Jump to content

Iepurasul meu de Paste


pronet

Postare recomandată

Buna decizie pentru filtrul de motorina.:icon_thumleft:  Si eu am pus OEM.

@Emy D de unde știi ca jantele San Diego nu sunt Diamond cut? E adevarat ca diferența de nuanța dintre metalul lăcuit și vopseaua de pe interior nu e asa mare și nu se observa foarte ușor, în special din poze. Eu știu asta pentru ca și eu dețin un set, tot pentru iarna.

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

Nu fac nici un compromis nici pe parte de ulei, nici de combustibil. Filtre oe si combustibil numai omv maxmotion. Ulei cel mai probabil voi merge tot pe cel original. 

Link către comentariu

Si eu am pus filtre OEM. Si tot cu maxxmotion alimentez. Ma gandesc totusi, ca la urmatoarea revizie sa pun filtru de habitaclu Mann Frecious Plus. Am auzit lucruri bune despre el.

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

Da, nu stiu respectivul model. Pe cel de aer prefer sa-l schimb de 2 ori in 15000 km iar pe cel de polen la fiecare revizie. Cel de polen se "umple" mai rau vara si la inceputul toamnei - fie de la praf / polen fie de toate care se usuca si se aduna pe grila. Asta e si ratiunea pentru care prefer sa intru in iarna cu ele cat mai recent schimbate.

LE: am citit despre el. Pare super interesant. Insa si pret pe masura pentru ce ofera. Poate incercam unul la anul la revizie.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Un mic update. Pe langa montarea anvelopelor de iarna...s-a mai intamplat ceva. A "nascut" un pui mai mic...tot alb. 

20171102_164947.jpg

IMG-20171102-WA0001.jpg

E de doar 3 zile in familie, asa ca multe nu ma pot pronunta. Cel mai probabil va fi asimilata tot in acest topic. Pe scurt, e un Polo 1.2, tsi, 90 CP, comfortline, blue motion technology. Va fi doar masina de oras-ptr sotie.

Un aspect ciudat, zic eu - la achizitie masina a venit cu covorase de cauciuc-cadou de la PBV. Intrebarea mea-nu vine standard si cu covorase mocheta? Un caz similar la un coleg de serviciu. Fara mochete. Astept insa sa vb cu dealer-ul-nu mi se pare normal, iar o explicatie de genul "asa vin din fabrica" nu se sustine-in contextul in care in configurator nu ai posibilitatea optarii ptr o varianta de covoras. Stiu, sunt accesorii, dar de ce in DE vin echipate cu mochete si la noi nu? Sau sunt eu cel pacalit ??

Link către comentariu

Am inteles. Ms de info. BTW, colegul achizitionase o jetta si tot fara a venit. Oricum, platforma jetta/golf e cam la fel.

Link către comentariu

Sa o stapaniti sanatosi , sa va bucurati de ea fara evenimente neplacute, daca e alb ...sa fie tot alb?

Link către comentariu

Să aveți noroc de oul alb de paste. Iepurașul deja e familiarizat cu forumul.

Link către comentariu

Merci mult Florin. Te astept cu prezentarea si la a ta...la cea noua?

Link către comentariu

Sa o stapaniti sanatosi, legat de covorase, Jetta mea a venit cu cele textile din fabrica deoarece le-am luat ca optionale, daca nu le bifam, nu venea cu presulete, asa cred ca este si la Polo, nu vin din fabrica cu presulete daca nu le bifam in lista de optionale.

Link către comentariu

Multumesc tuturor de urari, dar si pentru info.

As face un topic nou, dar nu cred ca ar fi foarte activ dpdv al descrierii. Daca nu e deranj mare as prefera sa ramana aici. Daca nu se poate si contravine cu ceva, rog mutarea in topic nou. 

Link către comentariu
  • 7 months later...

