Jump to content

VW Tiguan II .:R Oryx White


lambda_dryver

Recommended Posts

Frumos, sa te bucuri de ea fara evenimente!!

Personal gasesc albul cea mai potrivita "culuare" pt un R-line si stiu ca se stie... combinatia cu negrul lucios aici se vede cel mai bine!! Eu am renuntat la "R" din cauza timpilor de livrare... aveam nevoie mult mai repede de masina si nu am fost dispus sa astept 8-9 lunii pt livrare(acum poate i-mi pare rau, da na, deja am 14k km facuti, cam acum trebuia sa ajunga)

Link to comment

Superba masina. Sa o stapanesti sanatos. Multi trec de la diesel la benzina, mai ales la un motor mai potent dar nu multi pleaca de pe o berlina joasa la un CUV 4x4.

Link to comment

Oh da! Felicitari, sa o stapanesti sanatos si fara incidente. :wub:

Imi poti spune prin pm care a fost pretul? Mersi.

Link to comment

Este "bogata" in optionale. Am putea spune ca este un model de top.

Si eu am pachet full LED la Kodiaq dar la placuta inmatriculare spate nu lumineaza atat de puternic ca la Tiguan :o

 

Link to comment

Așa ceva ... :wub:

Eu imi doresc sa treci cu bine de rodaj, cât mai repede și cu siguranță va fi un topic foarte urmărit :rolleyes:

Să ai parte de ea! Bucurii!

Link to comment

Si uite asa planurile mele de a cumpara Ateca/Karoq s-au dus... s-au naruit :)) 

Nu poti sa cumperi altceva cand Tiguan-ul arata asa... Wow! :wub:

Link to comment

Arata superb, felicitari ! Mi-ai crescut mai mult nivelul de nerabdare pana vine si a mea :(. Eu am ales-o pe a mea mai spre utility decat spre sport, insa din cauza celor ca a ta m-a atras la inceput Tiguanul. Chiar ma speriasem cand am citit descrierea si nu mentionasei DCC-ul ca optiune. Era pacat ca o echipare ca a ta sa nu aiba DCC. Noroc ca ai mentionat mai tarziu ca ai si DCC si am respirat usurat. E superb ! Cand ai comandat-o ?

Link to comment

Frumoasa aparitie, la asa kilometrag anual, te felicit pentru alegere!

Arata superb, "distractie" in rodaj si asfalt uscat dupa ;)

Link to comment
lambda_dryver

Multumesc frumos tuturor pentru urari si nu pot decat sa va doresc acelasi lucru inmiit! :beer:

 

21 hours ago, V A L I said:

Superba masina. Sa o stapanesti sanatos. Multi trec de la diesel la benzina, mai ales la un motor mai potent dar nu multi pleaca de pe o berlina joasa la un CUV 4x4.

Multumesc V A L I ! Intr-adevar, criteriile de cautare au fost poate putin dubioase pentru unii, dar cautam exact o garda la sol mai permisiva, dar si o crestere a gradului de sportivitate, catusi de putin macar :D.

13 hours ago, Marius82 said:

Este "bogata" in optionale. Am putea spune ca este un model de top.

Si eu am pachet full LED la Kodiaq dar la placuta inmatriculare spate nu lumineaza atat de puternic ca la Tiguan :o

 

Multumesc! Singurul regret al configuratiei este pielea + scaunele cu reglaj electric si memorii... Am ales sa renunt la aceasta din cauza lipsei optiunii de scaune ventilate, ceea ce mi s-a parut ciudat, avand in vedere ca aceasta este disponibila pe Kodiaq. "Misterioase sunt caile VW" :)).

6 hours ago, Rave said:

Si uite asa planurile mele de a cumpara Ateca/Karoq s-au dus... s-au naruit :)) 

Nu poti sa cumperi altceva cand Tiguan-ul arata asa... Wow! :wub:

Merci @Rave ! La momentul respectiv, Karoq inca nu era lansat, iar Ateca nu bifa cateva criterii pe care le cautam la acel moment, ulterior aparand si acestea in Configurator. Nu mai vorbim ca de curand s-a lansat si Cupra Ateca la care combinatia motor-frane-suspensii-scaune sport nu-mi pot imagina decat ca este un vis! :wub:

6 hours ago, Xadrian said:

Arata superb, felicitari ! Mi-ai crescut mai mult nivelul de nerabdare pana vine si a mea :(. Eu am ales-o pe a mea mai spre utility decat spre sport, insa din cauza celor ca a ta m-a atras la inceput Tiguanul. Chiar ma speriasem cand am citit descrierea si nu mentionasei DCC-ul ca optiune. Era pacat ca o echipare ca a ta sa nu aiba DCC. Noroc ca ai mentionat mai tarziu ca ai si DCC si am respirat usurat. E superb ! Cand ai comandat-o ?

Multumesc frumos @Xadrian ! Timpul de asteptare a fost de ~4 luni. Asteptare usoara iti doresc si sunt convins ca o sa fii mai mult decat incantat la livrare. Eu eram numai zambet, cam asa :)):

oh-my-god-yes.jpg

Edited by lambda_dryver
Link to comment

@andrei0241 da asa este , eu credeam ca DCC-ul e in standard doar pt motorul biturbo.

@lambda_dryver In legatura cu scaunele de piele cred ca ai luat decizia corecta. Vara daca nu sunt ventilate, scaunele de piele (cel putin pentru mine) afecteaza puternic confortul. Oricum cred ca ai unul din cele mai bine echipate Tiguan-uri. Sunt curios cum te vei impaca cu Discover Pro (amprente, raspuns touch etc.). Am cochetat si eu cu Pro-ul insa pana la urma am luat Discover simplu, deoarece am vrut neaparat acele doua butoane fizice (eu sunt maniac cu amprentele si cred ca as fi frecat o gramada la acel ecran ), in rest Pro-ul e mult mai rapid ca cel simplu, ecran mai mare, iar daca serviciile VW de date ar fi functionale in totalitate si in Romania era super. Daca lasau si butoanele fizice l-as fi luat.

Link to comment

Felicitari pentru bijuterie! :) Ai ales o configuratie foarte bine pusa la punct,iar pielea fara scaune ventilate nu prea merita,mai ales vara este dezastru cand bate soarele si o incinge.Cum ti se pare sistemul Dynaudio pe Tiguan?Iti doresc multi km fara incidente si sa ne povestesti cum ti se pare si dupa rodaj. 

Link to comment
lambda_dryver

@Xadrian --> Nu ma deranjeaza prea tare lipsa butoanelor fizice pe Pro deoarece oricum singurul pe care l-as fi folosit ar fi fost cel de volum, unde, in fapt, le folosesc pe cele de pe volan. La partea de amprente este intr-adevar o mica "buba", dar era inevitabil si te obisnuiesti cu timpul :)). O sa comand si o folie de sticla pentru Pro ca sa nu stau cu stresul zgarieturilor cand curat display-ul si aia e... Pe partea de servicii de date, inca nu stiu ce si cat este functional fiindca inca nu m-am ocupat de configurarea acestora.

Ce inca nu m-am dumirit este daca serviciile de CarNet trebuie platite sub forma unui abonament la VW sau daca merg direct odata ce introduc un SIM in MIB....

@blordc --> Multumesc frumos pentru urari! Asemenea!

@floryn2.0 --> Multumesc! O sa incerc sa mentin un ritm constant de update-uri pe forum :D . 

Legat de Dynaudio, am postat primele impresii legate de acesta in prima postare a topic-ului. Folosindu-l destul de mult zilele acestea, am ajuns la concluzia ca necesita ceva mai mult efort pe partea de configurare deoarece la unele melodii, partea de inalte pare a fi un pic "castrata" in favoarea bass-ului. Inca nu am reusit sa-l setez perfect si imi mai ramane sa ma joc un pic cu Egalizatorul, dar, per total, imi place mult potentialul acestui sistem. Facand o paralela intre Dynaudio si cel Standard cu 8 boxe pe care l-am testat la TD, diferenta mi se pare mare, dar nu de la cer la Pamant, Dynaudio plusand cu joase mult mai vibrante  si un sunet, per total, considerabil mai lipsit de distorsiuni.  

