Jump to content

Generatia EA888 (1.8 TSI & 2.0 TSI)


75NOR
 Share

Recommended Posts

sylverbozvaci

Cristi Alf like,este destul de ok intervalul de km. 

Ia denso conform masinii, intra pe configiratorul de pe site-ul denso.

Exclus beru,ngk 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare!

 

scuzati intrebarea daca s-a mai discutat.

Intentionez sa cumpar o Octavia 3 facelift si oscilez intre 1.8TSI 179cai si 2.0TSI de 190 de cai.

Imi puteti spune daca e un motor mai pacatos ca celalat si de ce? 1.8 TSI am avut in trecut pe octavia 3 2015 (fara filtru de particule) si am fost multumit. Is curios daca pe facelift s-au schimbat multe si mai ales daca merita motorul de 2.0 190 cai despre care nu stiu nimic.

 

Multumesc

p.s - cel de 2.0 190 cai e diferit de cel de pe VRS de 230 cai? (in afara de turbina etc care banueisc ca sunt altele) 

si ce coduri motor recomandati?

Link to comment
Share on other sites

@martea sooo…

 

15 minutes ago, martea said:

 daca merita motorul de 2.0 190 cai despre care nu stiu nimic.

 

Sunt cateva zeci-sute prin tara. Eu am 90.000, altii mai mult, unii chiar cu GPL. 

Eu am ajuns la 260CP.

In afara de pompa de apa (vreo 450€) schimbata in garantie… nimic se zis.

17 minutes ago, martea said:

 

p.s - cel de 2.0 190 cai e diferit de cel de pe VRS de 230 cai? (in afara de turbina etc care banueisc ca sunt altele) 

si ce coduri motor recomandati?

 

Nu exista RS (vRS e doar pe Anglea) de 230CP. Ai 220 si 245.

 

Culmea turbina e aceeasi (IHI IS20)

 

Recomand cu caldura sa citesti SSP645.

Link to comment
Share on other sites

O corectie -  daca mi permite colegul @zidanne:

chiar daca turbina este tot model IHI IS 20, la motoarele de pana in 200Hp,

turbina este diferita la "interne" fata de cele cu >200Hp. adica, are rotorul mai mic in diametru.

Restul sunt la fel - actuatorr, electrovalva de boost, corp, prinderi, diametre.

Eu am motorul de 180hp la baza cu turbina de >200hp si e diferita atat la interne cat si la cod producator.

In rest.....merge super si cu GPL - eu sunt inculpatul cu GPL pe motorul asta (a fost o ambitie de a mea de care nu mi pare rau).

Drumuri bune !

Edited by cascadoru
Link to comment
Share on other sites

Off Topic: cum e cu gpl, se merită, cum e consumul? Eu am un Gen2, un CDAA și ma bate gândul. Mulțumesc! 

Link to comment
Share on other sites

hai sa vorbim despre GPL pe topicul dedicat....ce zici?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel de 190 cp poate fi ridicat in 300 cp si trecut pe GPL :)

Link to comment
Share on other sites

@razvancc daca vrei cai coreeni, da, merge 290. 

Daca nu 260CP 4400-6200 sunt OK.

 

Urmeaza si GPLe

Link to comment
Share on other sites

care ar fi costurile montarii GPL-ului pe motoarele astea?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
StifflerSamm

Salutare! 
 

Posesor de CC ‘09 1.8 BZB de 1.5 ani, luat la 175k km, cu motorul refăcut, cu facturi cu tot ce trebuie(nu consuma ulei). Mașina are acum 200k km.
 

in ultimele luni, tot completam cu 100-200ml de antigel la câteva sute de km. Am tot amânat sa umblu sa văd unde e scurgerea, dar săptămâna trecută, de nevoie am desfăcut, deoarece vasul de expansiune era gol, iar după ce l’am umplut, s’a golit iar in mai puțin de doua minute. Mi’a crăpat de tot carcasa la pompa de apa.F315CF6B-EA55-4927-8F76-4AC3B8623345.thumb.jpeg.9fbaecbe51478a758a1377d5186d51a2.jpeg

 

Buuun, comand pompa noua, de aluminiu, cu toate accesoriile, garnitura noua la admisie si la clapeta, curat bine toate depunerile de carbon și montez totul la loc. B531B20E-AA0F-417B-83E7-1CD101CE7698.thumb.jpeg.7593a3245715f64b6190bc9f4b080ea8.jpegA046B309-9AE3-4E28-B9BC-F4FA6FCCBA7F.thumb.jpeg.30d108c096dd6f66377bb121ed556504.jpegE4155CB1-AF3D-49B3-AB83-CD1FB86B2CAB.thumb.jpeg.75c20ad12a9fb8d65bbdd0a05b9eba7a.jpeg

 

 

Dau cheie și ce sa vezi? Curge. Nu antigel, ci benzina. Ignorantul de mine a sperat ca nu trebuie sa schimbe oringurile la injectoare, dar se pare ca realitatea mi’a tras o palma și va trebui sa desfac iar. Problema e alta: nu găsesc nicicum set de oringuri pentru 1.8 BZB pe niciun site. Mentionez ca locuiesc in Olanda. Toate site’urile unde am căutat îmi găsesc doar de 2.0. Întrebarea mea e: se potrivesc pe injectoare de 1.8? Sau, ma poate ajuta cineva cu niste coduri pentru injectoare de 1.8? Multumesc!

 

D42088A9-7BB9-4D79-A99C-1B9DBBC96B7A.thumb.jpeg.3f90ab00c04201892314275c384832cb.jpeg

 

 

Link to comment
Share on other sites

StifflerSamm

Da, se pare ca am găsit o parte din ce caut. 3/5:))

A4D3FEE3-7C11-4DF4-8234-1A16D53992CF.thumb.jpeg.91451787ebf4f0c96be811328a91fee6.jpeg

 

 

are cineva idee dacă piesele încercuite se potrivesc de la injectoarele de 2.0tsi? 

A9599598-45B9-4295-9676-CA39E155D46C.thumb.jpeg.d8b0d1186c15b3bbc7fa65a202851108.jpeg  
 

sau ma poate ajuta cineva cu o denumire/cod piesa? Multumesc! 

Link to comment
Share on other sites

Ce ti-ar trebui din imagine?

Atentie, acolo nu este ultimul cod.

 

image.thumb.png.b5a56205e4a38ef2f6410c70b16f5fea.png

Link to comment
Share on other sites

StifflerSamm

Multumesc! După câteva ore de scormonit Internetul, am găsit și eu. Ciudat e ca atat 06J 998 907B cat și 06H 998 907A îmi apar in diferite locuri a fi compatibile. Am comandat 4x06J. Sper sa se potrivească. Voi vedea sâmbătă. 🙈

Link to comment
Share on other sites

Nu se potrivesc de 2.0

 

06J 998 907 B s-a schimbat in 06J 998 907 D

 

echivalente cu Elring 485.410

 

merg si Bosch-urile alea , ca iti trebuie doar oringurile albastre si saibele de teflon

Bine ca n-au iesit din chiulasa ca trebuiau inlocuite si bucsele din teflon pe varful injectoarelor, alea sunt delicate

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
On 9/7/2023 at 10:09 PM, zidanne said:

Nu exista RS (vRS e doar pe Anglea) de 230CP. Ai 220 si 245

din ce vad peste tot pe net, la octavia RS is doua variante....230 si 245 (dupa 2018)...de 220 nu se mai pomeneste pe facelift. 

 

Pana la urma am luat RS de 230 din 2017. Din pacate dupa vreo 2 luni da cautari n-am gasit una de 190 de cai cu dotarile pe care mi le doream si la pret bun.

M-a mirat ca pe facelift au pus in continuare dq250 (pe varianta 230 cai). N-am stiut asta. Cel de 245 de cai in shimb vine cu dq381.

Probabil trebuia sa mai astept sa gasesc una cu dq381.

 

Ce recomandati sa verific in prima faza? stiu ca pe versiunile mai vechi era problema cu pompa de apa. au rezolvat-o sau si pe facelift necesita atentie?

 

Mersi

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vreau să dau o comandă la un Kodiaq cu motor 2.0 TSI de 190. Cum e acest motor, sunt ceva probleme la el, consumă ulei?

Link to comment
Share on other sites

@CiprianB Am Kodiaq cu motor 2.0 TSI/ 190 cai, livrat în luna mai 2021. Acum are peste 60k km. Nu am avut probleme cu uleiul. Fac schimburile cam la 12k km, doar la reprezentanță (garanție 😬).

 

Am avut o problemă cu nivel scăzut de antigel. Am completat și nu au mai fost probleme.

 

Link to comment
Share on other sites

Mă bucur ca nu sunt probleme. Am dat comanda azi. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eu ma confrunt cu un zgomot ciudat la pornirea la rece. Am un Superb 3 1.8 TSI, DSG, Gen 3, 160.000 km.
Stiti cum sta turatia la 1000 si apoi dupa cateva secunde scade incet la turatia normala. In intervalul ala apare clantanitul asta dupa care dispare. Si doar atunci. Fix la pornire nu face urat. Ma gandeam la lantul de la distributie insa chiar nu cred sa fie de la el, nu prea se incadreaza, in plus, nu am gasit pe tot internetul pe cineva care sa zice nici mâc de distributie la Gen 3. 
Am fost in doua locuri pana acum si nu au stiut. Tare mi-e ca n-o sa ii dau de capat. "Mecanicii" de pe la noi se bat toti cu caramida in piept ca stiu VAG-urile pe dinafara. TDI-urile, da. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

DOP Motorsport stie bine VAG turbo benzina. As incerca si la ei cu o inregistrare audio in garaj/parcare subsol , sa isi dea cu parerea si daca e cazul, ar fi neplacut intr-adevar, sa trebuiasca sa vii la Bucuresti. Dar probabil ca mai sunt si altii care stiu, poate cineva iti poate face niste recomandari.

Link to comment
Share on other sites

@zidanneda, din pacate n-am fost atent pe moment. Daca asculti atent se aude un tacanit la un momendat, care apoi dispare. 

@CristiALFdaca va fi nevoie, merg si la Bucuresti, merg destul de des oricum. 

Intre timp, impreuna cu un amic care e pasionat de VAG mai tot cercetam si se pare ca exista o problema care apare tot mai des la 2.0 si in special 1.8 pe partea de axe cu came, mai exact la regulatorul/magnetul de la VVT. Am gasit un video in care explica super bine, o sa il las aici si daca e cineva curios sa citeasca neaparat si comentariile.
 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!