Jump to content

AC / Climatronic - probleme


cristian32
 Share

Postare recomandată

Salut,
De curios, la voi merg ventilatoarele dupa un drum mai lung dupa oprirea motorului ? Am facut in ultima saptamana doar drumuri lungi si deobicei eu o las cateva minute si apoi o opresc. Insa am oprit-o de cateva ori chiar cand am ajuns si nu se auzea nici un ventilator dupa. A/C merge ok, daca il pornesc, se pornesc si ele, dar la oprire (100C temp la ulei) nu merg. Stiti cumva in ce conditii ar trebui sa mearga in continuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, citisem pe undeva ca ar mai trebuia sa mearga si dupa, daca temperatura uleiului este foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/25/2017 at 8:23 AM, Dyngo said:

Da ai dreptate! are legatura cu trapa...

cred ca despre asta este vorba:

"

Umstellen auf Panoramadach

Stg. 08 -> Lange Codierung -> Byte 2 -> Bit 3-5

Hier kann man die Lüftung auf Panoramadach umstellen. Für mein persönliches Empfinden

wird mehr über Außen gelüftet.

Werte:

  00 Dach: Volldach (Standard)
  00 Dach: Groß-/Panoramadach

"

Salut , am un Passat B7 2014, cand am cumparat masina nu baga deloc aer si avea un zgomot la gurile aerisire , dupa verificare , a fost nevoie de freon , dupa freon radiatorul avea pori. 

 

Am inlocuit radiatorul , am pus freon , nu par a fi pierderi , doar ca nu baga rece cum ar trebui, e un aer rece dar pana nu specific passat, si ideea este ca am trapa .

 

imi explica si mie cineva care e treaba cu trapa si ce se face ? Sau are masina alta probelema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit in momentul in care deschizi trapa  clima ar trbui sa sa opreasca. La mine clima nu se opreste si nici nu am verificat setarea. De cand am masina, recunosc ca trapa am deschis-o de vreo 5-6 ori si atunci pentru a curata si gresa glisierele. Chestia cu trapa poate este valabila in tarile civilizate dar la noi si mai ales  in Bucuresti la cat praf este.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi era vreo 23 grade afara , in 5km abia se simtea un aer rece, am tras direct la service .

Teaca care iese din compresor este f rece,  dar aer din interior nu prea si a pus cuplat furtunele era termperatura de 5 grade , dupa pornire ac si asteptat 2 min min a scazut la 3, dupa alte cateva minute la 2grade , au zis ca ceva la compresor , trebuia sa fie temperatura la 0.

 

vreo idee ce ar trebui verificat inainte de a umbla la compresor ? Radiatorul ac a fost schimbat si nu are pierderi si pus dinou freon cat e mentionat pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are cum sa ajunga la 0 grade pe evaporator, mai jos de 3 grade nu coboara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
On 5/12/2018 at 2:05 PM, Angel-Boy said:

Azi era vreo 23 grade afara , in 5km abia se simtea un aer rece, am tras direct la service .

Teaca care iese din compresor este f rece,  dar aer din interior nu prea si a pus cuplat furtunele era termperatura de 5 grade , dupa pornire ac si asteptat 2 min min a scazut la 3, dupa alte cateva minute la 2grade , au zis ca ceva la compresor , trebuia sa fie temperatura la 0.

 

vreo idee ce ar trebui verificat inainte de a umbla la compresor ? Radiatorul ac a fost schimbat si nu are pierderi si pus dinou freon cat e mentionat pe masina

verificati electrovalva, temperaturi senzori si servomotoare clapete aer rece/cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema cu fulia cuplajului de la compresorul de AC, si anume: s-a uzat interiorul ei care are niste caneluri, acestea angrenand compresorul. Intrebarea mea este daca doar canelurile acelea angreneaza compresorul sau si cele 3 suruburi + surubul de pe mijloc? Asa arata fulia de care vorbesc
fulie-cupla-compresor-clima-golf-v-vi-ca

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar canelurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okay, merci, voi inlocui piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne anunți dacă rezolvi cu înlocuirea fuliei.

Axul pe care sta, e ok? 

La mine ceva similar s-a soluționat cu înlocuirea compresorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca da, eu tocmai ce am facut o prostie. Eram in service, baietii au vazut putin desfacut surubul si m-au intrebat daca nu vreau sa verifice. Au desfacut fulia si au vazut ca inauntru era doar urma de caneluri. A cautat seful de atelier sa vada daca nu au ei, dar nu au gasit si m-a dus el in apropiere la un service doar de AC. Acestia aveau fulia care era 200 lei. Stiind ca e posibil sa fie destul de obosit compresorul (235k km) am intrebat cat ar fi unul nou si el mi-a zis estimativ 1000 lei. Nestiind ca doar canelurile angreneaza compresorul (m-am gandit ca si suruburile) am zis ca o sa il schimb cand pica. Baietii au montat tot la loc, am mers sa platesc factura si atunci am cerut un pret pt compresor...si mi-au dat scor 3000 lei ?

