Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

NU vorbim de 157.

Uite codul piesei defecte din ETKA:

 

03L129711E

 

cu rosu este piesa ce se uzeaza.

 

Gata, am terminat cu aceasta discutie. Fiecare face ceea ce crede cand apare aceasta eroare.

post-1788-0-28752600-1383856603_thumb.jp

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)

               P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON

             

Mi s-a spus ca trebuie inlocuita clapeta de acceleratie deoarece este posibil sa fie blocata si curatat EGR-ul..

Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi in aceasta privinta..?

Eroarea ta provine de la V157  Vei aici : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18447/P2015/008213

 

18447/P2015/008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Power Loss

Possible Causes

Intake Manifold Flap faulty

Intake Manifold Flap Motor (V157) stuck/faulty

Engine Control Module Software/Firmware Version faulty

Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Motor (V157) faulty

Possible Solutions

Check Intake Manifold Flap

Check/Replace Intake Manifold Flap Motor (V157)

Perform Output Tests/Basic Setting

Check Wiring and/or Connector(s) from/to Intake Manifold Flap Motor (V157)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: Dragi colegi, nu va mai certati ca o faceti degeaba. Amandoi confundati denumirile. Pana una alta, voi amnadoi vorbiti de motorul meu.

 

1. controller lid = J338 = clapeta de admisie = clapeta anti shudder = anti shudder valve = clapeta de acceleratie = clapeta shut off = cum vreti sa-i mai spuneti

 

post-239-0-42417100-1383889250_thumb.jpg

Toate masinile au J338 si, pentru CR, codul este cel pus de EExcalade

 

2. V157 = motorasul de la intake manifold = motorasul clapetelor de swirl de la admisie

 

post-239-0-51484600-1383889220_thumb.jpg

 

Codul este cel pus de Al Bundy

 

Eroarea colegului in cazuza se refera la V157.

 

Pentru conformitate

 

post-239-0-43092600-1383889348_thumb.jpg

 

post-239-0-83318600-1383889348_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a zis si Cristi, problema cred ca piesa din imagine..,

la mine cel putin motorasul l am desfacut, e impecabil, nici un dinte  rupt, sau alte semne de uzura..

post-7527-0-37673800-1383892198_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Eroarea cu pricina apare cand pozitia comandata de V157 nu este confirmata de senzorul de pozitie, G336.

Din pacate nu exista piese separate, trebuie schimbata toata admisia impreuna cu V157 si G336

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin

J338 (Throttle valve module) se geseste doar la motoarele pe benzina (vezi elsawin). Coduri, motoare :CGYA, CDAB BZB, CDAA,CAWB, CCTA, CCZA...etc La diesel nu exista J338. 

Conform codului de eroare e vorba de V157. Ca sa va hotarati care si unde e V157 faceti output test (cu motorul la relanti) la V157 (controller lid) si dupa ce se opreste motorul o sa auziti unde bazaie acest V157.


Conform elsawin la  benzina e J338 si la diesel e V157


G336 este un potentiometru magnetic capsulat care nu prea se strica. O defectiune poate aparea prin ruperea dintilor de la coroana neagra din imaginea de mai jos.

post-74110-0-11462100-1383896210_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

J338 (clapeta de acceleratie - throttle valve) exista pe orice motor, indiferent ca-i benzinar sau diesel. De aici apare si eroarea de denumire in cazul dieselului, pentru ca numele de throttle este tradus gresit ca fiind "acceleratie", in timp ce in l. engleza inseamna doar gâtuire. J338 are un scop complet diferite in cazul dieselului, fata de benzinare, dar de existat exista si la unul si la altul.

 

In rest remarca cum ca nu exista pe diesel o iau ca pe o gluma. Toate pozele postate mai sus de mine reprezinta parti ale motorului meu, motor 95% identic cu al lui klau1979

 

Inainte de a mai scrie ceva la acest subiect, uita-te inca o data la poza de mai jos. Tie ti se pare un benzinar in poza? Nu recunosti rampa de inalta presiune?

 

post-239-0-43092600-1383889348_thumb.jpg

 

 

Iar aici este piesa defecta a colegului

 

post-239-0-00893300-1383897881_thumb.jpg

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin

J338 (Throttle valve module) se geseste doar la motoarele pe benzina (vezi elsawin). Coduri, motoare :CGYA, CDAB BZB, CDAA,CAWB, CCTA, CCZA...etc La diesel nu exista J338. 

Conform codului de eroare e vorba de V157. Ca sa va hotarati care si unde e V157 faceti output test (cu motorul la relanti) la V157 (controller lid) si dupa ce se opreste motorul o sa auziti unde bazaie acest V157.

Conform elsawin la  benzina e J338 si la diesel e V157

G336 este un potentiometru magnetic capsulat care nu prea se strica. O defectiune poate aparea prin ruperea dintilor de la coroana neagra din imaginea de mai jos.

NU mai e nici macar un potentiometru, e un traductor electromagnetic.

Si atunci pesa de sub egr, cea care inchide galeria la oprirea motorului, ce demumire sau notatie are la motorul in cauza?

 

LA vechile PD, langa (sub egr) era V157, care taia aerul la oprirea motorului, La CR V157 spuneti voi ca e cea de pe galerie, iar asta de sub EGR cum se numeste?

Valentin, ce nu amr are acel SSP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, odata cu CR-urile motorasul clapetei de admisie/shutoff "s-a mutat" pe galeria de admisie, pentru a comanda cele 4 clapete de swirl.

Din V157 au botezat vechea clapeta de admisie la fel ca la benzinar, evident cu roluri diferite.

Asa ca old V157 = new J338. oricum, ele sunt similare si ca functionare.

