Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

cana.liviu

Pornire dificila

10 postări în acest subiect de discuţie

cana.liviu

Bună ziua,

Am o problema cu un a3 8p, bkd. Dacă las mașina mai multe ore și vreau sa pornesc, indiferent de temperatura de afara, pornește cu trepidații, stă vreo 2 secunde la 300-400 rpm si apoi urca la 900. Dacă o opresc imediat după ce a pornit, nu mai am problema asta pentru următoarele câteva ore.

Am mai trecut odată prin situația asta dar a fost de vina cablul de masa. Acum nu știu ce poate fi.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vik71

tot asa la un audi a3 8p 2.0tdi /bkd/dsg 

masina pornita zi de zi la sfert , cum a dat frigul in dimineata asta s a dat de 5 ori la cheie si nu a vrut sa porneasca 

0 erori pe tester/bujii ok . aveti idee unde ar fi problema ? multumesc 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristi81

Fa o diagnoza/inca nu sunt temp.incat sistemul de preincalzire sa functioneze(sub 5°).

Verifica avans/oringuri/pompa tandem/valori injectoare/etc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vik71

da ,multumesc 

m am lamurit dupa ce am citit topicul dedicat ,,pornirii greoaie 2.0tdi,,) 

incerc sa ajut pe cineva care e absolut zero la tot ce tine de masina , respectiv o doamnă

bujii fara erori ,baterie premium bosch s5, electromotor fara probleme,

o luam cu oringuri ,pompa tandem și o mai vedea .o sa o las 2 nopti cu fata in jos sa vedem cum se comporta ,aici ma refer la pompa tandem diagnostic ... absolut antigel nu se completeaza 

de doua luni de cand stiu masina i a pornit la sfert si mers zi de zi .

 

Modificat de vik71

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
marsale

Salut. 

 

O problema ciudata, in general la rece, turometrul oscileza de la 500 la 1500, dupa care moare motorul. Daca ii pun contactul de 3  ori, cateodata porneste normal. 

vreun sfat ce ar putea fi? 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n

Erori stocate ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
marsale

Nici o eroare. Am incercat diagnoza cu vcds si Delphi s150. 

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristi81

Banuiesc ca e vorba de un motor CR si nu TDI.

Daca e asa o simpla scanare nu o sa te ajute/trebuie sa verifici niste parametrii.

Modificat de Cristi81

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
marsale

Da, 1.6 cr. CAYC. Am verificat valorile injectoarelor si unul baga Mai mult. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristi81

Inj.pompa toate trebuie verificate, autoscanul/diagnoza simpla nu ajuta la motoarele aste.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×