Jump to content

Passat GTE - Discutii generale


75NOR
 Share

Postare recomandată

  • 2 months later...

Salut, 

Doresc sa achiziționez un gte din 2018-2019. Vreau sa stiu daca ii schimb ceasurile cu unele cockpit ce probleme pot apărea? 

In rest am citit la voi tot ce ați specificat pe aici. 

Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, posesori de GTE !

A inlocuit cineva pana acum bateria de 12 V ?

Eu trebuie sa o inlocuiesc...cea veche (originala, are 7 ani de utilizare), imi da rateuri...trebuie sa pun redresorul pe ea la 2-3 zile...

Am cumparat alta deja, o Varta de 74 Ah / 680 A (original Varta 72 Ah / 640 A), dar nu stiu daca mai trebuie facut ceva la inlocuire...

Clar ca desfac bornele, o scot pe cea veche, pun bornele...am gasit si cum sa fac adaptarea necesara ulterior...cu OBD 11, trebuie modificata valoarea amperajului (72->74) si seria (inteleg ca se poate modifica doar o cifra) .

DAR, mai trebuie facut ceva in afara de asta ?

Se reseteaza ceva prin computerul de bord, mai trebuie sa stiu ceva ? Are cineva vreo experienta de genul ?

 

Multumesc !

Screenshot.jpg

Modificat de chili71
Am pus screenshot cu adaptarea in OBD 11.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria veche si noua sunt aceeasi tehnologie (AGM sau EFB)? Daca ai pastrat aceeasi tehnologie nu trebuie sa mai modifici nimic. Daca ai pus AGM modifici pe "fleece".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, Xman_ghio said:

Bateria veche si noua sunt aceeasi tehnologie (AGM sau EFB)? Daca ai pastrat aceeasi tehnologie nu trebuie sa mai modifici nimic. Daca ai pus AGM modifici pe "fleece".

Da, aceeasi tehnologie...wet...screenshot-ul este de la bateria originala...

Oricum, intre timp, am gasit si pasii de inlocuire conform documentatiei VAG...se inlocuieste pur si simplu si se face adaptarea...

E o singura chestie care imi da de gandit..."Pull central gas venting system -3- off battery -A- -4-"...care nu stiu la ce se refera...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, chili71 said:

Salutare, posesori de GTE !

A inlocuit cineva pana acum bateria de 12 V ?

Eu trebuie sa o inlocuiesc...cea veche (originala, are 7 ani de utilizare), imi da rateuri...trebuie sa pun redresorul pe ea la 2-3 zile...

Am cumparat alta deja, o Varta de 74 Ah / 680 A (original Varta 72 Ah / 640 A), dar nu stiu daca mai trebuie facut ceva la inlocuire...

Clar ca desfac bornele, o scot pe cea veche, pun bornele...am gasit si cum sa fac adaptarea necesara ulterior...cu OBD 11, trebuie modificata valoarea amperajului (72->74) si seria (inteleg ca se poate modifica doar o cifra) .

DAR, mai trebuie facut ceva in afara de asta ?

Se reseteaza ceva prin computerul de bord, mai trebuie sa stiu ceva ? Are cineva vreo experienta de genul ?

 

Multumesc !

Screenshot.jpg

Nimic. Deconectezi, montezi noua baterie, conectezi si codezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/21/2023 at 8:02 PM, F l o r i n said:

Nimic. Deconectezi, montezi noua baterie, conectezi si codezi

Mersi, Florin !

 

Am rezolvat exact asa...

Aveti toti pasii mai jos (dupa documentatia VAG), pentru cine mai are nevoie:

- deconectat borne, scos furtun de aerisire, desfacut surub de fixare, scos bateria veche

- pus bateria noua, conectat borne si furtun de aerisire, strans surub de fixare, pus dop la aerisire, in capatul celalalt, de la bateria veche

- volan stg max - volan dr max (sa dispara erorile de directie si ABS, etc), resetat presiunea la pneuri, resetat ceas

- facut adaptarea cu OBD11 (capacitate baterie 72->74, serie baterie 1111111111->1111111112, marca - aceeasi, tehnologie - aceeasi)

- scanat si sters erori cu OBD11, mers o tura mica, scanat din nou > No errors

 

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, dupa montaj si codare,  mergi 50...100m cu masina, se sting martorii si dupa aceea sterse erorile. Ca sa lasi masina curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de alta parte, acum imi fac griji ca problema nu era bateria...

