Jump to content

'16 Audi A4 B9 2.0 tdi quattro


cristi511

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Lasand de-o parte cantarile estivale,:))azi m am ocupat de masini: le-am dus la spalatorie (Audila cel putin nu mai vazuse spalatorie "cu plata" de vreun an ), am luat presuri noi pentru sotie, am schimbat odorizantele, am facut plinurile cu MaxxMotion si cu stropinel de iarna...ce sa mai, am fost harnic.

Odo: 68k km.

Sa vina zapada!!!

 

 

IMG_20191207_203313.jpg

IMG_20191207_203337.jpg

IMG_20191207_202853.jpg

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic

Am redeschis topicul. Masina nu s-a dat pe pretul dorit asa ca mai ramane la mine.

Noutati:

- am trecut la rotile de vara ( gmp + nexen 19")

- am facut revizia (toate filtrele/aer, ulei, habitaclu, motorina + ulei) la aproape 73k km.

- am refacut plinul de pisu-blue

Pana una alta, apa paie si bataie.

 

IMG_20200224_192213_copy_2048x1691.jpg

IMG_20200228_183708_copy_2048x1536.jpg

IMG_20200307_095355_copy_2048x2730.jpg

IMG_20200307_095909_copy_2048x1536.jpg

IMG_20200307_102049_copy_2048x1536.jpg

IMG_20200307_114152_copy_2048x1536.jpg

IMG-20200310-WA0010.jpg

IMG-20200310-WA0009.jpg

IMG-20200310-WA0021.jpeg

IMG-20200310-WA0019.jpeg

IMG-20200228-WA0015.jpeg

Link către comentariu

Acum poti cauta pe FB “apc reper ..”, am vazut un post cu virtual cockpit de vanzare :lol:

Link către comentariu

:))

Sa arunc un ochi zic...

Revenind la masina actuala, daca as face un upgrade acela ar fi scaunele cu reglaj electric si, poate, o unitate media cu AA. Sa ma apuc acum sa ma gandesc la AID, B&O(americanii zic ca nu merita), etc...nu merita.

In rest, orice i-as face tot un sedan de 1700 kg si 190cp ramane. 

Daca totusi piticu' nu ma lasa in pace, voi merge pe urmele altora si voi insonoriza usile. 

Om vedea...pana una alta masina merge brici. Nu aveam cum sa concurez cu "importurile" dpdv al pretului iar pomana nu fac pe banii mei. ;)

Edit: @Bebeee1200 de euro pot fi cheltuiti in moduri mult mai benefice pentru mine. Nu e ca si cum ala care va cumpara (candva) masina de la mine imi va strange mana si-mi va multumi sau plati adaosurile.

Link către comentariu

" Nu aveam cum sa concurez cu "importurile" dpdv al pretului iar pomana nu fac pe banii mei."

Ai zis foarte bine. Din pacate masinile intretinute bine, dotate, ingrijite, nu se vor da la pretul corect (corelat evident si cu preturile unor masini asemanatoare de afara) pentru ca piata samsareasca de la noi este imbatabila. Fix de asta si eu voi tine masina destul de mult timp; altfel pierd mult la revanzare.

On the other hand imi plac foarte mult jantele de vara, par mai mari de 19'' din poze, ceea ce e bine :) 

 

Link către comentariu

Acel moment cand te duci la Lidl si esti singur in tot magazinul cu un raft intreg de produse pentru masina in fata ochilor. Servetelele pentru bord (mat desigur) sunt chiar bune. :)

 

IMG_20200317_184452.jpg

IMG_20200317_184511.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa cei +50k km si aproape 3 ani de cand sunt in posesia lui audila cred ca pot sa fac un mic rezumat al experientei vis-a-vis de asteptari implinite mai mult sau mai putin.

As face-o din nou? Da. Dar cu amendamente:

- nu as mai face rabat de la dotari. Sunt cateva chestii care inca imi lipsesc chiar daca la inceput ma bateam cu pumnii in piept ca "n-am eu nevoie"...

- as asculta de dorintele si "piticii" mei. Da, cei 190cp "dizal" sunt suficienti in 99% din situatii insa daca te afli in pozitia de a avea o singura masina "care sa le faca pe toate"...as alege benzina sau 3l tdi.

