Jump to content

VW Tiguan II .:R Oryx White


lambda_dryver

Postare recomandată

Eu m-am gandit prima data la Ateca Cupra :)

F misto alegerea! Auditie placuta :)) 

Link către comentariu

Tare, acum fa un filmulet cu inside/outside, sa ne delectam si noi timpanele.

Link către comentariu

Da da da !!! f misto, trebuie soft cu pops and bangs acum :)) 

Tre sa ne vedem sa o aud live ❤️ 

Valvele le poti face active "custom" cu telecomanda, ca cele aftermarket, nu e oem dar... gets the job done :D 

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Atentie cu valvele . Din cate am citit despre ele, sunt oameni care au facut log-uri la ele si au vazut cum lucreaza. Pe un forum in USA era cinva cu ele blocate pe deschis, ceea ce se traducea prin drone mult facut de evacuare....dupa ce a reparat problema, zicea ca masina devenise mult mai confortabila. Pot pune R-ul la bataie sa ii facem un log pe ele si sa vedem daca putem sa le adaptam cumva.

Link către comentariu

N-are ce sa adapteze. Nu are nici cablaj la ele si nici soft care sa le controleze :)

Oricum, comportamentul lor nu poate fi alterat prin adaptari (altceva decat blocat pe inchis sau blocat pe deschis nu poti).

Link către comentariu
On 8/30/2019 at 11:50 AM, ct_act said:

Pe caroseria asta evacuările aduc mai mult a Macan S ! 

Lipseste doar V6-ele (crying on the inside) :))!

On 8/30/2019 at 11:58 AM, Radhoozzz said:

Eu m-am gandit prima data la Ateca Cupra 

F misto alegerea! Auditie placuta  

Indeed, cam asta este rezultatul :D. Multumesc!

On 8/30/2019 at 1:28 PM, cristi511 said:

Tare, acum fa un filmulet cu inside/outside, sa ne delectam si noi timpanele.

As face daca telefonul ar coopera cu mine si ar inregistra ceva semi-demn de a fi postat :)). Mai incerc si revin cu un clip! Pana atunci, las un clip gasit online cu finala .:R + res delete, dar valve inchise (cu ele deschide - cazul meu, estimez un 20-30% mai pronuntat sunetul):

 

 

On 8/30/2019 at 5:38 PM, bubu182 said:

Da da da !!! f misto, trebuie soft cu pops and bangs acum  

N-ar fi rau, doar ca "no go" :(... Fara downpipe, nu facem P&B. Dar avem DSG Farts, ceea ce, momentan, incanta urechea muzicala :)).

On 8/31/2019 at 1:40 PM, catalinmiti said:

Atentie cu valvele . Din cate am citit despre ele, sunt oameni care au facut log-uri la ele si au vazut cum lucreaza. Pe un forum in USA era cinva cu ele blocate pe deschis, ceea ce se traducea prin drone mult facut de evacuare....dupa ce a reparat problema, zicea ca masina devenise mult mai confortabila. Pot pune R-ul la bataie sa ii facem un log pe ele si sa vedem daca putem sa le adaptam cumva.

Ma asteptam la drone, mai ales ca am dat jos si intermediara. Totusi, placut surprins ca nu este deloc deranjant interior-exterior (vecinii s-ar putea sa aiba ceva de zis aici, mai ales la prima cheie, dimineata la 6, in primul minut pana coboara relantiul) :)). Multumesc pentru disponibilitate! Daca reusesc sa gasesc o varianta de a le conecta, o sa apelez la ajutor!

On 9/1/2019 at 2:54 AM, C Z R said:

N-are ce sa adapteze. Nu are nici cablaj la ele si nici soft care sa le controleze :)

Oricum, comportamentul lor nu poate fi alterat prin adaptari (altceva decat blocat pe inchis sau blocat pe deschis nu poti).

Doar-doar sa gasesc cum si unde se mufeaza, deoarece in VCDS am gasit cateva "bife" neactivate in cazul meu, dar active pe Golf 7R/Audi S3. Pentru moment, sunt super incantat de cum se aude, dar mi-ar placea sa am posibilitatea de a le face OEM-ish :D.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Cum weekend-ul trecut am tras o fuga rapida pana la munte si, mai ales, cum ramasesem dator cu un clip, revin cu o mica regie + montaj artistic (de amator) :)). Nu dati cu pietre :D. Pentru ce a iesit cu o mica editare pe telefon + un copilot de exceptie, responsabil cu filmarea ( @Yka's ), ma declar multumit :D! Totul, evident, pe o coloana sonora adecvata, semnata Hans Zimmer.

Totodata, am profitat de locatie si de noul hardware din dotare pentru a mai incerca cateva cadre de zi si noapte dragute :wub:.

1027A8CA-10C3-4FBF-9303-AEFD99988367.thumb.jpg.fc2a54dbfaeb7f1feb17a78ebb6a63a0.jpg1946AFD4-7A6B-4CA4-85D5-954415617AC0.thumb.jpg.2cce2a46c4519696f5b31506436a8164.jpgC81D40B3-469B-456E-A51F-17238BBF0F6E.thumb.jpg.3096fadf5bc973eecdc74442af69953f.jpg

DF94D059-0BE0-4CED-927D-08000A7CEDE2.jpg.e2ae15266465725778fab987d75d5edf.jpgE3D94B0D-2154-443C-B5FA-88A1FEEFEAFB.jpg.02357766373b65506a739feb69ffbd0c.jpg

Link către comentariu

@Muale Multumesc! :beer: Au fost facute cu un iPhone 11 Pro Max, cu Night Mode activat la durata maxima de expunere si putina joaca cu focalizarea :).

