Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

obligatoriu - scanare, diagnoza - altfel, sunt foarte multe defecte care se manifesta asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu "placerea " sa constat ca mi s-a aprins becul de check engine.Atasat aveti raspunsul Vag Com-ului.

Intrebarea e daca sa mai incerc sa curat clapeta de langa EGR sau sa ma orientez doar spre galeria de admisie, respectiv tija despre care vorbea Al Bundy? 

Multumesc pt atentie.

 

 

 

 

Log-36 LUP.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este la motorașul clapetelor de swirl (tija aia) , de pe admisie. Dar ca să ajungi acolo trebuie să desfaci clapeta de admisie și cea EGR. Le verifici și pe astea tot atunci.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta problema cu fumul albicios si cu martorul galben in bord ca un robinet am avut si eu la 81000 km la modelul nou de touareg . Inca era in garantie si a fost schimbat , racitorul de la recircularea gazelor asa au zis cei de la reprezentanta ,mai pe interesul meu gazele nearse sunt racite si reintroduse in motor , ceva nu era in regula si le dadea afara . Asta nu facea mereu pt. ca este ca un fel de filtru cu niste site fine care erau colmatate in proportie de 80% si mai avea ceva loc. Mie tot la munte mi-a facut probleme , la întoarcere nu am avut probleme peste o saptamana iar mi-a facut am oprit-o si am pornit-o imediat nu mai facea ,dupa alte doua zile iar deci din ce in ce mai des atunci m-am hotarat sa o duc la service pana atunci am tot dat vina pe motorina. Pretul daca era sa o reapar eu in 2012 era undeva in jur de 3000 roni la reprezentanta. I-am intrebat ce se putea intampla daca mai mergeam cu ea asa iar raspunsul a fost ca puteam sa bulesc mai multe si ce ma speriat mai tare putea sa ia foc .

Nu este de la filtru de particule , acolo ai alt mesaj in bord .

Modificat de ady0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. A aparut si la mine, facut azi log in mers

 

000564 - Boost Pressure Regulation
               P0234 - 008 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 100538 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.02.12
                    Time: 22:51:24

             Freeze Frame:
                    RPM: 3808 /min
                    Torque: 208.0 Nm
                    Speed: 97.0 km/h
                        56.16 %
                    Voltage: 14.13 V
                    Pressure: 1618.8 mbar
                    Pressure: 2385.6 mbar

Readiness: N/A

 

Si log in mers atasat

 

 

ma poate ajuta cineva sa mi spuna ce trebuie schimbat mai exact si daca mai pot merge cu masina?

MS

 

log in mers.txt

Modificat de saragea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am  desfacut clapeta, am montat o bucsa de plastic pe axul pe care e si tija cu pricina si am pus o siguranta in locul arculetului de acolo.

Am facut probe cu output test in vag-com, am facut probe cu masina si deocamdata nu mai am probleme, becul de defect nu se mai aprinde , nici coduri de eroare nu mai are.In poza atasata aveti bucsa si siguranta montate pe ax.

