Jump to content

Distributie Passat B8 TDI


cascadoru
 Share

Postare recomandată

Buna seara!

Am realizat si eu schimbul distributiei folosind urmatoarele piese pentru masina din semnatura (sper sa fie de folos codurile pentruu cei ce au acelasi tip de motorizare):

- KIT DISTRIBUTIE CONTITECH CT1168K1

- POMPA APA OE VW 04L121011L

- ANTIGEL FARA SILICATI OE VW G013A8JM1 1.5L

- CUREA TRANSMISIE CU CANELURI CONTITECH 6PK1026

- INTINZATOR CUREA TRANSMISIE INA 534 0552 10

 

Sanatate si noroc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele aproximativ 1300 lei iar manopera 300 lei (nu in service, la un mecanic particular).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu distributia (2.0 TDI CRLB). Coduri piese si pret aveti mai jos.

P.S. am scapat de acel sunet pe care l-am descris anterior

distributie.thumb.png.a70a343cbdcbd1e80bfb15c3d8c0e179.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat de curand distributia pentru 2.0 TDI CRLB cu  215.000 km 

Zgomotul (auzit si prin audio-urile de pe forum) era de la cureaua de transmisie.

Operatiunea a durat 5ore, s-a desfasurat la AutoHut cu preturile:

1 x Manopera - 535 ron

1 x Set curea de distributie CONTITECH - 377 ron

1 x Pompa apa OE - 582 ron

1 x Curea transmisie cu caneluri CONTITECH - 43 ron

3 x Antigel concentrat HEPU, mov, G13, 1.5L - 34 ron

3 x Apa distilata 1L - 15 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 3/22/2019 at 7:30 PM, BTeo said:

Am schimbat si eu distributia (2.0 TDI CRLB). Coduri piese si pret aveti mai jos.

P.S. am scapat de acel sunet pe care l-am descris anterior

distributie.thumb.png.a70a343cbdcbd1e80bfb15c3d8c0e179.png

din postarea ta anterioara am inteles ca e o actiune oficiala pt curea, ai platit tu totusi tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din actiune nu-ti schimba toata distributia. E in functie de ce ai deja.. ori iti schimba intinzatorul, ori cureaua. Depinde ce se gaseste in prezent pe masina ta. Restul pieselor le lasa la fel. 

Eu am preferat sa schimb tot. Oricum nu am garantie. Vezi documentul atasat.

ea288_zahnriemen_spannrolle_pruefen.pdf

Modificat de BTeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 11/7/2018 at 7:40 PM, Clubbizz said:

Salutare,

S a discutat deja despre zgomotul metalic pe care îl face motorul la rece, mie mi se pare cs parca mai aud o bătaie pe lângă sunetele pe care le am mai auzit aici pe forum.

Vi se pare ca face diferit fata de masinile voastre?

1.6 182k km 06.2015

Distribuția si cureaua de accesorii si intinzatorul vreau sa le schimb in primavara, inainte sa faca 4 ani si inainte de 190 k km. 

Salut,

Sunt posesorul unui B8 1.6 (175k km) și am exact același zgomot la motor ca cel din înregistrarea ta.

Ai reușit să identifici sursa? Cum ai scăpat de zgomot?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciuperca cristinel

Buna  ziua, știți la cat se schimba  cureaua de distributie si daca se schimbă și pompa de apa,precizez  ca am b8,1,6 120 cp 17300 km și daca stie cineva la cati km se schimba cureaua de la pompa de ulei,mulțumesc anticipat 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciuperca cristinel
On 15.05.2017 at 0:32, lucky_ a scris:

Asta e inregistrarea facuta cu motorul cald si capacul dat jos

M-am mirat cand am vazut "made in Romania" pe toate furtunele de sub capac

Voce 001.m4a

Salut lucky,de cat timp iti tacane asa pompa de înalte?face si a mea,si nu stiu Sa ma sperii sau nu,mentionez ca am un b8 1,6 120 cp

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Ori google nu ma ajuta, ori nu vad eu prin manualul downloadat de aici, dar pentru un Passat B8 2.0 TDI 150CP, la ce interval se schimba distributia? Masina in momentul de fata are 119k km.

Imi cer scuze daca e postat pe undeva, eu unul nu am reusit sa gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Pentru masina din semnatura, la doua serviceuri VW, mi s-a spus ca schimbarea curelei de distributie se face cel mai tirziu la 210.000 km dar cu inspectie din 30.000 in 30.000 km. Deci se scimba la 210 mii doar in cazul in care din 30 in 30 mii ii faci o verificare si primesti/accepti (parerea mea, pina la urma tot pe risc personal) ok-ul pentru urmatorii 30 mii km.

Tot la service mi s-a recomandat sa nu depasesc 180 mii km in conditiile in care se cunoaste istoricul masinii si mai ales traficul in care s-au realizat km (regim urban sau drum exterior).

 

Sanatate si noroc!

Modificat de Adal
corectare gramaticala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/13/2018 at 9:01 PM, cascadoru said:

Robert.M: 

daca nu ai probleme ce pot fi de la distributie ( gen; pierderi antigel ori zgomote curea ori role) mergi linistit pana la 210 mii km,

cu inspectii vizuale la curea din 30 in 30 mii.

Postare veche, dar cand văd ce scriu unii trebuie neapărat sa ii corectez:

La 2.0 BiTdi => distribuția se schimbă la 120k, Punct!  Nu mai recomandați 210k daca nu stiti, mai bine nu scrieți nimic!

