Jump to content

AC / Climatronic - probleme


cristian32
 Share

Postare recomandată

ti-am mutat postarea aici, pare un loc mai potrivit.

te rog pe viitor sa cauti/citesti forumul inainte de a posta ceva, e posibil sa se fi discutat deja.

 

senzorul este in carcasa filtrului de aer, cumva sub parbriz pe partea dreapta.

clima functioneaza, posibil sa nu faca treaba cand pui pe recirculare automata (acolo unde e folosit senzorul)

dupa parerea mea, este functie putin utila, nu am vazut diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, CristinelGL said:

Va salut,  sunt nou pe acest forum, am cateva luni de cand am achizitionat un vw passat B7, cand am facut un test cu VCSD-ul mi-au iesit ca am problema la senzorul de calitate aer( clima automata). Clima functioneaza fara probleme. Voi ati intampinat aceasta problema ?  Unde este situat acest senzor. Am tot cautat pe internet dar nu am dat de el :)    Va multumesc ! ( Nu am stiut sa incep o noua descutie si am dat coment aici. Scuzati-ma daca am gresit.)

Este destul de scump.... Și nici nu face treaba. Deci, îl poți lăsa asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Manuel N. a deschis acest topic
  • 1 month later...

Salut!

La ultima revizie mi-au facut cei din service si o inspectie si au tot batut moneda pe partea de climatizare: "Ca daca mai raceste, ca o sa va lase in curand, ca condensatorul de AC obtureaza fluxul de aer prin radiator in anumite zone, etc.".

Concluzia lor a fost sa il inlocuiesc si avand in vedere ca devizul este in jur de 2600 RON as vrea sa ma interesez putin inainte de a "purcede".

1. Ce parere aveti de starea lui? Zona incercuita nu mai prezinta niciun fel de "foite/aripioare" intre traseele orizontale de agent refrigerant. Ceea ce se vede sunt cele ale radiatorului de antigel. De asemenea in partea de sus a zonei incercuite dupa cum se vede acele "foite" sunt deteriorate blocand intr-adevar fluxul de aer. Eu nu am avut pana acum nicio problema pe partea de racire dar nici nu as vrea sa ma lase brusc, eventual in concediu.

IMG_20200307_162053.thumb.jpg.5446d39a855bd862c3c2ec42bb1bb364.jpg

2. Am gasit in ELSA o grila de protectie a condensatorului de AC dar se pare ca nu este facuta pentru piata din EU. Stiti ceva despre ea? Cod de piesa, eficienta daca cumva are cineva?

2020_03_11_10_17_07_Window.thumb.jpg.03a10a22478e598c73faa22b380cdd5e.jpg

Multumesc!

L.E. Am gasit pana la urma si codul piesei si al clipsurilor. Pretul este in jur de 50 RON.

2020_03_11_11_55_26_Window.thumb.jpg.12d3cdaab3aa8987b268d9cd9aeea192.jpg

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grila aceea protejeaza doar conductele de freon, nu si fagurii. E undeva in jur de 50 de lei, e din plastic si se fixeaza cu niste cleme tot din plastic.

Nu gasesc codul acum dar revin.

La aripioarele de racire poti folosi un pieptane facut pentru instalatii de ac.

Pieptene-indreptat-radiator-Tole-900x900.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti detalia te rog ce reprezinta poza postata de tine?

Multumesc!

L.E. Intr-adevar, am vazut niste poze cu acea grila montata si protejeaza doar traseul de freon. De altfel este normal pentru ca daca s-ar aseza peste "aripioare" ar obtura fluxul de aer prin radiator.

Oricum, cand o sa il schimb o sa cumpar si acea protectie avand in vedere drumurile patriei.

L.L.E. Tu ai acea grila montata pe masina?

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am protectia respectiva, dar am vazut-o pe la rusi.

Daca schimbi condensatorul de ac si vrei sa-l protejezi, eu as lua in considerare montarea unei plase in spatele grilei inferioare.

Pieptenele te ajuta la indreptarea acelor aripioare de racire, unde este posibil.

