Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Postare recomandată

Pompa a fost verificata si functioneaza corect. Probabil ca e o defectiune a senzorului. Dupa ce depistez cauza si remediez problema, voi reveni cu un comentariu pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma incadrez prea bine in topic, dar nu am gasit altul

Se da un A4 B8 2008 cod motor CABA 120 cp, vreau sa ii schimb distributia, acest kit de la sfk e bun VKML 81310, vine cu noul intinzator? Am inteles ca cele de fabrica au un defect de proiectare. Motorul meu se incadreaza in prima generatie.( cea fara consum de ulei intre schimburi). Imi trebuie si o trusa de cale, pe care o recomandati ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,  motoarele 1.8 TFSI , 170 cai cod motor CJEB care se gasesc pe Audi A4B8 2012 ce parere aveti, mai consuma ulei?Unele sunt Euro 5 altele Euro 6 tot CJEB codul motor.

Din ce citesc aceste motoare sunt Gen 3 si nu ar mai consuma ulei dar pe unele forumuri in strainatate am citit ca sunt persoane care au consum de  1 litru la 10-15 000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, motorul e gen 3, adica are distributia revizuita si segmentii revizuiti.

Eu am CJSA si consumul de ulei e variabil intradevar, in functie de cum mergi si de ce ulei folosesti.

Daca o birjaresti, in zona rosie, probabil ca o sa consume si 1L intre schimburi, eventual si mai mult, adica o sa scada de la max la min pe joja, ceea ce nu e neaparat placut, dar e acceptabil dpmdv. Nu e ca la fosta generatie unde faceai 1000km si deja primeai atentionare de nivel de ulei.

Depinde si de uleiuri. Eu am avut tura trecuta mobil 1 ESP formula si a consumat foarte putin din el intre schimburi. Acum mi-a pus de la reprezentanta ceva, Divinol (ma asteptam sa fie Divin-ol :P, dar nu prea e) si il consuma mai repede decat pe celalalt.

Per total, eu zic ca e rezonabil, avand in vedere regimul de functionare al motoarelor pe benzina, adica temperaturi mai mari, turatii mai mari.

Distributia e OK, n-ai treaba cu ea.

 

Toate aceste lucruri sunt ca idee. Depinde foarte mult de conditia motorului, de istoric, de cum a fost intretinut, de cati km are, samd.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CJSA este euro 6 si 180 cai nu i asa?Cred ca sunt asemanatoare CJSA cu CJEB ...

Sunt curios din cei care au 1.8 TSI Gen 3 la cati km au ajuns?Oare cine are cei mai multi km si ce pb au avut de-a lungul timpului...

 

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aproape 70k de ex. E putin, dar stai linistit, sunt motoare fiabile. In State sunt o gramada cu IS20/IS38 upgrade, daily, track, le alearga si n-au nici pe dracu'.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VwAudiGroup

1.8 TSI prima generatie 120 cai, cod motor CABA, acestia sunt parametrii ce tin de distributie? E decalata sau ce se intampla mai exact conform parametrilor din imagine ? Unii zic ca nu porneste daca n-o pui la semn perfect, asta cel putin porneste, dar merge foarte prost. Trebuie neaparat trusa cale pentru gen1 sau ce trusa e cea mai ok pentru aceasta distributie  ? Am gasit diverse cale, cu componente diferite, dar pentru acelasi motor.

279376153_856197252443295_7436210913172459376_n.jpg

279380164_538928810948123_7655254646380560119_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P2015 face referire la clapetele de dirijare  a fluxului de aer din galeria de admisie,  probabil sunt clapetele blocate, actutatorul defect, senzorul defect sau probleme de cablaj. 

Conform datelor din autodata, trusa asta de cale este cea mai potrivita pt motorul asta.

 

https://zimber-scule.com/ro/kit-pentru-motoarele-vag-1-8-tfsi-2-0-tfsi-zr-36etts220-zimber-tools.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VwAudiGroup

Am inteles, dar din cauza asta poate sa mearga masina urat ? Porneste bine, dar vreau sa verific din vcds si distributia. Daca am selectat bine sus valorile acelea ar fi conforme, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib

daca nu e pusa distributia la punct,nu iti va merge bine motorul,adica la parametrii optimi.Are dreptate colegul xmisterx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Sper că postez unde trebuie 😀. Am luat un passat 1.8 tsi, cod motor cda, fiind adus din Danemarca, nu prea înțeleg ce scrie în carte. Aș vrea să îi fac schimbul de ulei, doar că  nu știu ce înseamnă aceste QG-uri și  ce normă trebuie să folosesc. Mulțumesc!

4B92C7F6-0A57-4F37-AC79-9D44ECD83333.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, QG1 sunt grupe de ulei long life iar QG0,GG2,QG3 sunt grupe de ulei pt intervale de schimb mai scurte. La noi in Ro este recomandat sa se foloseasca uleiuri pt intervale scurte de timp si km gen max 15000 km, acum pt CDAA poti folosi ulei cu norma vw502 00.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgstelsib

@xmisterx e mult 15000km pentru România cu un ulei vw502.00 

Ii recomand colegului sa il schimbe la 10000km sau 1 an de zile, care e primul. Tot atuncea sa înlocuiască și filtru de ulei și cel de aer de la motor :)

în urmă cu 8 ore, xmisterx a scris:

 in Ro este recomandat sa se foloseasca uleiuri pt intervale scurte de timp si km gen max 15000 km, acum pt CDAA poti folosi ulei cu norma vw502 00.