- suspensia sline e misto dar nu pentru tara noastra.

- nu am avut probleme reale cu masina altele decat cele create prin propria-mi vointa.

- masina inca arata fresh, inca pare new age desi are 4 ani. Bravo Audi pentru design.

- calitatea, per total, se ridica la nivelul hype-ului dar cu mici exceptii. Cost-cuttingul loveste indiferent ca ne place sau nu.

In concluzie, pentru ca sunt sclavul berlinelor, varianta de A4 ideala pentru mine ar fi S4 (benzina nu dizal) cu tot ce mi lipseste acum:

- magnetic ride

- scaune reglabil electric

- AID + Navi + AA + B&O

- ACC

Tinand cont de contextul actual, se pare ca eu si Audila vom mai aduna niste amintiri impreuna, sper eu placute.

 

 

IMG_20200329_154810_1_copy_1587x1190.jpg

IMG_20200329_155016_copy_1587x1190.jpg

IMG_20200329_154517_copy_1587x1190.jpg

IMG_20200329_154741_1_copy_1587x1190.jpg

Link către comentariu

Asta ar fi gen: "told you so" ?

Va veni si ziua aia, sunt convins! Si eu as face pasul spre S4, imi lipseste un benzinar, insa sunt in zona hybrid momentan, descopar chestii noi. ?

Link către comentariu
On 14.03.2020 at 18:09, cristi511 a scris:

voi merge pe urmele altora si voi insonoriza usile

ce material vrei sa folosesti? vreau si eu sa fac la masina "inamicului" si nu stiu ce material sa aleg :))

Link către comentariu

@cristi511 , nu stiu cum e sa nu le ai si sa le vrei, dar pot sa-ti spun ca eu nu mi-am dorit multe optionale ( adica nu au fost pe lista necesitatilor ) si dupa ce le-am "descoperit/folosit", si m-am obisnuit cu ele, mi-ar fi foarte greu sa ma despart de ele ( camera 360, incalzire/ventilatie stationara, acc, dcc si multe alte maruntisuri ).

Cat despre putere, asa e, chiar cred ca si 150cp sunt suficienti in 90% din cazuri :) dar, daca se poate mai bine, why not?

Link către comentariu

@cogdao in perioda asta ne bucuram de ceea ce avem, fara comentarii. Daaar...pe viitorul mediu...

@Aerofan zic sa il intrebam pe @bobalex18, ca de la el am ideea.

@acidone77 modul in care functioneaza motoarele E6c si d face ca pe caroserii mai grele de 1500 kg sa se simta insuficienti cei 150 cp.

Link către comentariu

Nu stiu daca neaparat de vina e motorul in sine ci mai mult setarile cutiei de viteze sau ale pedalei de acceleratie care vor de cele mai multe ori sa favorizeze un consum redus / emisii mai putine. 
Dupa ceva timp de 2.0 TDI si eu as vrea mai multa putere dar cred ca asta are mai mult legatura cu perceptia fiecaruia, dupa ce te obisnuiesti cu o anumita putere e posibil sa vrei mai mult si tot asa.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

De carantina...

Masina sta in mare parte din timp asa ca...anul asta nu mai schimb jante, anvelope de vara sau alte nebunii de genul.

In plus, am cautat niste upgrade-uri decente la pret dar...nu exista asa ceva. Asadar am renuntat la ideea de Navi/AA/Scaune electrice and co.

Luam de bun ce avem si ne bucuram.:)

in plus, in iulie termin leasingul si trebuie sa "devin" proprietar cu acte-n regula. Asa ca...cine stie ce-o mai fi pana atunci...

Sarbatori linistite!

IMG_20200418_134412.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Buna dimineata,

Ma gandeam sa mai scriu pe aici una alta, de plictiseala, de carantina, de Guvid 19, la "aniversarea" a 4 ani de existenta a car-ului in spatiul carpato-danubiano-pontic.