 

Discutia este inutila, problema ai identificat-o corect, ca dovada masina colegului merge bine mersi, noua denumire nu e foarte importanta. Iar colegul Eexcalade este derutat de saitul rosstech, unde referirile sunt corecte catre motorasul clapetelor de pe admisie, nu de langa EGR.

 

Asadar nu este vinovata clapeta de langa EGR, ci piesa indicata de tine. Se schimba doar cu galeria de admisie.

 

Numarul este 826803

 

Bafta!

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HAi ca am mai gasit una: exhaust throttle valve, pe evacuare sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru sfaturi.

Ca sa concluzionez, rezolvarea ar fi sa schimb galeria de admisie cu totul?...adica piesa din imagine(cod: 03L128063E) de la pozitia 4?

 

Asta m-ar costa pe original undeva la 1100 lei...cu tot cu un discount de 25%

post-122573-0-63585400-1383916137_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie schimbata galeria, dar nu ala e codul. Citeste codul pus de Al bundy si linkul lui mark21 :)

 

Colegul EEXCALADE se referea la clapeta de admise prin controller lid (pozitia 4)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

klau1979

Mai studiaza inainte de a schimba piesa mentionata de colegii nostri. Personal anul asta am avut 4 motoare (BMP,BLS, 2xCBAB)  cu problema asta si la niciunul nu a fost nevoie de inlocuirea piesei.


Sa ne anunti daca si cum ai solutionat problema.


Valentin

Te rog fa la tine un output test (cu motorul la relanti) la V157 (controller lid) si dupa ce iti opreste motorul vezi ce bazaie la ON/OFF,si spune-mi si mie. Cred ca la CBAB merge output test doar cu contactul pus.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc.

Luni o sa desfac admisia si o sa revin sa va spun cum am rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog fa la tine un output test (cu motorul la relanti) la V157 (controller lid) si dupa ce iti opreste motorul vezi ce bazaie la ON/OFF,si spune-mi si mie. Cred ca la CBAB merge output test doar cu contactul pus.Multumesc!

 

La CBAB eticheta e diferita fata de PD. Nu scrie nimic de V157, nici nu ar avea cum...  :P

Normal ca J338 (clapeta de admisie) bazaie dupa ce opreste motorul. ECU o tine inchisa pentru aprox 1s iar ce se aude este motorasul care tine piept arcului ce tinde s-o deschida.

 

Output test arata asa:

 

post-239-0-86695100-1383935823_thumb.jpg

 

klau, inainte de a desface admisia fa un este suplimentar cu VCDS-ul. Sterge toate erorile de pe engine, dupa care fa testul output cu motorul pornit. Vezi ca acest test este dupa testul clapetei de admisie, unde ti se va opri motorul. Il repornesti si continui testul pana aici:

 

post-239-0-73307500-1383935939_thumb.jpg

 

Daca imi amintesc bine, cand V157 e deschis Mass Air trebuie sa urce de pe la 2-300 la peste 400 mg/st. Asta la ralanti.

Vezi daca iti apare si o erore dupa test.

 

Bafta!

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Deci cel cara bazaie e cel de dinaintea EGR-ului? Adica controller lid ? Adica clapeta shutt-off?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se opreste motorul sigur ca da (prima imagine din postul anterior).

La a doua imagine bazaitul este in dreapta galeriei, unde am mai aratat de cateva ori in poze

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In VCDS difera de la PD la CR dar in etka piesa are aceeasi denumire ,controller lid . E interesant de facut output test la controller lid sa vada daca se opreste motorul.Daca nu se opreste....a gasit vinovatul .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am un passat B6 2005. 2.0 tdi BMP. 202000 km ieri i-am schimbat ulei filtre,etc am facut 500km si mi s-a aprins spirala de engine fault.am zis ca sa dus turbina ca imi mai dadea socuri de overboost in zona 2000 rpm. si cand se incalzea motorul incepea sa se mareasca lag-ul de la turbo,insa la putin timp mergand sia revenit eroarea a disparut masina tragea fara lag precum trage la rece si de la cta la buc daca reduceam sub 140 bam eroare tineam pedala la fund 1 minut .nu tragea ca era in limp mode apoi disparea eroarea si tragea si am mers cu 160 180 tot drumu doar cand reduceam sub 140 sau in general in orice treapta  dadea eroare dar in accelerarea nu da eroare sta un minut in limp si deodata targe  :( fum nu scoate ulei nu consuma ce poate fi?

 

 

Am revenit cu pb mi s-au gasit bujia 2 si 3 arse si o eroare  EGR  circuit static si under-boost la turbo...mi-au cerut la avia motors 450 sa schimbe 2 bujii si 200ron sa im ispuna daca egr trebuie schimbat sau curatat sau cablajul lui....cam mult zic eu.si am refuzat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun asa. Trebuie sa traiasca si ei. Nu era mai usor sa mergi la unul dintre colegi si poate o si rezolvai ca nu e fizica atomica.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antique222

Curata EGR-ul.Vezi si galeria de admisie .La BMP se infunda ca naiba .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU vorbim de 157.

Uite codul piesei defecte din ETKA:

03L129711E

cu rosu este piesa ce se uzeaza.

Gata, am terminat cu aceasta discutie. Fiecare face ceea ce crede cand apare aceasta eroare.

Salut,

Se pare ca ai dreptate...intrebarea este daca se poate schimba doar acea piesa incercuita de tine.

Mci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se gaseste separat - este doar corpul comun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am desfacut capacul de la motoras, am gasit acolo multa mizerie si am constatat ca era blocata partea mecanica...in cazul asta nu pot schimba doar motorasul?...codul piesei de pe masina este 03L129086..

Si vad ca se gaseste separat de corpul galeriei de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o am eu, am schimbat o cu totul, motorasul e impecabil..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!