Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

cand aveam probleme, in sarcina scadea f mult nivelul lichidului si apoi cand opream motorul si desfaceam capacul vasului, era si presiune foarte mare plus ca se umplea vasul cu lichid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face lemn furtunul superior din radiator, cand sunt probleme la garnitura sau chiulasa.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul meu nu a fost asa.nici in sarcina si nici pe loc.era normal furtunul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si presiunea mare, unde se dezvolta ? cand ai motorul pornit, e pe tot sistemul....si cel mai usor se simte in furtunul de la radiator, dupa ce ajunge la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joi, cel tarziu vineri schimb garnitura...la trei service'uri am fost, doi au dat acelasi verdict "chiulasa" iar al treilea parca imi spune k e blocat pe inchis termostatu...in fine...vineri stim adevarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Novack nu te apuca sa arunci banii pe fereastra.

Asigura-te intai ca garnitura la chiulasa e ok. Pune furtunasul ala subtire care intra in vasul de expansiune intr-un borcan cu apa. Porneste motorul si asteapta pret de cateva minute, pana da drumul tremostatul (te uiti si pe ceasurile de bord sa vezi daca ajunge apa la 90).

Daca in borcan iti vor iesi bule de aer abia atunci sa stii ca garnitura de chiulasa e defecta si nu etanseaza perfect intre bloc si chiulasa.

Din ce ai povestit tu, eu personal nu cred ca lipsa de aer cald in habitaclul masinii are vreo legatura cu presimtirea ta ca garnitura de chiulasa e defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa am facut...cred ca pot umfla o roata de tractor asa aer scoate pe furtun....maine schimb garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa difere gaurile de la garnitura de chiulasa, ??????

ma refer la dimensiuni. la o mica comparatie cu cea veche difera dimensiunea gaurilor, parca lipseste o gaurica.

am fost la magazinul de piese auto si imi spune ca e ok..producatorul "victor reinz" stie ce face..

Modificat de novack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e Victor Reinz chiar stie ce face. Deci precis nu e nimic in neregula cu garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgianlaurentiu98

Salutare!Am si eu o intrebare.de ce nu imi baga racoare pe AUTO?Ce trebuie schimbat va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca e frig afara....si tu cat ai setat in masina ?

da pe LO....si o sa bage rece - adica cat e afara de rece. Sub 5-6 grade, compresorul nu mai porneste....daca la asta te-ai gandit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

MULTUMESC COLEGILOR DE PE FORUM

E OK ACUM, NU MAI AUD BOLBOROSEALA, CALDURA E OK. GARNITURA DE CHIULASA A FOST PROBLEMA.

DRUMURI BUNE!!!

Modificat de novack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca ai rezolvat problema. de cand m-ai sunat am urmarit topicul sa vad cand revii cu detalii :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti. Am si eu probleme cu caldura, dar la mine furtunasele care intra in radiarorul de incalzire in masina sunt fierbinti, inauntru imi baga aer caldut ca de vara, iar cealalta problema e ca toate conductele de apa sunt reci mai ales cel care iese de la termostat (termostat nou) chiar si dupa 15 km de mers mai nervos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva radiatorul de caldura schimbat nou si totusi se aude <<borboroseala<< cind o turez

nu am climatronic

Modificat de wall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa mai ai aer pe instalatie. Unul dintre furtunasele care intra in calorifer, la compartimentrul motor, are o gaurica. Se desface un pic furtunasul si se trage incepe sa iti iese tot aerul pe acolo.... Cu motorul pornit.

In alta ordinde de idei, speram sa nu fie vorba de probleme la garnitura de chiulasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt sfaturi am sa incerc sa aerisesc

in legatura cu garnitura de chiulasa nu cred ca acesta e cazul deoarece presiunea din motor e mai mare decat ce de apa si ar trebui sa arunce apa afara sau sa crape furtunele, iar apa din instalatie sa fiarba datorita temperaturii pe care motorul o .baga pe instalatie.

Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...sunt si inceputuri mai slabe...sa speram ca nu e cauza.... e prematur sa vb despre asta.

P.S. - nu-i obligatoriu sa iti crape furtunele.....pierzi apa pe la supraplin.. dar nu e cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un rol important acel robinet cu vacum de sub vasul de expansiune in legatura cu caldura?

cand pun furtunasu am caldura excelenta si nu trage motoru, cand il scot trage bine motoru si nu am caldura cu indicatoru la 90 grade in bord

rog sa mi dati sfaturi

va multumesc foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor am scapat de belea

am aerisit de la furtunul ala cu gaurica si imi baga caldura dar cu furtunasu ala de la vacum pus,,,,,,,

alta e beleaua ..... cand pun furtunasu am caldura dar nu trage motoru :icon_bounce: cand il scot trage motoru da nu am caldura

careeeeee e treaba rog sfaturi si rezultateeeeeeee

:icon_cheesygrin:

ii dau focc si nu chem pompieriuiiii

Modificat de wall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute la -10 grade afara am simtit ca parca nu baga caldura ca lumea. Adica e caldut aerul. Climatronicul setat pe Hi si suflat frontal la a 2 -a treapta e caldut aerul. Simt valuri de aer rece cateodata, la alteori te arde la fata asa cald e. Inseamna ca am aer in calorifer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, fa o scanare pe clima si zi ce erori gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am deloc. Adica imi apar cateodata dar se sterg. La output test cu vcds nu gaseste nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si patesc si eu asta uneori, Daca e liniste in masina auzi ca motorasul de cald/rece face curse singur, fara a se umbla la setarile de clima. Eu cred ca asta e motivul pentru care ai "rafale" de aer rece - problema clasica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!