Jump to content

Passat GTE - Discutii generale


75NOR
 Share

Postare recomandată

Bună-ziua tuturor, un consum mediu cu adevărat ne spune cineva? Pe site scrie 1.7 l/100 km... concret dacă  pleci din București la Constanța sau Satu Mare la ce consum ajunge? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Între 4,5 și 6,5 dacă mergi legal, dacă mergi haotic până în 8,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum spune si colegul...eu pe DN1 spre munte am scos 6 iar la intoarcere in Bucuresti am scos 4.5. Mentionez ca nu am folosit bateria si nici stilul de mers nu a fost foarte economic...nu am apucat sa testez in conditii de autostrada si condus sportiv...dar daca esti genul linistit, scoti consumuri senzationale...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am cumparat si eu masina din profil si inainte de a incepe orice alte discutii, as vrea sa ma documentez cum pot mai bine.

As vrea sa stiu daca ma poate ajuta cineva cu manualul de Passat GTE...in orice format...electronic ar fi perfect, dar merge si in format fizic, poate reusesc cumva sa il scanez.

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Mi-am achizitionat si eu un Passat GTE, 200.000 km, autonomia dupa incarcarea completa zice 44 km, dar real cred ca e pe undeva pe la 30-35 cu lumini si clima pornita. Distributia mi s-a spus, de la 2 reprezentante, ca nu are interval de service, dar as vrea sa stiu ce tip si marca de ulei folositi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o stăpânești sanatos! Mulți km fără probleme. 

Distribuția știu că se schimbă după 240k dacă mecanicul constată că e de schimbat, dar la mașinile astea nu prea poți să știi exact când are termicul 240k, fiind două motoare pe mașină. 

Autonomia pe electric trebuie citită cu clima oprită ca sa ai o valoare reală pentru ca iti ia in calcul, în funcție de condițiile atmosferice și climatizarea habitaclului.

Uleiul folosit este indicativul vw 502.00 dacă nu mă înșel, trebuie să fie scris pe capacul de la disperserul de aer central.

Din ce an este mașina?

Ai verificat dacă este schimbată bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este cu autonomia...trebuie sa fie totul oprit...de ex. la mine arata 49 km dupa incarcarea completa (3h15min, de la 4km, 10A), dar ce-i drept are doar 80.000 km.

 

In alta ordine de idei, stie cineva daca are vreo relevanta/influenta intesitatea cu care se incarca bateriile ?

Ma refer la setarea din meniul de incarcare...cu 5A, 10A, 13A si max (care banuiesc ca este 16A)...

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu autonomia, dupa cateva zile...desi arata 49 in bord, real inseamna cam 30-35.

Ca si costuri, asta inseamna 3 incarcari / 100 km, adica 3x5lei=15lei/100km. De fapt, asta inseamna 3l/100km...vorbim de incarcare acasa, pe bani, nu prin oras, pe unde mai gasesti gratuit...

Ca si concluzie (in oras, drumuri scurte, aglomerat):

- full electric: 3l/100km (echiv.)

- hibrid: 3-4l benzina/100km + 1l electric (echiv.) = 4-5l/100km

 

Sper sa va fie de ajutor !

 

Cat priveste setarea de intensitate din bord, cred ca este valabila pt. incarcarea de la statii, la incarcarea de la 220, poti pune 10, 13, max...tot cu 10 incarca... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Scuze pt raspunsul intarziat, dar nu am stiut ca s-a raspuns. Masina este 2016, intre timp am schimbat distributia si am facut revizia la cutie si la motor. Am 3000 km cu ea si pana acum sunt f multumit. Consum pe hibrid in oras pe drumuri scurte este undeva in jur de 6l/100km cu ac-ul pornit. Nu am verificat la reprezentanta daca s-au schimbat bateriile sau daca este rechemare pt asta, dar o sa verific cand am drum pe la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati, am mai aprofundat consumurile...dupa 2200 km (1200 - extra/benzina, 1000 - oras/electric) am cam reusit sa clarific lucrurile...

1. In oras (full electric, ca altfel nu merita)

- drumuri scurte (2-4 km), aglomerat: max 33 km, adica 3l/100km (echiv.)

