Jump to content

Jante si pneuri ptr Ateca


andrei0241
 Share

Recommended Posts

puscasu.marin

La 20 ron bucata, noi, tind sa cred ca nu sunt originale, ci doar niste copii (care pot fi insa de buna calitate)

Link to comment
Share on other sites

Cele de pe OLX le-am vazut si eu ieri, sunt clar furate doar ca e greu de dovedit ca sunt furate de la voi.

Cat despre cauciucuri si eu am fost super multumit de Semperit, sunt cam la acelasi nivel cu BFGoodrich. 

Link to comment
Share on other sites

Cele de pe pieseauto.ro nu sunt cele cu care vine Ateca, e problema de culori, nu de altceva.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt furate de la noi pentru că sunt cu diametrul de 56, iar cele de pe Ateca au diametrul mai mare.

Eu nu le mai cumpăr anul acesta, probabil la primăvară când voi face schimbul.

Și chiar mă bate gândul să cumpăr chinezării fără nici o siglă, nimic, ca să nu mai atragă atenția.

Oricum ciudat e că au durat doar capacele originale de la 2 Seaturi și un Audi. Un alt audi cu capace made in China a rămas neatins.

Edited by a17
Link to comment
Share on other sites

Sunt o gramada de anunturi pe aliexpress cu capace cu diametrul de 56 mm, cred ca o sa imi comand si eu sa am de rezerva. Nu as cumpara deloc, nici cele sh, presupun furate, nici noi, pentru ca invariabil voi ramane fara ele, insa arata ca dracu jantele fara ele.

Link to comment
Share on other sites

puscasu.marin

As zice ca un punct de silicon pe lateralul capacului ar fi de ajuns ca antifurt, dar sa le si poti scoate tu, la nevoie (de exemplu pentru echilibrarea rotii)

Link to comment
Share on other sites

@puscasu.marin daca proprietarul le poate scoate (cu o parghie banuiesc), de ce nu le-ar putea scoate hotul? Ce rol ar avea siliconul?

Link to comment
Share on other sites

Singurul mod in care ai putea scăpa de neplăceri ar fi să existe un sistem care să își modifice cumva mecanic diametrul și să fie montat in interiorul găurii, chiar în spatele capacului, făcând astfel imposibilă scoaterea acestuia (aș zice principiul invers de funcționare din cazul colierelor). Asta presupune totuși o piesă suplimentară, și pentru 20lei cât costă un capac nu știu dacă merită.

 

Link to comment
Share on other sites

Am primit acum cateva minute o oferta pentru roti de iarna, de la PBV 2, poate intereseaza pe cineva.

20181009_140458.thumb.jpg.171fba9665960dddb93df7a691c10fd4.jpg20181009_140441.jpg.c68dbcf424200c7462cb1695c9ec8217.jpg

Link to comment
Share on other sites

puscasu.marin

Proprietarul le-ar scoate cu janta data jos, impingand pe interior, putand astfel rupe acel silicon. Nu m-am uitat atent, dar din cate imi amintesc capacele nu pot fi agatate cu ceva din lateral, intre el si janta, ci cred ca hotii folosesc o ventuza pentru a le scoate (mai dau si idei cui nu stie cum sa faca ... :() si siliconul ar fi destul de puternic sa nu fie rupt.

Nu e nimic testat, e solutia la care m-am gandit, doar, e neplacut cand ramai fara maruntisuri care estetic conteaza

Link to comment
Share on other sites

Iti amintesti gresit - se scot cu surubelnita.

Link to comment
Share on other sites

puscasu.marin

Nu sustin ca nu s-ar putea si cu surubelnita, dar nu cred ca e posibil fara a zgaria janta si capacul la Ateca.

220537627_5_1000x700_jante-seat-ateca-le

Dar nici cu ventuza nu cred ca merge, ptr ca S-ul este in relief fata de fundalul negru

Link to comment
Share on other sites

Excelenta, eu nu imi dau cu parerea pe subiect, eu am scos asa ceva cu surubelnita la vreo 4 masini, inclusiv Seat. Se poate fara urme si probleme cu o surubelnita mica si indeminare sau cu una mai mare si capatul protejat cu banda izolatoare. In plus, pe hot il doare in cot de janta.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, 4200 lei pentru pachetul cu jantele Seat de 16 parca nu-i asa rau?

