Din nou a mers fara probleme vreo saptamana, adica pana astazi cand a dat din nou eroarea! Acum am comandat si senzorul de presiune, cel de pe rampa din dreapta! Pana sa vina si sa il schimb, ma poate ajuta cineva sa-m spuna care ar fi problema? Eroarea pe care o da este P0087 - Fuel Rail/System Pressure Too Low.

Aceasta se spune ca ar fi eroare de pompa de injectie, dar pompa este noua, la fel si supapa de presiune de pe rampa.

Mai precizez ca eroarea o da numai la pornire, adica daca a pornit si nu o da din prima, nici nu face vreo problema. Deci o da ocazional si numai la pornire, iar daca o las putin isi revine si merge iar cateva sute de km fara probleme. Deci are altceva care se pare ca se amplifica, dar totusi se intampa destul de rar. Acum astept si senzorul de presiune, dar pana vine, ma poate ajuta cineva cu o parere sau daca a mai patit cineva ceva asemanator? Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O eroare care da bataie de cap multora pe bani clientului si nu stiu pe ce te-ai bazat tu de ai schimbat pompa de inalta presiune din prima si apoi regulatorul in prima faza trebuia sa verifici daca exista span in rezervor ca este cel mai concludent...mai rar dar daca gaseai span in rezervor fara alte artifici sa o mai iei pe bajbaite ca e asta ca nu e asta sigur trebuia schimbat tot sistemul de injectie este compromis.

Defectul face referire la o pierderea de presiune acesta poate fii din n cauze,unele mai ieftine si unele mai scumpe si se pare ca tu ai ales una scumpa dar fara rezolvare inainte de a mai schimba ceva eu iti recomand sa cauti pe cineva care se pricepe la sistemele de injectie CR si sa verifice urmatoarele :

- un banal filtru de combustibil colmatat  (la A6 aceeasi eroare) si tot la un A6 aceeasi eroare si aici a fost pompa de inalta presiune

- furtune/conducte de combustibil strangulate,indoite(verifica traseu rezervor-rampa)

- supapa de retinere presiune pe retur

- existenta spanului in rezervor = compromis tot sistemul de injectie 

- pompa de joasa presiune (la Touareg aceeasi eroare)

- pompa de transfer(daca ai putin combustibil in rezervor si aia nu isi face treaba pompa de joasa presiune nu are ce trage din rezervor si distribui in rampa)

- pompa auxiliara 

- log pe mvb presiune rampa,regulator presiune,regulator debit si senzor presiune

Logul acesta trebuia facut de prima data si interpretat de cineva priceput care iti putea spune exact e pompa sau nu e pompa,acum intrebarea mea este cand ai schimbat pompa sa gasit span in exces in instalatie...daca da e posibil sa fie compromis tot sistemul de injectie

Acum daca tu zici ca masina merge ok si nu scoate fum este putin probabil sa fie vorba de un injector.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Nu s-a gasit span absolut deloc pe nicaieri. Problema este ca acest defect apare rar, dar apare si am vazut ca in general cand motorul este cald. La rece nu a facut niciodata! Iar pornirea la rece, chiar si acum cand este frig este foarte buna. Dupa ce face, daca o las o perioada, isi revine si merge normal poate inca 2-3 saptamani.

Modificat de SilviuDTA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am patit ceva asemanator, eroarea aparand sporadic la inceput (cam o data pe zi, dupa ce se incalzea motorul) si se rezolva printr-o repornire. In momentul in care aparea eroare in bord pierdeam din putere si masina se accelera foarte greu. Dupa vreo saptamana, nu s-a mai rezolvat prin repornire.

Problema la mine a fost un sezor de temperatura de la gazele de evacurare (cel dinainte de filtrul de particule). Costul lui a fost in jur de 500 de RON la volksparts.

Sunt cam 6 luni de la schimbarea lui, timp in care nu am mai avut probleme.

Acum nu stiu daca si la tine e aceeasi problema (tu avand un alt motor) dar ar trebui sa apara la diagnoza.

Mult noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am un passat 2.0l 110 CP din 2009 și mi-a intrat în limp mode,aprinzându-se indicatorul de la bujii, "Engine Fault!Workshop" și indicatorul de la motor.Indicatoarele se stingeau după ce reporneam motorul,dar mașina nu mai trage.

După o scanare cu VCDS am găsit erorile acestea:

 

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 201910 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.04
                    Time: 17:45:37
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2484 /min
                    Speed: 96.0 km/h
                    Load: 87.1 %
                    Absolute Pres.: 2223.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1703.4 mbar
                    Lambda: 94.7 %
                    Lambda: 36.3 %
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 195282 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2061.14.27
                    Time: 19:00:00
 
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 200566 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2001.14.15
                    Time: 18:53:42
 

 

 

Mă puteți ajuta cu vreo idee?am citit și pe alte forumuri și pe Ross-tech despre erori,dar nu sunt prea lămurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba actuatorul de la turbo. si motorasul de climatizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu nu am mai putut vb la tel. ca eram la munca, ceea ce vroiam sa iti zic este sa iti iei pompa auxiliara numai pe original nu AM ptr. ca poți fi unul dintre ghinioniști de Cehia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Valentin! Multumesc mult pentru sfaturile date care chiar m-au ajutat! Am comandat pompa pe original deja!

