Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Salutare, am si eu aceeasi problema descrisa de Al Bundy, Valentin, EExcalade, cu cateva pagin in urma, adica, aia cu senzorul de la galeria de admisie.

Masina se comporta in felul urmator, imi apare in bord martorul "Check Engine" si atat, masina trage si se comporta normal, isi face regenerarea fara probleme si nu am simtit nici o pierdere de putere. Uneori nu imi apare deloc dar alteori sta aprins acolo acel martor. Am cateva intrebari.

 

Ce imi poate afecta aceasta eroare si aceasta nefunctionare a clapetei?

Pot exista coduri diferite pentu aceeasi piesa?

Exista si alt "work around" pentru a "fixa" aceasta problema fara sa schimb toata galeria de admisie?

Poate acest maror sa apara si din alta cauza?

 

Masina este un passat b6  (3C2) fabricatie 2010 motor CBAB, 2.0 CR

Mentionez ca pretul uneia originale este in jur de 1600 RON cu motoras cu tot si nu stiu daca are elementele din platic sau din aluminiu.

 

Acum sunt la munca dar deseara o sa revin cu niste scanari VAG-COM.

Modificat de strangerx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca gasesti piesa de lagatura dintre motoras si clapete scapi mai ieftin, altfel nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am spus si ieri o sa postez si un log, numai ca aseara nu am avut timp:

 

Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 019 AC    HW: 03L 907 309 F
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  5874
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 05311 000 00000
                      VCID: 6CD7223B4F7E2C7E58B-8039
1 Fault Found:
 
008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) 
               P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 216327 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2046.14.24
                    Time: 09:12:32
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 805 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 14.52 V
                    Lambda: 3.9 %
                    Lambda: 11.0 %
                    Bin. Bits: 00000000
                    Voltage: 0.380 V
 
 
Readiness: 1 1 0 0 1 
 
Intrebarea mea ar fi daca ar putea sa mai fie si alt element implicat, cum ar fi o sonda lambda?
 
Mentionez ca am desfacut si curatat clapeta de admisie care e inainte de EGR, am desfacut si motorasul ei tot si nu are nimic, nici un dinte rupt, inchide si deschide perfect, asa ca nedumerirea mea ramane la sonda lambda, pentru ca daca o scot si pe asta din ecuatie ar mai ramane sa comand galeria de admisie.
 
@AlBundy: am inteles ca tu ai mai reparat astfel de probleme, sau am inteles eu gresit? Daca da atunci o sa revin cu un telefon.
Modificat de strangerx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea de 2.0 sa le repari ... nu am intrebat. Se repara cele de 3.0, la care se schimba bucsele, etc... si functioneaza mai departe.

 

altfel, doar sa ai alta de unde sa iei piesa de legatura... asa cum ti-a scris si bundy.

 

eroarea ta este de la admisie.... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut prin ceea ce treci tu, la masina lui .... (o sa revin cand imi aduc aminte userul )

Demontat orp clapeta admisie, curatat, gresat, pus la loc, schimbat motoras, desfacut motoras, nu ai ce curata in el.

Pana nu am schimabt tot ansamblul corp clapete swirl, motoras actionare nu am scapat de problema.

Cum am zis, doar daca schimbi acea bucata mica de plastic de legatura sa nu mai aiba joc, poate asa scapi mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi-la mark21 parca. Incearca sa pui acea bucsa pe directia ei de culisare-scapa umerii de pe ghidaj.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, aveam ul lapsus, si dupa aia am avut ceva treaba si am uitat sa mai scriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pt aceeasi problema cu clapeta a trebuit sa schimb senzorul de presiune turbo. A costat undeva la 200-250 lei acest senzor, nu mai retin exact cat. Cand ii faceam diagnoza imi aparea urmatorul defect mai exact:

"012600 Control clapa dirijare admisie: deviatie de reglaj. Scurt la plus, intermitent"

 

Clapeta a fost curatata si nu a avut nimic. S-a dovedit ca senzorul de turbo era de fapt problema!! Dar asta dupa f multe teste facute de mecanicii mei.

Motorul e un BMR, in caz ca are importanta.

