Jump to content

VW Tiguan II .:R Oryx White


lambda_dryver

Postare recomandată

La Multi Ani *2019* !

De Craciun, am primit o tavita de portbagaj, foarte utila, mai ales datorita suprafetei aderente care te scapa de "plimbatul" lucrurilor din stanga-n dreapta :)), iar la trecerea dintre ani, am trecut si noi de pragul psihologic al kilometrajului din 4 cifre, la cel din 5 :icon_rambo:. Pentru a sarbatorii, ne-am innoit cu un "covrig" nou :Driver:.

4A9E1B42-45E9-4466-847B-CABC51CC875B.jpeg

Momentan, nu se afla pe masina, urmand a fi dus la retapitare. Revin cu poze cu rezultatul final.

Modificat de lambda_dryver
Pic
Link către comentariu

Airbagul din ce "sursa" provine? E, SH sau "nou"? De ce il retapitezi? Schimbi culoarea la ata sau te " alcanterizezi partial"?

Vezi ca s-au ieftinit scaunele alea de Arteon si ma mananca palmele la un custom fit!???

Sa nu fie doar B7 cu interior full electric R line carbon de B8, sa fie si Tiguan cu interior de Arteon full electric si bicolor ! ???

 

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu

@Mecatronic Si volanul si airbag-ul sunt noi. Sursa fiind cineva care se ocupa numai cu adusul si vanzarea volanelor de VW. Din intelegerea mea, ar fi fabricate chiar in RO (volanele, nu airbag-urile :D ). Planul era sa ma "alcanterizez" partial + ingrosare + substrat de material anti-perspirant + schimbare material cu piele Nappa perforata + alta culoare a atei, dar, primind feedback negativ pentru partea de Alcantara, cred ca cel mai probabil voi renunta la aceasta combinatie si raman la piele + piele perforata :)).

Tu esti :evil: cel mic cu custom fit-urile! :)). Daca ar fi fost scaunele alea de Arteon si cu ventilatie, nici ca scapau!

Oricum, mi-au luat-o altii inainte cu ventilatia in scaune (printre altele interesante de facut :))) : 

arteon1.JPG

arteon2.JPG

Link către comentariu

Matei, datorita faptului ca suntem intr - un bloc estic, cei de la Autoliv, stiind ca exista peste tot " procurori " de piese, initial au facut baza airbagului in Polonia si capacul in Romania, pretul unui aibag " asamblat profesional" , era destul de mare. Pe allegro erau baze si perna cu capsula si pe olx capacul.

In prezent cred ca se face integral in Romania, nu cred ca au trecut de control calitate, s-a oprit banda inainte....

In conditiile in care cele OE sunt schimbate atat la Takata cat si la Autoliv, e c-am greu cu increderea. Sa dea Dumnezeu ca airbag-urile sa fie decor si sa nu fie nevoie niciodata de ele.

Desi pretul la cel " nou" e in jur de 150 euro as da maxim  250 pe unul de pe masina cu serie VIN ......

Trimite si mie link -ul cu lucrarea  aia cu interior Tiguan sa vedem solutie la scaune spate. 

La cele de Arteon pe care le stii de la poza cu masina intreaga, la poza cu ele demontate, ar fi trebuit si capacele laterale, nu stiu de ce au fost gaurite cu bormasina , gen cum se face la asigurari sa nu poti valorifica produsul..., la fel jantele vopsite cu spray rosu dar exista degresant pentru alea......ciudat....o laterala de scaun e minim 250 lei, + airbaguri + supoti centura+ centura bancheta spate.Airbagul este identic B7, CC facelift cu mufa de B7, ca exista si CC cu mufa veche de B6, sau Audi model nou de la A3, A4, ....Suportul de centura este tipic B8, Arteon , nu stiu cum e la Tiguan. Un suport centura aprox, 350 lei, centura spate recuperata....

Bine daca nu le vrei tu, o sa pun scaunele de Arteon pe Vectra OPC ca le-am vandut pe ale mele intr-un moment de ratacire???Full functionale!! Nu de forma !!

 

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu

@Mecatronic Stiu... Este complicata treaba cu airbag-urile si, cam indiferent de varianta aleasa, tot te supui unui risc. Sa speram ca nu va fi nevoie de ele niciodata!

Legat de scaune, pe partea din spate nu exista solutie viabila. Cele doua cazuri pe care le cunosc s-au rezumat doar la inlocuitul scaunelor fata si pastratul banchetei originale. Nu te ajuta nici faptul ca Tiguan-ul are bancheta mobila (sezut + spatar) + un fel de VarioFlex (de la Skoda), lucru care nu exista pe Arteon / B8...