Link to comment

@lambda_dryver Din ce mi-a zis dealer-ul meu, sunt doua tipuri de abonament pe care le bifezi in configurator. Cel cu SIM direct in MIB se plateste ca abonament lunar inca de la inceput si se numeste Car-Net "Guide&Inform" si "Security & Service" , iar celalalt este cu dongle USB de la Huawei si vine cu primul an gratuit. Cel din urma se numeste: Car-Net "Guide&Inform" servicii mobile .

Link to comment

@lambda_dryver: Domnule, felicitari pentru achizitie :icon_thumleft: Si ce achizitie... :wub:

Misto masina, misto rau R-line-ul, misto optionalele, misto jantele si evident misto motorul - aici stiu ca-s subiectiv :lol: 

Ce mai, ai prins ultimul dinozaur, dpdv motorizare, ultimul 220, ultimul non filtru particule, etc.

Am retinut nota cu piele si lipsa ventilatiei, dar...strict ca si curiozitate...alcantara nu a fost o optiune ? Strict de gustibus, dar stofa aia parca nu-i face cinste masinii, nici ca aspect, nici ca workmanship - no offence intenteded

In rest, sa te bucuri de ea, sa-i faci rodaj si poate o scoti sa cunoasca niste verisori indepartati si sa-i arati viraje...stiu eu unele misto  ;)

 

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • ev21
      By ev21
      Hai ca am decis sa incep si eu un jurnal, sper sa ma tin de asta Pe principiul "long time listener, first time caller" am citit sute de pagini de pe forumul asta, in special jurnalul lui @75NOR pana sa-mi fac cont, pagini care m-au ajutat in luarea decizilor ce tin de masina asa ca am zis sa contribui si eu cu cel putin o pagina.
       
      Povestea incepe ca in cazul multora de aici, hatchbackul din dotare nu mai facea fata inevitabilului: aparitia primului bebe. Asa ca m-am apucat de cautari. Voiam o masina noua, spatioasa, fiabila, cu un motor oarecum potrivit pentru nevoile si stilul meu (nu CUV/SUV cu 1.2-1.3 benzina), neaparat benzina sau hibrid, neaparat automata si cu dotari demne de vremurile actuale. Eram ok si cu nou dar si cu un second relativ nou, bugetul fiind acelasi, mai "exact" in jur de 20k euro :). Bugetul fiind setat mai mult psihologic, la cat de mult folosesc eu masina nu merita sa dau 40k, dar asta e alta poveste. Pe lista am avut Mazda 6 sau CX-5 2.5 benzina (second, relativ peste buget ambele chiar si asa), Kia Proceed 1.6, noua-aparuta Kia Xceed careia i-am zis "nu" dupa ce am vazut-o in realitate, Sportage/Tucson dar am renuntat ca nu am gasit nimic decent la banii aia si m-a socat ca Kia in 2020 cerea 27k euro pe un Sportage cu faruri cu halogen, eu avand xenon din fabrica pe Mazda mea de 13 ani. Tot pe lista de masini noi a fost pentru putin timp si noua (pe atunci) Octavia care a iesit rapid de pe lista cand nu am gasit nimic automat pe benzina, ulterior au aparut dar prea tarziu. Am mai cochetat si cu noul Golf Variant mild-hybrid dar n-am reusit sa pacalesc configuratorul sa stea sub 27k cu ce voiam eu de la masina  Dupa multe mailuri si discutii si mai ales afland timpii de asteptare pentru o masina noua care ar fi depasit oricum bugetul imaginar sau ar fi fost cu compromisuri am decis ca cel mai ok in cazul meu ar fi o masina second asa ca am luat la puricat siteurile de specialitate si dupa multe ups and downs si analizat Octavia 3 FL, Kodiaq (slaba oferta pe benzina), Karoq (unele echipari meh), Audi A4 (ciudata echipari pe benzina) si altele  am ajuns la masina actuala. In momentul ala pe autovit erau vreo 6 Superb 3 pe benzina, doua 1.4, una 1.8, un 2.0 Style in celalat capat de tara, un Sportline lime green 280CP care e si acum la vanzare si asta a mea. In fine, dupa ce am cumparat masina prima mare bucurie a fost ca am scapat de cautari, de documentat pe formuri, de reviewuri pe YouTube etc etc si am suflat usurat si abia apoi am inceput sa am bucur de masina.
       