De asemenea, conform VW cureaua si intinzatorul sunt diferite de celelalte 2.0tdi, sunt ranforsate, după cum sunt diferite si pistoanele, bielele, bolțurile, etc, este cu totul alt motor.

"the belt  has  been  specified  with  increased  stiffness  to  accommodate  the  higher  loads being  transmitted.  This  was  achieved  through  thicker  wound  glass-fibre  cords  and  a stronger  elastomer  mixture  for  the  teeth.  The  belt  spring  tensioner  has  also  been modified  accordingly"

Aveți grijă ce piese comandați !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot esti asa de " bine intentionat " si cu veleitati de " dom' profesor " , posteaza te rog si un document oficial care sa sprijine afirmatiile tale.

eu cand am postat, am avut informatia de la VW service si da, ptr. acest model de motor .... daca m au informat gresit, imi cer scuze si n numele lor daca nu, Te Rog sa ti ceri tu.

seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a schimbat distributia la 130.000 km de primul proprietar al masinii si citisem in ceva SPS ca la BiTDI  se schimba la 120.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt si profesor si nu este doar o veleitate, e o pasiune...
In continuare, o sa fiu blând, ca in fața studenților, iti dau bibliografia, spor la citit... nu doresc conflicte aici si nu cer sa mi se prezinte scuze. :) Comentam, mai gresim, reparam...
Ca o paranteză, am motorul biturbo pe Tiguan, am intrebat despre distributie la dealer cand i-am facut revizia la primii 15k, au zis ca la 120k se face schimbul.

https://drive.google.com/drive/mobile/folders/0B5hT9R4nG0yiNW42OWJkUVFRckk

Screenshot_20191221-142548_Opera.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic;
cine a zis ceva despre "conflicte" ?
nici prin gand nu mi a trecut asa ceva :) ziceam doar ca ar fi bine venit un document ptr ca se pare ca, nu toate reprezentantele stiu ce vorbesc.
Eu intrebasem la vremea aia pe cineva care e sef de tura la PBV1.
si uite asa ajungi ca, bine intentionat fiind, sa faci mai.mult rau decat bine.

zi cu spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Prima distribuție sa înlocuit la 206k km cu kit distribuție original in Germania. A doua schimbare de distribuție la câți km se face,dar ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La un passat B8 cu 2.0 TDI 190 da cai am urmatorul zgomot la motor la rece. Cei care ati avut zgomote asemanatoare imi puteti spune care a fost problema ? Multumesc anticipat.

zgomot motor.mp3

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎12‎/‎20‎/‎2019 at 9:17 PM, ct_act said:

Postare veche, dar cand văd ce scriu unii trebuie neapărat sa ii corectez:

La 2.0 BiTdi => distribuția se schimbă la 120k, Punct!  Nu mai recomandați 210k daca nu stiti, mai bine nu scrieți nimic!

De asemenea, conform VW cureaua si intinzatorul sunt diferite de celelalte 2.0tdi, sunt ranforsate, după cum sunt diferite si pistoanele, bielele, bolțurile, etc, este cu totul alt motor.

"the belt  has  been  specified  with  increased  stiffness  to  accommodate  the  higher  loads being  transmitted.  This  was  achieved  through  thicker  wound  glass-fibre  cords  and  a stronger  elastomer  mixture  for  the  teeth.  The  belt  spring  tensioner  has  also  been modified  accordingly"

Aveți grijă ce piese comandați !

Si eu am in BiTdi si am studiat problema zilele astea.   Sursele mele confirma schimb de distributie la acest motor la 120.000 km spre deosebire de celelalte motoare TDI la care schimbul se face la 210.000 km.   Atasez documentul primit

fileBiTdi.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@cascadoru pentru sunetul din "voce 009" care apare în prima postare a acestui topic, îmi poți confirma că prin schimbarea întinzătorului de la cureaua de transmisie s-a rezolvat problema? Ai schimbat pe cel Dayco cu Ina și a dispărut sunetul? Ai schimbat și cureaua de accesorii sau doar întinzătorul?

Eu am 1.6 120cp DCXA. Oare e aceeași configurație și piese la cureaua de accesorii, ca la motorul tău?

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, da, asa am rezolvat, am inlocuit si cureua - OE.

trebuie sa schimbi cu pieses conform seriei tale VIN

inainte de inlocuire, asigura te ca acestea sunt de vina - dai jos cureaua de accesorii si pornestii motorul, daca nu mai face ele s de vina - succces

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranță am să revin cu informații. Sper săptămâna viitoare să reușesc să mă ocup de problemă. Ieri am făcut schimbul de consumabile, ulei și filtre și după revizie la prima "cheie", când încă era dat jos capacul de protecție de pe motor am sesizat cu mecanicul, exact același sunet cum apare în "voce 009". Și-a dat și mecanicul cu părerea că e din zona curelelor, întinzătoare, role. Cu capacul pus pe motor și capota lăsată, e aproape insesizabil sunetul și de aceea mi-a spus că din cauza asta nu aveam cum să-mi dau seama că ar fi o problemă.  I-am zis ce am citi aici și am rămas înțeleși că vedem de ea săptămâna viitoare. Încercăm prima dată așa cum a zis @cascadoru, cureaua de accesorii dată jos și apoi pornit motorul să vedem dacă mai sună. 

Revin cu informații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!