- drumuri mai lungi (gen 45-50 km, pe langa Bucuresti): 50 km, adica 2l/100km (echiv.). Nici mie nu mi-a venit sa cred pana nu am facut 3-4 drumuri de genul asta.

2. In afara orasului (hibrid, practic pe benzina, ca electricul intra foarte rar pe autostrada, de ex.) 

- la 90-110 km/h - 5l benzina/100km

- la 140 km/h (autostrada, ACC, portbagaj full) - 7l benzina/100km

 

Daca vrei incarcare in mers, nu prea merita, creste consumul cam cu 2l/100km si se incarca complet cam in 100-150 km. Asadar platesti cam cu 2-3l incarcarea, deci cam de 2-3 ori mai scump decat acasa...

 

In rest, masina este extraordinara, de fiecare data, de abia astept sa merg cu ea...

Ca si optiuni care merita si sunt incantat de ele:

- cutia DSG - mare fraier ca am stat pana acum fara

- sistemele de siguranta (Lane Assist, Front Assist, Side Assist, Rear Assist) - isi fac treaba bine

- ACC-ul - excelent

- sistemul audio Dynaudio - se aude impecabil

- portbagajul electric - misto, comod (nu merita deschiderea de picior, nu am avut niciodata nevoie in mod real)

- faruri - stopuri full led - iluminare excelenta (ma cam seaca reglajul acela de la pornire motor, sper sa tina motorasele alea, lucru valabil si la oglinzile rabatabile)

- tapiteria piele - se simte si se comporta excelent (spun asta pt. ca o uram pana acum si nu am vrut-o)

- carlig remorcare - excelent pt. suport de biciclete (mai ales ca e electric si se poate ascunde cand nu il folosesti)

- Keyless entry

- Android Auto

- geamuri privacy

Optiuni inutile (dpmdv):

- Road Sign Display

- Driver Alert System

- Park Assist

- Padele F1

- comenzi vocale

Modificat de chili71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Sunt in cautare de un Passat GTE, am gasit ceva de prin 2017 cu aprox 54k km. Pare o masina destul de bine intretinuta, *&*&*&*&*&

Ideea este ca pana acum nu am vorbit cu nimeni despre acest subiect si nu stiu ce presupune la costuri de revizie (in special autorizat) nu la dughene :-).

Inca o chestie pe care vreau sa o mentionez este ca stau inca la bloc si nu am cum sa ajung mereu sa o incarc, exista riscul sa stric ceva la baterie ? stiu ca ea se poate si incarca in mers cu un consum mai mare (dar nu e vorba de consumul masinii) pe mine ma intereseaza sanatate bateriei daca este afectata.

Daca pana acum ati intampinat la ale voastre anumite DEFECTE sau clasice issue-uri.

 

Modificat de Manuel N.
Eliminat partea offtopic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Reviziile sunt ca la orice Passat cu motor pe benzina. La motorul electric si baterii de inalta tensiune nu prea ai ce revizie sa faci.

Cu incarcarea, pe termen lung ai putea avea probleme daca o lasi des descarcata, gen cateva zile cu 10-20 %, de cateva ori pe luna.

De incarcatul in mers mai bine uita, mie nu mi se pare rentabil...decat daca iti asumi sa te coste dublu fata de incarcarea acasa. Dar daca tu nu incarci acasa, oricum te va costa dublu la statiile de incarcare...

Poti merge cu ea numai pe hybrid si asa o vei incarca mult mai rar...

Consideri ca ai o masina pe benzina...care mai are si un motor electric la care apelezi doar din cand in cand...tot iesi mai ieftin decat cu diesel/benzina clasic...

Modificat de chili71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună seara 

Sa inteleg că revizia pentru electric se face doar la PBN? Am observat că lichidul de răcire baterii este puțin sub minim . In rest doar de bine despre mașina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Imi doresc foarte mult sa achizitionez un passat gte, dar dupa ce am citit acest review sunt foarte sceptic. A mai avut cineva acesta experienta neplacuta si cum a trecut peste? Mersi mult!