Am masurat tensiunea intro doara, cand am ajuns acasa...si surpriza...12,2 V.

Baterie noua, dimineata la 8 -> 12,8 V si la ora 19.00 -> 12,2 V !!!! Nu e ciudat ?

Sa fie de la siguranta aia de 200 A, de la borna +, ca am mai gasit ceva pe net cu "battery drain" la passat gte, legat de siguranta aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ma puteți ajuta cu un răspuns? Sunt doua variante de Passat hibrid 1.4 tsi? 

Doresc sa achiziționez unul sh si vad ca sunt anunțuri cu variante de 156 cp și cu 218 cp.

Oare cei ce scriu ca are 156 cp nu îl calculează și pe cel electric? 

Vorbesc de varianta GTE

 

Mulțumesc pt răspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, ag10boz said:

Salutare, ma puteți ajuta cu un răspuns? Sunt doua variante de Passat hibrid 1.4 tsi? 

Doresc sa achiziționez unul sh si vad ca sunt anunțuri cu variante de 156 cp și cu 218 cp.

Oare cei ce scriu ca are 156 cp nu îl calculează și pe cel electric? 

Vorbesc de varianta GTE

 

Mulțumesc pt răspunsuri!

Este o singură variantă de GTE, 156cp sunt doar pe termic, 110 sunt doar pe electric, iar pe modul combinat sunt 218cp

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, Vreau sa fac distributia, am 250k km. Am cumparat kit-ul de distributie, dar am vazut intr-un clip pe YouTube ca la 1.4 TSI se schimba si fulia de la vilbrochen. Ideea e ca acel motor nu era de pe un GTE, si nu stiu daca e cazul la mine. Pe forumuri din afara am vazut ca unii nici nu fac distributia la aceste motoare, dar pe de alta parte sunt totusi multicei km. Deci, sa schimb sau sa nu schimb fulia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Aș vrea să stiu dacă ați fost în situația în care ați schimbat distribuția la Passat GTE. Dacă da, vă rog să îmi spuneți și mie:

1) La ce interval de km ați schimbat distribuția și unde? - aș vrea niște păreri ca să știu unde mă duc -
2) Cât a costat tot procesul (piese+manoperă)?
3) La câți km este recomandată schimbarea distribuției? 

GTE-ul meu are 121k km momentan. L-am pus deja la punct și pe el și pe "buzunar" cu: schimb în cutia DSG, schimb + filtru ulei motor, filtru de aer. Și acum că tot m-am gândit la întrebarea 4..
4) La schimbul din cutia DSG cam nicio reprezentanță nu schimbă filtrul de ulei din DSG. Din câte am citit pe internet, acesta se află deasupra cutiei și trebuie toată dată jos de pe mașină pentru a schimba un... filtru (thx VW). Are idee cineva dacă acest filtru trebuie schimbat? Mă gândesc la faptul că dacă a post pus într-un loc greu de accesat nu trebuie schimbat atâta timp cât schimbul de ulei se efectueaza la maxim 60k. Poate greșesc, dar aici puteți să mă ajutați voi.

Mersi frumos!

Modificat de VictorN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! E cineva care are 200k km cu masinuta? As fi curios cam ce autonomie mai scoate la aceasti km, daca inca mai merita cumparata la acesti km si sa aiba si o autonomie decenta. Cu 30 km spre 40 pe electric as fi multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

41 minutes ago, Omegaa said:

Salutare! E cineva care are 200k km cu masinuta? As fi curios cam ce autonomie mai scoate la aceasti km, daca inca mai merita cumparata la acesti km si sa aiba si o autonomie decenta. Cu 30 km spre 40 pe electric as fi multumit.

251k km la mine.

 

Autonomie... Hmm, greu de spus pentru că merg rar doar electric, dar la mers extrem de calm, fara accelerări bruște și pe drum național cred că fac și 40km. In București nu știu dacă fac 20 km cu un full de baterie. Variază foarte mult și anotimpul, vara/iarna e destul de diferit. Mai mult mă folosesc de baterie pt regenerare și plecărilor de pe loc (când nu pornește termicul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, VictorN said:

Salutare,

 

Aș vrea să stiu dacă ați fost în situația în care ați schimbat distribuția la Passat GTE. Dacă da, vă rog să îmi spuneți și mie:

1) La ce interval de km ați schimbat distribuția și unde? - aș vrea niște păreri ca să știu unde mă duc -
2) Cât a costat tot procesul (piese+manoperă)?
3) La câți km este recomandată schimbarea distribuției? 