Multumesc inca odata pentru profesionalism!

Pentru colegii de pe forum, in cazul ca ii ajuta, problema a fost pompa auxiliara de motorina, care uneori se bloca si dadea acel simptom!

Deci problema s-a rezolvat dupa o cheltuiala destul de mare pe o pompa de injectie, care de fapt nu era defecta si a fost schimbata degeaba la sugestia celor de la reprezenanta.

Deci acum pentru cine va aveam nevoie am de vanzare o pompa de injectie pentru codul de motor CASA :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am avut aceiasi problema. Alarma montata de catre vechiul proprietar consuma mai mult decat era normal in timpul stationarii. Energia consumata in timpul pornirii slabea si mai mult bateria si astfel sistemul de injectie nu isi mai putea face "treaba" asa cum trebuie, rezultand aceiasi eroare ca si a ta, numai dimineata si nu tot timpul. La mine a disparut aceasta eroare odata cu anularea alarmei viper de care aminteam mai sus. In cazul tau suspectez o "imbatranire" a baterie.

Bafta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi switchul de la pedala de frana. Verifica daca iti merge stopul pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat de 2 ori la accelerari bruste sa mi se aprinda in bord engine fault.service now! bipaind impreuna cu spirala la bujii,masina se comporta normal.Opresc pe dreapta,opresc motorul,pornesc din nou,eroarea dispare.Dupa o diagnoza mi-a dat urmatoarele.

004195-Fuel Pressure Regulation Control Range Not Reached

P1063-001 Upper Limit Exceeded-Intermittent

Freeze Frame:

Fault status:00110001

Fault Priority:0

Fault Frequency:2

Mileage:99543 km

Time Indication:0

Date:2011.10.24

Time 17:36:58

Am sters eroarea si nu a mai aparut.Ma poate ajuta cineva cu citirea acestui cod? Multumesc.

 

Probabil senzorul de presiune de pe rampa de injectie face figuri. Se schimba daca mai face, nu este foarte scump.

Modificat de Baddboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era de la turbine ..geometria variabila sau partea electronica de aici o plecat eroarea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost pompa suplimentara de motorina, cea care se afla in compartimentul motor. Bateria este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

Sunt nou im acest domeniu si va cer ajutorul.

Am un B6 din 2006 cu 149.000 km, nu am avut probleme mari cu el tinand cont ca il am de la 0 km.

Clasicele injectoare si restul consumabile...

In ultimele 3 luni cand fac un drum mai lung dupa 1 luna de mers in Bucuresti apare in mers "Engine Fault Workshop" si arcurile de cer, oprind puterea motorului, pedala la fund, acceleratie 0.

S-a intamplat de 3 ori pana acum si am fost la 3 service-uri. Prima data au zis ca trebuie curatate injectoarele si veriicata turbina, au fost curatate, turbina super.

A doua ora au zis ca pe computerul de bord s-a memorar eroarea ca am ramas fara baterie???

A treia oara au zis ca nu au gasit nimic si ca nu stiu ce sa faca!!

Ce sa fac? Ce parere aveti?

Mentionez ca dupa ce am repornit nu a mai avut nici o problema, doar dupa mers in oras.

Am incercat sa mai gasesc cazuri pe aici dar nu am vazut.

E foarte periculos sa taie puterea asa.

Sa mai merg la alt service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor,

Sunt nou im acest domeniu si va cer ajutorul.

Am un B6 din 2006 cu 149.000 km, nu am avut probleme mari cu el tinand cont ca il am de la 0 km.

Clasicele injectoare si restul consumabile...

In ultimele 3 luni cand fac un drum mai lung dupa 1 luna de mers in Bucuresti apare in mers "Engine Fault Workshop" si arcurile de cer, oprind puterea motorului, pedala la fund, acceleratie 0.

S-a intamplat de 3 ori pana acum si am fost la 3 service-uri. Prima data au zis ca trebuie curatate injectoarele si veriicata turbina, au fost curatate, turbina super.

A doua ora au zis ca pe computerul de bord s-a memorar eroarea ca am ramas fara baterie???

A treia oara au zis ca nu au gasit nimic si ca nu stiu ce sa faca!!

Ce sa fac? Ce parere aveti?

Mentionez ca dupa ce am repornit nu a mai avut nici o problema, doar dupa mers in oras.

Am incercat sa mai gasesc cazuri pe aici dar nu am vazut.

E foarte periculos sa taie puterea asa.

Sa mai merg la alt service?

 

 

data viitoare cere scanarea si posteaz-o aici, sa ne uitam pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!