Jump to content

Haldex Gen 5 (4motion, 4drive, 4x4, etc) - cum functioneaza, probleme, etc


Cristian
 Share

Postare recomandată

La cât de putin ulei intră si la cat de rar se face schimbul, de ce as căuta alt ulei decat cel OEM?

Pe langa asta, ca sa glumesc putin, nu as pune niciodată ulei cu nume de dezinfectant extern... rivanol... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cât de putin ulei intră si la cat de rar se face schimbul, de ce as căuta alt ulei decat cel OEM? Merită făcute probe pe masina proprie?

Pe langa asta, ca sa glumesc putin, nu as pune niciodată ulei cu nume de dezinfectant extern... rivanol... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva ce vascozitate are uleiul asta din Haldex?Sau sub ce denumire il gasesc?Nu ma intereseaza ala original care banuiesc ca este facut de Swag sau alta firma de kkt.Vreau ceva de la Motul sau Liqui Moli.Ma ajuta cineva cu info suplimentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yo3icw, pune linistit original, daca nu au avut probleme cei cu R-uri de 400-500 de cai sau mai mult, nu o sa ai nici tu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important e sa-l schimbi mai des, nu la 3 ani, si sa dai jos pompa haldex, sa ii cureti sita/filtru. Vezi poze pe topic, cu before/after :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, nu exista variante de la Motul sau Liqui Moli?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yo3icw

Dar are rost sa faci experimente cu alte lichide pentru o diferenta de bani de shaworma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG spune, din cate stiu eu, schimb ulei haldex odata la 3 ani ( nu tin minte sa fi vazut nr de km ). Poate ma corecteaza colegii...

Daca nu faci multi km cu masina, e ok odata la 30k sau max 3 ani.

Daca faci km mai multi, gen 20-30k pe an, atunci eu as schimba la max 50-60k, sau max 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/16/2020 at 2:00 AM, yo3icw said:

Stie cineva ce vascozitate are uleiul asta din Haldex?Sau sub ce denumire il gasesc?Nu ma intereseaza ala original care banuiesc ca este facut de Swag sau alta firma de kkt.Vreau ceva de la Motul sau Liqui Moli.Ma ajuta cineva cu info suplimentare?

 

https://products.liqui-moly.com/multi-disc-clutch-oil.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mai merge, multumesc mult alexid.Acum sa vad pe unde il gasesc in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am descoperit prin eroarea de mai jos ca probabil mi-e moarta pompa haldex. Nu stiu de cat timp e asa...faptul ca e stricata de mult timp poate sa dauneze haldexului sau doar a devenit o masina 2x4 si pot sa mai merg asa cu ea pana fac rost de pompa? Mentionez ca nu am vreo eroare in bord.

 

- Imi poate spune cineva codul pompei Haldex Gen 5?

- A mai intalnit cineva eroarea asta? Multumesc

 

 

Address 22: AWD (J492)       Labels: 0CQ-907-554.clb
   Part No SW: 0CQ 907 554 D    HW: 0CQ 525 130 
   Component: Haldex4Motion H52 7082  
   Serial number: HA1-00013.04.15
   Coding: 0001
   Shop #: WSC 73430 790 00000
   ASAM Dataset: EV_AllWheelContrHA1VW37X 002013
   ROD: EV_AllWheelContrHA1VW37X_SK12.rod
   VCID: 46848D5AF93CAD7193-8012

1 Fault Found:
16671 - Pump for Haldex Clutch 
          C1112 04 [008] - Internal System Fault

          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 11
                    Reset counter: 8

Modificat de martea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge linistit cu masina. Cel mai probabil, codul pompei este 0CQ598549. Din pacate, mai multe nu stiu sa iti spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @catalinmiti!

 

Revin la problema cu pompa.

Din prostie, am hotarat sa rulez "basic settings" in speranta ca poate pompa nu e moarta ci doar a avut o eroare si de atunci nu mai merge.

Dupa ce am rulat basic settings, care, de sigur s-a terminat imediat cu eroare, VCDS-ul nu-mi mai vede deloc modulul AWD.

Si pe langa faptul ca nu mai pot intra deloc pe AWD, mi-au aparut o multime de erori ce nu se sterg: ABS error, EPS error, tire pressure error, multimedia se comporta ciudat, nu mai merg senzorii de parcare, nu mai merge lane assist nici start-stop si inca vreo doua ce nu mi le amintesc...nu prea stiu ce sa-i fac...am lasat-o si deconectata de la baterie cateva ore si am condu-o cativa km, nu ajuta.

 

Are cineva vreo idee?

Modificat de martea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva priceput in astfel de reparatii ,inainte sa o strici mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai face experimente, cauta un electrician care a mai facut astfel de reparatii. Stie ala sa faca diagnosticare si identificare defecte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi! Nu au fost experimente ci doar un basic settings.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin faptul ca ai facut Basic settings nu te poate acuza nimeni. Si la mine la reprezentanta cand mi-au ( s-a ) ars pompa Haldexului, de doua ori au facut Basic settings in incercarea de a o resuscita. Practic e singura varianta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla daca are probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata!

 

Intr-adevar, am gasit siguranta arsa. O fi vreun scurt pe pompa de s-a ars siguranta la basic settings, nu stiu. O sa schimb pompa in viitor (atata timp cat pot sa merg cu ea nefunctionala, e ok). Oricum ma bucur ca acum am ABS, ESP si altele :)

Mersi Florin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

La demontarea pompei gen5 as vrea sa o testez. Stie cineva cu cati Volti si cati Amperi ar trebui sa fie alimentata pompa? 12V de la baterie?

La fel, care este pin-ul pt plus/minus de pe mufa? A corect in imaginea de mai jos?

 

gen5.jpg.003292355260bc92d237cdb308397114.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Revin cu un update la problema de mai sus.

Am inlocuit pompa haldex cu una noua. La primul contact pus, au aparut o multime de erori - fix ca in cazul cu siguranta arsa - doar ca de data asta nu am gasit nicio siguranta arsa. Din pacate se pare ca nu e pompa de vina ci e ceva pe modulul electronic. 

Morala: daca aveti erori pe pompa, nu va grabiti sa o schimbati. Verificati si restul sistemului.

 

P.S. recomanda cineva un electrician/service in zona de vest/ Timis ce m-ar putea ajuta cu problema asta?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!