Jump to content

Iepurasul meu de Paste


pronet

Postare recomandată

Ai văzut că era o siguranta arsă. Stiu ca am mai pățit asa ca arătau ok si de fapt era cu bube. Bine ca ai rezolvat.  Esti in alta tara nu Romania. Deci alte servicii ai alta mentalitate

Link către comentariu

Bravo, sa o stapanesti sanatos fara incindente..

Astept sa postezi consumul.., eu am 2.0 tdi 177cp (110+soft) , tot cu roti de 17, dar e fara 4 motion, asa am vrut.., sunt curios daca sunt diferente mari..

De 2 zile m-am intors de la un drum lung, 1500 km , la dus am avut consum 7,5%, 2 ad + 2 copii + 200 kg bagaje, la intoarcere 6.2% consum., 2ad+2copii+40kg bagaje..

In ambele situatii am avut viteza media 95km/h, la drum de 470 km.

Spre deosebire de tine am prins una fara update ul de soft ea189..., pe care nu o sa l fac niciodata, si din ce stiu NU se poate face downgrade, au incercat cativa si s-a blocat ECU..

Modificat de mark21
Link către comentariu

Mainz, DE - Fischamend, AT: 6,8%, viteza medie 88km/h, distanta: apx. 780 km, 2 adulti, 1 copil si portbagajul full. Vedem acum si de la Fischamend, AT la Arad, RO cat iese. Nu sunt genul sa merg la consum sau sa ma plang ca m-a rupt la buzunar consumul daca m-am dat la ea.

Downgrade la soft nu fac. Poate un upgrade ?.

Link către comentariu

Parndorf, AT - Arad, RO: consum de 6,4%, viteza medie 93km/h, distanta apx. 420km. 

Link către comentariu
22 hours ago, pronet said:

Downgrade la soft nu fac. Poate un upgrade ?.

Nu zi hop pana .... nu vezi cat de dese sunt regenerarile la traficul din capitala ;)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu

Asta e acum Cataline. Nici nu vreau sa pierd putere...poate sa mai castig ceva ?. 

Link către comentariu

In general softul nou aduce regenerari dese ,putere scazuta si zgomot motor accentuat.

Pune softul anterior ca sa vezi diferenta .

Las-o in pace daca e  ok asa 

Link către comentariu

Motorul il simt zgomotos. Vedem cum evolueaza in timp aspectul regenerarilor. Softul anterior nu il am. Eventual o sa vb cu Dragos VOINEA sa vad daca il are el. Sau eventual un mic upgrade. Deocamdata stau in stdby.

Link către comentariu

Ms Andrei. Nici eu ?, eram croit pe un B7 dar cand am gasit-o pe aceasta mi s-a pus pata pe ea ?.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Frumos, Bravo, sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati cat mai mult de ea.

Link către comentariu

Multumesc Marian. Am terminat saptamana asta si cu inmatricularea pe Romania. B-xxx-SAV. Deja ma gandesc la un prim pas ptr interior-reimbracarea volanului cu piele perforata. Astept sa ajung in Arad la colegul nostru.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Nu am mai facut mai nimic la masina. S-a activat posibilitatea activarii / dezactivarii din bc a PRL, precum si functia de replanish.

Azi am schimbat si parbrizul in urma unui eveniment rutier-o mare piatra luata in parbriz de autostrada. Reparatia facuta imediat nu a tinut-nu mai comentez.

IMG-20170823-WA0035.jpeg

IMG-20170823-WA0037.jpeg

Am mers pe saint gobain sekurit, ca si toate geamurile masinii. Am preferat sa nu apelez la casco intrucat pretul a fost unul rezonabil.

Link către comentariu

Cat a costat pana la urma operatiunea cu parbrizul si unde ai facut-o? Si prin PRL te referi la DRL?

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

650 ron la autoglass (ager service). Da, la PRL ma refer la luminile permanente. Am codat la un golf VI si am zis sa pun si la mine. 

