Jump to content

Pornire dificila


denny_the_one
 Share

Postare recomandată

Inj.pompa toate trebuie verificate, autoscanul/diagnoza simpla nu ajuta la motoarele aste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sergiulikk

    22

  • denny_the_one

    7

  • Tracto

    4

  • cosmintuf49

    4

Salutare.Un A3 din 2000 motor 1.8 are probleme la pornire in sensul ca porneste doar daca tin pedala de acceleratie aprox 20% apasata.Aveti idee de la ce ar putea fi?erori nu are care sa influenteze pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nustiu sigur cum e la voi, eu am aceasi problema pe 2.0tdi, am incercat si eu multe, la mine cu mufa de la senzor temp lichid racire scoasa imi porneste ok. Se pare ca la mine este vorba despre softul scris in ecu, rezolvarea se face prin resoftare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

 Buna ziua, am un AUDI A 3  1,6 l, an fabricatie 2003

       Dupa cca 6 luni de stationare , am pus o baterie noua incarcata. 

fara cheie in contact : au pornit stergatoarele si ventilatorul, 

introducand cheia si incercand pornirea am auzit solenoidul si atat.

acum 6 luni era in perfecta stare de functionare.

multumesc pentru ajutor, as duce`o la un service dar momentan nu`mi pot permite.

Modificat de victortb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca imediat cum ai pus bateria au pornit alea, gandeste-te la o problema cu niste cabluri (roase de soareci sau in scurt in mufa de la apa).

depinde cum a fost parcata masina, in ce conditii. vezi si la butuc contact, stergatoarele pornesc pe acc, nu pe zero.

tot la service ajungi, sau la cineva priceput. nu pare ceva atat de simplu incat sa o rezolvam din 2 vorbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari. Masina in cauza este un Audi A3 8P din 2009, 2.0 TDI CBAB cu DSG6. 

Cu cativa metri inainte sa ajung acasa in aceasta seara, motorul s-a oprit in mers la 20km/h. Dupa asta a refuzat sa mai porneasca. Mentionez ca este cu revizia la zi, si nu prezenta nici o problema sau sindrom. Pana in momentul in care s-a oprit, a mers fara probleme, ca in fiecare zi.

Cand incerc sa o pornesc, se aude cum invarte de doua ori, urca la 200-300 rpm si apoi se opreste, chiar daca eu tin de cheie.  Am facut un mic video: 

Urmeaza maine sa vorbesc cu mecanicul pentru a trimite o platforma, dar is curios daca ma puteti ajuta cu o parere asupra ce ar putea fi. Eu banuiesc ceva pe partea de alimentare, pompa cel mai probabil.

Multumesc!

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sergiu... pana la urma care a fost rexolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, are cineva idee unde sunt localizați senzori din imaginea atașata la un audi a3 8V 2.0TDI?????

”coolant Temp.sensor1 bank1 at Cylinder head”

DD7FAF1E-199C-4439-8B1D-81188E9A9CB2.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am probleme cu un a3 2004 1.9 bkc cu pornirea...are momente cand nu porneste deloc doar la spray...o las 3 4 zile porneste la sfert

O pornesc acum la spray 1 sapt 2 numai am probleme cu ea

Pe testar nu da nici o eroare

Am schimbat pompa tandem pompa motorina si filtru de motorina si tot la fel...

A mai patit cineva ? 

Un mecanic tatic pe audi in Bucuresti ? 

Am ajuns la capatul puterilor cu ea...

Modificat de Frenki19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringuri injectoare sunt ok? Schimbate? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sunt schimbate acum 7 8 luni...am o vaga idee ca ar fi de pe la calculatorul masini...dar nu imi da nici o eroare pe tester...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am intampinat si eu o problema cu relantiul la A3-ul meu. 

Cand pornesc cu motorul rece, uneori, creste relantiul pana pe la 1100 si se joaca intre 900 - 1100 timp de 30s - 1min. 

E normal sa se intample asa, pentru ca nu mereu face. Uneori cand pornesc la rece, coboara la 850 cat este el setat si acolo intepeneste pana la noi ordine.

Mentionez ca am un A3 2009 1.4 tfsi cu cod CAXC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!