PS. Intre timp am gasit "discul ambreiaj magnetic compresor" la pretul de 82 lei pe epiesa, 
THERMOTEC KTT020055 doar ca pt Passat CC. Stie cineva daca potriveste pe un Passat B7 Variant 2011? In poze pare identic cu al meu...

Modificat de Raulbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta alt service ca aia sunt golani 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muale eu tot nu am inteles de ce ai ales sa inlocuiesti tot compresorul in reprezentanta? 

 

Adica, daca ai mers cu problema pt solutionare in reprezentanta, e normal sa-ti schimbe tot, deoarece ei nu lucreaza cu piese aftermarket iar pe original probabil nu au cod pentru fulie cu caneluri. Stiu ca eram la o intalnire duminica cu Gaby si mi-a zis ca al lui golf 6 a schimbat foarte multe piese la compresor, daca nu chiar si compresorul, din acelasi motiv.

 

Ai si vazut piesa ce trebuie inlocuita. E vorba de 200 ron vs 2000ron sau mai mult, masina cumparata recent, vrei sa o intretii excelent cu piese de calitate, dar din moment ce de fectul era doar la fulie, de ce ai schimbat tot compresorul?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca a fost gratis. 

Dar nu sunt sigur ca se putea rezolva doar prin înlocuire fulie, de asta am zis mai sus sa ne anunțe dacă se remediază. 

Am discutat cu 3 persoane care au strâns șurubul ala sau au schimbat fulia doar prelungind viata cu câteva luni apoi tot la compresor au ajuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muale, mai bine cum ai procedat tu. 
Eu o sa schimb si fulia aceea, probabil ca se va fixa problema. Oricum, momentan AC-ul merge, simt ca nu mai baga chiar asa rece, dar merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Salut,

Pentru ca aria Skoda e aproape moarta aici pe forum, si pentru ca motoarele sunt practic identice, m-am gandit sa intreb aici, poate cineva imi va putea da un raspuns.

Detin o Skoda Rapid, motorizare 1.6 TDI CR din anul 2013. Am observat de curand ca atunci cand AC-ul este oprit, se aude un zgomot, care isi  modifica intensitatea in functie de RPM, de exemplu daca accelerez la 2500 de ture si iau piciorul de pe acceleratie, atunci se aude cel mai tare.

Daca pornesc AC-ul zgomotul dispare. Nici cu AC-ul oprit nu prea se aude de fiecare data, uneori se aude mai incet, alteori mai tare.

A mai intampinat cineva aceasta problema ? Daca da, imi poate spune unde sa caut ? Am sa incerc sa inregistrez zgomotul cu pricina, sa vad daca reusesc.


Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica valorile compensatiilor injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Valorile sunt ok, nu e sunet de injector in nici un caz. 

Cam astea sunt valorile:

Cylinder 1:  -0.41 mg/stroke

Cylinder 2:   0.08 mg/stroke

Cylinder 3:  -0.28 mg/stroke

Cylinder 4:   0.37 mg/stroke

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,
Am reusit sa cumpar piesa (ambreiajul compresorului) dar parca mie imi arata diferit, si anume avea mai putine caneluri pe interior. Piesa este identica cu cea care am postat-o mai sus (poza era de pe net). Imi poate oare cineva confirma/infirma daca e buna sau nu? Sau daca sunt mai multe modele? Ca sa nu desfac totul acolo si apoi sa nu potriveasca... Merci
Poza cu piesa cumparata:
image.thumb.png.6a9da42b2c947cb01f63ce07825286e3.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele astea auto parca au niste coduri, iar compatibilitatea lor se verica dupa seria de sasiu. Ma gandesc ca daca ai da codul de pe ambalaj, poate ti-o verifica un coleg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era asa, nu mai postam aici. Din pacate, piesa e fara cod, vine impreuna cu compresorul. Nu ai cum sa vezi codul, decat piesa veche vs piesa noua, ceea ce presupune demontarea. O sa o desfac in weekend si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut exact aceeasi problema, la reprezentanta mi s-a spus ca trebuie schimbat compresorul. 

Fulia compresorului de AC este o problema destul de frecventa la compresoarele Delphi.

https://www.youtube.com/watch?v=kkJtjgLTa8M

Dupa schimbarea fuliei instalatia de AC functioneaza perfect.

pt. Raulbogdan - in Cluj, in Someseni am rezolvat aceeasi problema la Autodasis. Pret fulie si manopera 250 RON. Timp de lucru 30 minute. Schimbarea fuliei se face in situ, singura piesa demontata de pe masina pentru acces fiind contra-aripa interioara din plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de reply, am vorbit si eu la Autodasis. Initial mi-au zis ca piesa e 200, apoi ca 250 -> 300 cu montaj, n-au vrut sa imi dea un cod de piesa/sau macar de la ce firma e piesa. Intr-un final am gasit aceeasi piesa cu 82 lei pe epiesa. Procedura in sine e simpla, o poti ridica pe cric si schimba piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Manuel N. a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!