Link to comment
Share on other sites

Eu Semperit nu vreau, oricum nu as fi chinuit jante de aliaj noi iarna.

Link to comment
Share on other sites

Asta este pentru desteptii care explicau aici ca hotii scot capacele centrale cu ventuza si manusi de catifea sa nu zgarie jantele:

 

20181013_133335.jpg

Link to comment
Share on other sites

Inteleg ca ai patit-o si tu? Eu nu ma complic cu solutii de genul asta, daca raman iar fara ele nu le mai inlocuiesc si gata. 

Link to comment
Share on other sites

Asta pare janta de Skoda. Clar umbla cu surubelnita dupa ei.

Link to comment
Share on other sites

Oare si ieftineli d'astea le'ar atrage atentia? Ca e clar ca puse altele noi, vor avea aceeasi soarta curand

Link to comment
Share on other sites

Chiar am patit-o si eu :)) am luat 2 seturi de pe ebay.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca e chestie de sezon, pentru ca se cauta capacele atunci cand iti pui jantele de iarna. Le puteti pune dupa sezonul de schimbat roti si le puteti scoate singuri cu o luna inainte de cel din primavara . :)

Link to comment
Share on other sites

Sa revenim la discutia referitoare la anvelope de iarna, eu am de las intre Bf Goodrich G-Force Winter 2 si Dunlop Winter Sport 5.

Sunt pe primele 2 locuri in testul Adac pentru 215 65 r16 facut in 2017, special pentru SUV:

https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2017_winterreifen_215_65_r16.aspx

Alegerea e strict legata de aderenta pe uscat si ud, care la Dunlop e foarte buna, iar la BF Goodrich e medie, diferenta de pret fiind de 85 lei pe anvelopa:

https://www.anvelodrom.ro/dunlop-winter-sport-5-215-60r16-99h-xl.html

https://www.best-tires.ro/anvelope-iarna/bf-goodrich-215-60-r16-g-force-winter-2-99h-xl.html

Link to comment
Share on other sites

Poate'ar fi mai multe raspunsuri pe topicul dedicat anvelopelor de iarna

Eu merg de vreo 2 ani pe Nokian WR A3, intr'o reclama auzita azi la radio se laudau ca WR D4 ar fi primele cu A pe umed (n'am verificat daca sunt si altele)

LE: nu pe toate dimensiunile au A pe umed, 215 si 255/ 55 R17 au B, deci reclama e partial adevarata (LE: si 215 60 R16 la fel)

 

Din link'urile puse de tine, BF'urile sunt mai ieftine cu 95ron/buc, Nokian sunt oricum mai scumpe si decat Dunlop (la prima cautare, nu am aprofundat)

Edited by andrei0241
Link to comment
Share on other sites

Nokian sunt mai ieftine decat Dunlop, insa le-am exclus datorita problemelor de uzura prematura. 

Ai dreptate cu diferenta de pret, insa nu asta e primul factor pe care il iau in calcul cand le compar pe cele doua, fi aderenta pe asfalt uscat si ud. Pana la urma, daca aderenta e foarte buna pe zapada, dar slaba pe uscat si ud, avand in vedere ca iarna mergem cam 10% din timp pe zapada, restul de 90% pe asfalt uscat sau ud, consider ca e foarte importanta in primul rand aderenta in conditii de asfalt uscat si ud.

Link to comment
Share on other sites

Nokian stiam ca sunt slabe la uzura la modelul D, ele fiind foarte moi ca sa obtina performante pe zapada. Cele asimetrice A stiam ca se comporta normal la uzura. Intre cele doua pe care le-ai zis tu Cristian eu as alege Dunlop.

Am avut bfg pe alta masina si mi s-au parut cam galagioase, in rest ok.

Sunt de acord cu tine ca mai mult conteaza cum se comporta pe uscat pentru cum e clima la noi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!