Jump to content

Passat GTE - Discutii generale


75NOR
 Share

Postare recomandată

Despre Passat GTE avem ceva impresii ? A luat cineva un contact cu el, altfel decat static ?

Ar fi un 1.4 TSI + electric, totalizand 218 CP

Lista e 38.5 k Eur, la care se adauga optionalele...ceea ce inseamna ca o configuratie medie/superior, il duce in 45k Eur.

Din lista curiozitatilor, la optionale este "sunet motor" contra 140Eur...foarte curios ce face aceasta dotare :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu mi-am contractat unul. Il primesc la sf de octombrie. Al meu a fost 50700 eur pret de lista, cost efectiv 39966 eur. Singurele doatri ce nu le-am inclus e difuzorul de motor (probabil pentru a simula un sunet de motor mai pregnant - deoarece ea e f silentioasa), nu am inclus trapa, nu am inclus scaune full piele si cu masaj si nici jante de 18. Cu optiunile astea pretul ar mai fi sarit cu 3000 euro. Revin cu alte detalii cand am mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Sunet motor" este o membrana de cauciuc in bord care vibreaza pentru a amplifica sunetul ansamblului motor. Cel putin asa e pe Golf GTE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sunt doar cu tracțiune față ??? 

Modificat de marian24gam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaa, modele hibride VW sunt doar cu tractiune fataaa !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Acum pot sa-mi dau cu parerea, fiind proaspat posesor de asa ceva. In primul rand senzatia in modul electric este fara comparatie. Venind de pe TDI am senzatia ca merg pe "un covor fermecat":). Inca mai am nevoie de ceva timp pentru acomodare si pentru a simti masina cum trebuie.

Fara sa vreau fac comparatie cu motorul TDI cu care m-am dat din 2012. Dar sunt 2 masini complet diferite atat ca model (B7 vs B8) cat si ca motorizare. In rest, un B8 cu ale sale plusuri si minusuri.

@75NOR Optiunea respectiva genereaza un sunet pentru a avertiza  "pietonii neatenti" care apar in fata/spatele  masinii. Am inteles ca sunetul este produs cumva electromecanic, o membrana care vibreaza si imita sunetul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Akaiu07: Felicitari pentru alegere/decizie :cool:

Eu zic ca merita un topic al lui la "Masina mea". Eu cel putin, mor de curiozitate cum e viata cu un GTE, asa ca...poate iti faci timp. Evident si cu poze, alea, alea :lol: 

Chiar ma tenteaza un hibrid de clasa asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
serv_electronics

Salutare. Cum este masina? A intampinat cineva probleme cu ea? Intentionez  sa-mi cumpar una (sh- 2017, cu maxim 30 k km).  Am oscilat intre golf si passat. Ma incanta spatiul mai mare de depozitare al passat-ului si faptul ca este mai bine izolat fonic. Dezavantajul ar fi ca este mai greu si asta cred ca afecteaza eficienta lui la drumurile lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Are cineva informatiile concrete in legatura cu ce se schimba la Passat GTE si la ce intervale?

Uleiul la 15k km. Dar restul? Bujii, etc. Poate vrea cineva sa puna o poza cu manualul de intretinere ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
RadulescuRomulus

nimeni nu vrea sa reinvie acest topic?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt tare curios cat de ok sunt GTE-urile dupa 100k-150k km. Am tot vazut GTE-uri de vanzare pe piata second hand (si cu 200k km) si mi se par tentante ca si pret...dar ca fiabilitate, nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

exact de asta sufar si eu. De aceea am scris aici.
akaiu07 (parca) nu a vrut sa mai scrie in jurnalul sau auto.
Poate... gasim alti proprietari care ne pot povesti din xperienta lor.

apropo, cj.paul, chiar acum e pe autovit un tip din cluj care isi vinde gte-ul... vorbeste cu el, mie mi-a dat ceva info, dar sumar... tu poate te vezi cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vorba de CJ01GTE, stiu masina de la un prieten care a si condus-o si parea in regula, cu istoric la vw. Acum mai multe detalii nu stiu sa iti zic, pe mine nu m-a interesat sa merg sa o vad pt ca anul acesta sigur nu schimb masina. 

Ca masina principala mi s-ar potrivi un GTE pt ca as incarca-o in garaj si as merge 90% din timp electric. Mai mult de 15-20 km oricum nu fac pe zi si cu un consum de 9 in afara m-as putea obisnui. GTe-ul avand 35-40 km full electric de nou...nu stiu cat mai are dupa 150k km, de aceea as fi vrut sa aflu de la proprietari (daca sunt pe forum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit topicul cu Passat GTE al colegului akaiu07? E pe sectiunea masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! 180.000 km, 2016, autonomie 35-42 km in conditii de bucuresti cu AC pornit si lumini de zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut @MirceaGTE

Da-ne te rog frumos mai multe detalii. Masina e fabricatie 2016? O ai de noua? In toti anii astia ai observat ceva modificari (in rau) ale autonomiei pur electrice, in conditii asemanatoare? Nu ar strica eventual un topic dedicat la Masina mea :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Sunt proaspăt posesor (3luni)de passat gte și sunt foarte încântat. Am sărit de pe un golf 6 tdi 185cp (resoftat) la hybrid. E senzațională mașina, cel puțin în regim urban mergi aproape gratis , e foarte silentioasă iar la drum lung foarte comfortabilă și suficient de nervoasă la nevoie (mod GTE) care te cam dă pe spate. Autonomie oraș electric în jur de 30 km.Consum mediu hybrid în 2800km condus semisportiv 7,2l/100km. Kilometraj 40.000km. An fabricație 2017.

