Jump to content

'16 Audi A4 B9 2.0 tdi quattro


cristi511

Postare recomandată

What he said! Si eu prefer dublu-ambreiaj pe o masina cu pretentii sportive dar convertizorul "clasic" pe o masina "normala" cu pretentii de masina confortabila. Singura "problema" a masinii asteia este ca nu stie exact ce vrea sa fie, sportiva pur-sange sau eleganta si luxoasa, si nu ajunge sa fie nici una nici cealalta, desi reuseste sa ajunga la un compromis cu care 99% din oameni ar fi mai mult decat multumiti.

Problema e la tine! :))

Link către comentariu

Ii dau si eu dreptate lui Cristi. Suspensia de s'line este foarte rigida in comparatie cu una sport de fabrica ( cum ar fi o skoda vrs de exemplu ), caii sunt decenti, dar masina este grea si + quattro este mediocra, desigur ca se misca bine si ca sunt si masini de 120 cp la tonajul ei care se descurca..insa nu este nici pe departe o masina rapida. Este o masina buna overall, dar depinde de preferintele fiecaruia, pt ca asa cum bine a spus si el, la banii aia ai multe optiuni :) singurul aspect cu care nu sunt de acord cu tine este softul. Nu as fi revenit la stock, mai ales ca probabil se simte usor submotorizata, si plus ca senzatia de dupa este neplacuta..dar, fiecare cu piticii lui :)) eu am facut soft la orice masina turbo am avut, si am fost multumit mereu de rezultat.

Link către comentariu

Well..my friend...pot face eu o scurta comparatie, pentru ca personal am BMW 320d 190 cai Xdrive 8hp (convertizor de cuplu), iar de munca am Superb TDI 190cai, 4x4, DSG 7 (e produsa in martie 2019). Daca discutam dpdv "sportivitate" 8hp-ul de la ZF este muuuult in fata, schimbarile sunt mai line, iar cutia in sport, mai bruste, cu senzatia de a te baga in scaun. Personal, BMW-ul il conduc 99% din timp in Normal (Comfort). DSG - ul de pe Superb, are un lag foarte mare, cutie este 100% din timp in sport. Patesc la anumite giratorii, cand vreau sa ma bag, un lag maricel, de 1-2 secunde. Sa spunem ca e setata pe confort cu toate ca nu prea :))

Eu personal, tinand cont ca au aceeasi putere, ambele tractiune integrala si ambele automate, prefer in 100% din cazuri ZF 8hp.

Link către comentariu

E stiut ca ZF-ul este o cutie foarte buna si cu fiabilitate peste DSG. Eu am mers insa si cu noul 320xd si nu ma impresioneaza cu "sportivitatea". Sunt masini (si A4-le tau) normale, bune/foarte bune pentru omul normal, dar nu sunt sportive. Cu dieselul trebuie sa fii cu un BiTDI sau un 3.0L parerea mea.

Altfel insa, eu unul am o parere buna despre A4, are un interior foarte bun dpmdv.

Link către comentariu

@CristiALF Stiu si eu am avut G20, un weekend si intr-adevar, fata de f30, este mai putin "brutal", daca putem spune asa. faceam o mica diferenta, tinand cont ca le conduc pe ambele, dar asa cum spui si tu, nu discutam de sportivitate ci de masini normale, poate putin peste, la 190 de cai :))

Link către comentariu

Nu vreau sa fiu carcotas, dar poate ca si jantele pe 19 ‘ajuta’ la impresiile vis-a-vis de suspensia s-line. Si indraznesc sa spun ca nici la acceleratie/dinamica nu ajuta. 
De aspect nu discut, e destul de clar.

Link către comentariu

Cele de iarna, adica cele cu care a venit masina sunt pe 18 si nu, sesizabil nu exista diferenta dpdv al confortului si al dinamicii. 

Argumentabil, masina e putin mai confortabila cu rotile pe 19. :)

 

Link către comentariu

Am mers cu s-line cu 18 inch si am un vRS cu 19 inch si pot sa zic ca s-line e parfum. Suspensia pare mult mai elastica.

Daca vreti o comparatie f buna atunci mergeti cu un CT sau IS hibrid F-sport cu jante de 17/18 si vedeti acolo rigiditate.

Link către comentariu

Exista diferente intre suspensia sport si suspensia S-line ? ( nu ma refer la DCC )

Modificat de acidone77
Link către comentariu

Ai deschis cutia si ai starnit lumea :)))).

Referitor la DSG ai punctat foarte bine unde pierde in fata cutiei clasice dar odata ce ai 10km/h deja este mult mai placuta la schimbat fata de ZF cel putin. Mai bine zis ZF pe Audi, pe BMW este altfel. Spre exemplu masina mea ar trebui sa aibe un timp 0-100 de 5 secunde dar ii ia gen 3 secunde sa atinga 50 km/h si apoi recupereaza.

AID si Navi crezi ca o sa se materializeze sau e ceva ce doar iti doresti? 

Link către comentariu

Asa e, de multe ori am vrea sa alegem cu inima, dar in marea majoritate a cazurilor primeaza ratiunea :) 
Presupun ca daca efortul financiar nu era destul/suficient de mare, ar fi facut pasul pana acum. Oricum, il va face parerea mea, cat de curand :D 

Link către comentariu

Sa incerc sa o iau pe rand si sa raspund fiecaruia:

@mad_kat nu ma intereseaza sportul asta cu bordurile asa ca nu asta ar fi problema. Cat priveste partea cu DSG vs Convertizor e suficient sa te afli intro intersectie aglomerata unde ai nevoie sa profiti de un "gol" in trafic...nu zic mai mult ci doar ca pentru mine e mai potrivita varianta 2. 

