Jump to content
djdolphins07

Senzor turatie motor golf 4

246 postări în acest subiect de discuţie

djdolphins07   
djdolphins07

Salut, vara asta am patit sa raman cu masina in intersectie pur si simplu sa oprit, sarim peste injuraturi si altele...intru-un final porneste a doua zi ma duc cu masina la servis, in drum sa mai oprit o data dar a pornit din nou(in mers pus si simplu sa dau cu capul de volan) si senzor turatie motor, bun l-am schimbat pe loc 90 de lei nu stiu ce firma, toate bune si frumoase pana de craciun, aceasi chestie numai ca am ramas in camp. Merg din nou la service imi zice ca e catalizatorul de vina ca ii zice eroare permanent si la senzor turatie motor intermitent.Sa fie asa??Nu cred de la catalizator nu mai ai putere merge greu masina dar la mine moare asa dintr-o data. Am vazut ca unul original e 380 de lei pe bosch, e posibil ca senzorul asta de 90 de lei sa fie bun si sa se fii intrerupt ceva vreo legatura pe acolo??? Spun ca masina merge frumos dar are cateva momente cand ii "da in bot" pur si simplu se opreste si porenste din nou in mers asta e simptomul.Ps sa schimb mecanicul? :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tomas_gabi   
tomas_gabi

schimba mecanicul cu un electrician. Ce erori apar pe tester? Am patit acelasi lucru ca si tine, nu a fost din senzor ci dintr-o mufa in care intra el. Era plina de ulei de aproape un an si probabil a oxidat contactele mufei. La mine a avut simptomele astea pana nu a mai mers deloc. da-mi un tel la 0763673302 si iti detaliez

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

djdolphins07   
djdolphins07

pai pe tester astea doua sunt: catalizator defect permanent si senzor turatie motor. Am Golf 4 benzina din 2000 motor de 2000 cod motor AQY. Sa stii ca la asta ma gandeam si eu, ceva undeva un contact imperfect, app senzorul asta l-am vazut ca e murdar acolo la capul de citire cu ulei e norml sa fie asa?? stiu ca am vazut cand l-au schimbat pe cel vechi era murdar...thx

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tomas_gabi   
tomas_gabi

pai se poate opri masina si din cauza catalizatorului, dar trebuia sa nu mai porneasca, in principiu. Catalizator defect pe tester nu inseamna neaparat si infundat, sau cel putin asa cred. Nu e normal sa ia ulei pe capatul de citire. Prin senzorul ala trece un curent destul de slab, asa ca daca are ceva impuritati pe el poate da eroarea sau simptoma descrisa de tine. Ideea e ca trebuie sa vezi de ce a ajuns ulei acolo. La mine a ajuns ca a refulat pe la joja din cauza unui dop de gheata format pe un furtun de gaze carter

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
djdolphins07   
djdolphins07

ulei nu e pe mufa de interconectare...sezorul e in blocul motor poate e normal. Te-as suna dar sunt din alta retea

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tomba   
tomba

Senzorul citeste turatia volantei ! Daca zici ca ai avut ulei pe capul cititor, inseamna ca ori semeringul de la motor, ori semeringul de la cutia de viteze sunt duse si trebuie schimbate !

Si poate nu trebuia neeaparat schimbat, daca ai noroc, senzorul se poate curata, de regula cu spray pentru frane !

Bafta !

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
djdolphins07   
djdolphins07

oare cum as putea sa scot din ecuatie senzorul ??? adica sa dam vina pe semering pe ulei mai exact?? as incerca sa il desfac si sa il curat cu spray...sau se poate sa zicem sa masuram senzorul, din cate cred eu e un magnet ceva de genul i-as masura rezistenta dar imi trebuie sa ii stiu valoare min-max...ar fi o idee.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
djdolphins07   
djdolphins07

am mers azi dim. la service si mi-au zis sa schimb senzorul, sa merg oare la un electrician??? inca am dubii si da semnalul este intermitent. Precizez ca eu am dat senzorul jos si l-am curatat de ulei, l-am montat la loc si apoi am mers la service sa stearca eroare si sa vad daca tot e porblema. Si din pacate tot intermitent da! Ma porenesc acum la electrician....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dic   
dic

Senzorul citeste turatia volantei ! Daca zici ca ai avut ulei pe capul cititor, inseamna ca ori semeringul de la motor, ori semeringul de la cutia de viteze sunt duse si trebuie schimbate !

Si poate nu trebuia neeaparat schimbat, daca ai noroc, senzorul se poate curata, de regula cu spray pentru frane !

Bafta !

Senzorul de turatie citeste turatia de pe un rotor fixat pe vilbrochen - deci in motor si e normal sa gasiti ulei cand pe el cand il demontati.

Deja al doilea senzor se pare ca da intermitente. Trebuie verificata mufa in care se conecteaza senzorul, continuitatea cablajului pana la ECU si de ce nu si pinii din mufa care se cupleaza la ECU.

Ceva asemanator cu ce am scris mai sus am mai postat azi pana la ora 12.27 cand colegul djdolphins07 dupa ce a citit cred ca a luat hotararea sa mearga la electrician.

Consider ca nu am postat nimic contrar regulamentului si as vrea sa fiu atentionat cand, si daca mi se mai sterg posturile... posibil sa nu fiu vinovat de nimic.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
davidasu   
davidasu

salut unde se afla acest senzor?eu am relantiul la 600 turatii cu motorul cald acum iarna nu e normal,nu?am curatat clapeta si nu am nici o eroare in bord ar putea fi de la acest senzor?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
zebrocksky   
zebrocksky

la rece porneste cu socul automat si se ridica in jurul valorii de 1000rpm.Dupa ce se incalzeste motorul,relantiul se stabilizeaza la turatia prestabilita ~650rpm.Eu am 2 azduri si la fel e la ambele.Ca sa te convingi putem pune odata vcds'ul pe engine si ai sa vezi valoarea reala.Acul te mai poate pacali,mai ales daca a fost umblat in ceasuri si nu sunt calibrate corect.

ONTOPIC:daca nu ma insel,senzorul e g28 si se afla la capatul arborelui cotit,la imbinarea dintre motor si cutie.

Modificat de zebrocksky

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
djdolphins07   
djdolphins07

asa e, senzorul e g28 si se afla la capatul arborelui cotit,la imbinarea dintre motor si cutie. Problema rezolvata am schimbat cu unul bosch zic eu ca e original, sper sa nu fie facut pe vapor...chestia e ca pe cutie nu am vazut nici un abtipild/holograma, trebuia sa aiba obligatoriu? momentan nu a mai facut probleme! drive safe!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
PHPCore   
PHPCore

Se schimba asa usor? am avut si eu probleme cu un astfel se senzor, il mai apuca din cand in cand, am fost cu el la service si mi-au zis ca nu prea pot avea acces la el, si ca sa l dea jos trebuie data cutia de viteze :( il mai tin pana moare de tot

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dic   
dic

Ce cod de motor ai? Daca motorul tau echipeaza si octavia O1 ma uit in manual si iti zic cam pe unde e si cum s-ar demonta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
PHPCore   
PHPCore

1.4 16v BCA (2002)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
zebrocksky   
zebrocksky

daca moare de tot....ajungi sa tragi masina la sufa

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
djdolphins07   
djdolphins07

Salut e simplu de inlocuit, e prins intr-un surub de 10. La mine e in dreprtul filtrului de ulei langa volant/cutie de viteze la imbinare aproape. O sa postez mai pe seara si o poza sa vezi cam cum arata (sunt la munca) ....si sa iti faci o idee. P.S. nu lasa sa se duca de tot ca nu mai porneste masina deloc, mai bine il schimbi acum cat mai poti merge cu ea :) . Drive safe!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
PHPCore   
PHPCore

OK, astept pozele

Dar cred ca o sa difere fata de motorul meu....din cate stiu eu exista un program pentru localizarea pieselor pe o masina, se poate uita careva unde este localizat senzorul de turatii (G28) Golf 4 (1.4 16v Cod Motor BCA) ?

Modificat de PHPCore

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dic   
dic

Din carte:

"La motoarele de 1.4 litri, senzorul de turatie a motorului este montat in capatul din spate stanga al blocului motor, langa carcasa cutiei de viteze, iar accesul se face foarte greu. Trageti de obturatorul de cauciuc pentru a ajunge la senzor."

dscn4126c.jpg

Deci nici vorba de dat cutia jos.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
PHPCore   
PHPCore

Mersi frumos, senzorul nou original asteapta pe briou, sper sa gasesc pe cineva care sa poata efecuta schimbarea lui, momentan am fost la 2 service-uri si nimeni nu prea a avut acces la el indeajuns cat sa l dea jos.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
florin_gti   
florin_gti

la motoarele diesel AXR stie cineva unde se afla acel senzor G28

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

In fata, cum te uiti la motor, dreapta jos.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tampao   
tampao

Poate sa-mi spuna si mie cineva unde se afla senzorul g28 la motorul AZD? Am mai postat intrebarea si pe topicul dedicat AZD-ului , dar se pare ca informatia ca se afla la imbinarea dintre cutia de viteze si motor nu ma ajuta:) - m-am uitat astazi jumatate de ora si nu l-am zarit :) - e ascuns? nu se vede cu ochiul liber? este sub motor? Poate are cineva o informatie mai precisa, sau eventul o poza, o schema ceva...multumesc frumos

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
alexanderdj   
alexanderdj

Daca e vorba despre senzorul de impulsuri, acesta se afla in spatele cilindrului 3, pe partea dinspre cabina.

Daca simptomele sunt: nu mai merge turometrul, porneste dupa 5-6 chei si trage greu, eventual da si vibratii in volan, atunci despre senzorul asta e vorba.

Cel putin la BCB, acolo e aruncat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
tampao   
tampao

ma indoiesc ca e vorba de ala - ar trebui sa fie undeva in dreptul volantei

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×