Jump to content

Distributie Passat B8 TDI


cascadoru
 Share

Postare recomandată

On 10/14/2023 at 2:56 PM, andrei_221 said:

este o informare de la VW, trebuie sa verifici ce marca este rola intinzatoare si ce marca este cureaua. Si in functie de asta, se ia masurile necesare

respectiv inlocuire rola sau curea

 

daca e rola Gates si curea Dayco sau Conti, se inlocuiesc ambele

Daca e rola Litens, se inlocuieste doar cureaua si se pulverizeaza pe muchia exterioara a curelei un spray special G 052 172 M2

 

On 10/15/2023 at 10:58 AM, andrei_221 said:

acum toate sunt bune, atunci au fost probleme

 

oricum problema cu scartait la rece apare si la cele mai noi, iar VW recomanda sa dai cu acel spray si atat. Chiar a prevazut capacul de curea cu gaura pentru a putea aplica sprayul.


Pana la ce an de fabricatie este valabila treaba cu inlocuirea curelei de distributie / rolei ? Am cod motor DFGA, 2.0 TDI, 150 CP si la pornire la rece am un zgomot, ca un usor cloncanit care pare a veni de la ceva rola de la distributie.  Dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude. Masina apare produsa in 12.2018,  data trecuta pe capacul de la distributie este 11.2018. Masina are rulaj de 151.000 km, cred ca are distributia originala. Am cumparat-o personal din Germania si are istoric la VW. Mi se pare prea repede sa schimb distributia la rulajul si varsta asta. As putea sa o mai las pana ce zgomotul se aude mai tare sau eventual si la cald ?

 

Daca este informare oficiala de la VW si producatorul a recunoscut problema nu ar trebui sa se poata face schimbul gratis la reprezentanta VW ? Ma refer la situatia care a fost mai demult cu injectoarele la Passat 2.0 PD BKP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal ar trebui sa schimbi distribuția după 5ani, chiar dacă ai 150k și unii zic 190-200k...

Cât despre garanție, s-au dus vremurile alea... Nici atunci pe România nu se agitau prea mult... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit producatorul VW specifica schimbul la 210k km la 2.0 TDI de 150 CP.  Sa vad cum evolueaza cu zgomotul la rece, dar as mai tine-o pana pe la 180k km. Este si vreo limita de timp ? 5 ani mi se pare foarte putin pentru o distributie originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii au schimbat distribuția în primii 2 ani... Pe garanție... Si ție îți pare puțin 5?

Vw nu mai e ce-a fost odată... Nici o marcă... În principiu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu Marius Florentin

Poți să-i faci o inspectare la un service autorizat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa faca ce? Sa dea cureaua jos sa se uite la ea si daca "mai merge" sa o puna inapoi?

Manopera este aceeasi...

Schimbi si 120k nu ai grija...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 5 ani deja pot apărea crăpături. Ce spune Eexcalade este super ok de făcut dacă faci mulți km ca nemții de ex... 50 60k pe an... Atunci da, verifici și distribuția când schimbi uleiul... La 30k... Sau 2x15k...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/17/2024 at 7:03 PM, EEXCALADE said:

E bine de inspectat vizual la fiecare 30.000 km .

 

Cum se da jos capacul de la distributie la 2.0 TDI sa ma uit si eu la curea ? Este complicat de dat jos ? La mecanicul care mergeam cu vechea masina tot ii ceream sa inspecteze cureaua de distributie si de fiecare data imi zicea ca nu are rost, deoarece nu poate sa observe mare lucru daca nu demonteaza cureaua. Totusi din pozele postate de tine vad ca se poate observa destul de bine daca cureaua este intr-o stare proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se da jos chiar greu .Daca mecanicul tau nu stie sa faca treaba asta esti intr-un loc gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
petrus_0707

Salutare ! 