Pe langa cele enumerate de tine, exista si dezavantajul suportilor - inaltimea maxima in cazul scaunelor de Arteon este doar cu approx. 1 cm mai sus decat minimul scaunelor originale de Tiguan.

Link-ul pentru lucrare (sper sa fie ok, daca nu, il sterg si il trimit in privat) :

 

Link către comentariu

"Lucrarea" este o tentativa, a facut doar plug and play,.....la scaune fata, la ajutat cablajul , aplicatia,....

Parerea mea este ca daca ai 2 scaune full electric de generatie noua MQB, se poate translata absolut totul. Am avut toate tipurile de cadre pana la 2018 inclusiv, am facut zeci de poze cu ele demontate, le-am comparat unul langa altul.

Daca nu ai full electric baza , scaunele tale actuale nu te ajuta. Se poate converti totul de pe Arteon pe cadru de Tiguan ( la aceeasi configuratie). Oalele sunt identice, doar la tiguan fara R , nu are sudate sarmele de ramforsa, dar ansamblul de parghii este diferit la lungimi. Buretii cu material Arteon 100 % compatibil pe cadru Tiguan.

Ti-as recomanda un interior monocrom, pentru ca se gaseste nappa negru OE de exemplu si se poate completa la banchete spate, chiar se pot inlocui bucatile de " mushama" OE de pe laterale. Important este ca inaltimea spatarului la tiguan sa nu fie mai mare, pentru a nu necesita "prelungirea " buretilor, cu toate ca nu e o problema. Si desigur un tapiter care stie sa coase din nou punct cu punct unde a fost intepata vechea piele!

Ai putea opta si pentru inaltatoare la scaune fata facute din teava rectangulara de duraluminiu , inchisa la capete si vopsita electrostatic negru mat si suruburi pe masura , cred ca o sectiune 20x40 ar fi potrivita ( + 40 mm pe inaltime, ca sa compensezi din diferenta de cursa ).

Sa nu incepi cu textul " cat ar costa asa ceva?"  ca nu poate sa-ti spuna nimeni, unii pot sa-ti confirme doar ca va fi unica si peste OE.

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu

Studiind penultima poza a rusului in care se vede scaunul de Arteon la extensie maxima, dupa mine arata sub orice critica , deoarece lateralele de plastic sunt mici , nu gen tiguan, touran, sharan, se vad toate matzele....la extensie maxima scaunul trece de linia pragului si cred ca acolo este pentru o persoana de inaltime medie. Poate te faci Ghita Muresan si stai cu scaunul la podea...???

Deci solutia propusa de mine cu inaltatoare va fi de kko, va arata si mai urat, ca o improvizatie, imi cer scuze ca mi -a trecut tampenia asta la viteza....

Ideal este scaun full electric de tiguan, textil , pe care care se face conversia unui Arteon sau B8 highline piele , ventilat, incalzit, memorie.

Nu cred ca e de bricolat la fata, e foarte mult de munca, doar la banchete la spate e de bricolat dar acceptabil cu sanse mult peste OE.

Ca orice " meseriash" invidios am minimizat aportul rusului, a facut totusi ceva, a facut functional climatronicul cu functia dubla la LED -urile bicolore de incalzire ( portocalii) si ventilatie ( albastre).

Ciudat este ca am vazut B8 cu ventilatie si doar scaunele fata erau perforate, spatele nu. Dupa ochiul meu era aiurea, imi fugeau ochii pe nappa lisa de la bancheta spate. Mi s-a parut un interior de la doua masini! Vw saving cost style!?

 

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu

@Mecatronic N-as vrea sa ma complic cu improvizatii ca, in final, rezultatul sa fie inestetic. Prefer sa fac o data, dar sa iasa ceva ca lumea. Cred ca, astfel, varianta cea mai buna, estetica si fara prea mari complicatii, este cea a interiorului de Kodiaq, unde banuiala mea este ca se potriveste Plug&Play si bancheta spate. Daca este asa, ma scapa de foarte mult chin si de lipsa masinii pentru o perioada mai lunga...

Personal, nici mie nu mi se pare cea mai eleganta varianta rusilor -  scaune fata de un fel, bancheta spate alt fel, dar rezultatul final, din punct de vedere practic, este cel dorit -> 100% functionalitate de ventilatie + memorii + masaj. Nu sunt inca pregatit sa ma apuc de transplant de bureti pe alte cadre sau astfel de operatiuni complexe :)).

Link către comentariu
On 1/17/2019 at 11:54 AM, lambda_dryver said:

am primit o tavita de portbagaj, foarte utila,

Salut, ai idee de vreun site de unde sa cumparam accesorii de genul ?

Mersi

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mai stergem putin praful cu noutati.

Saptamana asta, masina este programata la a 2-a revizie, de data asta completa - ulei, filtre, "the works". O sa fim aproape de 14.000 km (+9k km de la ultimul schimb ulei), dar cum imi propusesem sa nu depasesc 15.000 km si urmand un concediu la schi, n-as vrea sa depasesc.

Saptamanile trecute, a fost iar "cocolosita" si a primit cate una-alta. Primeste cadouri mai des ca mine! :)). Rasfoiam zilele trecute thread-urile si mi-a atras atentia un suport de numar "Stealth", care m-a incantat mai mult decat varianta benzii dublu adezive (pe care am folosit-o la precendenta) prin prisma usurintei de a da numarul jos. Cu ocazia asta, multumesc lui @Manoka pentru postarea detaliilor in thread-ul lui!

IMG_3031.thumb.jpg.ee0f96adda74a3a6845792e0a3c7f915.jpgIMG_3032.thumb.jpg.5c51436e3258a2862fa2412e574fcfda.jpg

Si un mic teaser la ce urmeaza (cineva era curios tare ce se descarca din masina :)))

IMG_3020.thumb.jpg.273fd9c1e58645bda9ea5dcc558bfb21.jpg

Modificat de lambda_dryver
Pic Limit X(
Link către comentariu

Probabil se gandea cati biscuiti puteai sa-i cumperi de banii aia ?

Pe masina cand pui “cadourile”? Hai sa scapam de ele din casa! 

Link către comentariu
22 hours ago, cristi511 said:

Bbk de tt-s ( tt-rs)? ?

Yasssss! :icon_rambo:

TT-RS 370mm 4-pistoane cu placute Endless MX-72 Street Sport si furtune cu insertie metalica HEL :wub:

A0763DE3-ECB5-455B-9435-EFEB33B72D8D.thumb.jpeg.8b6ba6d0bc1db306004efde3cb65f041.jpeg

20 hours ago, Yka's said:

Probabil se gandea cati biscuiti puteai sa-i cumperi de banii aia ?

Pe masina cand pui “cadourile”? Hai sa scapam de ele din casa! 

Rabdare! Step by step :)).

 

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Ahahaha!

App, astea nu sunt frane pentru un banal stg1, care pentru motorul tau inseamna cam 300-310 cp.

Deci, ce urmeaza? ?

 

 

 

Link către comentariu

Un EcoTune + frecarea mai mica prin gaurile alea de la discuri => consum si mai mic! ?

Link către comentariu

Pe descrierea din UK (valabila pt modele 2019) vad urmatorul lucru:

Battery regeneration (recuperation – energy recovery during braking)

Modelele pre-2019 au asa ceva si ar putea impiedica montarea franelor de mai sus?

 

 

Link către comentariu
1 hour ago, cristi511 said:

Ahahaha!

App, astea nu sunt frane pentru un banal stg1, care pentru motorul tau inseamna cam 300-310 cp.

Deci, ce urmeaza? ?

Cupra Ateca killer ?. Dar intai trebuie sa putem opri si dup-aia vedem unde "ne oprim" cu puterea :)) .

1 hour ago, CristiALF said:

Un EcoTune + frecarea mai mica prin gaurile alea de la discuri => consum si mai mic! ?

Cine-i "EcoTune" asta?! Never heard of him! :)). Adaugam si "unsprung weight" mai mica / roata in cazul kitului de RS fata de cel stock la lista si deja avem consum la jumate! :D

48 minutes ago, ct_act said:

Pe descrierea din UK (valabila pt modele 2019) vad urmatorul lucru:

Battery regeneration (recuperation – energy recovery during braking)

Modelele pre-2019 au asa ceva si ar putea impiedica montarea franelor de mai sus?

La pre-2019, nu figureaza asa ceva si nici nu este ceva pe/la etrierele de pe masina care sa indice existenta unui astfel de sistem...

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Cum faci cu revizia ? o faci la reprezentanta  ? eu cand am sunat sa ma programez si le-am spus ca am 15.000 km nici nu au vrut sa auda . "la 30.000 km domnule facem revizia nu acum " cu toate ca am explicat ca nu vreau sa stau 30.000 km cu acelasi ulei dansii m-au refuzat politicos spunadu-mi ca ei nu recomanda schimbarea uleiului mai devreme de 30 mii , este un ulei long life bla bla .

Link către comentariu

Eu am facut la Tiguan la 15k pentru ca asa am vrut. Mi-au zis ca am flexibil, long-life si pot veni la 30k. Le-am zis ca nu ma intereseaza si sa ma treacă la interval fix ceea ce au si facut fara sa comenteze.

La alte masini care erau pe interval fix, cand a aparut moda cu flexibil/LL m-au întrebat cum vreau in continuare, fix sau flexibil si am zis ca raman la fix.