post-55657-0-59192600-1392472738_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal baieti, am o problema ff interesanta, am dat sa pornesc motorul.... bang ... spira pe display (engine fault workshop)... mai sa fie.. opresc motorul... repornesc.. ok, plec ma dau la cumatra masina si imi dau seama ca din cei 140 de cai cred ca aveam vreo 70....dau blana acceleratia... ea mergea ca babele..... ajung la 3000 ture, apoi iar mesajul drag.. engine fault workshop...insotita de mult indragita spirala care imi facea cu ochiul permanent, din cei 70 de cai ramasi, cred ca mai aveam vreo 50... ma depaseau in trafic si super novele (dacia), muream de rusine, am dat pe passat 29000 euro si ma claxonau toti pe strada ca imi murisera caii. In fine, dau fuga la porsche bucuresti nord, acolo circ, cica tb verificata instalatia electrica si nu au timp de asta, cum dom'le, pe banii mei nu aveti timp, cat e ora de tester??? pai cica 150 fara tva!!!!!!!!!!!! Plec de acolo nervos, caut pe net... gasesec nr de tel lui Cipos, il sun vineri seara pe la 8 cu scuzele de rigoare, ii spun cam ce simptome are cumatra masina... imi spune clar ca e supapa vacuumatica si pe scurt actuatorul de turbo.. sun la TESS Brasov, caci acolo merg si ptr filtre+ ulei ca la hotii astia din Bucuresti nu mai merg, imi spun ca ma costa 900 lei supapa cu tot cu TVA, acum ma intreb, anul trecut am schimbat 2 clapete (shutt of + galeria de admisie cu actuator), anul asta schimb panarama asta de actuator de turbo, ma intreb unde sunt masinile de altadata? recunosc ca inainte de passat-ul meu highline CR din 2008 am avut un passat 2005 adica B5, fara probleme ani de zile, inaintea lui un golf 4 PD de 116 cai putere, la fel fara probleme, acum...... cu masina asta numai belele... ma gandesc in viitor daca mai merg cu volkswagen sau trec la BMW??????????? desi am inima daruita passat-ului.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit, problema este comuna... din pacate.

 

tot asa, din pacate - masini cum era B5-ul, nu mai fabrica nimeni.... nici BMW..... toate au problemele lor, dupa un anumit nr de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
alecsander_18

Buna ziua. Am o problema cu un passat b6 2.0,140 hp. din 2006. Astazi in mers mi-a aparau mesajul "engine fault workshop" urmat de spirala galbela care palpaie in bord, si am constatat ca nu se mai tureaza,adica trece de 2500 dar urca foarte greu,si nu trece de 3200.in orice treapa sunt, cu accleratie la podea,urca foarte greu... Poate sa ma ajute cineva cu un sfat? O sa fac si o scanare vag-com mai tz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci o diagnoza, ca sa vedem clar de unde este problema.

 

altfel, poate sa fie de vina actuatorul de la turbina..... asa, ca o prima banuiala - fara o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de vina e imobilizatrorul, sunt modele la care se poate dezactiva si nu e necesara inlocuirea (aprox 300 ron), dar sunt modele (ca al meu) la care mesterul mi-a spus ca pentru acest tip de computer de bort ii trebuie "scule" in valoare de 2000 EUR sa il poata dezactiva, apare sporadic, dar din moment ce a inceput sa apara exista riscul sa se defecteze iremediabil e mai nasol daca se intampla undeva de unde trebie sa o tractezi , pret imobilizator aprox 300 eur + manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul lui alecsander_18 imobilizatorul nu are nici o legatura deoarece el functioneaza cateva clipe doar la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact - voly, nu are treaba imobilizatorul - el se verifica doar la pornire - caz in care, daca ai probleme cu el, nu porneste masina - de fapt porneste si se opreste imediat, dupa o secunda.

 

deci, alex - diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa o perioada cand pe calculatorul de bord nu imi mai aparuse nici un martor zilele trecute sa aprins din nou spirala intermitent plus mesajul engine fault workshop asa ca am facut o auto scanare si au iesit urmatoarele erori

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 906 021 NK    HW: 03G 906 021 AB
   Component: R4 2,0L EDC G000AG  9354 
   Revision: --H07---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 05311 000 08193
   VCID: 75E1075F1C34EDB6B75-8020

3 Faults Found:
001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
               P0546 - 000 - Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 23
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.01 V
                    Temperature: 22.5°C
                    Temperature: 924.0°C
                    Absolute Pres.: 999.6 mbar

000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
               P0113 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.93 V
                    Temperature: 133.2°C
                    Temperature: 88.2°C
                    Temperature: 62.1°C

000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
               P0238 - 000 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.93 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 183.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2182.8 mbar

Readiness: 0 1 0 0 0

 

 

Address 15: Airbags        Labels: 3C0-909-605.lbl
   Part No SW: 3C0 909 605 M    HW: 3C0 909 605 M
   Component: 0B AIRBAG VW8   032 2522 
   Revision: 12032000    Serial number: 003B1P8NDN2N 
   Coding: 0012354
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 306FF64BA3D6889E243-8065

