Jump to content

Probleme haion si incuietoare haion


eu
 Share

Postare recomandată

Am schimbat yala de la portbagaj, cu tot cu switch, martorul a dispărut, portbagajul de închide... Însă a rămas problema cu plafonierele... Niciuna dintre ele nu se aprinde.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ok și ele, toate. Am uitat sa menționez în postul anterior, îmi cer scuze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificat ce erori ai. Verificat modulul confort. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am erori la egr (e anulat) și la sonda lambda. 

Nu știu cum verific modulul confort, tot pe tester? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, fizic. Dacă pleacă comanda sau nu, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca știu nici fizic. Adică am testat cu o lampă de control și nu vine curent în mufa plafonierei. Nici în cele mici din spate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi dacă pleacă din confort.... Către plafoniere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles. Voi verifica și asta. Pot ajunge destul de ușor la el, dar ce fire trebuie să testez? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate nu am acces la diagrame acum... Sunt plecat. Poate te ajuta alt coleg, care e pe lângă un calculator azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este graba, astăzi și mâine lucrez, probabil marți o sa am timp sa desfac. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.12.2019 at 9:16, F l o r i n a scris:

Din păcate nu am acces la diagrame acum... Sunt plecat. Poate te ajuta alt coleg, care e pe lângă un calculator azi

@F l o r i nacum ai acces la diagrame? Sa îmi spui ce fire trebuie testate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate, nu. Sunt acasă.... După revelion, cu drag. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut, 

Am un Golf IV 2001 hachback si am aceeasi problema cu multi dintre colegii de aici. Totul functioneaza cum trebuie pe partea de inchidere centralizata mai putin incuiatul haionului.
Modul confort schimbat pe motivul ca nu imi tinea conectata cheia la el pentru a putea folosi telecomanda.
Ca si pasi de detectare a problemei am facut in felul urmator:
Prima oara am desfacut capitonajul si am tras usor de tija care actioneaza incuietoarea la haion si aceasta se misca (concluzie nu e blocata sau rupta, cand imping manual de ea se incuie haionul).
A doua oara am demontat actuatorul de pe caroserie lasand mufa in el (care btw functioneaza pe baza de polaritate inversa), cand trag de tija ca si cum ar fi incuiat si apas pe butonul de descuiat aceasta se misca, dar cand apas butonul de incuiat nu mai actioneaza, am demontat actuatorul si am verificat daca atunci cand apas pe butoane se trimite curent la actuator. Surpriza, actuatorul primeste curent doar pe descuiat.
Al treilea lucru pe care l-am verificat a fost sa verific firele in acele burdufur de la balamale, am descoperit ceva fire cu mansoanele crapate dar nimic grav care sa indice ca ar fi o problema de acolo, mai ales ca primeste curent actuatorul. Am scos chiar si mufa de la senzorul de inchis-deschis haionul, care dupa ce a fost scoasa nu imi mai arata in bord daca e inchis sau deschis, si am verificar iar daca da curemt. Aceeasi problema. Tin sa mentionez si ca atunci cand cheia nu este in contact, dupa ce descui masina aceasta la ceva timp daca nu umblu la portiere (exceptand haionul) se inchuie singura.
Care credeti ca ar fi problema? Noul modul de confort sa aiba probleme pe partea de portbagaj sau care ar fi motivul acestei defectiuni? Tin sa mentionez ca nu stiu daca functiona inchuierea portbagajului cu modulul vechi, eu am aflat ca nu se inchuie pur intamplator.
Din diagrama primita de cineva arata ca actuatorul primeste comanda direct din modulul de confort.

P.S.: A fost testat sistemul si cu un actuator OEM nou.
Atasat este si diagrama.
M58 este actuatorul.

WhatsApp Image 2020-01-28 at 5.13.52 PM.jpeg  WhatsApp Image 2020-01-28 at 5.13.45 PM.jpeg  WhatsApp Image 2020-01-28 at 5.13.36 PM.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, dar nu am citit atent, deoarece este destul de lung postul.... Dar pare ca modulul folosit nu este de pe aceeași varianta de caroserie. În acest sens, se poate reprogramara modulul confort, sa se remedieze problema. Nu merge cu vcds... Precizez acest lucru deoarece asta e cea mai întâlnită întrebare.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! Dețin un golf IV hatchback și am următoarea problemă : închiderea centralizată funcționează din telecomanda mai puțin haionul. Actuatorul nu mai funcționează la acționarea telecomenzii. L-am verificat direct la baterie și cuplează. Am verificat firele care vin în mufa care alimentează actuatorul în mansonul din dreapta dintre caroserie și haion și totul este în regulă (verificată continuitatea din dreptul mansonului la mufă). Am montat un bec la mufă iar când acționez telecomanda nu se aprinde, deci nu ajunge curent. Care ar putea fi cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

vine curent pe firul albastru si cel verde (pe schema acestea sint cele care merg la actuator)  de la modulul de control (cind actionezi inchiderea)

adica verifica cu lampa daca inainte de manson ai curent  pe firele astea doua - in caroserie ma refer, nu in haion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde aș putea să verific în caroserie? În manșon nu-mi vine curent pe cele 2 fire când acționez telecomanda. Trebuie să demontez plastice, capitonaje sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa-ti zic, eu am doar programul din care sint postate imaginile de mai sus de catre @Ronald, poate este o mufa pe undeva pe linga lampa spate.

firele vin din modulul de control multifunctii dar nu cred ca nu mai are o mufa pe traseu, de obicei se pune prin apropierea stopurilor.

 

poate s-a lucrat ceva pe la masina de curind si nu s-au mai cuplat mufe sau au fost sectionate fire.

daca nu ai avut lucrari de genul asta ar trebui sa cauti modulul din care vin firele si sa vezi acolo daca modulul scoate curent pe ele ca sa nu cauti degeaba cupla din spate.

 

daca pleaca curent din modul dar nu ajunge in spate e clar fir rupt/cupla nemufata/contact imperfect.

Modificat de alinfa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

 Salutare

 

Am si eu unele nelamuriri, am achizitionat un golf 4 break cu unele probleme printre care: la moemntul cumpararii haionul facea figuri, motorasul ( actuator ) era uzat, l-am schimbat dupa care toate bune si frumoase functiona perfect dar din cate am observat fostul proprietar il legase la o mufa din interiorul masinii care avea curent continuu adica in momentul in care blocam masina nu puteam deschide linistit portbagajul, Dupa ce am aruncat o privire mai atenta am observat ca de la manerul de actionare era tras un fir si legat direct la firul de la motoras ceea ce nu prea am vazut pe nicaieri, mai exact de la maner ar trebui sa vina un fir cu o priza care nu se conecteaza la motoras, in momentul de fata nu pot deschide decat manual din interior.Intrebarea mea ar fi: cum ar trebui sa conectez manerul si motorasul astfel incat sa pot sa il utilizez in parametrii normali? Mentionez ca becul de la haion se aprinde nu stiu daca ar avea o legatura.De altfel butucul lipsea am observat ca si acela are o mufa, l-am schimbat dar in momentul in care conectez butucul de la haion la mufa mi se lasa toate cele 4 geamuri jos, l-am deconectat ca sa nu am surprize.

2. De la incalzirea in scaune am observat ca lipseste siguranta, nu stiu daca functioneaza sau nu. Ce ar trebui sa fac prima data, daca sa pun o siguranta de cati amperi sa fie?

 

Mersi anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mi-am montat de curand o broasca Metzger la Haion Golf 5 Variant 2008. Problema e ca nu imi inchide perfect haionul. Senzorul ramane deschis in bord pt haion iar haionul chiar are un joc de juma de centimetru. Cei de la care am cumparat bineinteles nu vor sa ia piesa inapoi fiindca deja am montanto(nefiind eu RARul) Noah...

Ce pot face? Voi v-ati mai intalnit cu problema aceasta? Eu ma gandesc ca piesa ar fi mai micuta cu cativa mm si nu ajunge pe cui pana unde trebuie.

E normal ca broasca sa aiba 3 pozitii: deschis, aproape inchis si inchis? Cel putin eu asa imi dau seama cand apas cu degetul acolo pe incuietoare.

 

Am citit ceva aici ca s-ar putea regla cuiul - dar cum? cum dau jos plasticul ala care il protejeaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adrian Alexaaceasta categorie este pentru golf 4/Bora. Pentru golf 5/Jetta exista o alta categorie, Aici.

Totuși, ca sfat, încearcă sa reglezi cuiul, dacă se poate. Dai plasticul jos și ar trebui sa ai șuruburi pentru reglaj. Am schimbat și eu broasca la Bora, doar am pus-o în locul celei vechi și aia a fost, se închide exact la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!