Mai adunam ceva km. Abia intorsi dupa o plimbare de apx. 3200 km prin Croatia si Austria. Mers exemplar, fara nici o problema. Consum mediu 7.2 in conditiile in care portabajul full -deh, shoping in Zagreb dar si in Parndorf si SCS. 

O poza inainte de a pleca azi din Arad:

20180616_111555.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Azi am facut revizia. Toate filtrele plus uleiul-toate OE. 

20180728_120935.jpg

  Cu ocazia reviziei, multumita lui Catalin @EEXCALADE s-a curat si galeria si clapeta. Destul de murdare, zic eu, in contextul in care clapeta mai fusese curata odata anul acesta.

20180728_143435.jpg

20180728_141206.jpg

20180728_141157.thumb.jpg.11a6686fb3740524bfb0b6fe038c8956.jpg

20180728_141142.jpg

20180728_143439.jpg

Link către comentariu

Ma gandesc ca depunerile de pe clapeta, intr-un interval scurt-apx. 5 luni sunt datorate regenerarilor dese / dieselgate, coroborat cu o deprecierea uleiului ( e cel ce a fost pus in DE anul trecut cand am cumparat masina). 

Prima grija acum e sa revin la softul original al masinii, nu "minunea" asta de EA189.

Am ales sa merg pe filtre si ulei OE tocmai pentru a reduce din cauzele ce ar putea genera diferite pb. (ma refer strict la produse contrafacute vandute sub branduri cunoscute la noi) . Filtrul de motorina pus anul trecut, tot OE, era curat, la fel si motorina din pahar-lacrima, fara span sau impuritati. Cele de aer si polen erau insa murdare, cu toate ca cel de aer a fost schimbat de 2 ori in intervalul de service.

20180728_120952.jpg

20180728_120944.jpg

20180728_124120.jpg

20180728_124146.jpg

20180728_124051.jpg

20180728_124036.jpg

Link către comentariu

Big like pentru ca ai ales sa mergi la @EEXCALADE! :icon_thumright: Sunt 100% convins ca mașina nu ar putea fi pe mâini mai bune.

In privința consumabilelor, și eu am ales la fel și îmi place cum merge, cel putina pana în prezent.

Curățarea galeriei de admise ai făcut-o profilactic, sau te-a determinat ceva anume?

 

Link către comentariu

Da, suspectam depuneri. Cand a fost desfacuta nu era ceva de speriat-cam 3mm depuneri. Ce nu imi place sunt depunerile in timp scurt de pe clapeta. Deja o simteam un pic la oprire ca scutura fin. O sa fac trecerea la softul original si o sa vad dupa. Suspectez si uleiul din DE, plus traficul din Bucuresti, cu toate ca masina e "alergata" in turatii. 

Link către comentariu

E clar ca softul favorizează depunerile. Ce ulei au pus in D? Castrol banuiesc...

Link către comentariu

Sincer nu stiu. Posibil. Nu era trecut nicaieri. Nici pe stalpul de la usa nici legat cu sarma eticheta. Sarmulita era..dar goala ☺. Nu avea nimic atasat. Oricum...era negru rau ?. Deh...diesel. 

Link către comentariu

Conteaza intervalul de schimb mai mult decat uleiul.

Spre exemplu, cat munceam in Bucuresti, intr-un an faceam 10.000km doar in Buc, si pe astia 10.000km aveam peste 300 ore de functionare. Cam la 300h maxim cere schimb.

Acum am schimbat uleiul la 9400km doar extern si aveam ~170 ore de functionare.

Link către comentariu

Da, corect. Ideea e ca nu a stat numai in Bucuresti masina. Cam jumatate sunt facuti extern..numai luna trecuta ce a facut cam 3000 si ceva prin afara tarii. Eu zic ca 50/50 oras si extern, drumuri de peste 300 km, nu pun fataiala Bucuresti-Sinaia de ex.

Btw, cum era uleiul dupa 170h?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!