   Subsystem 1 - Serial number: 6332MSME13166B1A

   Subsystem 2 - Serial number: 6342MSME12373D5A

   Subsystem 3 - Serial number: 6351HTS6LNF4N6V6

   Subsystem 4 - Serial number: 6361HTS65JHOUHR6

   Subsystem 5 - Serial number: 00000000000000000

   Subsystem 6 - Serial number: 00000000000000000

1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
            004 - No Signal/Communication - Intermittent

 

 

Address 53: Parking Brake        Labels: 3C0-907-801-53.clb
   Part No SW: 3C0 907 801 E    HW: 3C0 907 801 E
   Component: EPB  VC8HC003   013 0003 
   Revision:   013      
   Coding: 0000012
   Shop #: WSC 05311 000 08193
   VCID: 24470A1BE72E243ED0B-8071

1 Fault Found:
02443 - Control Head
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 119
                    Mileage: 153136 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.03.30
                    Time: 18:56:50

             Freeze Frame:
                    Voltage: 13.87 V
                    Count: 46
 

ma ajutati cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba butonul de la frana de mana.

Verifica firele de la senzorii de presiune si temperatura care sunt corp comun,

Schimba senzorul de temperatura G235.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

sunt mai nou in ale blogului si cred ca am dar Reply da un citat nu la topicul "engine fault workshop". Mie exacta asta imi face porneste pentru 1 sec si moare, e imobilizatorul de vina si incepe sa imi faca asta la in fiecare dimineata la prima pornire .

 

 

eu vroiam sa dau un reply general, la tipul acesta de erooare car imi apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, trebuie schimbat blocatorul coloana volan - contactul unde bagi cheia...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista un risc daca nu schimb senzorul de temperatura imediat pentru ca sunt in italia si nu as vrea sa ma jupoaie astia aici,e mult pana in august cand ma intorc,precizez ca martorul se aprinde pentru cateva secunde in interval de circa 2 saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e al treilea an consecutiv in care primavera aduce cu ea si limp moduri repetate la accelerari mai consistente, din nou turbina... mai sint printre voi cu aceiasi problema ? adica e totusi cam mult sa curat turbina anual... motorul are parte de atentie deosebita, consumabile de calitate la timp schmbate chiar inainte de termene, motorina PetomV maxx motion...o fi o problema a turbinei ? ce nu fac bine ? eventual o turbina noua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ieri eram pe autostrada pe cruise control la 140 cand am primit aceasta eroare impreuna cu spirala clipind si limp mode si "!" La cruise. Opresc pe dreapta, repornesc si dispare spirala cu limp mode dar nu si semnul ! De la cruise control. Incerc sa imi contiunui drumul dar cand am depasit 3000rpm mi-a dat din nou eroarea asa ca m-am intors acasa.

Ideea este ca eu am schimbat cele 4 injectoare pe curculara si doar atunci cand picasera mi-a mai aratat "!" la cruise control.

Acum vreo 5 ani mi-a mai dat eroarea asta si am curatat acel senzor de la turbo.

Marti voi face o scanare in service sa vad ce are desi eu suspectez injectoarele deoarece de vreo luna imi dadea in nas pe la 2000 rpm, exact ca atunci cand mi-au picat injectoarele.

A mai patit cineva si faza cu "!" La cruise control vhiar si dupa repornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu am probleme cu turbo. Nu știu exact ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semnul exclamarii la tempomat - arata ca nu iti lucreaza tempomatul - nu se poate activa. De ce ? din cauza unei probleme aparute.... scaneaza si vedem despre ce e vb.

 

Michi - scaneaza, vezi erorile stocate - eventual log in mers, daca eroarea nu este elocventa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns de la pbn: geometria variabila de la turbina este blocata - necesita turbina noua.

Cica se poate incerca o curatare a turbinei dar nu pot sa o faca ei.

Asadar, aveti vreun sfat cum sa nu dau 5000 ron pe o turbina noua? V-ati mai lovit de asta?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!