Jump to content

Distributie Passat B8 TDI


cascadoru
 Share

Recommended Posts

trebuie sa chemi mecanicul la tine acasa sau sa ladi madina la el.

proba trebuie facuta la prima cheie din zi, nu dupa ce ai mai pornit/ mers cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat cureaua si rola intinzatoare si zgomotul a ramas. Singurul lucru care nu a fost schimbat este frei-ul alternatorului. Am dat cureaua jos si zgomotul nu mai exista. Am verificat alternatorul si frei-ul si sunt ok. In Uk se plang multi de zgomotul asta si din ce am inteles el ar proveni de la pompa de ulei/vacuum.

La mine zgomotul persista pana masina se incalzeste.

Edited by TheOne06
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am inlocuit si eu distributia la masina personala, Passat B8 motorizare 2.0 TDI 190 Cai 4Motion din 2016, cu 209.212 km la bord. Pe langa distributie am efectuat si schimb de ulei si filtre, schimb bucse trapez, schimb curea alternator si schimb curea pompa de ulei. Preturile au fost:

- kit distributie Contitech - 410 lei

- pompa apa OEM - 475 lei

- curea pompa ulei Contitech - 60 lei

- capac cu simering vilbrochen Elring - 195 lei

- bucse trapez - 2*40 lei + 2*55 lei

- filtru ulei Mann - 30 lei

- filtru aer Mann - 60 lei

- filtru motorina Mann - 120 lei

- filtru polen Mann - 55 lei

- ulei motor OEM -  200 lei

- buson baie ulei - 10 lei

- curea alternator Contitech - 60 lei

-  2l antigel - 30 lei

- 5l apa distilata - 10 lei

- 2 spray-uri curatare TRW - 20 lei

Operatiunile au fost efectuate in service independent autorizat RAR. Cost total manopera 700 lei.

Edited by ionut159
Link to comment
Share on other sites

De unde ai achizitionat kitul de distributie si pompa de apa?

Daca nu se poate aici, astept pm.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Passat 2.0TDI CUAA 2016, am schimbat distributia ( pe langa multe altele - volant, revizie motor - ulei + filtre, revizie DSG ulei + filtru - daca tot s-a dat jos cutia pt schimb volant, si alte maruntisuri ) la 100k km ( chiar daca conform caietului de service se face la 120k pentru motorul CUAA ).

S-au folosit doar piese OE, de la kit, la curea, la pompa de apa, etc.

Desi totul functioneaza perfect, fara nicio eroare, dupa schimbul de distributie, dupa 3000rpm ( si NU, nu mi se pare :)ca am masina de aproape 50.000km ) zgomotul in sarcina al motorului s-a intensificat sesizabil la turatii mari... pana in ~2500rpm, parca e o idee chiar mai putin zgomotos decat inainte, sau cel putin la turatii uzuale, normale, si la mersul normal urban.

Ma cam "supara'' acest aspect, si sincer, nu mi se pare normal...

Poate influenta schimbul de distributie aceste zgomote, dar repet, doar peste 3000rpm, aprox. ?!

De la ulei ma cam indoiesc ca ar putea fi ( am pus ulei OE VW - 0W30 )

Edited by acidone77
Link to comment
Share on other sites

Salutare.

 

De curand am achizitionat un VW Passat Alltrack 2016 (Noiembrie) 2.0 TDI 190CP, 120.000km din Suedia.  Am fost la o verificare unde am schimbat placutele si discurile fata (aveam o eroare in bord generata de treaba asta).

 

La acelasi service, mi s-a recomandat sa schimb distributia. Am tot citit pe forum ca sunt motoare diferite si ca unele trebuie si altele nu trebuie sa faca schimbul de distributie la 120k. Nu se aude nici un zgomot, masina merge perfect. In familie mai avem o Skoda Octavia 4x4 din 2011, la care am schimbat distributia la 180k, si un A4 din 2011 la care am schimbat distributia la 180k. 

 

Intrebarea finala - trebuie sau nu trebuie? De unde ma pot informa? (din cartea de service imi e putin cam greu spre imposibil, fiind in suedeza).

 

Zi faina in continuare! :)

 

Link to comment
Share on other sites

Doar la Passat B8 2.0TDI de 240cp ( BITDI ) se cere schimbarea distributiei la 120k km. La restul motoarelor 2.0TDI 150cp sau 190cp se da schimb la 210k km, cu inspectie anuala parca.

Daca vrei sa stai linistit, o poti schimba. Dar nu este "obligatoriu".

Link to comment
Share on other sites

On 9/18/2020 at 5:38 PM, acidone77 said:

Passat 2.0TDI CUAA 2016, am schimbat distributia ( pe langa multe altele - volant, revizie motor - ulei + filtre, revizie DSG ulei + filtru - daca tot s-a dat jos cutia pt schimb volant, si alte maruntisuri ) la 100k km ( chiar daca conform caietului de service se face la 120k pentru motorul CUAA ).

S-au folosit doar piese OE, de la kit, la curea, la pompa de apa, etc.