      Masina a fost cumparata de la un dealer care a importat-o din Germania, avea in jur de 95k km, istoric service si mai multe dotari decat imi trebuiau.
       
      Pe scurt: Skoda Superb 2.0 TSI 220CP, fabricatie 2016, culoare "gri business" (parca asa se cheama), echiparea L&K + niste optionale, adica full-full fara trapa.
      Dintre echipari, ce-mi place mie cel mai mult pe langa clasicele Apple Carplay, chestiile din pachetul simply clever, senzori de parcare si camera etc:
      scaune ventilate fata (sunt si incalzite fata-spate dar ventilatia e ce trebuie mai ales vara asta phew) adaptive cruise control (ACC - mi se pare foarte misto desi eram oarecum reticent mai ales pe drumurile noastre) perdelute geamuri spate si luneta (epice, mai ales cu bebe in spate) deschiderea portbagajului si capacitatea (d'uh!) insonorizarea si confortul (are geamuri duble, sau cel putin mai groase decat am vazut la alte masini, si DCC)  
      Pana acum - o am de vreo 2 luni - o singura chestie ma omoara: suportul de pahare pentru locurile din fata. Efectiv nu gasesc ceva care sa intre ca lumea si daca intra sa stea ok, gen sa nu cada la curbe. Compromisul e sa tin o sticla de apa in buzunarul portierei. Fun fact: cotierea e racita deci as putea tine acolo sticla de apa dar cotiera are niste greieri super enervanti, care e de fapt a doua chestie enervanta dar vin de pe o masina de 13 ani desi as zice ca nu pot sa ma plang desi acum ca scriu asta parca in Mazda aia nu prea scartaia nimic. Ma rog, o scot eu la capat cumva.
       