@Rave evident ca la mine e. Tocmai de asta nu ma grabesc pentru ca la modu-mi de a fi...sigur o sa ma tina multumirea vreo..6 luni.

@Alextz cred ca diferenta de perceptie o face rafinamentul setup-ului.

@acidone77 nu cred ca exista insa daca e vreun coleg care sa ne ajute cu detalii, e invitatul meu.

@Boditza AID si Navi nu merita la preturile percepute pe piata. Mai bine o vand p-asta si iau una echipata de-a gata.

@bubu182 masina este absolut ce trebuie, doar ca problema e cu tampitul de proprietar, etern nemultumit. In plus intotdeauna se pune problema banilor: acum nu face mai mult de 24-25k euro ( asta daca am noroc) si ca sa-mi iau ceva ce sa zicem ca m-ar multumi relativ ar trebui sa mai pun cel putin 10k...10k care se duc in alt proiect, mult mai important. 

In plus, vreau sa incerc un aro benzinar si variantele luate in calcul sunt Q5, GLC Fl si X3 (toate sh). Asa ca....pana una alta ma pregatesc sa termin cu leasingul la asta si sa o iau "pe numele meu". 

intre timp, am comandat niste accesorii pentru care astept confirmarea comenzii si mai dau cate o fuga la self-wash, sa dau jos praful jos. 

Link către comentariu

ciudat ce spui, dsg am condus pe g5 si mi s-a parut al naibii de responsive...

aro? vezi ca te arunci la variante scumpe - ca si mentenanta - si finute. sunt altele care imbina mai bine utilul cu placutul :)

Link către comentariu

Ceva ceva spune el bine, ca la plecarea de pe loc ai acel delay orice ai face (in afara de LC :)) ) si trebuie sa fii cu bagare de seama. Nu stiu daca tune-ul cutiei mai reduce din acest delay de ex, poate ceva..

 

 

Link către comentariu

New mod. "Tintisem" de ceva vreme dar nu a fost timp.

Edit: am spalat si presurile de textil. Sa vina vara zic!

IMG_20200509_092243_copy_2560x1920.jpg

IMG_20200509_092211_copy_2560x1920.jpg

IMG_20200509_093213_copy_2560x1920.jpg

IMG_20200509_092257_copy_2560x1920.jpg

IMG_20200509_110846_copy_1536x2048.jpg

Link către comentariu
mihai.onu94

Arata bine, completeaza frumos culoarea masinii dar sa speram ca nu o sa atraga atentia neplacut. Ai drl si la stopuri?

Link către comentariu

Nu, nu am activat Scandinavian DRL. :)

 

 

Link către comentariu
mihai.onu94

La mine la masina din semnatura a venit din fabrica cu drl pe spate. Ma gandeam ca si la tine e la fel, nu sa activezi separat.

Link către comentariu

Sa mai pun niste poze cu bune si rele (defecte) capatate in cei 4 ani de Romania. :)

 

IMG_20200509_190555_copy_1920x1440.jpg

IMG_20200509_151436_copy_1920x1440.jpg

IMG_20200509_151456_copy_1920x2560.jpg

IMG_20200509_180611_copy_1920x1440.jpg

IMG_20200509_190325_copy_1920x1440.jpg

IMG_20200509_192236_copy_1984x1488.jpg

IMG_20200509_151411_copy_1920x1440.jpg

IMG_20200509_151423_copy_1920x1440.jpg

Link către comentariu

Putin pentru 4 ani , e ca noua , se vede ca nu sta " in spatele blocului "

Link către comentariu

Pai si Casco-ul ala de ce il platesti? ???

Link către comentariu
52 minutes ago, tavitara said:

Putin pentru 4 ani , e ca noua , se vede ca nu sta " in spatele blocului "

Fix in spatele blocului sta de cand cu insuratoarea. La curte stam doar in weekend. But nor for long...

@Luciosu pentru linistea mea mintala si pentru d-alea nasoale. Dar mai bine sa nu beneficiez de el.

Bora de dinainte am avut-o dauna totala(a intrat un matiz in mine) dar recunosc ca a fost culpa comuna,. Jetta a avut pragurile si bara revopsite si parbrizul de vreo 3 ori, cu Leonul am avut intalnirea aia cu Legacyul din Bucuresti (nevinovat) iar la asta am beneficiat deja in 2 cazuri, detaliate desigur aici. 

Ah, si dusterul....ala nu intra la calcul ca acolo sunt bani de seminte.

Asa ca, per total, scorul e egal sau cu un usor avantaj de partea mea.

Link către comentariu

Daca tot a luat-o Romania razna si toata lumea a plecat de acasa, mi-am facut timp sa spal automobilul si am trecut si pe la OMV pentru a ii face plinul.

Ar fi si pacat tinand cont ca pe aici e 4.54 motorina normala. 

Tot sta in parcare, macar sa fie curata si cu rezervorul plin :))

 

IMG_20200516_162324_copy_2048x1536.jpg

IMG_20200516_160748_copy_2048x1536.jpg

IMG_20200516_164103_copy_2048x1536.jpg

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!