Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

bejanbijupersian

Am si eu o problema cu un vw golf 1.9 TDI 101 CP de ceva zile nu mai are putere , cum avea inainte si mai mult de 120 km/h in viteza a 5 -a nu mai prinde , plus ca se aude si ceva la motor care suflaa foarte tare , daca a mai trecut cineva prin ce am trecut eu sa imi spuna si mie . Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bejanbijupersian

Revin , am gasit din fericire furtunul pe unde sufla , avea ulei pe el si era crapat se intampla ceva daca il infasor in banda izoliera ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, am un vw lt 35, dubita, imi creste apa cand urc pentile cu el, tin sa mentionez ca am facut prima operatiunie, am schimbat termostatul, pt un timp,adica o cursa de germania de 4000km nu a mai facut figuri, dar se pare ca problema a revenit, iar cateodata cand creste apa ,nici nu trage motorul, ma poate ajuta cineva va rog?

multumesc

se poate sa aibe legatura cu AC? prima data cand a inceput sa creasca , nu mergeam AC ca nu aveam feon, acum dupa ce am bagat freon, si pornesc AC, se incalzeste mai repede, pana la punctul de fierbere...

termostat schimbat, apa este la nivel, garnitura de chiulasa nu cred ca e dusa, pt ca eu stiu ca daca e dusa garnitura de chiulasa fierbe in borcan si la relantiu....si chestia e ca nu tot timpul creste, are momente si momente, exeplu , plecare din romania pana in germania, nicio un gram peste 90, la intrare in germania pe o portiune de 100km, a inceput sa fiarba, trag pe drreapta, se raceste , plec, si iar nu are nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna!

am un golf 4 1.6 16v AUS si am urmatoarea problema...

cand merg la drum intins cu viteza constanta si turatia undeva la 2000 rpm imi apare urmatoarea eroare:

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached

P1176 - 35-00 - -

am fost la servis si mi s-a spus ca e sonda de dupa catalizator...am schimbat-o de 3 ori...acum e bosch si tot la fel

am discutat cu niste prieteni si mi-au zis ca poate fi debitmetru, altii au spus ca nu are debitmetru acest tip de motor.

ma puteti ajuta cu ceva sfaturi

si am mai obs ceva...daca calc brusc pedala de acceleratie trage ceva mai slab decat daca o calc treptat...poate au vreo legatura

multumesc mult!

Modificat de tilibaucea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu traga aer fals pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Acum ceva timp am facut un log la MAF si unii colegi mi-au spus ca este pe moarte. Acum 2 saptamani, dupa un drum de 300km mi s-a aprins becul in bord si nu s-a mai stins. Vag com-ul mi-a aratat eroare debimetru. Am fost la magazin, am comandat original, l-am schimbat insa becul nu s-a stins, indicand aceeasi eroare. Am mai incercat inca un debimetru, tot nou ... aceeasi problema. Am verificat si cablurile ... insa nu vrea sa se mai stinga. De atunci am facut aprox. 1000km cu el aprins.

Masina trage ca si inainte, nu limp, sare de 160km/h ... aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Care este eroarea ?

2. Verifica daca se alimenteaza cu tensiune si cablajul pana in ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu exact codul ... dar scria Debimetru Aer ... iar cablul a fost verificat pana in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa vedem eroarea.... verifica daca se alimenteaza debitmetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

eu am un golf 3 sdi din 97 cod motor aey.. mi-a iesit consum de 10% ..ma gandesc la debitmetru.. daca ii scot mufa se face o diferenta la pornire?

mentionez ca masina porneste merge normal, dar consumu ma cam preocupa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te afecteaza la pornire. Daca este el distru, te ajuta un pic, sa mergi cu mufa scoasa..... dar, doar daca e mort de tot....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, in ptimul rand iti multumesc Florine pentru ajutor. Am comandat astazi debitmetrul. cel de pe masina era BOSCH si codul 0 280 217 121. Am vazut pe inetnet ca sunt multe cu alte coduri care se potrivesc la ALH. As putea sa cumpar ceva mai bun decat cel de pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

              Salutare tuturor.