Desi totul functioneaza perfect, fara nicio eroare, dupa schimbul de distributie, dupa 3000rpm ( si NU, nu mi se pare :)ca am masina de aproape 50.000km ) zgomotul in sarcina al motorului s-a intensificat sesizabil la turatii mari... pana in ~2500rpm, parca e o idee chiar mai putin zgomotos decat inainte, sau cel putin la turatii uzuale, normale, si la mersul normal urban.

Ma cam "supara'' acest aspect, si sincer, nu mi se pare normal...

Poate influenta schimbul de distributie aceste zgomote, dar repet, doar peste 3000rpm, aprox. ?!

De la ulei ma cam indoiesc ca ar putea fi ( am pus ulei OE VW - 0W30 )

Am rezolvat pana la urma.

Dupa o saptamana de stres, nevri, lasat masina la service aprope zilnic, dupa zeci de intrebari, de le-am facut peri albi si baietilor de la service, s-a constatat ca zgomotul NU este de la distributie, totul fiind montat corect, si piesele legate de distributie neavand nicio pb.

Zgomotul in sarcina a fost mai prezent ca si cum ceva intra in rezonanta, sau ceva vibra mai tare decat era cazul, si se suprapunea cu sunetul motorului.

A fost de la cum s-a reasezat motorul pe suporti, fiind o abatere milimetrica. S-au facut reglajele necesare, si acuma e LINISTE. :) 

Totul functioneaza PERFECT.

Poate ajuta pe careva aceste informatii.

Link to comment
Share on other sites

Era suport motor sau cutie? Mai sus zici ca ai dat cutia jos, nu tot motorul.

Intrebare asociată: La bitdi se da motorul jos pt schimb distribuție?

Link to comment
Share on other sites

@ct_act este vorba de suporti motor, pt ca s a umblat la motor, si s a miscat de pe pozitie pentru a da jos cutia, pentru a schimba volant. Nu s a dat jos tot motorul, cred. N am fost de fata... 

Am mentionat in primul post ca s au schimbat mai multe pe masina, inclusiv volant :)

 

Pentru distributie nu cred ca se da jos motorul, si nici la cutie nu se umbla.

 

Initial am crezut ca zgomotul este de la distributie ( vreo rola, un intinzator, cureaua prea tensionata, etc ) s au verificat si alternatorul, compresorul de clima, radiatoarele si cam toate plasticele, prinderile si tevile la care s a umblat, inclusiv protectii metalice si termice, pana chiar si sub masina tot ce tine de evacuare, pana s a concluzionat cauza... :)

 

Au fost cateva zile pline de sters, prin faptul ca nu erau erori pe masina, si totul merga foarte bine, motorul mergea rotund, tragea f bine, doar ca era zgomotul respectiv rezonant...

 

Link to comment
Share on other sites

On 11/21/2018 at 1:14 PM, sln said:

Am schimbat distributia complet si nu mai face...

Salut, ce kit de distributie ai pus? Original sau pe producator?

 

Edited by Manuel N.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 9/24/2020 at 4:40 PM, acidone77 said:

Passat 2.0TDI CUAA 2016, am schimbat distributia ( pe langa multe altele -

Salut. Cat a costat distribuția și revizia la DSG? Trebuie sa le fac si eu in curand și am primit oferta de la reprezentanta din Buzău de 5.230 lei. Mi se pare mult. 

Link to comment
Share on other sites

@edward salut, eu am schimbat mai multe si manopera n am mai detaliat o pe piese, ci doar overall.

Gasesti o defalcare aici:

Sa ti faci o idee e costuri si piese.

Nu au fost facute in reprezentanta, ca acolo de banii dati faceam doar volant si distributie cred :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
petrus_0707

Salutări tuturor!

Am cateva nelamuriri:

1) Am aproximativ 160000 km. Masina este fabricata în noiembrie 2015. Distribuția aș putea să o schimb mai tarziu? Dacă da, la câți km?

2) pompa de apa originală sau Hepu

3) antigel original sau Hepu?

4) la accesorii ce se schimbă?

Cu mulțumiri!

Edited by petrus_0707
Link to comment
Share on other sites

Eu chiar saptamana viitoare ma duc la schimb de distributie motorizare 2.0TDI CRLB 150CP si masina mea fiind fabricata in noiembrie 2015 deci foarte probabil motorizarea din masina mea fiind identica. Am primit oferta de la dealer, Chit distributie(curea si toate rolele) originala , pompa de apa originala, curea accesorii schimbata, + simering palier schimbata + flansa cu simering vilbrochen schimbata. Despre antigel nu au pomenit nimic. 3600 lei in oferta lor si ceva reduceri de client. Eu am vrut sa o las pana la 6 ani (am numai 104 000km reali, masina fiind cumparata de nou) dar din pacate unul dintre simeringurile mai inainte amintite curge si se pare ca ajunge deja si pe cureaua de distributie. Normal conform cartii tehnice, la aceasta motorizare se recomanda schimb distributie la 6 ani si/sau 180 000km(inspectie vizuala) si schimb la maxim 210 000km. Am zis schimb acum distributia daca oricum se desface jumatate de motor din cauza acelui simering buclucas, care dupa ceva sapaturi se pare ca este o alta problema des intalnita la aceasta motorizare(cam multe bube). 

