Jump to content

Passat GTE - Discutii generale


75NOR
 Share

Recommended Posts

On 30.10.2023 at 16:28, mihaitzar a scris:

Da, intra 4,5 litrii (eu am luat 6), dar de fapt 0.5 cam curg dupaia (se baga cu o pompa si apoi se lasa sa curga ce trece de nivel).

Multumesc frumos,as mai vrea sa stiu la cati km ai  schimbat uleiul la cutie

 

Link to comment
Share on other sites

Am cumpărat mașina la 218000, am schimbat imediat cum am luat-o. Din ce știu, se schimba la 60000.

Edited by R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare!! Ma tot uit pe net la un passat b8 gte si vad ca apar 2 variante de putere. Una de 156 si una de 218. 
Sunt doua nivele de putere sau in anunturi ei pun doar puterea motorului pe benzina?
Sper ca la vara sa imi achizitionez si eu una second hand

Link to comment
Share on other sites

mihaitzar

Salut, 156 este puterea motorului termic singur, 110 este puterea motorului electric singur, iar 218 este puterea motoarelor combinate (modul GTE, nu se aduna matematic)

Link to comment
Share on other sites

Voi cei care detineti aceasta masina o incarcati acasa? 
Eu vreau sa investesc si intr-un sistem fotovoltaic pentru casa si aceasta masina. Seara cand vin de la servici sa o bag la incarcat si dimineata sa o iau full.
Intradevar sunt niste costuri maricele dar cred ca in 3-4 ani se vor amortiza

Link to comment
Share on other sites

mihaitzar
4 hours ago, S. Alex said:

Voi cei care detineti aceasta masina o incarcati acasa? 
Eu vreau sa investesc si intr-un sistem fotovoltaic pentru casa si aceasta masina. Seara cand vin de la servici sa o bag la incarcat si dimineata sa o iau full.
Intradevar sunt niste costuri maricele dar cred ca in 3-4 ani se vor amortiza

Eu nu, stau la bloc oricum. Merită să o încarci acasă dacă ai unde, dar prețul pe.kw la stațiile de încărcare e prea mare și mai bine merg pe benzină și pe.energia regenerata. Apropo, bateria e foarte mică, desi am reușit să merg bătrânește, extraurban, chiar și 45 km (și la.mine la 260k km nu pot sa mai zic că mai are capacitatea maximă), pentru București daca faci 25-30 km doar pe baterie e bine. Și asta cu condiția că să menajezi accelerația, adică să nu folosești toți cei 110 cp ai motorului electric... Și ti se va părea puturoasă.

Mie îmi place super mult modul GTE, ai puterea maxima la picior și la mers normal.consum mai mult ca decent.

 

PS. Cel mai interesant ți se va părea când se oprește termicul in mers (când nu are nevoie de el, astfel obții și consumul optim de carburant).

Link to comment
Share on other sites

Razvan GRQ

Salutare colegi,

Ma alătur și eu acestui grup. Dețin un B8 GTE 2018 sedan, achiziționat din Spania în 2022 la 165.000km. În prezent masina are 191.000 km. Autonomie baterie 42km. Stau la curte și o încarc cât pot de des. 

Foarte multumit pana în prezent. Drumuri bune 🫡

Link to comment
Share on other sites

moroenius

cum poti sa pastrezi un anumit nivel in baterie ?
Mereu se consuma pana ajunge la 0%

 

Spre exemplu as vrea sa o pot seta sa mearga doar termic cand mai are 5% in baterie spre exemplu. Pot sa o fac ?

Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut eu in videoclip-uri ar trebui sa ai intre modul GTE si modul E-Mode inca un buton Mode...daca nu il ai nu cred ca ai cum sa o poti da doar pe termic. Poate ma insel

Edited by R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link to comment
Share on other sites

mihaitzar

Poti, apasand un buton, dar regenerarile oricum le face, si o sa creasca bateria. Practic ai 4 moduri de condus:

- modul normal, doar termicul

- nodul eco, doar electricul

- modul incarcare, merge termicul dar baga si in baterie mai mult decat regenerarea (nu este economic)

- modul GTE, in care merge si termicul si electricul (pt asta ai un buton separat)

Link to comment
Share on other sites

Salutare posesorilor de GTE!,mai am putin si fac 1 an si 20k km,de cand conduc un superb GTE (parerea mea😜),cu 180k km,masina a fost bine servisata la reprezentanta,cu istoric,iar eu nu prea am avut ce-i face,decat un dpua schimburi de ulei si filtre.

Masina se comporta exemplar dpdv mecanic si electric,in mod electric fara consumatori, in conditii ideale,merg 46-47 km,acum iarna,preincalzita si clima pe 23 gr.,fac 22-23 km prin oras.

Tot citind pe forumuri,am aflat de rechemarile care se fac de VW,am mers la reprezentanta si am aflat ca am rechemare privind verificarea etanseitatii carcasei baterie inalte.

Din pacate in orasul meu,reprezentanta VW nu are personal instruit pentru aceasta operatiune,cel mai apropiat oras unde s-ar putea intervenii,ar fi Bucurestiul.

As fi recunoscator pentru ceva sfaturi si idei din partea celor care au trecut prin asa ceva,sau celor care stiu anumite lucruri.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

moroenius
On 1/22/2024 at 11:38 AM, mihaitzar said:

Poti, apasand un buton, dar regenerarile oricum le face, si o sa creasca bateria. Practic ai 4 moduri de condus:

- modul normal, doar termicul

- nodul eco, doar electricul

- modul incarcare, merge termicul dar baga si in baterie mai mult decat regenerarea (nu este economic)

- modul GTE, in care merge si termicul si electricul (pt asta ai un buton separat)

 

am impresia ca de fiecare data porneste pe modul normal. Chiar daca setez pe alt mod.
Iar aici bateria nu se pastreaza scade pe 0 autonomie, si se mentine in pozitia asta.

 

Link to comment
Share on other sites

mihaitzar

asa este, mereu porneste pe modul normal.

 

la mine am observat ca bateria mai scade singura, cand e frig.

Link to comment
Share on other sites

Buna.

Doresc sa cumpar un passat gte hybrid  dar vreau sa mai stiu cate ceva despre masina dupa ce am citit toate mesajele de aici.

Cati KW se consuma la o incarcare acasa?

Cat ar costa un acumulator nou in caz ca trebuie inlocuit?

Si daca a avut cineva problema cu motorul de 1.4?

Mutumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

mihaitzar

Salut,

Raspuns punctual:

- un consum verificat la statia de incarcare mi-a aratat 7,5KW, avand in vedere ca bateria are de noua capacitatea de 8.8KW dar la mine e batrana tare (260k km acuma)

- am inteles ca undeva la 12k euro, mai bine te folosesti de acumulatorul uzat. mie mi se pare rentabila chiar si cu capacitate scazuta pentru ca optimizeaza consumul de benzina la motorul termic si ai tot timpul o rezerva de putere (a motorului electric)

- nici o problema cu motorul termic, e chiar genial as zice, se gaseste si in varianta nehibrida, se gaseste si pe alte masini din grupul vag si este mult imbunatatit fata de primele motoare 1.4 TSI

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am vazut un Pasat hibrid 2018 cu 130000 km si 50% randament bateria.e putin?Oare mai tine 4-5 ani bateria?

Link to comment
Share on other sites

Cum ai identificat ca randamentul este de 50%?

Fara a aplica metoda de mai sus, indicata de @mihaitzar nu iti poti da seama exact. 

Edited by R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 13 ore, rezeve a scris:

Cum ai identificat ca randamentul este de 50%?

Fara a aplica metoda de mai sus, indicata de @mihaitzar nu iti poti da seama exact. 

Test.

Screenshot_20240206_210234_Drive.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din poza atașată pare a fi un test la bateria de 12volti, nu la cea de hibrid. 

Link to comment
Share on other sites

Am inteles.

Edited by R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link to comment
Share on other sites

mihaitzar
2 hours ago, rezeve said:

Din poza atașată pare a fi un test la bateria de 12volti, nu la cea de hibrid. 

Și mie îmi pare la fel, dar vreau sa adaug că acum 2 ani când am luat masina, m-am dus sa verific bateria mare la o firma din Galați (respectivul vine des și în București). Aveam 218k km atunci iar health-ul raportat din diagnoză era de doar 20%, daaar, asta e total diferit de randament, la mine se încarcă la momentul respectiv la full la 46km, acuma la full îmi zice 41km, deci randament <> health (stare de sănătate)

Link to comment
Share on other sites

Mistervova

Salutare. Vreau să cumpăr Passat GTE 2020, parcurs 110mii +/-.Va rog sa imi spuneti la ce sa atrag atenția la verificarea automobilului? 
Pina acuma am deținut Passat diesel si acuma am decis sa iau hybrid. No sa regret?

Link to comment
Share on other sites

mihaitzar

Ca la orice mașină, sa nu bata, sa nu troncane, sa nu aibă scurgeri de ulei, o diagnoza, un carvertical, și o fisa de istoric service (de la reprezentanta sau băieții autorizați de pe Facebook). La 110k km și de 4 ani eu zic că nu ai griji, decât să nu fie făcută din bucăți. Cat despre motorizare, o să te ungă pe suflet, recomand cu căldură.

Link to comment
Share on other sites

Mistervova

Mersi prietene de recomandare.

ce garanție au acumulatoarele?

Edited by R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link to comment
Share on other sites

mihaitzar

Mi-ai dat quote, dar nu știu să răspund.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!