      Cum ziceam, am masina de vreo 2 luni, aproape 3 de fapt si in timpul asta:
      am schimbat bateria ca venise cu cea originala care era cam descarcata. Bunvenit in lumea masinilor cu start-stop unde o baterie costa cel putin 700 lei. am cumparat un OBD11 cu care, pe langa diagnoza, am facut si niste mici ajustari: enable fan level display on auto, DRL settings in head unit (opresc DRL-urile cand butonez seara la OBD11), high beam memory, refuel quantity in dashboard, comfort turn light pe 5 in loc de 3, Scandinavian DRLs, open door alarm off si cam atat, multe altele erau deja activate iar pentru alte retrofitu-uri trebuie ceva mai mult timp, pricepere si/sau hardware aka @sabinx  am cumparat anvelope de vara - masina a venit cu niste Dunlop de iarna, in stare foarte ok dar cam vechi asa ca voi vedea la iarna ce fac. Pentru cele de vara am optat pentru Michelin Primacy 4 235/45R18 98WXL. am luat CASCO de la Generali. Distractie mare si cu CASCO, multi asiguratori imi considerau masina ca fiind cea de 280CP si nu se putea schimba asta, preturile fluctuau super mult, de ex. Groupama mi-a facut o "oferta" de 2000e pe an cu fransiza de 100e (permis de 16 ani si n-am avut niciun accident din vina mea, doar doua tampoanari - da, sunt sofer boring). La Generali am scos-o pe undeva pe la 3500ish cu 100e fransiza. am pus benzina OMV max motion de m-am plictisit in rezervorul de peste 60L, stai la pompa si astepti    
      Tot in timpul asta am facut aproape 1700km ca nah, iti faci drumuri cand ai masina noua  De vero 3 ori pe la munte, o data la mare, mai prin si pe langa Bucuresti. Dupa fiecare drum am concluzionat ca am facut o alegere foarte buna cu masina. Imi place mult cum merge si ca e oarecum sleeper, nu striga "220cp!". Imi place mult cum schimba cutia DSG (e DSG6 btw), in trecut am mai experimentat un timp mai lung CVT pe Honda Civic si Hyundai Elantra, cutie "clasica" pe Mazda 6, DCT pe Kia si Hyundai, DSG7 pe Golf (am mai codus si niste BMW si Audi automate dar mult prea putin sa-mi fac o idee despre ele) deci cam imi facusem o idee la ce sa ma astept de la cutia automata dar sincer mi-a depasit asteptarile; schimba fix cum as schimba eu ceea ce mi se pare epic, de cateva ori voiam sa-i dau downshift din padele si fix atunci a retrogradat ea singura - poate pare chessy dar nu m-am impacat asa bine cu nicio alta cutie autoamata (DSG7 de pe Golf era cumva brutal, nu stiu cum sa explic dar era si masina de la rental car asa ca poate nu e chiar relevant). Am condus-o putin si in manual din padele si schimbator dar si in modul S pe care-l mai folosesc doar cand sunt singur in masina si se umfla orezul in mine in masina de familie  Cel mai mult conduc pe Confort si Normal, m-am jucat si cu modul Individual si am pus DCC pe confort, directia pe Sport si restul in normal dar nu vad mare diferenta fata de modul Normal. Tot legat de asta mi se pare interesanta directia progresiva (parca asa se cheama) mult mai ok fata de volanele fake de PlayStation pe care le-am vazut pe alte masini.
       
      Legat de consum, nu ma intereseaza prea mult avand in vedere cat merg eu cu masina (cam 10 poate 15k km pe an) si in general tind sa merg in afara Bucurestiului (nu fac naveta cu ea) dar am mai facut niste poze la consum pentru prietenii care "stiu" ei ca benzinarele consuma mult, le voi pune mai jos. Nu cred ca am poza cu asta dar ultima oara cand m-am uitat consumul long term era 9.3, dar in primele saptamani as putea zice ca "m-am prostit" putin cu masina sa vad ce si cum poate  La drumuri spre mare/munte am scos in medie cam 7.5-8.5 cu ACC si AC, bagaje ca nah, incap deci luam cu noi tot ce se poate si condus asa cum as cum as conduce oricum fara grija la consum, deci per total sunt multumit.
      Legat de intretinere, uleiul din cutie a fost schimbat la 60k km, cand am luat eu masina a fost facuta o revize la PBN si eu voi planui sa fac revizia anual, asa cum am facut si la cealalta masina.
       
      Planuri de viitor? Nu foarte multe dar mi-ar placea un AID si tips-uri la evacuari ca la varianta 280cp - a mea are 2 evacuari reale dar sunt ascunse, ca nah...  Ah si va trebui sa ma motivez sa ma duc sa pun niste folii de protectie pe faruri si capota, asa am citit pe aici ca e bine. Nu stiu inca unde deci cutia de sugestii e deschisa. Si, evident, nu voi scapa fara sa-l contactez pe @sabinx  
       
      Si acum niste poze pe care le-am gasit prin casa ca n-am facut special pentru postarea asta dar sper ca vor urma unele mai dragute:
       
       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
    • stefandm1
      By stefandm1
      Observând foarte multe mașini frumoase pe forum cred ca a venit vremea sa imi prezint și eu mașina 😁 
      Este o jetta mk6 1.4 Tsi 125 Hp 6MT pachet style din anul 2016. 
      Mașina a fost cumpărată de noua de la Midocar Vitan, singura dilema majora a fost alegerea motorului, 1.2 Tsi sau 1.4 Tsi, intr-un final cred ca am facut alegerea corecta.
      Fiind prima mea mașina ca începător nu stiam la ce sa ma astept, dar m-am îndrăgostit iremediabil de ea. 
      Pe parcurs au urmat modificări pe care le voi enumera in cele ce urmează. 