Dețin un B8 variant (11.2015) motor 2.0 , 150 cp, CRLB. Prima distribuție am schimbat-o la 160.000 km în 04.2021 (distribuție Contitech, pompa pe original, rola întinzătoare Ina și cureaua de accesorii Contitech.

1. Acum factura deja 70.000 km și nu an idee la cât se face următoarea distribuție. 

2. As lua în calcul sa schimb acea curea de la pompa de ulei și acea flanșă de etanșare.  Cureaua și flansa pe original,  ssu curea Contitech și flansa original?

3. Trebuie schimbata și pompa de ulei?

Va mulțumesc anticipat!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in total masina are 230.000 km? 

Pompa de ulei , nu se schimba, decat daca are probleme, cureaua pompei de ulei eu as schimba-o, are totusi 8 ani...si optez pentru original , e in jur de 2-300 ron .

Simeringul(flansa) , eu am pus Corteco si de 2 ani si 25 mii de km, e uscat.

Daca vrei mai calitate ,Victor Reinz sau original.

Urmatoarea distributie   dupa 5 ani.

Ca numar de km, nu stiu sa-ti spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrus_0707

Da, are 230.000 km. 

Am întrebat la cati km se schimba pt ca am înțeles ca distribuția after se schimba la 60.000. 

Totuși cred ca am sa schim totul ( distribuție + curea pompa ulei și acea flanșă)

Mulțumesc mult pt informații.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna after? daca o iei pe original e fix ca aia cu care a trecut prin showroom, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuția la benzinare se schimbă la 60 65k...la diesel e la dublu... E vorba de rotații, uzură etc... Nu merge ca o brmzinara la 3500 4000rpm...uzual... 

Ca timp recomandat la 5ani la curele indiferent de km... 

E vorba de deprecierea materialului... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Detin Passat B8 150cp cumparat second hand din Germania an 2017,  km 110000 verificati reali.

Dupa un drum destul de lung a inceput sa piarda apa in zona distributiei si presupun ca este de la pompa de apa. Distributia vad ca se schimba de la 210000km.

Este normal sa cedeze pompa cu 100000km inainte de schimbarea kitului de distributie?

Daca se va umbla la pompa de apa este necesara si schimbarea distributiei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat pe server la VAG km? 

Schimbă tot... Pompa pe original... E cea mai scumpa piesa... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde mai exact se pot verifica km? care este serverul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de baza de date oficiala unde se inscriu toate operatiunile de mentenanta. Tu nu ai cum sa accesezi acele date, doar cineva din reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la aria servicii poate e cineva, dacă nu pe Facebook, grupurile de VW Passat b8... Sunt 2...

Sunt băieți care au acces la baza de date și pot să-ți scoată istoricul și lista cu echiparea mașinii... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acidone77

Chiar daca nu are multi km ( teoretic ), are totusi 7 ani. Schimba tot ce trebuie complet, distributie, role, intinzatoare, pompa de apa, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect...eu am rămas șocat de numărul de km și nu am mai trecut de asta...

Acidone are perfecta dreptate...curelele și dacă le ții pe raft se duc naibii...in timp...imbatranesc...

Se recomanda sa nu le ții mai mult de 5ani...riscul e mic să-ți fu...ți motorul dar cine se risca chiar dacă e 1% ...La cât costa reparația după și "meseriașii" din ziua de azi...

Apropo de km... nemții uzual fac cu un diesel un minim de 40-50k pe an... am vazut multe mașini în ultimii ani și relativ recent 4 B8 ...cu km verificati --istoric VAG reprezentanta nu kkturi de cărți etc...

Dacă a ta e din 2017 și au trecut 7 ani ar trebui sa aiba un minim de 200k... daca acum e adusa din Nemtia...

Numai dacă ai adus-o acum 5 ani și ai folosit-o numai la carat sacul de cartofi din piata... ar putea sa fie km reali...

Dacă mai e și automata , smecherie... vezi de un schimb de ulei la cutie...

Bafta...

Dacă încă nu ți-ai găsit istoricul , da un PM, îți trimit un contact...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!