Deci tine de opțiunea clientului iar atitudinea VW a fost ok cu prezentarea opțiunilor cand a fost cazul, dar fără să insiste sau să ma trimita la plimbare.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
20 hours ago, lambda_dryver said:

Yasssss! :icon_rambo:

TT-RS 370mm 4-pistoane cu placute Endless MX-72 Street Sport si furtune cu insertie metalica HEL :wub:

A0763DE3-ECB5-455B-9435-EFEB33B72D8D.thumb.jpeg.8b6ba6d0bc1db306004efde3cb65f041.jpeg

Am rămas fără cuvinte! SH via ebay sau te-ai aruncat la nou? Un pret ceva? Franele sunt principalul capitol la care îmi pare ca suferă Tiguanul sau poate o fi din cauza cailor putere...

Oricum, franele de TTRS sunt badass!

Link către comentariu
20 hours ago, cristi511 said:

Imi place atitudinea ✌️

Multumesc! :beer: . Sper eu sa ma tina atat atitudinea, cat si determinarea pentru a duce la capat tot ce am in plan. Astazi, la revizie, am vazut/pipait Live ceva ce "mi likey"! E clar, e boala grea asta... :))  

IMG-3040.thumb.JPG.af9a99227cc4c231ec4bf5e6aae1a39a.JPGIMG-3041.thumb.JPG.9879d1751a0173282c7fe8117cf4c143.JPG

Restul de poze, le postez in topicul dedicat.

7 hours ago, Rafyrr said:

Cum faci cu revizia ? o faci la reprezentanta  ? eu cand am sunat sa ma programez si le-am spus ca am 15.000 km nici nu au vrut sa auda . "la 30.000 km domnule facem revizia nu acum " cu toate ca am explicat ca nu vreau sa stau 30.000 km cu acelasi ulei dansii m-au refuzat politicos spunadu-mi ca ei nu recomanda schimbarea uleiului mai devreme de 30 mii , este un ulei long life bla bla .

Da, la Reprezentanta am facut-o. Atitudinea a fost cat se poate de ok, d.p.m.d.v. Adica, pe langa faptul ca nu au avut nicio reactie negativa fata de dorinta mea de a face revizia la 10.000 km, au fost chiar primitori si au spus ca este in beneficiul masinii si ca "rau nu-i face deloc". Departe de reactia pe care ai intampinat-o tu! Ti-as recomanda sa incerci la alt dealer.

Asa arata filtrele de aer si de polen dupa 15.000 km (uleiul + filtrul au mai fost schimbate o data la ~4.000 km) :

IMG_3048.thumb.jpg.17e43347c3a305bad78fc2d6a3beb854.jpgIMG-3047.thumb.JPG.ba91eafc11e5b8be788e89182284cea6.JPG

Si, din cei 15k km, chiar relativ putini sunt facuti in Bucuresti... Majoritatea extern.

2 hours ago, ct_act said:

Am rămas fără cuvinte! SH via ebay sau te-ai aruncat la nou? Un pret ceva? Franele sunt principalul capitol la care îmi pare ca suferă Tiguanul sau poate o fi din cauza cailor putere...

Oricum, franele de TTRS sunt badass!

Multumesc mult @ct_act! :beer: 

Franele stock sunt mai mult decat decente, dar intotdeauna exista variante de mai bine! Eu le-am gasit chiar loco, in Bucuresti, la cineva care le avea pe o masina de show. Discurile si placutele au fost luate noi (de catre fostul proprietar) in Noiembrie 2018 si folosite doar pana la prima zapada, avand pe masina doar anvelope de vara :D. Etrierele, furtunele si protectiile erau SH, dar in stare foarte buna. Pistoanele pot fi impinse la mana, nu au joc sau pierderi pe la garnituri, pinii si sigurantele inca sunt lucioase, ca noi, neavand vreun semn de rugina. Intr-adevar, etrierele au nevoie si vor trece printr-o revopsire, avand ici-colo semne de uzura - lucru care nu ma deranjeaza fiindca oricum aveam de gand sa le schimb culoarea :)). Cine le va vopsi, ramane de vazut... Nu cunosc pe nimeni, in sfera asta, si nu le-as lasa pe mana oricui...

Cateva diverse de astazi si, coincidenta (!), 3 surioare surprinse deodata la doctor :)) 

IMG-3038.JPG.82441a07c86565d7d705a53cbbdf5f23.JPGIMG-3039.JPG.52e678e1b334e450fd11be206d93fc63.JPGIMG-3046.JPG.c37715141147501da0e02a183f912550.JPG

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Ințeleg că ai ajuns și tu la concluzia că oricâte îmbunătățiri îi vei aduce Tiguan-ului tot nu va arăta frumos ca un Kodiaq.

Evident, glumesc! ?

 

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!