Jump to content

Modificari, Upgrade-uri, Update-uri, Retrofit


cascadoru
 Share

Postare recomandată

De CP știu că au toate piesele de pe platforma MQB .

Nu ar fi o problemă să plătesc 4/600 de ron pentru ELIMINAREA CP și codarea pe mașină 

@F l o r i n tu ai cont GEKO căci cu asa ceva am înțeles ca se poate scoate CP  ?

Uitați ce zic cei de la VW în legătură cu GEKO SVM :

https://erwin.volkswagen.de/erwin/showOnlineServices.do

Ai cumva ELSA că as vrea să te uiți la PINOUT-ul de la mufa ce intră în ceasurile mele actuale și să te uiți și la PINOUT-ul ceasurilor din 2014 .

As vrea să văd dacă diferă ceva .

Mulțumesc .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putem rezolva CP-ul, immo, tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok .

Atunci sa vad cum pot face sa achiziționez CEASURILE 2014 3G0.920.798.A E356 cu F15 din Polonia .

Dar oare este diferență la ceasuri intre cele TSI și cele TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: cand am cautat eu sa imi iau passat-ul gasisem una cu absolut tot ce imi doream mai putin AID si la un moment dat ma gandeam ca lasa ca gasesc eu cumva sa fac retrofit ...  doamneee ... bine ca mi-a trecut gandu ca cred ca o luam pe aratura ca nu reuseam. Multa bafta @DRI@N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INFO AID 2017:

Passat B8 R line-sedan, 2.0/150hp ( fara 4x4 ,fara dynaudio, fara trapa , fara engine de 240 hp, fara roti de 19",....,restul cu de "toate")

Discovery Media ( nu Pro!)

iunie 2017.

Crezi ca retrofit-ul asta se face pe topic de vwforum in sistem DIY? 

Address 17: Instruments (J285)       Labels:| 5G0-920-XXX-17.clb
   Part No SW: 3G0 920 791 B    HW: 3G0 920 791 B
   Component: KOMBI         405 2170  
   Coding: 07A401987E8C000801886B2F1001000000000000
   Shop #: WSC 00015 115 00001
   ASAM Dataset: EV_DashBoardVDDMQBAB 009052
   ROD: EV_DashBoardVDDMQBAB_009_VW26.rod
   VCID: 285F3AC1537EFF06E2-807C

No fault code found.
 

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incredere in Florin.

Poate merita discutat si cu Vag Victor. Si el mestereste cluster e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Mecatronic said:

Crezi ca retrofit-ul asta se face pe topic de vwforum in sistem DIY? 

Din păcate cam CRED deoarece colegul @F l o r i n a fost singurul care a afirmat că poate face .

Si aici nu mă refer la scoaterea CP că asta o pot face și la APAN BR .

Numai că anumiți oameni de la APAN BR (și nu numai de acolo) au o mentalitate de a alunga clientul ieșită din comun .

Bine nu-i blamez pentru chestia asta deoarece înțeleg faptul CĂ DACĂ NU A FĂCUT PANĂ ACUM nu pot da un răspuns concret .

Dar mi se pare aberant ca să ceri COD DE PIESĂ de pe cluster seria VIN și să spui că DACĂ FILTREAZĂ ETKA O FACEM iar dacă nu VII ȘI ÎNCERCĂM (DACĂ MERGE BINE, DACĂ NU MERGE IARĂȘI BINE DA NOI BANII AI LUĂM) .

Păi cum să lucrezi în REȚEAUA DE SERVICE-URI VW și nici măcar să nu ai habar că ETKA nu are cum să filtreze pe seria VIN o piesă cu care mașina NU A FOST ECHIPATĂ DIN FABRICĂ ??????

Mai multe nu vă mai zic că poluam topicul aiurea și nu are rost .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate in provincie sunt putine B8 cu AID, scanarea este de pe masina mea, nu am alte scan-uri. Iti recomand sa faci rost de VIN cu AID din anul respectiv si configurare apropiata, chiar daca nu e relevanta dupa filtru, vei vedea piesa echivalenta livrabila , asta ca sa nu ai emotii la ce cumperi la SH.

M-am referit la faptul ca din acest moment , dupa achizitionare IC, discutia trebuie sa se mute in regim personal cu Florin.

Aici, poza de final reusit si scanare cu erori zero! Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci conform acestui link :

http://forums.ross-tech.com/showthread.php?10259-Completed-Passat-B8-Active-Info-Display-Virtual-Cockpit-retrofit&highlight=pASSAT+aCTIVE+iNFO+dISPLAY

Se poate monta AID în locul bordului normal .

Păcat că nu dă mai multe detalii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Constantin

Am trimit mail acuma la 2 reprezentante oficiale de aici din Roma.  @@DRI@N Te anunt in legatura daca se poate instala, eu am trimis datele masinii mele model 2017.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mulțumesc .

Numai că a mea este 2015 .

Dar oricum aștept să văd ce răspuns primești și tu .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Constantin

Amandoua reprezentantele mi-au spus ca nu se poate :scratch: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, normal .

Să fiu sincer nici nu mă așteptam să primești alt răspuns .

Cel putin cei de la București au zis asta, nu ca la Galați .

Vii montam, codam iar dacă merge bine dacă nu merge iarăși bine, NOI BANII TOT AI LUAM !!!

Pai oare cum cred cei de la PORSCHE ROMANIA ca vor atrage clienții cu o asemenea atitudine (ma refer strict la cei cu mașini scoase din garanție) :banghead: ?????

:angry:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Constantin

Mai putem incerca cu un email la o reprezentanta in Germania, vedem si ei ce spun...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu intelegeti: vw sau audi nu fac retrofituri in reprezentante. Nu exista asa ceva. Cand ai conectat mufa vas, imediat fabrica stie cu ce dotari ai plecat. Daca pui altceva mesajul de eroare este automobil incompatibil.

Acest retrofit nu se face in repre. Cum nici un retrofit de b6 sau b7 nu s-a facut in repre.

Florin si cu Al Bundy si ar pierde painea (just kidding)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu oricum aștept sa vina CLUSTER-ul AID din Polonia .

Si după o să văd cum o scot la capăt cu @F l o r i n .

Chestia e ca cel din link-ul pus de mine pe 31.01 spune clar acolo în topic ca a schimbat doar cluster-ul și a făcut codare la VW .

Citez :

 Nothing else changed, all coding was done by VW over ODIS including component protection and immobilizer.

Acum faza e că el nu specifică ceva de codare online ci că a fost făcută de VW cu ODIS .

Si nici nu specifică dacă cluster-ul a fost nou sau SH .

 

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din ce-mi aduc aminte, exista o problema cu ceasurile AID sh... nu ca nu s-ar putea coda doar ca valoarea odometrului nu se poate schimba. Doar la ceasurile noi se poate rescrie valoarea  de la masina pe care se face adaptarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu vcds ul... Vas... Odis. In rest, exista suficiente oferte pe piata de modificare km.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n

Sal.,

Mâine merg să ridic pachetul ce conține Clusterul AID .

Aș vrea să te rog să-mi spui dacă se poate și ai ELSA cum aș putea să-l probez ?

Adică pe ce pini de pe mufă să-l alimentez ca să văd dacă acesta este funcțional, pentru că nu am decât 14 de zile drept de retur, și în plus nu aș vrea să mă apuc să cumpăr și ornamentul de la el iar când o să vin la tine la București să-l montez să mă trezesc că el nu este funcțional .

Aștept răspuns .

Mulțumesc .

O seară bună .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, iti scot in seara asta - sa imi aduci aminte pt tel mai tz, te rog. O sa vezi ca se aprinde - ca are probleme...sau nu... asta vezi alimentandu-l pe masa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Ieri a ajuns din Polonia Clusterul AID .

5a7b4c3d965db_AID01.thumb.jpg.9d49e86789602905a398e6ce5c0e4a2c.jpg

5a7b4c56542fb_AID02.thumb.jpg.c3d869bf023078f82051c6101561806e.jpg

5a7b4c89a2476_AID03.thumb.jpg.1eb4781b5ebe79b8d17abfc85782c7f3.jpg

Urmează să vină rama adaptoare și mergem la colegul @F l o r i n pentru a efectua montajul .

Dar datorită faptului că vânzătorul polonez mi-a acordat doar 14.zile timp de retur am fost nevoit ca azi să fac probă AID-ului pentru a vedea dacă este cât de cât funcțional .

Rezultatul este cel din poza următoare :

5a7b4ec61d5f2_AIDWORKING.thumb.jpg.7f4afd90ceb1400fc391ee1144ac94c0.jpg

Acesta este funcțional .

Dar cu costul unor erori de care nu știu cum sa scap deoarece VCDS nu prea le poate șterge .

O sa atașez maine un log .

Dar presimt ca va trebui sa apelez la VW pentru a da un RESET GENERAL MAȘINII .

O seara buna .

 

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi autoscanul sa ma uit la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DRI@N ai o scanare din trecut a masinii?, cand pui alt bord in mufa se pierd anumite codari si setari (abs/servo directie). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta a patit - are G85-ul, Tpms-ul .. plus cateva de comunicatie - mi-a trimis scan-ul pe telefon.

In rest si-a recodat ABS -ul, dupa un log mai vechi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am mai rămas cu erorile astea :

Log-GL.08.RMN-WVWZZZ3CZFE400297-52168km-32415mi-B8-06.txt

Am simplificat eu putin logul deoarece nu avea rost sa le las și componentele ce nu aveau erori stocate .

@F l o r i n ce părere ai ?

O putem rezolva cu VCDS sau sa apelez la cineva care are VAS-PC cu ODIS ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!