Modificat de balani
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din păcate, acum 2 săptămâni, sa aprins un martor în bord legat de nivelul la antigel electric. Am verificat și e într-adevăr cu mult sub minim. Sper să nu am surprize mari la verificare, în service.Am făcut o programare la PBN, aceștia spunându-mi că poate dura o verificare și câteva zile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primă fază au zis că s-ar putea să trebuiască lăsată 2-3 zile pentru a verifica acumulatorul dar spre norocul meu, am dat peste un mecanic extraordinar și meticulos care a urmat toți pașii recomandați de producator. La prima vedere nu a găsit nici o scurgere sau urme de antigel după care a urmat procedura de presiune în sistemul de răcire pentru a vedea dacă pierde o cantitate cât de mică de antigel într-un interval de 50min.Spre norocul meu, a trecut testul🥳 După care a urmat completare antigel, sigiliul și tester.Toată operațiunea sa încheiat pe la ora 16:20. 

IMG_20201127_201655.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vine întrebarea. De ce, la o mașină de 40.000km să se întâmple așa ceva. Păi simplu, eroare umană. Verificând istoricul ei, am descoperit că a fost schimbat nu știu ce modul electric, de altfel pe garanție,in Suedia. Bun, unde a fost eroarea umană, vă întrebați. Au omis procedura de scos tot aerul din instalația de răcire, ducând în timp la scăderea nivelului de antigel în vasul de expansiune. Acum vă întreb, oare operațiunea făcută de cei din București nu ținea de garanție? Cu toate că le-am adus la cunoștință faptul că mașina are garanție pe parte electrică 8 ani, ei au precizat că numai în Suedia sau dacă era cumpărată din România avea, iar în cazul meu, doar cei 2ani internațional. Măcar pentru simplu fapt că a fost o eroare vw puteau să treacă lucrarea fără costuri. Nu știu, poate greșesc, dar chiar nu mi sa părut corect să plătesc o greșeală marca VW. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare reprezentanță e independentă, și dă garanție pentru lucrările făcute de ei. Doar garanția de fabrică este valabilă peste tot. Acum ceva ani am cumpărat o mașină de la un dealer din Germania la care am avut o problema in perioada de garanție, iar pentru reparația gratuită la un dealer din România, a trebuit să obțin acordul dealer-ului din Germania. Plus că mulți nu acceptă transmiterea garanției la o altă persoană.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cornel_passatgte

Salut! Am un Passat GTE din 2019 si vreau sa va intreb pe cei care aveti aceeasi masina daca ati fost cumva chemati in service pentru o etansare a capacului bateriei de inalta tensiune. Masina nu are nici un simptom. Din ce am inteles ar trebui data bateria jos si sincer sa fiu nu sunt deloc incantat de perspectiva ca toti Dorel-ii sa umble la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Am un Passat GTE din septembrie 2020...da, am fost chemat in service la PBN pentru aceasta operatiune de verificare dar, fiind decembrie si neavand masina de schimb (fac naveta zilnic Bucuresti-Ploiesti) am declinat invitatia si asta a fost...masina merge impecabil si, sincer, cei de la PBN nu au o reputatie foarte buna pe forumurile grupului VW (ajungi pentru o problema, pleci cu doua de acolo...), deci ma felicit pentru decizia luata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
serv_electronics

E cam la fel ca la vaccinuri. :) Daca producatorul cheama masinile in service pentru o actiune, pai sa fii sigur ca au un motiv intemeiat. Ei au de suportat costuri destul de mari pentru asemenea actiuni. Au descoperit un defect de proiectare probabil. In cazul Golfurilor GTE  de exemplu, a fost o problema cu etanseitatea carcasei bateriei. Exista riscul de a patrunde apa in carcasa si evident ca poti ramane cu masina-n drum (sau poate mai rau, cine stie...). Pentru ca daca sistemul electric nu functioneaza, nu mai poti misca masina. Din punctul asta de vedere GTE-urile pot fi "pacatoase". 

Numai bine ! 

Modificat de serv_electronics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In familia extinsa sa zic avem si un golf gte din 2016 achizitionat anul trecut de pe adesa si a fost la porsche pe aceasta rechemare, s-a gasit umezeala si a fost schimbat grupul de baterii pe costul lor.

Din pacate dureaza cateva zile procedura dar ma gandesc ca este important sa ai baterii noi.

Inainte  de schimb autonomia maxima nu sarea 42km la incarcare full iar dupa schimb arata 50km cat este declarat.

Masina avea la momentul schimbului 165.000km daca nu ma insel si istoric complet la vw in belgia.

Modificat de gabriel88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!