Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

intai fa un log in mers si o scanare - si o sa vedem de la ce este. Daca faci log-ul, se poate vedea daca e debitmetrul.... sau nu. In felul asta, nu schuimbi dupa ureche.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai poate fi actuatorul.asa am patit eu.cand debitmetru este stricat consumul este mai mare.nicidecum mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut asta la passat de 1.9tdi 90cp ..i-am pus debitmetru de 116cp cu rezultate foarte bune.

Ce cod aveu motoarele?

Cel de 116 Cp e AJM ,dar celalallt de 90...?

Ce modificari ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Hmmm, azi am scos mufa la debitmetru sa vad de curiozitate daca are 5 cleme interioare cum are si debitmetrul 5 lamele.

Am constatat ca mufa are decat 4 cleme, lipsa fiind cea din stanga, privind de sus ... cum se desface mufa :(

 

Asa trebuie sa fie, debitmetrul cu 5 lamele si mufa cu 4 clipsuri ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Bun. Mersi Al Bundy :) Ma speriasem ca era vreo anomalie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 4 fire pleaca  din mufa MAF-ului - debitmetru - plus 12v, masa si doua fire care merg catre ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal te rog frumos sa ma ajuti ca nu mai stiu ce sa ii mai fac am un vw bora am scimbat n75 n18 am curatat turbo egr ptr ca imi dadea limpmode  dar imi scoate fum la schimbarea treptelor de viteza ce sa ii mai fac help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns dincolo. Fa un log in mers sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La un golf 5 1.6 Fsi motor BLP , nu mai trage dupa 120 km/h si uneori imi da in nas la drum intins.Ce poate fi, debitmetrul de aer sau sa fie ceva din electronica, avand in vedere ca nu-mi mai functioneaza nici tempomatul ? Pe ceasuri nu am niciun martor aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare masina  nu mai are forta....ma chinuiam sa ajung la 100 de km , am oprit , scos mufa de la debitmetru si se comporta mai bine ...nu ca inainte ..dar se simteau diferente putina talpa si imediat ajunsesem la 110 in treapta a 3a (mai mult nu imi permitea drumul din cauza unor curbe) intrebarea mea este daca pot curata debitmetrul vechi sau trebuie neaparat sa cumpar unul nou?? si inca ceva acum un an am pierdut un racord/furtun de la intercooler ...ceva cu insertii metalice si 2 sigurante , masina scotea un fluierat  atunci cand intra turbina ...de cand am probleme cu debitmetrul asta si nu mai trage absolut deloc , a disparut si fluieratul ala, racordul fiind nemontat ..se poate sa fie tot de la debitmetru? zilele astea incerc totusi sa il curat si sa montez racordul ala la intercooler sa nu mai scape presiune de la turbina ...daca totusi se dovedeste a fi debitmetrul defect pot incerca unul de golf 4 ARL 150 cp??  pareri?

Modificat de adriang4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai circulat asa fara acel furtun la intercooler?Avea putere masina.nu scotea fum negru?Debitmetrul respective daca e dus nu se mai repara,curata, se inlocuieste cu unul cu acelasi cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da din pacate am mers cam un an fara furtunul ala si nici acum nu il am ...am stat mult timp pana am facut rost de el , comanda la augsburg si cei de acolo in loc de acel furtun mi-au adus un amarat de colier , dezmembrari nu...tot cautand am gasit alt parc de dezmembrari si am facut rost de  furtun  de la o skoda , dar nu am avut timp sa-l montez ....cand am adus masina din germania tragea super nu avea nici o problema , fum negru sau alte chestii , am pierdut racordul ala a inceput sa fluiere , tot tragea iar acum nici nu mai fluiera nici nu mai trage daca nu scot mufa...se vad diferente fara mufa dar nu cum era inainte 


acum ma uit pe net si vad ca intre debitmetru de golf 4 arl 150 cp si golf 4 asz 131 cp nu e nici o diferenta ..aceleasi coduri ...iar referitor la al meu , tot aici pe forum am vazut ca se poate curata d-aia vreau sa arunc o privire si sa-l curat , nu mai e bun doar daca lamela aia e arsa nu?