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza.... ca tu nu ai corpul de admisie care este la CR-uri.... si asta este cel vinovat. De altfel, nici eroarea nu este aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Nu stiam! Oricum, nu ma pricep f bine la motoare... Am vrut doar sa spun cum au decurs lucrurile la mine si cum s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este bine de stiut, pentru cei care au motoare pompe dusse si se confrunta cu problema care ai avut-o tu.... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul era acelasi: "Engine fault workshop" si se aprindea aleator in timpul mersului, impreuna cu spirala, timp de o secunda si apoi disparea.

La inceput se aprindea f rar, o data la cateva zile .. dar apoi ajunsese sa se aprinda si o data la 5 min, in special pe decelerare am observat!!

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - mesajul pe BC este aceelasi.... in foarte multe cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut azi pe autostrada s-a aprins marotorul in forma de spirala si nu mai tragea masina dupa ce opresc si o pornesc trage de rupe pt 1 min pt ca , daca depasesc 2000 ture se aude ca o turbina cum baga aer in masina si dupa imi taie pedala la masina ... dupa un timp s-a aprins si martorul in forma de robinet cand am mers cu ea sub 2000 ture .. eroarea pe tester este asa :

 

 

Thursday,13,November,2014,20:07:12:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910
 
 
VIN: WVWZZZ3CZ6P012507   License Plate: 
 
 
 
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BMM.clb
Control Module Part Number: 03G 997 021 J    HW: 028 101 211 9
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  2286
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 61000 142 83772
                      VCID: 306FF64BA3D6889E243-8065
1 Fault Found:
 
008825 - Leak in Air Intake System 
               P2279 - 000 -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 200079 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.11.13
                    Time: 18:20:35
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1974 /min
                    Speed: 101.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 01101000
                    Torque: 0.0 Nm
                    Temperature: 79.2°C
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunele de la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Rog pe cei mai experimentati sa ma ajute cu o recomandare/sugestie. Am patit deja pt a 5-6 oara sa se aprinda martorul de la bujie intermintent, cu eroarea de mai jos, la scanare. Masina e un Passat B6 din 2008, motor 1.9 BLS PD. Dupa cum se vede martorul se activeaza la 110 km/h, 2200 r/m.

Stie cineva ce ar putea fi? Multumesc.

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-021-BLS.clb
Control Module Part Number: 03G 906 021 PB    HW: 03G 906 021 AB
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  1845
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 62286 123 85454
                      VCID: 6ED33427790354518D7-803B
1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 230963 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.11.12
                    Time: 14:04:57

             Freeze Frame:
                    RPM: 2142 /min
                    Speed: 110.0 km/h
                    Load: 53.3 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1581.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1132.2 mbar


Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune in turbina prea mica, lipsa de vacuum, geometrie blocata, furtun presiune spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Al Bundy.

La un service mi-au spus, in urma unor verificarii, ca actuatorului de pe turbo era ok, si ca sigur e defecta/sparta supapa de pe racitorul de gaze. Supapa care nu vine separat, deci trebuie sa schimb tot racitorul cu supapa, ce se gaseste doar original la 330 EUR. Ce pararere aveti?

Imi recomandati pe cineva in Oradea sa o vada?

Modificat de razvyxxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anuleaza furtunul care intra in supapa de comanda si vezi daca se mai manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica scot furtunul din supapa racitorului de gaze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, si sa obturezi furtunul cu un surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna. Am un Passat Variant din 2006 si de curand mi-a aparut aceasta eroare la motor aparuta.

 

 

1 cod a gasit:
 
005213 - Senzor 3 temperatura gaue evacuare  
               P145D - 000 - scurt la plus - intermitent
             împrejurari cod:
                    Starea defectului: 00100000
                    Priorit.defectului: 2
                    Frecv. defectului: 135
                    rulaj: 195148 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2014.11.19
                    timp: 15:45:03
 
             împrejurari cod:
                    RPM: 1953 /min
                    viteza: 91.0 km/h
                    tensiune: 14.67 V
                    temperatura: 9.9*C
                    temperatura: 252.0*C
                    temperatura: 288.0*C
                    temperatura: 492.0*C
 
Stiti careva ce ar putea fi?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

achizitionat recent passat 1.9 tdi 2006 , eroare log in mers

000564- reglare presiune turbo: limita superioara depassita

P0234-000- - - INTERMITENTstar

ea de fectului :00110000prio

rit defectului  : 0

frec defectului:4. ma poate ajuta cineva?

mutltumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

overboost - geometrie variabila cu probleme - se curata sau se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii pe undeva unde gasesc geometrie variabila de cumparat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!