Jump to content

Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit


cascadoru
 Share

Postare recomandată

ok.

zi cu spor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai scrie si pe calc de usa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, mai greu sa citesti cateodata, in interiorul lor - cel mai usor este pe racleta cu pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca cumva este vorba de o berlina (nu vad mentionat), codurile sunt urmatoarele:

- fusta - 3G0807521R

- suport stg - 3G0807055

- suport dr - 3G0807056

- tips stg - 3G0807873 2ZZ

- tips dr - 3G0807874 2ZZ

Sper sa te ajute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ții neapărat sa pui fustă spate de R-LINE (părerea mea ca va arata urat o mașină la care fata este STOC iar fundul este de R-LINE pentru ca o bara noua completa de R-LINE costa 4500 ron iar la SH eu am găsit doar gunoaie scumpe care au fost reparate) o sa am eu de vânzare fusta spate de la mașina mea care fiind BiTDI are decupare și ornamente de evacuare laterale spate .

Ai poza atașată cu spatele mașinii mele :

20170321_170157.thumb.jpg.0af9a8755faf909b9d6bfb86c1c47757.jpg

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Da, este berlina.

Sa inteleg ca nu e obligatoriu ca echiparea sa fie R-Line sa aiba acea fusta? 

Eu nu am pus pachetul R-line din cauza botului mai mult, fiindca nu imi place (personal) botul de R-Line, dar fusta spate as fi vrut-o cu acele ornamente..

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Modificari, Upgrade-uri, Update-uri

am rezolvat retrofitul la " mirror down " la passat B8 fara scaune cu memorie.

este functional dar, este f mult de munca + ca trebuie activat in 09 ( centala elect.) la REPREZENTANTA.

altfel, nu functioneaza ( trebuie sa apara o fereastra in HU cu " Lower......reverse " ).

zi ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , 

Referitor la amplificatorul sistemului audio Dynaudio instalat pe VW Passat Variant B8 GTE 2017 : poate cineva sa ma ajute cu pinout-ul mufei principale ?

Doresc sa completez sistemul audio cu un subwoofer activ Pioneer TS-WX710A care se potriveste perfect in spatiul din portbagaj , langa baterie.

Multumesc.

20170916_215124.jpg

20170916_215618.jpg

20170916_215703.jpg

20170916_215737.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa alimentez subwooferul din bornele principle ale compartimentul motor , adaugand un cablu pana in portbagaj.

Neavand o schema de la amplificator am desfacut stalpii centrali si am urmarit cablurile care intra in usile din spate cu cele care intra in amplificator. Am reusit sa reperez in acest mod firele de la difuzoarele (de medii sau joase  !? ) stanga/dreapta .

Semnalul de la difuzoare (stanga si dreapta) il aduc la un adaptator High to Low Phonocar 5/142., care comanda subwooferul On/Off.

Totul functioneaza corect , daca conectez semnalul de la difuzoare  la adaptatorul Phonocar atunci cand sistemul Infotainement est pornit.

Daca opresc sistemeul Infotainement , subwooferul ramane on ceea ce este foarte ciudat. Normal al trebui sa treaca in stare de oprit, pentru ca adaptatorul High Low nu mai primeste semnal de la boxele din usi.

La repornirea sistemului , subwooferul se opreste si difuzoarele din usi nu mai functioneaza.

Chair daca deconectez semnalul primit de adaptatorul High Low , difuzoarele din usi continua sa nu functioneaze. Pentru a le face sa functioneze din nou , trebuie sa inchid si sa deschid masina.

Aveti vreo parere cu privire la fenomenul acesta ?

Diferenta sunetului intre fara si cu subwoofer este monumentala !! Nu sunt un maniac al "frecventelor joase" , vreau decat sa am un sistem audio complet in masina. Din pacate sistemului Dynaudio livrat pe masina ii lipseste subwooferul. Probabil din cauza bateriei au renuntat la subwoofer.

20170923_220603.jpg

20170924_092732.jpg

20170924_092756.jpg

20170924_092805.jpg

20170924_213815.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca aceasta configuratie am avut-o si pe V60-ul precedent cu sistem audio High Performance. Preluam semnalul audio pentru dispozitivul HiLo direct de la iesirea amplificatorului spre boxele spate.

Totul functiona ok fara probleme.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Constantin

Salut, am nevoie de un cod va rog pentru acest volan R-Line (cutie manuala) .

VW-Golf-VII-Innenraum-R-Line-Paket-729x4

Modificat de Razvan Constantin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mirku

Sal.,

Dar de ce vrei tu sa montezi acel SUBWOOFER PIONEER pe DYNAUDIO ?

La B8 sistemul DYNAUDIO vine cu SUBWOOFER din fabrica montat în interiorul rotii de rezerva (cel putin asa am eu la a mea) .

Sau la GTE nu au pus cei de la VW ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTE-ul variant nu are roata de rezerva. Au renuntat la ea din cauza spatiului alocat in portbagaj pentru bateria motorului electric deci au renuntat si la subwoofer din cauza spatiului.

Sunetul nu este complet fara subwoofer  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa întrebi un coleg ce are ELSA .

Eu sunt dispus sa-ți dau seria VIN a mașinii mele pentru a putea verifica în ELSA de la ce pini din amplificator este legat SUBWOOFERUL original .

Faza e ca vei avea nevoie de un AMPLIFICATOR cu INTRARE SEMNAL AUDIO pe HI nu pe LOW cum sunt cele cu intrări RCA deoarece semnalul audio vine din amplificatorul DYNAUDIO .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

10 hours ago, @DRI@N said:

Trebuie sa întrebi un coleg ce are ELSA .

Eu sunt dispus sa-ți dau seria VIN a mașinii mele pentru a putea verifica în ELSA de la ce pini din amplificator este legat SUBWOOFERUL original .

Super ! Sunt interesat!  Ma poate ajuta cineva de pe forum cu ELSA?

Pot furniza si eu VIN-ul masinii pentru a compara pinii mufei amplificatorului si a vedea daca am ales corect firele pentru difuzoarele spate.

 

10 hours ago, @DRI@N said:

Faza e ca vei avea nevoie de un AMPLIFICATOR cu INTRARE SEMNAL AUDIO pe HI nu pe LOW cum sunt cele cu intrări RCA deoarece semnalul audio vine din amplificatorul DYNAUDIO .

Normal , convertorul HiLow ar trebui sa se ocupe de asta dar se pare ca creeaza o rezistenta/interferenta !? pe canalul de iesire al amplificatorului pentru boxele spate. O sa incerc sa mai revizuiesc odata cablajul si eventual sa il schimb cu un convertor LC2i sau Helix AAC2

Modificat de mirku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti, la masina mea nu am buton MODE, aveti ideea ce piese necesita retrofitul acesta. Precizez ca masina mea este HIGHLINE si este berlina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat utilizand un convertor LC2i. Diferenta este enorma ! Calitatea bass-ului oferita este incredibila !

Recomand cu incredere acest convertor !

IMG-20171014-WA0057.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii, 

Am personal o "problema" de ordin estetic cu zona de infotainment de la Passat-ul din semnatura. Cand am configurat am optat pt. Discover Media si nu pt. Discover Media Pro (bugetul fiind limitat am folosit diferenta de 1.200 Euro in alte optionale). Problema mea vine din faptul ca dimensiunea ecranului este subdimensionata in raport cu spatiul unde este instalata. Nu neaparat am problema cu faptul ca ecranul in sine nu este mare, ci pur simplu rama din jurul ecranului este ceea ce ma deranjeaza vizual - sunt niste probleme de rapoarte acolo. A trecut deja un an de cand am achizitionat masina si inca nu am trecut peste aspectul asta. 

Am vazut ca la modelele 2018, cei de la VW au introdus un nou panel (la fel ca cele de pe Golf 7 facelift sau Arteaon) care se integreaza mult mai bine din punct de vedere viziual/ estetic cu interiorul. Intrebarea mea este daca as achizitiona doar acest panel modul nou (+ rama de prindere) fara sa schimb si unitatea de comanda din torpedou? Am intrebat la dealer, dar raspunsul lor a fost ca nu au nicio documentatie tehnica care sa prevada astfel de lucrare (inlocuire panel cu model 2018). 

Am facut research, insa nu am gasit nicio o informatie in acest sens, poate cineva stie daca se poate inlocui doar panelul? Codul panel-ului model nou este 5G6919605B / 5G6 919 605 B, mai jos sunt cateva imagini 

11passat.thumb.jpg.c0818c60a0f3c012c389dedefcca1a56.jpg4passat.thumb.jpg.2006d33070a8bf50438c808421cb3b1c.jpg

 

 

mai jos este varianta care o am si eu pe masina... 

1430298737075.jpg.8b91abb57bda289806e84229f96c9cd9.jpg

 

Multumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Paul78 nu vreau sa dau o informatie gresita, dar din ce am citit eu noile sisteme au component protect, ceea ce inseamna ca nu ai putea sa o iei din dezmembrari doar noua.

Referitor la aspect cele noi cu negru acela glossy au un aspect ieftin ( de chinezarie ), cel putin pt gusturile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cele SH au component protection 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diverse pe B8-Rline:

Desi pachetul : PA6 - pachet Ambient Plus ( iluminare ambientala habitaclu in 2 culori, iluminare suplimentara la nivelul plansei de bord si consolei centrale fata, bandouri iluminate inseriate in capitonaj usi fata cu LED, avertizare luminoasa la deschiderea usilor cu LED) , a costat 472,43 euro, .., nu are lampi LED si pentru locurile spate, respectiv in sezutul scaunelor fata!  asa ca, a trebuit un mic retrofit !!

Desi mi-am dorit perdeluta electrica spate, am cheltuit 13530 euro pe alte optionale,.....si printr-o imprejurare fericita am rezolvat-o si pe asta. Intamplarea chiar este fericita ca am gasit laterale de stalpi C pe negru (de R-line).

Asteptam un Dynaudio..., un climatronic cu incalzire locuri spate , easy open, si ne oprim.  Ca trapa, 4x4 si motor adevarat de 240hp nu voi face pentru a fi complet configuratorul! Easy -open nu era activ pe sedan in ian -feb 2017, am verificat dupa comanda si...., mergea, m-am ofticat si l-am bifat la necesare!! Si un Dynaudio fara izolatie profesionala Dynamat, Silent Coat, CTK, STP, etc, este piedere de timp si bani!

In pregatire tv tuner OEM, DVB-T2, doar cablare momentan, componentele gasite sunt pentru  standard ISDB-T, nu stiu daca HW permite SW de EU, cei de la vag-tech fac asta pentru Audi. Ma documentez, oricum suficienta marfa pe ebay de EU.

Lucram si la multimedia interior , inca nu sunt decis daca stric tetierele de R -line, sunt diferite de B8. Daca reusesc sa pun exteriorul cu carbon pe structura de tetiera B8, montam si Alpine TME 780 cu ceva de genul , dar cu upgrade la zi, cu cel putin 3 canale independente.

 

 Pentru jante si anvelope ,varianta de iarna , am ales optiunea de 215/55/17 ( vor arata grotesc, dar e masina de naveta!) Ma risc cu offset de +3mm folosind niste SPA-uri de CC vopsite gun/carbon metal + set suplimentar de senzori.

Vis -a vis de latimea maxima pe care se "fit-uieste perfect"  215/55/17, parerile sunt 50-50%  intre 7,5J si 8J. Eu ma risc pe 8 J ca atat are SPA-ul, 8x17, ET41.

Si ca toate sa fie frumoase, pe dimensiunea asta ciudata si urata de anvelopa , Continental nu face Wintercontact TS 860 si Nokian nu face Hakkapellitta R2 !!!

Foate curios ca pentru 3 motorizari : 150, 190, 240hp au ales 2 dimensiuni de discuri : 300 si 310mm. Noroc ca Verona are multe spite si apropiate ca sa nu se vada lipsa unui disc serios!. Eu am trecut de la 19"Verona la 18"Monterey, .., deh tot naveta. Am primit "bonus" o piatra in " cel mai scump parbriz", zona stalp A pasager, inainte de sezon!!  "Vara nu e ca iarna, ,..., la iarna va fi ciur!":biggrin:

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca " Iarna nu-i ca vara!" , a facut cineva retrofit la ansamblul de butoane 3G0927137AC  ( MODE, START/STOP/ ESP ) ?? E mai "racing" ESP pe consola si aproape de schimbator, ca pana il dezactivezi din meniu......

Eu am MODE+START STOP + 2 blank-uri!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Mecatronic said:

Foate curios ca pentru 3 motorizari : 150, 190, 240hp au ales 2 dimensiuni de discuri : 300 si 310mm. 

Sal.,

Motorizarea BiTDI de 240 Cp are discuri fata de 340 x 30 iar pe spate au 312 x 22 (ventilate) .

Cel putin asa am eu pe mașină și verificate după seria de șasiu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur si era si normal! Inca odata se confirma "caile ETKA oficiale" nu clona sunt incurcate. Filtru pe 150 HP, discuri 300, 310 cu aplicabilitate pe 240HP!

De aceea trebuie respectat avertismentul lor: FILTRU PE MASINA IN CAUZA , VIZUALIZARE LA FATA LOCULUI si LOG DIAGNOZA! ( ca nu se stie ce era prin magazie pe rafturi si era pacat sa se umple de praf, asa ca s-a pus pe masina!)

90 % din componente scanate din log ( nu cele din filtru ) nu ar avea ce cauta pe masini de EU ( dupa oficial) si totusi exista. Culmea este ca la piesa de schimb vine intotdeauna cea din filtru, cu "made in Germany", nu stiu cum gasesc atunci raftul corect, ca la prim- montaj nu-l gasesc!:251: 

 

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!