Link către comentariu
On 4/13/2017 at 6:43 PM, pronet said:

Asta e acum Cataline. Nici nu vreau sa pierd putere...poate sa mai castig ceva ?. 

Acum ai puterea "pierduta". Cu downgrade la ultimul soft de dinainte de Dieselgate o sa recastigi ceva putere si cuplu.

Sa o stapanesti sanatos!

 

On 4/12/2017 at 2:45 PM, mark21 said:

Spre deosebire de tine am prins una fara update ul de soft ea189..., pe care nu o sa l fac niciodata, si din ce stiu NU se poate face downgrade, au incercat cativa si s-a blocat ECU..

Se poate face downgrade cu sculele si factorul uman potrivit. Chiar si in cazul exceptional in care se blocheaza ECU se poate rezolva problema cu costuri decente. Dar, din ce m-am documentat, cazurile chiar sunt exceptionale.

Link către comentariu

Multumesc frumos. Nu ma grabesc cu downgrade-ul. Momentan nu am pb cu regenerarile dese. Masina se comporta exemplar.

Link către comentariu

Cum in weekend am achizitionat si jantele de iarna azi am reusit si le-am "incaltat". Am optat pentru o anvelopa cotata in segmentul mediu -kleber kristalp hp 3 - facuta de catre michelin, clasa B franare si C consum, 69 dB nivel zgomot rulare. Vedem in iarna ce rezultate concrete are anvelopa. Am folosit anterior tot o gama medie a celor de la michelin - bf goodrich si am fost super multumit.

20170830_153742.jpg

20170830_153748.jpg

20170830_153749.jpg

20170830_153750.jpg

20170830_153800.jpg

20170830_163730.jpg

Link către comentariu

No, asa-i omu' intelept: vara-si cumpara sanie si iarna isi face car :) 

Sa stii ca am avut si eu pe T4 pneuri de la Kleber si am fost foarte multumit de ele. Aderenta buna, consum ok si rezistente in timp (dupa 60000 km aratau foarte foarte bine, fata de altele (debica....) care se uzau destul de repede. 

Sa le invarti sanatos si fericit!

Link către comentariu

Multumesc frumos @Emy D. Am preferat sa fac acum achizitia si pentru ca am avut timp sa caut, sa ma uit sa studiez oferte atat pentru jante dar si pentru anvelope. Initial vroiam sa optez pentru jante de otel dar s-a ivit o ocazie pentru cele de aliaj pe care nu am putut sa o refuz ?. 

Voi vedea la iarna cum se comporta anvelopele. Ce ma intereseaza in principal este aderenta, nu consumul sau nivelul de zgomot neaparat.

Link către comentariu

Felicitari pentru alegere. Era pacat sa pui jante de otel. Ai grija totusi, modelul ala de jante sunt "diamond cut" si trebuie atentie la sare (se oxideaza cam usor). 

Link către comentariu

Acum asta e...se oxideaza le curat. Nici nu o sa fac stres din asta. Ca aspect sunt incomparabile cu cele de otel. In plus si pretul de achizitie a fost super ok.

Link către comentariu

@Andrei_72, Jantele alea nu sunt diamond cut.  Sunt perfecte de iarna. Numai bune de tavalit prin conditii grele. 

Link către comentariu

Azi avand timp la dispozitie am schimbat toate filtrele, mai putin cel de ulei-a fost schimbat acum apx. 5000 km. O sa revin cu poze in cursul zilei. Am optat pentru knecht pentru cel de aer si polen cu carbon activ, iar pentru cel de combustibil am mers pe original.

20170901_142051.jpg

20170901_143235.jpg

20170901_144716.jpg

Filtrele vechi erau murdare rau zic eu.

20170901_150652.jpg

20170901_150639.jpg

20170901_150702.jpg

20170901_150657.jpg

Link către comentariu

20170901_150707.jpg

Toata operatiunea max. 1 ora cu tot cu cafea si tigara aferenta. Pret manopera 1.75 lei -manusile chirurgicale folosite (doar 2). Pret piese 208 lei.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!