Las mai jos linkul si traducerea (done with google!)

https://drivetribe.com/p/review-vw-passat-gte-i-loved-it-bbHSwE6ATXawQmNwRMxafQ?iid=OM6Avzq2STKquZTeLeig7w

"

Dar la mijlocul testului s-a vărsat întregul farmec al acestei mașini. În timpul unei călătorii normale în centrul orașului, mașina pur și simplu a încetat să funcționeze. Acest lucru s-a manifestat sub forma unei erori a cutiei de viteze, care în timpul unei deplasări liniștite a decis automat să înceapă să accelereze de parcă aș avea o pedală de gaz în podea. După un timp, mașina a realizat ce se întâmplă și a deconectat întreaga unitate de benzină, lăsându-mă doar cu un motor electric și cu o putere limitată.

Au apărut diverse erori pe ecranul principal, precum și lumini portocalii din spatele volanului. Mașina ar fi complet incapabilă să oprească în siguranță pe marginea drumului dacă aș fi descărcat bateriile. Din fericire, au avut ceva energie recuperată și au permis să găsească aleea laterală în loc să stea pe drumul cu 3 benzi ca înainte.

După oprirea mașinii și repornirea acesteia, totul a funcționat așa cum ar trebui. Ceea ce m-a surprins cel mai mult a fost că toate mesajele au dispărut și că sistemul informatic nu a putut să mă informeze despre nimic. Parcă nu s-a întâmplat nimic și singurul lucru care mi-a amintit de eveniment a fost simbolul Check Engine.

După încheierea nefericită a celei de-a cincea zile de test, pentru următoarele două zile, Volkswagen Passat GTE a funcționat foarte bine, la fel ca totul a fost doar un vis urât. Avea puterea maximă a trenului de transmisie, transmisia schimba treptat viteza și sistemul hibrid funcționa așa cum ar trebui - comuta motoarele în funcție de situație, recâștiga energie etc.

Când am crezut că nu se mai poate întâmpla nimic, în ultima zi a testului mașina s-a defectat din nou. De data aceasta nu a vrut să mă prăbușească pe un copac din apropiere blocând pedala de gaz, dar a apărut o eroare la cutia de viteze DSG. A tras RPM pe câmpul roșu, de parcă unul dintre cele două ambreiaje nu ar mai funcționa. După un timp, la fel ca cu câteva zile înainte, motorul pe benzină a fost deconectat și am avut doar un motor electric la dispoziție.

Repornirea nu a funcționat în acest caz. Mașina funcționa câțiva kilometri și apoi totul se întorcea din nou și din nou. Mașina nu a putut conduce singură.

Ce anume a mers prost, din păcate, nu știu. Astăzi a trecut puțin peste un an de când mașina a fost dusă în service și până astăzi nu am primit niciun cuvânt de explicație de la Volkswagen. Întrebările mele au fost complet ignorate. Poate că cineva din Grupul Volkswagen mă va contacta după publicarea acestui material și, dacă se va întâmpla asta, voi scrie o notă în acest sens în comentariu.

"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, nu am avut nicio problema de genul acela pana acum...dealtfel, nu am avut nici un fel de problema in 7 luni / 5000 km.

Am citit si eu acel articol, dar daca vei mai cauta, vei vedea ca este cam singurul articol negativ de pe net...eu cred ca este o problema izolata, gen 0,001 %...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, mi-am luat și eu Passat GTE (l-am platit, trebuie sa vina din Olanda zilele următoare). Are 218k km, fabricat in decembrie 2016 și destul de dotat după părerea mea. 

O sa fac o verificare a bateriei, schimburile de ulei și să vedem dacă mai e nevoie de ceva (bujii poate).

La ce să mă aștept? Fosta mașina a fost un Golf 6 1,6 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, sa vezi distributia daca a fost facuta. Producatorul nu da interval de service la distributie, dar la 5 ani recomanda schimbarea. Eu am schimbat-o la 200k cand am luat masina. Bujiile dupa cum am vazut in istoric la a mea se schimba cam la 50k. Daca iti arata peste 40km range cu bateria plina, vara cand e cald, e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, Fane_05 said:

Salut, sa vezi distributia daca a fost facuta. Producatorul nu da interval de service la distributie, dar la 5 ani recomanda schimbarea. Eu am schimbat-o la 200k cand am luat masina. Bujiile dupa cum am vazut in istoric la a mea se schimba cam la 50k. Daca iti arata peste 40km range cu bateria plina, vara cand e cald, e bine.

A venit joi, am făcut deja 500+ km. Ce pot spune e că modul GTE este senzațional.

 

Am schimbat uleiul la motor și toate filtrele. O sa schimb și la cutie, plus bujiile și cum ai zis tu, sa verific macar distribuția. Mai am nevoie și de 2 anvelope noi (sunt originale cred, dot 4116).

20220402_092010.thumb.jpg.4ea438999df6ae0240b81a5d29d8b281.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Cosminholbia

Buna ziua, 

As dorii sa achizitionez un Passat GTE cu multiple optiuni din 2016, 150k KM si intretinut exclusiv la Vw. Proprietarul cere 18,500 euro. Intrebarile mele ar fi: este un pret corect si daca este fiabil motorul de 1.4 benzina combinat cu sistemul hybrid. Nu as vrea sa ma trezesc ca am de bagat 3k plus dupa 5000 km.

Stiu ca totul e un risk dar as vrea sa fie cat mai informat. 

Va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Eu mi-am luat masina cu 218 k km si nu am probleme. Recomand maxim masina, dar sa nu iti faci asteptari de autonomie pe baterie sau consum de Prius.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luca_cel_nebun
On 6/5/2022 at 3:34 PM, Cosminholbia said:

Buna ziua, 

As dorii sa achizitionez un Passat GTE cu multiple optiuni din 2016, 150k KM si intretinut exclusiv la Vw. Proprietarul cere 18,500 euro. Intrebarile mele ar fi: este un pret corect si daca este fiabil motorul de 1.4 benzina combinat cu sistemul hybrid. Nu as vrea sa ma trezesc ca am de bagat 3k plus dupa 5000 km.

Stiu ca totul e un risk dar as vrea sa fie cat mai informat. 

Va multumesc 

Salut Cosmin,

 

Eu am acum 211.000 km cu masina si merge excelent. Autonomia evident ca nu este cea promovata de VW, nu stiu daca poti sa atingi 45-50km cat zic ei. Eu am atins cel mai mult vreo 40 km in conditiile in care am rulat foarte atent si cu toate accesoriile oprite. In schimb, pentru drumurile zilnice pe care le am de facut este absolut perfecta, mai mult de 30-40km pe zi nu fac. Abia daca ma ating de benzina.

 

Ma uitam la consum zilele astea, imi afisa 15kwh + 1,4 litri benzina pe suta de km. Echivalentul unui consum de aprox 3-3,5 litri de benzina pe suta de km. Eu zic ca e mai mult decat acceptabil.

 

Mergi si condu masina, o sa-ti puna un zambet pe fata. Pe mine ma face sa zambesc in fiecare dimineata cand intru in parcarea de la servici pe electric si nu se aude nici musca :D

 

Spor sa faci o alegere de care sa te bucuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosminholbia

Va multumesc mult. 

Trebuie sa calatoresc pana in Insule Canare sa o conduc dar am sa fac si asta. 

 O sa revin cu poze daca totul merge bine. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare !

 

Am trecut ceva timp si trebuie sa fac revizia la GTE.

Lucrurile sunt clare la filtre (aer, polen, ulei, DSG), dar am o neclaritate referitoare la uleiul pt. motor. Dupa multe sapaturi, am clarificat tipul de ulei (5W40, norma 502.00), se pare ca este singurul motor 1,4 TSI la care se permite doar norma 502.00, la celelalte merge si 504.00, dar nu reusesc sa gasesc varianta potrivita de la Castrol (Magnatec, Edge, Titanium, etc) prin magazine, deoarece dau poze diferite, specificatii aiurea, etc. Aveti careva idee cat mai exact ce model de ulei de la Castrol se potriveste sau mai bine sa merg pe alta marca (Motul, Total, etc) ?

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu am pus Motul pentru ca am avut experiente aiurea cu Castrol la masina precedenta (1.6 TDI, consuma ulei daca aveam Castrol). Pe viitor vreau sa incerc si Ravenol.

Cati km ai? Bujiile le-ai schimbat pana acuma (eu nu si ma gandesc ca poate ar fi cazul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!