      Cam așa arată mașina in prima zi

       
      In Martie 2018 mașina a primit folie LLumar CTX Premium transparentă 5% peste Privacy Glass-ul din fabrica. Folia a fost montata la cei de la FxAuto.
       
       
      In Martie 2019 am decis sa modific după părerea mea cel mai mare minus al masinii, farurile cu halogen. Am apelat la băieții de la Xenon Tuning Garage care nu m-au dezamagit și au facut o treaba perfecta. 
       
       
       



       
      Intr-un final mașina a primit un soft Stage 1 la băieții de la TCM Tuning. Am primit o surpriza foarte placuta când mașina a scos stock 137 Hp iar după Stage 1 165 Hp, un plus de 40 Hp care se simt foarte bine.
       

       
      Ultima și cea mai importantă modificare a însemnat o colantare integrala in culoarea Cristal White Pearl făcută cu ajutorul celor de la ColorTuning, niște oameni de nota 10 pe care îi recomand cu toată inima.
      Din păcate pozele nu reflecta atât de bine detaliile colantului, in realitate fiind spectaculos.
       

    • Qu477R0
      By Qu477R0
      Pentru versus se tine cont ca Arteonul este tot SH, ca si A6-le. Ambele ar urma sa primeasca soft stage 1. 
      Sunt destule oferte pe piata SH din DE, asemanatoare ca pret vs nr de km. Arteon in medie ar fi masina mai noua ca si an de fabricatie, fiind lansat in 2017, dar si C7 s-a fabricat pana in 2018 inclusiv.
      La Arteon plusurile ar fi: motor de cc mai mica --> impozit mai mic, asigurare mai ieftina, design exterior mai fresh & aspectul de coupe care mie imi place, probabil va avea ceva dotari in plus la aceeasi bani fata de un A6. 
      La A6 plusurile ar fi: design interior mai rafinat si calitate mai buna a materialelor, probabil mai confortabila, sistemul 4x4 mai avansat si mai competent dupa parerea mea. 
       
      La capitolul sportivitate cred ca sunt destul de similare, Arteon desi are mai putini CP este mai usor decat A6 si ca acceleratie mi se par comparabile. La asta poate ajuta si cutia DSG de pe Arteon care poate pune mai bine puterea la roata, cu toate astea nu stiu cat de fiabila este DSG-ul asta (tinand cont ca i se va face si stage 1) comparat cu ZF-ul de pe A6 despre care auzim numai lucruri bune. La suspensii castiga A6-le care are multilink vs Arteon care am inteles ca ar avea McPherson. 
       
      La capitolul practicalitate, portbagajul de la Arteon cred ar fi mai ok pentru incarcare fiind liftback, la spatiul interior e posibil sa fie mai mult loc in A6, desi nu m-ar mira ca Arteon sa ofere cam aceeasi spatiu (motor transversal --> capota mai scurta, habitaclu mai spatios). 
       
      La fiabilitate si costuri de intretinere nu prea pot sa ma pronunt, nu stiu cat de fiabil este Arteon dar stiu ca nu intotdeauna un 2.0 este mai fiabil si mai ieftin de intretinut decat un 3.0. Totusi la Arteon fiind benzina nu vor fi probleme cu DPF sau nevoie de a pune AdBlue sau problemele de la sistemul de Adblue care nu te mai lasa sa pornesti masina. 
      La A6 stiu ca motoarele bitdi sunt printre cele mai reusite dpdv fiabilitate (lucru recunoscut si de tuneri cu renume) si ca aceasta cutie de la ZF in 8 trepte este una destul de robusta si care tine cuplul aferent resoftarii.  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept