Jump to content

Sfaturi achizitie Karoq


Doc Morelli
 Share

Postare recomandată

În aprilie am testat Karoq 20TDI DSG, care mi-a făcut o impresie excelentă. După 11 ani de Octavia 2, ar cam fi cazul de schimbare. Pendulez în continuare între Octavia 20 TDI DSG și Karoq 20 TDI DSG.
Prețul oferit de dealer, plus situația politico-economică de xxxx, mă face să tot amân decizia de a mă mai băga la un credit.

Însă, nu prea mai pot amâna și din când în când mă mai uit pe site, poate prind vreo promoție. Așa am observat că motoarele TDI au dispărut din configurator. Aveți idee de ce? Am verificat și la unguri și nemți, nici acolo nu mai sunt. Doar la cehi am găsit opțiunea asta de motorizare.

Modificat de vdragos
Obscenitati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://www.adac.de/infotestrat/umwelt-und-innovation/abgas/modelle_mit_euro_6d_temp/

Daca te uiti pe linkul de mai sus ai informatiile actualizate zilnic. Foarte ciudat este ca 2.0 TSI nu a fost omologat decat pe Seat Leon. Nicio Skoda / Audi / VW nu a trecut testele sau poate nu au inceput testele cu acest motor.

Rezultatele testelor WLTP sunt valabile pe toata piata UE.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi asta e de la ADAC. Ce legătură are asta cu piața din RO? Cu atât mai mult cu cât același motor e livrabil în Cehia pe Karoq.

De asemenea, nici la Octavia nu poți comanda 20TDI, deși în această listă figurează ca omologată.

Porcăria asta cu motoarele diesel este majoră. Bine că putem cumpăra motoare de 6L benzină, că alea nu sunt poluante. Poate ar fi mai bine ca băieții de la Toyota să investească în motoare, design și ergonomie, decât să sponsorizeze tot felul de organizații ecologiste care au un singur țel: să omoare motoarele diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hubertus, masinile se testeaza centralizat, pentru piata UE. Astfel incat, odata testate si certificate, o anumita motorizare ar trebui teoretic sa fie disponibila in toata tarile din UE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa uiti de diesel, daca nu ai cerinte exprese pentru a cumpara un diesel iti sugerez sa te uiti la o benzinara, o sa te scuteasca de multe batai de cap peste vreo 5, 6, 7  ani cand o sa vrei sa o vinzi. Dieselul este un drum care se va infunda relativ repede, chiar si in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, va rog sa evitati sa o dam in versus "diesel vs. benzina"

@Hubertus: te costa 15min din timpul tau sa ii faci o vizita dealerului local ca sa iti explice ce si cum referitor la disponibilitatea motoarelor. E cel mai bun mod de a afla informatiile noi, e mai bun decat forumul. Dupa care, putem discuta aici de optiuni. Dar dispo pe motorizari/caroserii doar dealerul are informatiile actualizate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reintrat azi pe configuratoarele skoda din Germania si Ungaria si au aparut motorizari pe benzina  ( acum 2 sapt nu erau disponibile nici la ei ).

Sper ca si la noi sa apara bezinarele cit mai repede . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva care are Karoq achizitionat, daca optiunea din configurator  "Cheie suplimentara cu telecomanda"  de 29 euro, se refera ca a 2-a cheie sa fie tot tip briceag ?

Adica la Karoq in standard se da o cheie briceag (si cu butoane de inchidere centralziata) si una clasica ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Compexit mi-au confirmat că într-adevăr e vorba de omologarea motoarelor pe noile standarde WLTP.

Cică pe final de octombrie se va definitiva gama de motoare. Dar nu au putut să îmi spună exact ce variante.

Cineva are Karoq cu motorul pe benzină de 1,5 L? Cu cutie DSG? M-ar interesa consumul real la acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe skoda.de se poate configura motorul pe benzina dupa noile standarde WLPT. Arata acolo consumul, emisii... Si eu sunt interesat cat consuma concret in oras.

Tot asa mi-a zis si mie dealerul ca prin octombrie-noiembrie va fi disponibil motorul de 1.5l la comanda, dar termenul de livrare va fi tot de minim 6 luni.

 

Echipare Style:

WLTP 1.5 skoda.jpg

Modificat de Marius117
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de unde mergi, in oras poate consuma in medie intre 9 si 13, iar extraurban intre 8 si 10 litri la 100 km. Conteaza mult regimul si stilul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul, dupa 4500 km e de 6 extra-urban, iar urban 8-10. Bineinteles cu SS si mers normal. Cu sport, consuma cu 2-3 litri in plus.