          De ceva timp masina nu mai trage(merge ca si cum ar fi fara turbo) si  nu mai pot trece de 120.Am vorbit cu niste "meseriasi" si mi-au s-a spus ca este debitmetrul.L-am schimbat cu unul de octavia 2 dar merge si mai rau :tuktuk: .Ma poate cineva ajuta eventual si cu un test in Timisoara sa stiu exact ce este?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, debitmetrul trebuie inlocuit cu unul echivalent.

 

Inainte de toate, fa un log in mers - diagnoza - si o sa vezi daca e de la debitmetru sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Detin de cateva luni un Golf 4 1.6 Apf din 2000 si am o problema de cand am adus-o din Germania, cu debitmetrul cel mai probabil. Cand nu e in viteza, scade turatia si creste iar. Trage si greu, nu are putere uneori, alteori merge bine. Am fost la un service si i-am pus un debitmetru de la o Skoda 1.6 care se potrivea si am probat putin timp, pentru ca se grabea proprietarul masinii si nu am reusit sa imi dau seama exact daca e de la debitmetru. Totusi nu mai scadea deloc turatia, mergea bine. Daca este cineva din Constanta si ma poate ajuta sa il probez 10 minute, sa stiu sigur daca este debitmetrul ca sa nu cumpar unul nou degeaba.

Modificat de best_s42
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, in ptimul rand iti multumesc Florine pentru ajutor. Am comandat astazi debitmetrul. cel de pe masina era BOSCH si codul 0 280 217 121. Am vazut pe inetnet ca sunt multe cu alte coduri care se potrivesc la ALH. As putea sa cumpar ceva mai bun decat cel de pe masina?

 Din cate stiu eu ...ca am trecut cu ALH -ul de 2 momente cu debitmetrul, cel BOSCH e cel mai bun ...E si original si cel mai scump

Pune-l cu incredere si cativa ani nu vei mai avea necaz cu debitmetrul! bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch, Pierburg..... sunt foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.are cineva de vanzare un debitmetru pt un golf 4 1.9 TDI care sa fie bun,al meu sa dus?.am incercat sa il curat dar degeaba .multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai recomandat, este unul nou ... din pacate acestea sunt consumabile - se murdaresc - strica repede, in ROmanica,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc...daca in caz de iau un debitmetru nou...trebuie sa schimb si filtru de aer sa curat egr si turbina...?



tin sa precizez ca am mers cu actuatorul defect jumatate de an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Zilele trecute am constatat ca masina mea nu mai tragea, in rampa turatiile cresteau dar viteza ramanea aceiasi. Cand am deschis capota am vazut ca sarise furtunasul de la EGR. Fiind uzat, l-am schimbat si l-am lasat un pic mai lung sa nu mai trag de el. Acum masina trage in suturi, trage la 1700 rpm, apoi nu mai vrea, iar trage iar moare. Ce poate fi? Simt ca parca pierde undeva puterea.. Are legatura cu faptul ca am racordul ala felexibil spart?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Motor 1.6 SR(AKL) mi-a picat debitmetrul si ma bate gandul sa pun de 1.6 AZD sau 1.8 cel de 125cp, ...pareri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa ai acelasi cod pe debitmetru. probabil ca poti face mistarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut asta la passat de 1.9tdi 90cp ..i-am pus debitmetru de 116cp cu rezultate foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Am un Golf V, 1,9 TDI 90 cp cu o problema, nu stiu cat este de grava. Mergand pe autostrada am remarcat ca nu mai pot depasi viteza de 120km/h. si cred ca este de la debitmetru de aer. Am observat pe bord ca turatia este constanta la ralanti iar consumul scade de la 0,5 l/h la 0,4l/h. Nu am nici un martor de atentionare aprins pe bord. Am dus-o la mecanic si pana acolo isi revenise. Aveam un consum de 0,5 l/h la ralanti si masina isi revenise, Aveam puterea si demarajul, pentru cati cai putere am pe ea. De fiecare data cand imi scade consumul la 0,4 la ralanti, este clar ca am pierdut si puterea care ar trebui sa o aibe. Am citit acest topic si-mi dau seama ca debitmetru de aer da semne de "oboseseala". Este posibil sa fie si altceva? Nu vreau sa incep sa schimb piesa cu piesa si sa constat ca nu am rezolvat problema. 

Va rog un raspuns.

Modificat de SkySDD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!