Jump to content

AC / Climatronic - probleme


cristian32
 Share

Postare recomandată

Salut. Am si eu o problema la clima. VW Passat B7 2.0 TDI.

Nu mai baga niciun fel de aer rece sau cald. Orice as apasa la modulul de clima AUTO sau manual ventilatorulk care baga aer in habitaclu nu porneste. Am scanat cu VCDS rezultatul il aveti in fotografie.Aveti idee ce este defect? Mentionez ca la porniea motorului de dimineata se aud niste zgomote ca o bataie-frecare care dispar dupa cateva minute de functionare a motorului.Cand porneam climatizarea aceste zgomote se diminuau instantaneu.

WhatsApp Image 2018-08-09 at 09.25.25.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema de mai sus. era de la aeroterma situata in interior sub torpedou. Doua suruburi de plastic , scoasa aeroterma inlocuita si merge ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Imi pare rau ca n-am facut poza la radiatorul de clima de la motor... este destul de bombardat de pietricele in sfertul de jos in special, unde aproape ca au ramas doar tevile orizontale (fara aripioarele de aluminiu) . Cu toate acestea clima raceste destul de bine. Este original (200k km). Credeti ca ar trebui sa-l schimb ? As avea de castigat multe grade in minus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/25/2018 at 9:28 PM, Snakesecurity said:

Salut.

Ai rezolvat ceva cu haraitul compresorului? Am aceași problemă.

Salutare,

Am si eu aceeasi problema, tu ai reusit sa o rezolvi intre timp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Snakesecurity

Nu, mai merg așa deocamdată.

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine era de la fulie, dar nu baga nici aer rece...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce fulie te referi? Zgomotul se auzea si la motor avand capota deschisa? La mine se aude doar din interiorul masinii

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se referă la fulia compresorului, Pasatul are boala asta, se slăbesc șuruburile de fixare în timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, acum am observat si eu ca nu mai merge clima ?. Passat B7 2011 motor 2000, CFGB.

Toata vara a mers ok, iar acum nu mai baga aer rece. M-am uitat la compresor si vroiam sa va intreb daca asa arata surubul slabit? Ca in poza.

Cand dau drumul la AC se aude un scartait usor si dupa un timp incepe sa scoata un pic de fum. Cand opresc AC nu se mai aude.

Multumesc anticipat. 

20181016_135428.jpg

Modificat de Stelian.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stelian  din poza postata de tine reiese ca, nu mai ai surubul central care prinde ambreiajul de axul compresorului.(probabil si ceva lamele rupte)

La mine dupa ce m-am dat nitel la ea, sau auzit cateva trosnituri si scartaieli si a murit AC-ul. Initial am zis ca este surubul slabit, incercand sa il strng am obsetvat ca se invate cu tot cu ax. Deoarece nu am avut nici timp si nici rabdare sa astept piesa, am ajuns in service unde s-a demontat ambreiajul si inlocuit. Cel vechi avea dantura barbierita compet. toata opratiunea a durat in jur de 15-20 min si 250lei cu tot cu manopera. Din ce am inteles de la baietii din service este o problema destul de des intalnita, si ca ruperea danturii sau a foilor de  arc, ar fi un gen de protectie pentru motor in cazul in care se blocheaza / merge greu, compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/24/2018 at 1:15 PM, Liviu D said:

Salutare,

Am si eu aceeasi problema, tu ai reusit sa o rezolvi intre timp ?

Salutare,aceeasi masina,aceeasi problema.....ceva rezolvari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si cei de aici unde merg eu mi-au zis ca nu repara, doar pot schimba tot compresorul (2100lei) + manopera.

Noroc ca mi-a dat colegul Dyngo service-ul unde a rezolat el problema si ma duc acolo. Am sunat costa 250lei inlocuirea piesei din fata. 

Mersi Dyngo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din nou :(

Mica problema a devenit mare.

pe langa cupla/amortizorul din fata fuliei care nu mai are dinti, a stricat si axul compresorului, pentru ca s-a retezat surubul.

Iar acum trebuie schimbat compresorul, rugamintea mea la voi este daca ma poate ajuta cineva cu codul compresorului? 

Nu stiu daca se potriveste cel de la motorul de 2.0 diesel de 140CP, al meu este tot de 2.0 dar de 170CP.

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum e la tine de nu poate fi extras surubul din ax, eventual pune o poza cu axul ca mi-e greu sa cred ca nu se poate scoate surubul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am rezolvat problema prin inlocuirea compresorului.

Asa cum am scris mai sus, s-a stricat si axul compresorului, mai exact nu mai are canelurile sau dintii cum vrei sa ii zici. 

Pe laga ca pierdea freon pe la semering, dar asta se putea schimba.

20181023_162904.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.08.2017 at 15:13, bobodrmcry a scris:

Salutare,

De ceva timp, am un zgomot, un fel de huruit care pulseaza, atunci cand AC ul este Oprit, indiferent daca climatronicul este sau nu in functiune. Daca apas butonul de AC, sunetul dispare si totul functioneaza in parametri.

Ma poate ajuta cineva?

Passat b7, CFGB, DSG 2013

Dacă nu ai rezolvat, iti pot da un nr de telefon de la cineva care se ocupă cu aerul conditionat. Si eu am avut aceași problemă, mi-a schimbat o piesă din el si nu mai huruie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu problema de mai sus a colegului costinradu, respectiv ca nu mai functioneaza ventilatorul/ aeroterma din bord, nu mai sufla aer de loc. Ma gandesc ca ar trebui sa verific mai intai o siguranta. Imi poate indica cineva care e siguranta acestuia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ventilatorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat, tensiune ajunge la el, dar nu-l pot scoate de acolo. Am vazut un filmulet pentru B6, pare simplu, dar la asta nu cred ca merge fara sa dai torpedoul jos.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este aceelasi lucru.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Snakesecurity poti da mai multe detalii... ce piesa/componenta s-a inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, F l o r i n said:

este aceelasi lucru.....

Esti sigur? L-am rotit, s-a desprins, dar nu reusesc sa-l scot de acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, Dyngo a scris:

@Snakesecurity poti da mai multe detalii... ce piesa/componenta s-a inlocuit?

A desfăcut compresorul si a înlocuit axul compresorului, complet cu cele doua platane și arc. Se pare ca dupa un timp, platanele isi modifica poziția si atunci începe să frece neuniform, din acest motiv se aude haraitul discontinuu. 

Modificat de Snakesecurity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Manuel N. a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!