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Felicitari pentru... decizie! :)

Mi se par un pic cam optimiste cifrele dyno pt varianta stock, sau asa dau 2.0tsi urile?

Ai resoftat si cutia? ( btw, ce cutie e pe Tzigan 2.0tsi, tot DQ500? )

Link către comentariu

Multumesc, @ska! :beer:

Intr-adevar, cifrele erau destul de mari in varianta stock, dar se pare ca este ceva normal pentru 2.0 TSI din generatia asta. Cam peste tot, motorul asta venea cu 10-15 PS peste ce declara producatorul.

Cutia este DQ500 si a primit si ea tratament Stage 1 :D. Comportamentul este clar diferit fata de softul original, mai ales in momentele in care schimba treapta, fiind mult mai line si parca fara "goluri".

Link către comentariu

Culmea, asa e si la BiTDI, cifrele "reale" de fabrica masurate pe dyno sunt pe la 250cp... :) Eu nu am masurat-o pe a mea ( ce urat suna... :lol: ) dar la cat de bine merge, nici nu cred ca mai imi bat capul sa o pun pe dyno.

Si eu as vrea Stage 1 la DSG, dar aici in vest, inca mai trebuie asteptat...

Link către comentariu

Noul cuplu va face invidioși pe multi cu motoare diesel de 2 litri.

Felicitari si sa te bucuri de herghelie!

:)

Link către comentariu

Felicitari! Chiar o masina buna la toate! Pe langa faptul ca e frumoasa. Legat de jante, vad ca sunt pareri si pareri, mie mi se par cele mai frumoase care pot fi puse pe Tiguan, si mai si completeaza un look mai "exclusivist" sa zic asa, venind cu R-line. Felicitari inca o data, excelenta masina!

Link către comentariu

Felicitari, in sfaaarsiiittt !!! :)) 

Stage2+ la anu? :D 

Iti dau 3 luni sa te plictisesti de puterea ei noua =)) 

Link către comentariu

@ska Da, intr-adevar, se pare ca este o practica bine-cunoscuta a VW sa ofere puteri peste specificatii, ceea ce este clar in avantajul nostru :D.

@cristi511 Sank iu! :beer:. Incercam sa mergem pe ideea de "sleeper" cat mai OEM-ish, dar care "packs a punch" :icon_rambo:. Greutatea conform producatorului este de 1660 kg, dar conform RAR-ului este de 1836 kg. Cu jantele vedem... Ne mai gandim, mai cautam o varianta usoara si frumoasa, dar rar gasesti sa fie usoare, mari, frumoasa si, mai ales, rezistente pentru drumurile Patriei :D...

@ct_act Multumesc! Da, a fost o surpriza placuta valoarea cuplului si, da, ma bucur zilnic de el, cu fiecare ocazie :)).

@Golf TDI Multumesc frumos! Sincer, chiar aceasta ambi-valenta o cautam astfel incat sa nu-mi fac probleme legate de drum, indiferent de destinatie, dar sa fie si piticul sportiv satisfacut! Jantele, pe cat de fumoase sunt, penalizeaza mult la capitolul greutate, avand undeva in jurul a 45 kg / roata...

@bubu182 Daaaaa, "I took my time" :)), dar rezultatul face sa merite fiecare clipa asteptata! Nu concept sa ma plictisesc atat de rapid de ea, dar nu stiu ce sa zic despre pitic :)). Urmatorul Stage deja se contureaza, dar vom vedea daca 2, 2+ sau ... ?

Link către comentariu

Nu e o regula. Sunt masini care scot fix puterea din carte, sunt altele care scot mai putin. Depinde de multe (inclusiv noroc).

@lambda_dryver 45kg o roata ?! Sigur n-ai gresit ceva in calcule ? :) Eu stiu de 16kg iar o anvelopa 255/40/R20 12-13kg daca nu este runflat. Zic sa cantaresti una mai bine :)

P.S: Trebuie sa-ti actualizezi profilul :))

Modificat de C Z R
Link către comentariu

@C Z R Inseamna ca am fost norocos cu valoarea stock :D.

Nu gresisem la calcule, ci la taste :)). Caz clasic de taste de telefon... Are in jurul a 20 kg o anvelopa (19,xx kg), fiind ContiSeal, iar janta are 16 kg, ai dreptate. Deci undeva la 35 kg / roata.

Done si la profil! Uitasem complet. Merci! :beer: 

Link către comentariu

Nu nu, la profil se trece puterea.. nu stage-ul :)))) 

Trebuie sa ne vedem sa ma dai o tura neaparat :D 

Link către comentariu
6 hours ago, lambda_dryver said:

Are in jurul a 20 kg o anvelopa (19,xx kg), fiind ContiSeal.

Scapa de ele cat mai repede ?? Doamne fereste. Eu ti-am dat greutati de Michelin si Pirelli. Baga PS4 acolo sa vezi cai in plus :))
On a side note: mama, costa fix dublu fata de 235/35/R19

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!