Link to comment
Share on other sites

Nasol sa ai scurgeri de genul la atat de putini kiloemtrii, dar nu toti KM sunt la fel. Preponderent mers in oras sau in afara ? De asemenea, din exprimarea ta nu e clar daca iti curge ulei pe la simeringul de la arborele cotit sau de la axul cu came sau pe la ambele ? 

Link to comment
Share on other sites

Da...este nasol! Cam 80% extraurban si restul urban, de un an deja doar extraurban, mai avand o masina pentru mersul in oras. Sincer mi-au explicat foarte babeste cei de la service curgerea de ulei, mi-au aratat si mie, dar nu au specificat denumirea piesei, la care dintre simeringurile respective este scurgerea. Oricum este in partea de jos a motorului, imi cer scuze dar nu stiu. Acum doi ani mi-a fost schimbata variatorul axului cu came, nu stiu daca are sau nu legatura cu aceasta. 

Link to comment
Share on other sites

E clar atunci ca este pe la arborele cotit, ca si piesa nu se gaseste doar semeringul separat ... este cu tot cu flansa. Nu are treaba cu variatorul, acesta fiind pozitionat pe partea opusa a motorului fata de distributie.  

Link to comment
Share on other sites

petrus_0707

Vă salut!

O distribuție contitech cât ar fi garantată pentru un motor 2.0 150 cp.

Edited by petrus_0707
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

VSalutare tuturor. Sunt posesorul unui passat b8 2.0 tdi 150cp crlb, 2015, 115000km reali. Săptămâna trecută am schimbat și eu distribuția. Interesant este că am mers să fac revizia și să schimb si cele doua piese care se fac vinovate de pornirea greoaie (dimineața, mai ales în perioada rece), supapa (valva) variator ax cu came și carcasa variatorului. După ce s-au încheiat cele doua operatiuni, la inspectia mașinii, mecanicul a observat in zona rotii dreapta fata, urme de antigel. La o examinare amănunțită verdictul a fost pompa de apa are pierderi de antigel care a afectat si cureaua de distribuție. Am schimbat tot chitul de distribuție, cu Daico si pompa de apa Hepu. Am decis să schimb si cureaua de transmisie si întinzătorul, să stau eu liniștit. 

După ce am luat mașina am observat ca motorul este mai zgomotos. In sensul ca "ronțăitul" de  diesel este mai pronunțat. Ma întreb ce ar putea sa fie cauza? Cu siguranță înainte mașina era mai silentioasa. Menționez că "ronțăitul" se aude in toată plaja de turații, indiferent dacă motorul este cald sau rece. 

Un lucru bun, am scăpat de pornirea greoaie dimineața. 

Aștept și părerea /sfaturile voastre. Mulțumesc și drumuri bune! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cureaua...mai ales la Daico. Daca nu te derajeaza sunetul, poti sa o lasi asa linistit pana la urmatoare distributie.

Link to comment
Share on other sites

@BlackH 

La inlocuirea valvei in cate locuri au fost puse cale ?

Edited by EEXCALADE
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Va salut, as dori o recomandare de service de incredere pentru inlocuirea distributiel Passat B8, 2.0, 150cp/ 2018 aproximativ 200k kilometri. Vin cu rugamitea aceasta intruct la Midocar mi s-a avansat suma de 6000 de lei ceea ce mi se pare exagerat.Sunt din Calarasi, caut ceva prin apropiere, Bucuresti, Constanta, Buzau. La mine aici nu am incredere in mecanici. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 13.03.2020 at 16:41, KingRaa a scris:

Cu siguranță am să revin cu informații. Sper săptămâna viitoare să reușesc să mă ocup de problemă. Ieri am făcut schimbul de consumabile, ulei și filtre și după revizie la prima "cheie", când încă era dat jos capacul de protecție de pe motor am sesizat cu mecanicul, exact același sunet cum apare în "voce 009". Și-a dat și mecanicul cu părerea că e din zona curelelor, întinzătoare, role. Cu capacul pus pe motor și capota lăsată, e aproape insesizabil sunetul și de aceea mi-a spus că din cauza asta nu aveam cum să-mi dau seama că ar fi o problemă.  I-am zis ce am citi aici și am rămas înțeleși că vedem de ea săptămâna viitoare. Încercăm prima dată așa cum a zis @cascadoru, cureaua de accesorii dată jos și apoi pornit motorul să vedem dacă mai sună. 

Revin cu informații.

Se pare că au trecut mai bine de 2 ani de când am zis că revin cu informații 🤭 dar, doar acuma am făcut următoarea lucrare la mașină: kit distribuție  cu pompă de apă și senzor,  antigel, curea alternator și rola, curea în ulei, semering,  etansare baie ulei , ulei motor și toate filtrele. Cu manoperă cu tot 3000 lei.

Nu știu de la ce era sunetul respectiv dar acuma nu se mai aude, rezultă că una dintre piesele schimbate producea zgomotul de dinainte.

Mașina are doar 170k km dar are 6 ani și am zis să fac distribuția.

Edited by KingRaa
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!