Statisticile arata asa:

- +74k km, din care +54k facuti de mine in 3 ani;

- 2 seturi de placute de frana consumate;

- folosirea asigurarii CASCO pentru a repara diverse: geam lateral fata stanga spart de o piatra pe autostrada, stalp C dreapta revopsit pentru ca un TIR mi-a aruncat in pietroi, capota portbagaj zgariata de un vecin binevoitor si revopsita;

- Vreo 2 TPI-uri efectuate: unul cu pasla de portbagaj care reduce zbarnaitul cauzat de subwoofer si altul cu ceva calibrare camera de PRE-SENSE;

- o lista lunga de reparatii service (descoperita dupa achizitie);

- consum mediu in jur de 8%;

Retrofituri si imbunatatiri/modificari facute:

- volan RS cu alcantara, generatia B9. De cand am luat masina am visat la mod-ul asta si evident ca nu am putut rezista tentatiei de a arunca niste bani pentru placerea sufletului. ( asa e cand vrei S/RS si n ai bani decat de diesel de 2l);

- ornament schimbator Stronic cu Alcantara. Asta am facut-o pentru a completa look-ul volanului;

- jante 19 GMP 8.5j, et 35 + anvelope Nexen NFera SU4 255/35/2020. Stiu ca o sa ma urecheati pentru treaba asta si imi asum;

- folie protectie faruri. Intentionez sa o schimb in perioada urmatoare;

- soft motor. Asta a durat 2/3 luni si vreo 10k km. Pe scurt...nu faci cal din magar.

Retrofituri dorite dar neefectuate:

- scaune cu reglaj electric ( bonus daca sunt cu memorie)

- AID + Navi;

- ornamente interior (altele decat cele de aluminiu);

Motivul evident este dat de costurile implicate versus disponibilitatea mea.

Plusuri:

- insonorizarea;

- calitatea aparenta a materialelor;

- sistemul Quattro;

Minusuri:

- suspensia Sline. Este total inadecvata drumurilor noastre. Da, e bine sa o ai cand pleci la munte dar de trait zi de zi cu ea este mult prea dura;

- fetele de usi. Evident ca zdrangane cand dai muzica mai tare;

- prelungirea sezutului scaunelor sport. Totul, incepand de la clapeta la sistemul de prelungire pare si este ieftinache;

- DSG-ul. Dpmdv nu are ce cauta o cutie de genul asta pe o masina pseudo-sportiva. Facand comparatia directa cu cealalta masina din familie, echipata cu convertizor, pentru mine este mai potrivita cea din urma. Modul in care functioneaza DSG-ul la viteze mici, la crawling, la mers in aglomeratia stop & go nu este pe placul meu. 

Per total, a fost o achizitie buna dar recunosc ca puteam sa fiu mai atent si mai...detasat. Cu alte cuvinte, la banii aia erau si alte variante cel putin la fel de bune.

Va salut!

 

 

 

 

IMG_20200503_145918.jpg

Link către comentariu

Ai facut in total 54k km in 3 ani, si cu soft ai facut (vreo) 10k km in 2-3luni? :)

Nu mai tot cauta noduri in papura, este o masina excelenta, si arhisuficienta pentru RO ( DSG, quattro, 190cp... etc :D

Toti am vrea sa ne dam cu S-uri si RS-uri, stai linistit :D 

Link către comentariu
mihai.onu94
On 17.03.2020 at 18:47, cristi511 a scris:

Servetelele pentru bord (mat desigur) sunt chiar bune.

Ai observat ceva efecte negative pe termen lung dupa ce ai folosit servetelele de la lidl? Solutia pentru insecte w5 cum e?

Link către comentariu

Mihai, nu am vazut vreun efect negativ. Inca nu am folosit solutia W5, nu prea am avut timp si loc de deplasari care sa se lase cu genocid de insecte. :))

@acidonne, o fi cum zici tu doar ca masina o conduc eu, nu Romania ?

 

Link către comentariu

stiu mai @cristi511, dar totusi... e mai mult decat "masina", cand tragem linie la plusuri si minusuri :D 

Link către comentariu

Esti carcotas - 2.0tdi + quattro + suspensia Sline (btw mie din contra mi s-a parut foarte echilibrata - doar ca nu poti urca bordurile pe care le poti urca cu Octavia cu PDG :D ) sunt mai mult decat suficiente pentru utilizare normala pe soselele noastre.

Iar despre DSG (lasand la o parte fiabilitatea eventuala) cred ca esti primul pe care il aud ca prefera hidramata "normala" :)

Cu Nexen nu avem de ce sa fim carcotas - sunt niste cauciucuri foarte bune pentru banii dati.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!