GTE-ul meu are 121k km momentan. L-am pus deja la punct și pe el și pe "buzunar" cu: schimb în cutia DSG, schimb + filtru ulei motor, filtru de aer. Și acum că tot m-am gândit la întrebarea 4..
4) La schimbul din cutia DSG cam nicio reprezentanță nu schimbă filtrul de ulei din DSG. Din câte am citit pe internet, acesta se află deasupra cutiei și trebuie toată dată jos de pe mașină pentru a schimba un... filtru (thx VW). Are idee cineva dacă acest filtru trebuie schimbat? Mă gândesc la faptul că dacă a post pus într-un loc greu de accesat nu trebuie schimbat atâta timp cât schimbul de ulei se efectueaza la maxim 60k. Poate greșesc, dar aici puteți să mă ajutați voi.

Mersi frumos!

Salut,

 

Da, eu am schimbat distributia recent, la 250k km (am 251k acuma). Am tot cautat pe internet si nu am gasit concret cand trebuie schimbata, sau daca trebuie schimbata, dar avand in vedere ca acelasi 1.4 TSI se gaseste si in combinatie fara hibrid, am zis sa-l schimb. (vezi discutiile de aici https://www.speakev.com/forums/volkswagen-passat-gte.153/)

De schimbat am fost la un service de cartier din Sectorul 3 unde ma duc de fel (foarte de treaba baietii, PM daca vrei sa iti dau contactele lor). M-a costat 850 lei manopera, plus kit-ul Continental de la autokarma (fara pompa de apa, aia e separat la motorul acesta si nu se schimba decat la nevoie).

Cat despre uleiul de la cutia DSG, tot pe forumul de mai sus discutau baietii si concluzia este ca filtrul se schimba doar daca uleiul vechi este murdar sau contaminat. Eu am schimbat uleiul cand am luat masina, undeva la 220k km, si am pus Motul. Filtrul de ulei este in dreptul lonjeronului, aveam poza facuta, si nu poate fi scos decat daca cobori tot motorul si cutia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva codurile pentru filtre ?

pe autokarma nu imi gaseste masina dupa serie. Filtru benzina nu exista...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, moroenius said:

are cineva codurile pentru filtre ?

pe autokarma nu imi gaseste masina dupa serie. Filtru benzina nu exista...

Below:

image.thumb.png.0f23cd881cd3698d892b6a41a2b102ee.png

 

Filtru de benzina nu exista (ma gandesc ca poate o fi o sita totusi in pompa de benzina, dar clar nu se schimba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa codu din factura nu imi gaseste.

Am gasit filtru fp 26 009 dar pe configurator cautare dupa marca, model, motor 1.4 tsi gte, imi da codul C 27 009 pentru filtrul de aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de benzina e integrat in pompa. Se schimba o data cu pompa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare!

Dacă ați schimbat distribuțiile de GTE pe la ce service-uri ați fost și care ar fi prețul plătit?

Ați schimbat și cureaua de la pompa de apă o dată cu distribuția?

 

A mea are peste 300k km și e încă pe distribuția din fabrică.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, ady.red a scris:

...

Salut, eu am schimbat distributia la 250k km, la un service aproape de mine in sectorul 3 (este acelasi motor 1.4 TSI ca si nehibrid). Cumparasem si cureaua pentru pompa de apa dar nu am schimbat-o pentru ca baietii au zis ca nu are sens, avand in vedere ca este pe partea opusa fata de distributie si se poate ajunge destul de usor daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,as vrea sa aflu daca a schimbat cineva uleiul la cutie de Passat  GTE,cat ulei intra si daca se schimba de fiecare data si filtru de cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Da, intra 4,5 litrii (eu am luat 6), dar de fapt 0.5 cam curg dupaia (se baga cu o pompa si apoi se lasa sa curga ce trece de nivel).

Filtrul este foarte prost pozitionat si inclusiv in manualul de service se recomanda sa se schimbe doar daca uleiul vechi este contaminat sau murdar (trebuie dat jos motorul cu tot cu cutie ca sa se schimbe filtrul).

PS. Eu am pus ulei Motul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!