Modificat de adriang4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... se poate strica si electronic si de la lamela... mizeria depusa si solidificata pe ea.... nu au multe sansa sa-si revina,dupa curatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi incerc...iar daca nu vad schimbari imi iau altul nou 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da. baga-l la inmuiat intr-un pahar cu alcool izopropilic - cat sa stea senzorul in el. Din cand in cand, mai agiti un pic spiritele prin pahar.

 

nu incerca cu spray-uri sau alte tratamente, ca atunci sigur il faci praf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine eu tot nu inteleg,el a umblat aproape un an cu un furtun de la intercooler lipsa si zice ca avea putere.Poi in acest caz nu tot aerul impins de turbina se pierdea,fie inainte de intercooler fie dupa?Ai facut ceva improvizatie in locul acelui furtun/racord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a mers perfect , am pierdut prostia aia a scapat n-am idee cum , am improvizat ceva dintr-un furtun ...la 160 la ora s-a dus si ala , vazand ca nu tine cu improvizatii am tot cautat acel racord si am gasit cam greu , masina mergea perfect doar ca fluiera de speriam babele de pe drum:))  , cum a cazut debitmetru ala s-a dus si suieratul si tot nu am racord http://www.piesedindezmembrari.ro/piesa/54975-radiator-intercoler-Volskwagen-Golf-4-1.9Tdi-ASZ-1j0145803m cel din poza care vine in intercooler ala mi-a lipsit mie..vine in partea de jos langa bara ...referitor la debitmetru  as vrea sa desfac capacul ala mic  si sa curat lamela cu un betisor , unde pot gasi alcool izopropilic ? am vazut ca poate fi inlocuit  si de acetona ?

 

@ terminatoru..iti dai seama ca totusi se pierdea din putere daca scapa turbina presiune dar mergea , treceam de 130 lejer ...acum praf si pulbere :)) fara debitmetru depasirea devine din placere , un chin :))) mai ales daca esti cu a 6a si o calci...iti rade in nas 

Modificat de adriang4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa da,dar sa nu ai nimic in locul lui nu se putea.Recomand sa cumperi racord oem ca cele aftermarket nu prea tin din cauza calitatii slabe si cedeaza la presiunea ce o da turbina.Nu cred ca e bine sa folosesti acetona,alcool cred ca gasesti pe la magazinele de chimicale sau cele de electrotehnica,practiker sau altele cu profil asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racordul il am  , am gasit si am cumparat , problema e ca nu am timp sa urc masina pe o rampa si sa il pun, e afectata  cu ceva turbina de  lipsa racordului ala?? ..se poate ca suieratul sa dispara  doar din cauza debitmetrului sau s-a dus si turbo ? altceva in afara de alcool izopropilic ..spirt merge? 

Modificat de adriang4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spirtul nu e la fel de tare dar poti incerca.Suieratul poate proveni de la pierdere de presiune pe circuitul turbo,furtun spart sau iesit de la locul lui,inclusiv intercooler fisurat/spart.Monteaza racordul respectiv la loc si vezi dupa aceea daca mai suiera.Verifica si turbina sa nu fie din cauza ei .Nu cred ca are legatura debitmetrul cu suieratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu suiera fara furtunul ala cum suiera inainte , iti dai seama ca il pun si e aceeasi treaba , doar sa nu fii patit si turbina aia ceva ..dupa 2000 de ture se simte ca intra turbo  dar foarte putin cand am mufa pusa la debitmetru, si se aude  fluierand in spatele bordului ..inainte pierderea de presiune facea un zgomot mare in partea din fatza langa bara 

Modificat de adriang4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suieratul e ceva cum ar freca metal pe metal,sunet metalic?Sa nu fie paletii de la turbina care ating corpul turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aa nu , e ceva foarte fin , adica am auzit-o la multe tdi-uri , un fluierat usor  ...nu suna ca si cum freaca  fier pe fier  si fara furtunul ala vad ca mai imi lasa cate o picatura doua  de ulei , dar nu a fost nevoie sa completez , doar am schimbat uleiul cand trebuia 

Modificat de adriang4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!