Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

On 10/10/2021 at 3:30 AM, Andrei Florin said:

Salut,

 

A avut cineva problema cu corpul pompei de apa + termotat pe generatia 3 de motoare?

aveti idee daca termostatul este clasic sau electric?

 

Multumesc

Salut, am schimbat eu pompa de apa, cea original a fost de plastic si a puscat pe langa garnitura, recomand pompa de apa din aluminiu deoarece este mai rezistent si ajuta la o racire ceva mai buna! Termostatul nu mai tin minte cum era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor !

Am o "mica" problema la un 1.8 tfsi gen 3.

In mare masina se comporta relativ decent , dar pe tester am eroarea aceasta. Camshaft position Timing over advanced or system performance. 

Stie cineva ce ar putea fi ? 

Multumesc !

60B1EF96-CADD-4300-9E33-AB46FD620455.jpeg

Modificat de Sora Raul
Gresala scriere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări tuturor!

Sunt proaspătul posesor al unui motor 2.0 TSI 280 CP, cod DNF, EA888 Gen4. După câte am înțeles ar avea doar injecție directă, fără cea indirectă ce ar spăla supapele. Sper să nu am probleme cu depunerile de carbon la supape.

Capacul de pe motor este dintr-o spumă groasă cam de două degete.

Turbina e 06O 145 703 F. Probabil Continental.

 

M-a uimit estimarea de schimb ulei. Cum am luat-o am făcut 1200 km de drum lung, la mijloc un oraș și estimarea de service a scăzut cu 1200 km. După care am mai făcut o săptămână vreo 200 km de oraș și estimarea de service a mai scăzut cu încă... 4000 km. La fiecare pornire la rece și drum de oraș scădea cam 200-300-400 km. Nu cred că e un defect de soft, ba chiar o consider o facilitate bună și socotește corect termenul de schimb ulei. Dacă la capăt o să-mi spună să schimb uleiul la 8.000-10.000-15.000 km, mi se pare absolut în regulă, fiindcă o spune chiar calculatorul mașinii. Alții se chinuie să schimbe „la ureche” la termene mai scurte. 

 

Și ceva poze pentru pasionați:

20220124_112212.thumb.jpg.e368b6cf81ebea1e02f652ebeaff817f.jpg

 

20220124_112306.thumb.jpg.d621d898cf7570de269275993cafff01.jpg

 

20220124_112335.thumb.jpg.d85bad61a73a106e4881b65ab17024d4.jpg

 

20220124_112805.thumb.jpg.f49114a19e2066c0577f1b4090f4551e.jpg

 

Modificat de vladp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altii nu se chinuie sa schimbe dupa ureche, schimba la 10 maxim 15k km pt ca vor sa aibe grija de masinile lor si sa si intretina corect motoarele.

Schimbul de ulei se face ( daca chiar vrei sa ai grija de el ) la un nr de ore estimat (aprox) 250h. Ca iti da 8000km sau 15000km, depinde de stil si de zona de utilizare, urban, extraurban, etc.

 

Frumoa utilaj. Asteptam un topic dedicat in aria specifica, cu poze si tot tacamul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sora RaulPosibil sa ai niste probleme la distributia variabila.

 

Inainte de asta, cand ai schimbat ultima data uleiul si ce ulei ai folosit? Ce simptome are motorul? Daca stergi eroarea, dupa un drum apare din nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul si am pus Ravenol VMP 5w30, am schimbat magnetii din fata de la distributie, am schimbat supapa PCV si masina are aceasi eroare si acelasi zgomot. 

Mecanicul la care frecventez spune ca ar fi zgomot de lant. 

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, la EA888 gen 3 lantul nu se alungeste. Ai pe diagnoza un parametru care iti spune chiar alungirea lantului.

Cand ai zgomot de lant? Daca ai vreo inregistrare, ar ajuta.

 

Ai mai jos in postare o poza cu diagnoza la al meu. Ultimul rand, vezi ce valoare arata la tine, la mine e -1.5 grade.

 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, yeeeeman a scris:

Din cate stiu, la EA888 gen 3 lantul nu se alungeste. Cand ai zgomot de lant?

Cunosc pe cineva personal care la 110k de km avea intinzatorul la maxim.

Acuma parerile sunt impartite. 3 mecanici 3 devize diferite de la 5000 de lei pana la 16000 de lei 😢

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur era EA888 gen 3? Ce cod motor? Generatia a doua are problemele de care zici tu, la kilometrii pe care ii spui.

Din ce an este masina ta? Ce cod motor ai tu? EA888 gen 3 pe A5 incepe din 2016, cod motor CJEE. Daca ai CDHB, atunci ai EA888 gen 2.

 

Fa o diagnoza cu parametrul pe care l-am pus mai sus.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minute în urmă, yeeeeman a scris:

Sigur era EA888 gen 3? Ce cod motor? Generatia a doua are problemele de care zici tu, la kilometrii pe care ii spui.