 

unnamed.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Din pacate la mine 3-4 randuri la mine in partea de jos lipsesc cu desavarsire asa ca nu prea am ce indrepta.

Deasupra celor lipsa am 1-2 randuri ce ar putea fi indreptate dar voi vedea in functie de decizia de a inlocui condensatorul sau nu.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este radiatorul original al masinii ? Cati km ai ? Intreb pentru ca radiatoare in starea asta am vazut preponderent la masinile cu rulaj mare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

225.000Km, da, este cel original si are 7,5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3C0 820 746 e codul pentru grila si 3D0 867 646 pentru clipsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kkhheellooscula aia de indreptat aripioare este inutila la radiatorul auto.

pt ca nu ai loc sa bagi "pieptanul", lamelele fiind verticale si mici.

se foloseste la AC de acasa.

@identitate78 lamele rupte = schimb de caldura mai slab. nu cred ca se opreste AC dar lucreaza mai mult/randament scazut.

@BadGrandpa masini care ruleaza repede (autostrazi). daca faci multi km in oras nu ai parte de asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/13/2017 at 7:39 AM, pit-bull said:

Salut, in caz ca nu ai rezolvat deja cred ca problema este la ambreiaj compresor ac , de acolo vine acel uruit cand ac este decuplat.

Salut!acelasi problema o am si eu!ce este de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la b7 compresorul nu este cu ambreiaj ca sa il poți inlocui cum este la b6, am înțeles ca se înlocuiește cu totul. 

Eu am folosit mașina așa întrucât funcționa racea bine, acum am trecut la b8.

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la B6 nu este cu ambreia, B5.5 avea ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mariustano1972

salut! am si eu o problema la clima passat b7 2011 2.0 tdi 140cp . Asta iarna imi baga cald pe o parte frig pe cealalta. am schimbat servomotorasele si caloriferul si intr un final a mers. acum ca s a incalzit afara imi baga frig pe la sofer cald pe la pasager. de la ce sa fie problema ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o diagnoza te va edifica.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE iti scriu aici ca sa nu poluez topicul despre masina ta.

Urmeaza sa schimb radiatorul de AC si ma interesa sa schimb si valva pe care ai schimbat-o tu acum vreo 2 ani. Eu nu am nicio intarziere la pornirea AC dar ma gandesc daca tot se umbla acolo sa o schimb.

Ai spus ca ea se comanda pe baza codului compresorului dar spune-mi te rog cum se numeste?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vemo era singura marca disponibila pentru compresorul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Denumirea tehnica a valvei ma interesa nu producatorul.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ETKA, folosind filtrare dupa VIN-ul meu imi apare astfel:

test.thumb.jpg.77989ebaacd15938e9224c1f31d98e69.jpg

Este posibil sa nu am aceasta supapa regulatoare? Ca modelul meu de compresor sa nu aiba nevoie?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La varianta OE valva vine doar impreuna cu compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
mariustano1972
On 13.04.2020 at 18:54, mariustano1972 a scris:

salut! am si eu o problema la clima passat b7 2011 2.0 tdi 140cp . Asta iarna imi baga cald pe o parte frig pe cealalta. am schimbat servomotorasele si caloriferul si intr un final a mers. acum ca s a incalzit afara imi baga frig pe la sofer cald pe la pasager. de la ce sa fie problema ? 

Revin cu problema cu ac. Am făcut o diagnoza si a rezultat că am servomotorasul pe partea dreaptă blocat. L-am schimbat cu unul original,  însă problema nu s-a rezolvat. In continuare pe partea dreaptă baga aer cald la temperatura setată de 19 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza si facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
7 hours ago, mariustano1972 said:

Revin cu problema cu ac. Am făcut o diagnoza si a rezultat că am servomotorasul pe partea dreaptă blocat. L-am schimbat cu unul original,  însă problema nu s-a rezolvat. In continuare pe partea dreaptă baga aer cald la temperatura setată de 19 grade.

trebuie verificat in blocurile de masura, temperaturi senzori, cum lucreaza servomotor, efc. Nu numai scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!