 

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15k este recomandarea standard, depinde cum exploatezi masina si ce ulei bagi in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand pentru CDAA Ravenol VMP USVO 5W-30, vezi ca il poti verifica pe site-ul celor de la Ravenol daca este original uleiul.

Am incercat si Castrol, Motul, nu se compara cu Ravenol niciunul.

Daca ai de gand sa tii masina stock, poti schimba uleiul la maxim 10.000km, nu mai mult. 

Daca ai de gand sa ii faci stage, recomand la 7000 maxim pentru a avea un ulei curat mereu in motor.

Modificat de Cosmin858
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut o reparatie capitala la un motor 1.8 TSI, 118 Kw, cod motor CDAA, benzinar, (povestea completa este pe acest topic). Dupa reparatie, motorul merge bine, trage cum trebuie, nu consuma ulei, am deja vreo 10 000 de km facuti cu el. Un singur simptom ma deranjeaza, desi este aparent minor. Dupa ce motorul se incalzeste, la turatii mici, motorul se aude ca un mic tractoras. Sunetul (zornaitul?) apare doar pe plaja de turatii pana in 1500 rpm, dupa aceea dispare si motorul se aude in turatie asa cum trebuie. Eu banuiesc ca acel zgomot este produs de lantul de distributie din cauza functionarii incorecte a vreunui intinzator. Nu se aprind senzori pe bord, totul functioneaza normal dar imediat cum temperatura uleiului trece de 70 de grade, apare acel simptom. Sa fie din cauza vascozitatii uleiului de motor? Actualmente eu folosesc un 5W30 dar mi s-a recomandat sa trec pe un 5W40? E o idee buna, tinand cont ca motorul este practic, aproape nou (pistoane, segmenti, biele, bolturi, cuzineti, tacheti, distributie, curele)? Oricum, o sa incerc sa schimb uleiul, sa vad daca se rezolva ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! In prima faza du-te la cineva cu o diagnoza sa ti-o verifice in la rece, pana cand se incalzeste sa vada daca exista vreo eroare pana cand ajunge la 70 de grade apa.

Dupa ce ajunge apa la 70 de grade, sa ti-o mai puna o data pe diagnoza, sa vada daca exista vreo eroare si dupa ce apare acel simptom. 

Din cate stiu eu, sper sa nu bat campii, dar se poate verifica si distributia daca functioneaza normal si din diagnoza, repet, sper sa nu bat campii.

Daca tot nu si nu, incearca cu un schimb de ulei in prima faza, poate poate se rezolva ceva, recomand  Ravenol VMP USVO 5W-30.

Daca vezi ca problema tot persista, recomand schimbarea distributiei. Ai grija, deoarece daca distributia este veche, km multi, exista riscul sa sara si sa distrugi si acest motor. Oricum, daca ai refacut motorul, schimba si distrubutia pentru a fi linistit, tinand cont ca aceste motoare sunt problematice si pe partea de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia a fost schimbata odata cu celelalte elemente enumerate in postarea mea anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci pune diagonza pe masina cand face simptomul acela, este imposibil sa nu dea absolut nimic pe diagnoza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Andrei Florin

Salut, am si eu o problema cu masina, o Octavia 3 1.8 TSI 4x4, acum cateva zile in timp ce asteptam cu motorul pornit sa vina cineva (in jur de 20-30 de min, afara peste 35 de grade), motorul a inceput sa oscileze in turatie si sa sa sune ca un "tractor" s-a aprins check engine pe bord, dupa care EPC, am pus OBD11 pe ea sa o scanez (inainte de problema asta mai facusem o scanare de rutina, fara nici o modificare) si am primit urmatoarea eroare cu cilindru, am zis ca daca opresc si repornesc motorul isi revine cat de cat si ma duc cu ea acasa, dar spre surpinderea mea, nu a vrut sa mai porneasca deloc, apas pe start si da la automat pana ii vine rau si nimic mai mult, am scos borna dupa care au inceput erorile legate de diversi senzorii din cauza ca am scos borna.

 

Ce am incercat sa fac la sfatul unui mecanic a fost sa schimb bobina pe cilindru 2 si sa inversez bobinele intre ele, dar degeaba.

 

Voi ce parere aveti? Ce ar tb sa fac mai departe? De la service a spus ca vrea sa ridice mocheta sa verifice cablurile sa nu fie ceva oxidat (de cand a avut apa in ea pe la trapa)

WhatsApp Image 2022-07-21 at 15.21.33.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-25 at 12.00.57 (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-07-25 at 12.00.57.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Bujiile si bobinele cand au fost schimbate ultima data? Din ceea ce vad, ai misfire. Recomand sa incepi prin a schimba bobinele si bujiile, oricum bobinele si bujiile sunt consumabile pentru aceste motoare. Poti incerca sa le schimbi cu unele noi, sa stergi totul de pe tester si sa vezi daca porneste si cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca i-au cedat toate bobinele si bujiile dintr-o data. 

Avand in vedere ca are eroare de comunicatie pe diagnoza, pe mine ma trimite cu gandul ori la baterie descarcata ori la ceva problema de comunicatie din cauza unei infiltratii de apa.

 

Chiar sunt curios care e problema cu el, dar gen 3 chiar e un motor robust, asa ca m-as mira sa fie vreo problema mecanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ai dreptate… Sper sa scape usor. 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!