Din ce an este masina ta? Ce cod motor ai tu? EA888 gen 3 pe A5 incepe din 2016, cod motor CJEE. Daca ai CDHB, atunci ai EA888 gen 2.

 

Fa o diagnoza cu parametrul pe care l-am pus mai sus.

CJEB este codul meu de motor din 2013. 

Stiu sigur ca e gen 3 ca are distributie variabila si pe admisie si pe evacuare,am si mpi si tsi. Plus ca si aspectul estetic este exact ca cele din gen 3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, site-ul pe care am cautat eu motoarele nu il arata pe acesta. Dar l-am gasit intradevar in alta parte.

Atunci, fa o diagnoza pe IDE00184 si revino cu valoarea. Asa ne putem da seama de alungirea lantului, daca ea exista sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna ziua,

 

Detin un VW CC motor 2.0tsi CCZB.

Am inlocuit bujii (ngk iridium) si bobine (ngk de r8) si inca am misfire pe cilindrul 3. 

Mentionez ca nu arunca nici macar un cod de eroare la diagnoza.

Ca sa vad misfire a trebuit sa intru pe parametrii.

Am comandat si un injector sa il schimb. 

Aveti idee ce altceva poate fi? 

Auto are in prezent 136.000km.

Nu pierde putere, trage liniar. Simt doar la ralanti acele misfire (uneori nu inregistreaza deloc, alteori am 2-3) si in decelerare (cand sunt in parking si turometrul coboara de la 4000 rpm, pe la 2000rpm se simt 2-3 vibratii pana cand ajunge la 800 rpm).

Precizez ca face asa doar cand motorul este cald. La rece nu face absolut nimic, nici macar un rateu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome similare si pe 1.4 TSI. Nu e bujia si nici bobina de inductie. S-a mai lovit cineva de problema asta? 

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand rateul este doar pe un cilindru, problema nu este de la benzina. 

Posibil injector, bobina, bujie,  supape colmatate, supape deteriorate, piston topit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, zidanne said:

@B.Adrian @mirtes_99 schimbati benzinaria. Schimbati sortimentul. 

Face la fel cu orice sortiment de benzina din pacate (am alimentat o luna doar cu 99+ de la petrom sau 100 de la omv ca si test). Doar pe cilindrul 3 e problema.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221 de acord. Insa cand te apuci de cautat acul in carul cu fan, e recomandat sa reduci din variabile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 minutes ago, andrei_221 said:

cand rateul este doar pe un cilindru, problema nu este de la benzina. 

Posibil injector, bobina, bujie,  supape colmatate, supape deteriorate, piston topit.

Daca ar fi vorba de piston nu ar fi trebuit sa am si un consum de ulei ceva? Am 8000km de la schimbul de ulei si nu a fost nevoie sa completez deloc (inca este intre minim si maxim pe joja) , nu am fum albastru pe evacuare sau chestii ce ar indica consum de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de gravitatea defectului, la toate cauzele posibile mentionate mai sus....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minutes ago, andrei_221 said:

depinde de gravitatea defectului, la toate cauzele posibile mentionate mai sus....

Bobinele si bujiile le-am eliminat deja. Saptamana asta sper sa reusesc sa inlocuiesc si injectorul cu pricina (implicit voi curata si depunerile de carbon). Ma rog sa scap doar cu atat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, EEXCALADE said:

Fa un test de compresie .

Am facut azi test de compresie, 12 pe 1, 11.8 pe 2, 11.9 pe 3, 12 pe 4. Sunt valori bune zic eu , din ce am reusit sa ma documentez trebuie sa fie undeva intre 7-14..

Am montat si injectorul, depuneri nu am avut de speriat si am ales sa nu curat inca (nu am incredere in aspirator si imi e teama sa nu ajunga prin pistoane ceva depuneri).

Acum urmeaza sa schimb si uleiul din 0w30 in 5w30 avand in vedere km masinii. Urmeaza proba finala in cursul zilei de azi. Doamne ajuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am citit ca ar exista 3 coduri de motoare 1.8 TSI gen 3 transversale, CJSA (250NM), CJSB (4x4) si CJSC (320NM). Are cineva idee daca diferenta aia de NM intre CJSA si CJSC e obtinuta doar din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update

Dupa inlocuirea injectorului 3 masina merge un pic mai bine, dar acum am misfire pe 1, dupa care trece pe 2, dupa care pe 4. Momentan o las asa, ajunge cat am investit. Nu imi da nici macar o eroare sau un cod de eroare. Trepidatiile acelea in decelerare pe loc la cald inca le am, nu inteleg de unde si de ce. Nu am nici un 2.0tsi prin preajma sa compar.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman din cate imi amintesc, in aplicatiile transversale EURO6, EA888 rev3 1.8 TSI e limitat la 280Nm (250Nm FWD si 320Nm AWD).

Presun ca SSP 606 ti-a trecut prin mana, asa ca nu-l mai amintesc

Modificat de zidanne
uitai ca vorbim de euro 6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!