@grig,

Deja primesti 2 chei. Cea suplimentara se refera la a 3-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu-ti da nimeni 3 chei. Optiunea de cheie suplimentara cu telecomanda inseamna ca primesti in total  2 chei identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit la Octavia 3 chei, fara sa comand nimic in plus. Este posibil sa fie optionala a 3-a cheie acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am primit 2 (doua) chei identice la Octavia 3 FL Style, fara nici o optiune bifata. Am Kessy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Ebi said:

   Nu-ti da nimeni 3 chei. Optiunea de cheie suplimentara cu telecomanda inseamna ca primesti in total  2 chei identice.

Nu ti face nimeni CASCO daca nu ai obligatoriu 2 chei ( sau ma rog, asa e legal ... astazi, se poate orice in tara asta ) deci, nu are cum sa fie optionala cea de a doua cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua chei normal ca primesti, e la mintea cocosului, doar ca nu neaparat cu aceleasi functii ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut in configurator KAROQ 1.5 TSI = 22.512 eur .

O scumpire de 500 euro fata de pretul din nov. 2017  (22.010 eur) - nu am remarcat sa fi aparut dotari suplimentare in standard.

Modificat de grig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit :)  Trebuie sa dau o fuga la dealer sa vad care e termenul de livrare.

 

Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi la configurare:

1. La Adaptive Cruise Control e suficient sa aleg cea cu (viteza maxima 160 km/h) si Front Assistant

sau sa aleg varianta cu (viteza maxima 210 km/h) si Front Assistant ?

 

2. Merita sa iau optiunea de Lane assistant?

E utila in Romania? Mai ales ca sunt sosele cu o banda si jumatate (adica cea de urgenta) unde esti nevoit sa circuli chiar pe linie ca sa lasi loc pentru depasire.

Sau raman doar cu Blind spot detection?

 

3. Merita optiunea Elemente suplimentare protectie sasiu? O sa circul mai mult pe sosea.

 

4. E utila Priza 230 V si USB - in consola mediana spate (priza max. 150 W)? Banuiesc ca poti alimenta doar un laptop la ea. Si mai ai si o mufa USB in spate.

Modificat de Marius117
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 La ACC e suficienta cea de 160 doar ca nu stiu daca beneficiezi si de TJA.

2 Legat de Lane assistant aceasta merita doar in combinatie cu ACC si DSG, deoarece in teorie beneficiezi de TJA. Zic in teorie in functie de raspunsul de la punctul 1.

3 Merita, ca protectie a masinii in cazul in care vrei sa o tii mai mult decat garantia ei, un amanunt ar fi ca iti mai ia un pic din garda la sol dar  ajuta la partea aerodinamica.

4 Eu zic ca nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Epo.

O sa intreb si dealerul legat de TJA.

O sa iau motorul de 1.5 TSI + DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere, dupa ce aflii exact, sa ne spui si eu astept benzinele pentru un Kodiaq ( dorinta ar fi Sportline dar dracu stie cand va fi disponibil pentru comanda) si ma intereseaza fix aceeasi speta cu ACC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uau, aceeasi configuratie pe care am facut-o in ianuarie acum e cu ~1000 euro mai mult. :)

@Marius117,

1. Daca mergi doar prin Romania cu o viteza maxima legala, atunci nu merita sa iei cel de 210.

2. Lane assist e destul de greu de folosit in Romania. Daca vrei sa ai o optiune ce ar putea fi folisita in momentul in care benzile sunt desenate cum trebuie + exista benzi intregi (nu ca pe E85).

3. Da, merita. Se poate sa ai nevoie pe timpul iernii cand va trebui sa "calaresti" muntii de zapada din orase.

4. In masina mea (tot Karoq 1.5 Style) am 3 prize de bricheta + un USB. Daca nu ai nevoie sa incarci consumatori mari (laptop, frigider etc.), nu merita sa iei aceasta optiune, deoarece sunt adaptoare pentru USB in prizele de bricheta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Piggy_JR

 

Legat de TJA in manual zice asa:

" The traffic jam assistant (referred to as system) helps to keep the vehicle within
the lane at speeds below 65 km/h while keeping the distance to the vehicle
ahead.
The system is only available for vehicles with Automatic transmission.

The traffic jam assistant is an extension of the systems Lane Assist » page 244
and ACC » page 233 and works by using the functions of these two systems. "

 

Inca ma gandesc daca merita...

Modificat de Marius117
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!