Jump to content

Probleme haion si incuietoare haion


eu
 Share

Postare recomandată

Salut! Am probleme cu Firee dintre caroserie si haion. Am gasit in magazinele online burduful cu cabluri de 25cm si mufe. Intrebarea este: Cablurile au mufe cum vin cele din magazin sau trebuie taiate si mufate? Daca trebuie taiate si mufate se rezolva mai ieftin daca fac eu treaba asta si cumpar doar burduful fara cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa refaci cablajul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am observat ca am o distanta mai mare intre haion si stopul din stanga fata de cel din dreapta. Are cineva idee cum se poate regla acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Îmi puteți spune, va rog, ce rol are mufa de 3 pini din yala haion Golf 4? Am desfăcut hayonul pentru a rezolva problema cu furtunul de lichid de parbriz si am văzut ca arcurile si pârghiile de acolo sunt coxate si mufa la fel. Cand am scos-o un pin a rămas in mufa. Uneori nu mi se deschideau geamurile, iar cand dădeam cu soluție sa curat luneta îmi curgea soluție in hayon si pe bord îmi apărea martor de ușa deschisă.

Ce rol are mufa cu cei 3 pini din yala ?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lampa portbagaj si martor bord hayon deschis atunci cand masina are afisaj in ceasurile de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos.

Am un PIN rupt. In bord nu-mi apare ca am hayonul deschis, dar lampa portbagaj nu cred ca merge.

Trebuie sa verific.

Ce cod are switch-ul? Se găsește separat? Ce pret ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se gaseste decat cu broasca cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspuns.

O sa incerc sa dau yala jos sa vad daca pot sa pun un pin acolo.

Deocamdata imi trebuie un bit M8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e rupt nu ai cum sa pui altul acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut broasca de la haion. Confirm faptul ca nu se poate umbla la acel switch. Broasca este prinsa in nituri. La fel si switch-ul.

O sa caut o broasca. Imi puteti spune ce cod are ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pote umbla in acel switch dar se poate adapta unul de portiera fara probleme

post-11532-0-68292200-1437993426_thumb.j

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

indraznesc sa intreb ?

Swiciul de portiera nu are doua fire , respectiv un singur contact ?

La mine la variant , in acel swici de la haion intra 3 fire . unul comun, unul ptr cp de bord ( display usa deschisa maxidot ), iar ultimul fir ptr lampa .

Deci ar trebui sa adaptam 2 swiciuri ? .Unul ptr lampa si unul ptr display .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie de 2, legi cele 2 fire ce pleaca la lampa si la ceasuri impreuna/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie de 2, legi cele 2 fire ce pleaca la lampa si la ceasuri impreuna/el

Pai nu prea cred ca este corect .

Atunci neamtul nu putea sa puna si el doar unul ?

O alt punt de vedere care ma face sa contrazic ce spui este urmatorul .

Daca inseriez un bec intre pinul comun si cel de care duce spre lampa becul se aprinde ( se comporta ca doua becuri legate in serie cu lumina slaba ), daca prodez la fel si cu celalt circuit nu se intampla nimic . Pe romaneste intre pinul comun si lampa exista 12v, iar intre comun si ceasuri nu exista nimic .

Facand un strap inte combinatiile descrise mai sus , se aprinde si lampa ,iar la bord arata usa deschisa ( informatia ajunge si la cp de bord )

Eu nu prea sunt sigur ca merg legate impreuna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci nu le lega impreuna si pune switchul original, care, nu il gasesti decat cu tot cu broasca.

Singura chestie a switchului original, este ca, cu portbagajul inchis doar la prima treapta, nu o sa ai lampa aprinsa in portbagaj ci doar avertizarea in bord.

Dupa cum stii, nu dau sfaturi aiurea, dar daca nu vrei sa tii cont de sfatul meu, asta e, fiecare face cum vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin gti- personal am schimbat zeci de switch-uri legand cele doua fire impreuna si totul functioneaza ok. Daca din principiu te deranjeaza amanuntul asta, poti achizitiona o incuietoare noua cu tot cu switch sau doar switch Helag dedicat. Eu personal nu am gasit switch de hayon dedicat si am adaptat un v4nct7 care isi face treaba perfect legand cele doua fire intre ele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles perfect si respect ideea ta si cea lui Al bundy, dar atunci de ce neamtul a facut contacte separate ptr acele circuite .

Cum am mai explicat si mai sus  pe comum+ lampa avem 12 v iar pe circuitul ptr cp de bord , nu avem .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE la baterie prin lampa vin 12V, de la ceasuri la fel, doar ca il vezi doar cu un aparat de masura, ambele functioneaza prin punere la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut

Inecep cu sfarsitul, ma ostic ca nu am facut poze.

La portbagaj si usa sofer cred ca nu perg switch-urile ca nu indica nici in bord, si nici luminile nu se aprind.

Pe mine ma intereseaza lumina la portbagaj (al meu este van, si becul este pe plafon). Am facut strap intre cei 2 pini (cum a postat un coleg mai in urma) si nu se aprinde becul. Am desfacut burdufii dela haion si caroserie (pe care nu ii mai pot pune la loc), si nu am intreruperi de cabluri. La mufa, din stanga burdufului de pe partea stanga (aici am observat ca vin firele) am masurat firele rosu/albastru si maro/albastru si am tensiune. Am pus strapul la mufa de pe iala portbagajului iar la bec tot nu vine tensiune. Am pus strapul in toate pozitiile si degeaba. Mai am vreo mufa intre burduful de la haion si plafoniera portbagaj? Daca da, unde se afla?

Nu ma intereseaza sa-mi indice in bord. Vreau sa fac ceva gen strap in mufa (sa stea becul tot timpu aprins) si apoi ii pun o plafoniera cu intrerupator (ca cele laterale) pe care sa-l comut cand am nevoie.

Masina o am de trei zile, si am inteles ca am si alarma dar este alta discutie.

MULTUMESC.

 

post-102192-0-58310700-1442769291_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia-le la puricat pe amîndouă, poate mai găsești niște probleme în devenire cu aceasta ocazie. E simplu de scos burduful.

 

FYI, in vara asta in concediu m-am trezit spre surprinderea mea ca am putut deschide hayionul, fara sa fi dezarmat alarma oem. Evident, a pornit alarma,iar cum cel mai simplu era sa verific firele decat sa desfac capitonajul, am scos ambele burdufuri. Cel din treapta avea rupt un fir subtire (cred ca e doar unul mai subtire) pe care l-am innadit ca si solutie temporara, si a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai inteles gresit, Marius. Am desfacut ambele burdufe, este totul bine acolo, si nu mai reusesc sa la prind.

Ai idee, de la burduf pana la plafoniera pirtbagajului mai este vreo mufa? Al meu este van

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pontilius , verifica si becul de la plafoniera , poate muncesti degeaba si ai becul ars .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!