Jump to content

Haldex Gen 5 (4motion, 4drive, 4x4, etc) - cum functioneaza, probleme, etc


Cristian

Recommended Posts

La cât de putin ulei intră si la cat de rar se face schimbul, de ce as căuta alt ulei decat cel OEM?

Pe langa asta, ca sa glumesc putin, nu as pune niciodată ulei cu nume de dezinfectant extern... rivanol... :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • catalinmiti

    23

  • CristiALF

    21

  • ct_act

    12

  • C Z R

    9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dar ce ne facem ca fix astia "de pe forumuri" stim mai bine decat ei in marea majoritate a cazurilor? Edit: si nu o spun in lauda catre noi ci arat cu degetul ca sunt prost instruiti iar faptul ca

Salut, Pentru cei care cauta alternative la piesele de schimb/consumabilele originale: - surubul de umplere este un M10x1x10 cu saiba de etansare captiva de cupru, am gasit PN-ul pe Autohut;

@yo3icw Dar are rost sa faci experimente cu alte lichide pentru o diferenta de bani de shaworma?

Posted Images

La cât de putin ulei intră si la cat de rar se face schimbul, de ce as căuta alt ulei decat cel OEM? Merită făcute probe pe masina proprie?

Pe langa asta, ca sa glumesc putin, nu as pune niciodată ulei cu nume de dezinfectant extern... rivanol... :)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Stie cineva ce vascozitate are uleiul asta din Haldex?Sau sub ce denumire il gasesc?Nu ma intereseaza ala original care banuiesc ca este facut de Swag sau alta firma de kkt.Vreau ceva de la Motul sau Liqui Moli.Ma ajuta cineva cu info suplimentare?

Link to post
Share on other sites
acidone77

Pune linistit cel original, nu vei avea probleme.

Link to post
Share on other sites

@yo3icw, pune linistit original, daca nu au avut probleme cei cu R-uri de 400-500 de cai sau mai mult, nu o sa ai nici tu :)

Link to post
Share on other sites
acidone77

Important e sa-l schimbi mai des, nu la 3 ani, si sa dai jos pompa haldex, sa ii cureti sita/filtru. Vezi poze pe topic, cu before/after :) 

Link to post
Share on other sites

Totusi, nu exista variante de la Motul sau Liqui Moli?

 

Link to post
Share on other sites

@yo3icw

Dar are rost sa faci experimente cu alte lichide pentru o diferenta de bani de shaworma?

Link to post
Share on other sites
acidone77

VAG spune, din cate stiu eu, schimb ulei haldex odata la 3 ani ( nu tin minte sa fi vazut nr de km ). Poate ma corecteaza colegii...

Daca nu faci multi km cu masina, e ok odata la 30k sau max 3 ani.

Daca faci km mai multi, gen 20-30k pe an, atunci eu as schimba la max 50-60k, sau max 2 ani.

Link to post
Share on other sites
On 11/16/2020 at 2:00 AM, yo3icw said:

Stie cineva ce vascozitate are uleiul asta din Haldex?Sau sub ce denumire il gasesc?Nu ma intereseaza ala original care banuiesc ca este facut de Swag sau alta firma de kkt.Vreau ceva de la Motul sau Liqui Moli.Ma ajuta cineva cu info suplimentare?

 

https://products.liqui-moly.com/multi-disc-clutch-oil.html

Link to post
Share on other sites

Asa mai merge, multumesc mult alexid.Acum sa vad pe unde il gasesc in Romania.

Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

Am descoperit prin eroarea de mai jos ca probabil mi-e moarta pompa haldex. Nu stiu de cat timp e asa...faptul ca e stricata de mult timp poate sa dauneze haldexului sau doar a devenit o masina 2x4 si pot sa mai merg asa cu ea pana fac rost de pompa? Mentionez ca nu am vreo eroare in bord.

 

- Imi poate spune cineva codul pompei Haldex Gen 5?

- A mai intalnit cineva eroarea asta? Multumesc

 

 

Address 22: AWD (J492)       Labels: 0CQ-907-554.clb
   Part No SW: 0CQ 907 554 D    HW: 0CQ 525 130 
   Component: Haldex4Motion H52 7082  
   Serial number: HA1-00013.04.15
   Coding: 0001
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   ASAM Dataset: EV_AllWheelContrHA1VW37X 002013
   ROD: EV_AllWheelContrHA1VW37X_SK12.rod
   VCID: 46848D5AF93CAD7193-8012

1 Fault Found:
16671 - Pump for Haldex Clutch 
          C1112 04 [008] - Internal System Fault

          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 11
                    Reset counter: 8

Edited by martea
Link to post
Share on other sites

Poti merge linistit cu masina. Cel mai probabil, codul pompei este 0CQ598549. Din pacate, mai multe nu stiu sa iti spun

Link to post
Share on other sites

Multumesc @catalinmiti!

 

Revin la problema cu pompa.

Din prostie, am hotarat sa rulez "basic settings" in speranta ca poate pompa nu e moarta ci doar a avut o eroare si de atunci nu mai merge.

Dupa ce am rulat basic settings, care, de sigur s-a terminat imediat cu eroare, VCDS-ul nu-mi mai vede deloc modulul AWD.

Si pe langa faptul ca nu mai pot intra deloc pe AWD, mi-au aparut o multime de erori ce nu se sterg: ABS error, EPS error, tire pressure error, multimedia se comporta ciudat, nu mai merg senzorii de parcare, nu mai merge lane assist nici start-stop si inca vreo doua ce nu mi le amintesc...nu prea stiu ce sa-i fac...am lasat-o si deconectata de la baterie cateva ore si am condu-o cativa km, nu ajuta.

 

Are cineva vreo idee?

Edited by martea
Link to post
Share on other sites

Mergi la cineva priceput in astfel de reparatii ,inainte sa o strici mai tare.

Link to post
Share on other sites

Nu mai face experimente, cauta un electrician care a mai facut astfel de reparatii. Stie ala sa faca diagnosticare si identificare defecte. 

Link to post
Share on other sites

Prin faptul ca ai facut Basic settings nu te poate acuza nimeni. Si la mine la reprezentanta cand mi-au ( s-a ) ars pompa Haldexului, de doua ori au facut Basic settings in incercarea de a o resuscita. Practic e singura varianta. 

Link to post
Share on other sites

Buna dimineata!

 

Intr-adevar, am gasit siguranta arsa. O fi vreun scurt pe pompa de s-a ars siguranta la basic settings, nu stiu. O sa schimb pompa in viitor (atata timp cat pot sa merg cu ea nefunctionala, e ok). Oricum ma bucur ca acum am ABS, ESP si altele :)

Mersi Florin!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • milica2009
      By milica2009
      Salut, detin un vw bora, 1.9 tdi 4motion 131cp an 2002, am o problema de ceva timp( de un an ) cand virez maxim stanga sau dreapta, mi se infraneaza rotile si mi se aprinde martorul esp in bord ca si cum masina ar derapa, simt cum se cupleaza spatele..
      Am ridicat masina pe elevator, toate 4rotile trag constant, nu cum ar trebuii normal sa traga doar una, am pus-o si pe tester dar tot nu stiu ce are, daca scot siguranta 31 ( haldex ) masina nu mai face asa.. deci e ceva de la grupul din spate
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri