Jump to content

Martor EPC


dante
 Share

Postare recomandată

negraruovidiu

revin deja cu un update am fost la masina si:

daca pornesc normal cu toate mufele bagate da eroarea

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71)
            P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent

am oprit motorul, am sters eroarea, am deculat egr din mufa si am pornit motorul si s-a stins martorul epc, motorul merge rotund din prima, singura eroare stocata este de la egr

17851 - Potentiometer for EGR (G212)
            P1443 - 35-00 - Signal too Low
17848 - EGR Valve (N18)
            P1440 - 35-00 - Open Circuit

am bagat mufa egr inapoi in timp ce motorul mergea si imediat s-a aprins martorul epc, matorul a inceput sa trepideze si a stocat pe langa eroarea de egr si prima eroare cu senzorul G71.

acum ce inteleg eu din toate este ca senzorul map nu are nimic, si egr-ul are de fapt problema. sa fie egr blocat deschis si baga la relanti gaze in motor, desi am citit ca la relantii nu functioneaza doar in mers. voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, ai un egr cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 10.05.2006 at 8:43, zonkkk a scris:

Azi dimineata dupa ce am plecat de acasa, am observat ca si dupa ce motorul era cald, consumul instantaneu pe loc, era de 1.2 l/h si relantiul statea pe la 1100-1200rpm, ceea ce se intampla doar cand motorul e rece.

Dupa putin timp s-a aprins si martorul EPC.

Am oprit si repornit motorul, martorul s-a stins dar consumul si turatiile au ramas ca si cele de sus... si dupa putin timp s-a aprins din nou EPC-ul.

Masina trage foarte bine, si nu sunt alte probleme.

De la ce ar putea fi?

PS. nu am facut un test cu VAG-COM-ul ca problema a aparut acum 1 ora cand am plecat de acasa spre servici. O sa revin si cu eventualele coduri de eroare.

Buna ziua! Sper ca am nimerit bine . Am un golf 4 1.6 16v azd  si a aparut epc in bord. Si imi da rateuri in viteza dupa 2500 rpm imi da in nas. Mentionez am schimba senzorul si clapeta. Ma poate ajuta cnv cu o informatie ce ar putea avea . Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza ca apare ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare ! Vin si eu cu o problema care imi da batai de cap uneori , vorbind despre masina mea Vw bora 1.6 16 v AZD , imi da eroare EPC si Check Engine cand o tin putin mai subturata cu o treapta de viteza superioara ( 3, 4, 5) si turatia scade la 1500rpm si nu mai pot accelera deloc ..doar daca o repornesc , dar am observat ca asta mi se intampla cand iau o curba ! Clapeta curatata si adaptata + EGR si G71 ..poate ma poate ajuta cineva cu un sfat 

 

Modificat de Iulian93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare/diagnoza si posteaza erorile stocate pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema legata de acest EPC minunat, am observat ca sunt colegi care au o problema asemanatoare doar ca doresc sa ma lamuresc daca e la fel si la mine sau nu.

Dupa pornirea masinii, random se aprinde martorul EPC, dupa aprinderea acestuia masina nu mai trage, practic pot spune ca are undeva la 50 de caluti din cei 100 :).

Turatia creste foarte incet indiferent la ce nivel este pedala de acceleratie. Daca opresc si pornesc masina, martorul se stinge dar se reaprinde dupa o anumita periaoda de timp.

 Ma poate lamuri si pe mine cineva ? 

 

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul + ceva supapa ce se afla inaintea admisiei daca tin bine minte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci nu-ti este clar ce ai de facut, daca ai si rezultatele diagnozei?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. La mine s-au aprins EPC si ASR simultan de mai multe ori in ultimele 3 zile (se aprind doar la pornire motorului. Daca opresc si repornesc se sting. In mers nu s-au aprins niciodata. Ca si simptome: masina se tureaza la 1500 si se balbaie/ trepideaza si nu trage de nici un fel.Orice sfaturi sunt binevenite. La diagnoza (am facut de 2 ori dupa ce am sters erorile) apar urmatoarele:

Prima data:

Address 01: Engine       

3 Faults Found:

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)

            P1542 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

             Freeze Frame:

                    T.B. Angle: 0.0°

                    T.B. Angle: 5.6°

                    Mass Air / Rev.: 152.6 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 49.1 mg/str

                    T.B. Angle: 0.0°

                    T.B. Angle: 6.1°

                    Mass Air / Rev.: 103.6 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 49.1 mg/str

 

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal

            P1171 - 008 -  - Intermittent

             Freeze Frame:

                    T.B. Angle: 3.3°

                    T.B. Angle: 9.4°

                    Mass Air / Rev.: 32.7 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 49.1 mg/str

                    T.B. Angle: 6.6°

                    T.B. Angle: 12.2°

                    Mass Air / Rev.: 87.2 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 49.1 mg/str

 

17976 - Throttle Actuator (J338)

            P1568 - 007 - Mechanical Failure

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Voltage: 10.40 V

                    Load: 18.8 %

                    Load: 80.8 %

                    RPM: 0 /min

                    Voltage: 11.93 V

                    Load: 18.4 %

                    Load: 80.8 %

Address 03: ABS Brakes       

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

            013 - Check DTC Memory - Intermittent

Si a 2 oara (dupa ce am sters erorile si am mers ca 10 km):

Address 01: Engine       

2 Faults Found:

17976 - Throttle Actuator (J338)

            P1568 - 007 - Mechanical Failure - Intermittent

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Voltage: 12.55 V

                    Load: 18.4 %

                    Load: 82.4 %

17987 - Throttle Actuator (J338)

            P1579 - 008 - Adaptation Not Started - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Bin. Bits: 00000100

                    Voltage: 11.32 V

                    Load: 18.4 %

                    Load: 82.4 %

Readiness: 0010 1001

Address 03: ABS Brakes       

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

            013 - Check DTC Memory - Intermittent

Multumesc de sfaturi.

 

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă o adaptare a clapetei de acceleraţie şi vezi dacă persistă problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate erorile mele sunt legate de clapeta de acceleratie corect? Iar cea cu abs este stocata din cauza celorlalte corect? Am mai rasfoit intre timp pe forum  si am vazut la cineva exact aceleasi erori iar rezolvarea a fost curatarea mufelor la ECU deorece avea lichid de parbriz in ele. Suspectez acelasi lucru si la mine intrucat nu arunca lichid pe luneta si s-ar putea sa il dea pe ECU. Revin dupa ce desfac stergatoarele si ma uit la ECU cu detalii. Daca mai are cineva alte sugestii ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce verifici clapeta si cablajul, curatat pinii, intarit pinii din mufa ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva intr-un post anterior spunea că EPC se poate aprinde și dacă nu ai strâns bine busonul la rezervor. Ei bine prima oară când mi s-a aprins EPC și ASR a fost exact după ce un angajat de la benzinărie nu mi-a insurubat busonul decât o jumătate de tură (probabil pt. ca nu i-am dat bani). Dar poate acest lucru genera erorile de mai sus? Am mers cu busonul desurubat cam 5 zile pana când am alimentat din nou și atunci am văzut că busonul mai avea puțin și cădea dacă nu era ținut de clapeta și acel fir de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema la o fabia 1 2004 1.2 htp si de vreo luna imi face figuri stopul pe frana si epc aprins in bord.Am dat jos switchul de la pedala de frana si am pus unul nou. Problema acum e ca raman non stop aprinse?? cu orice switch as incerca aceeasi problema..are cineva vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu montezi switchul cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/9/2018 at 8:34 PM, Iulian93 said:

Salutare ! Vin si eu cu o problema care imi da batai de cap uneori , vorbind despre masina mea Vw bora 1.6 16 v AZD , imi da eroare EPC si Check Engine cand o tin putin mai subturata cu o treapta de viteza superioara ( 3, 4, 5) si turatia scade la 1500rpm si nu mai pot accelera deloc ..doar daca o repornesc , dar am observat ca asta mi se intampla cand iau o curba ! Clapeta curatata si adaptata + EGR si G71 ..poate ma poate ajuta cineva cu un sfat 

 

update: P0106- POWERTRAIN

Manifold Absolute Pressure / Barometric Presure circuit range/performance problem

P0170-POWERTRAIN

Fuel Trim(bank 1)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Am un golf 4 1.6 16v 2001 AUS. Relantiul masinii este setat pe 700 rot/min, masina merge bine. Se aprinde martor EPC si din acest moment se transforma; Pe liber acul ramane la 1100 rot/min, motorul merge in suturi (intrerupt), acceleratia maxima pe liber urca pana la 2600 rot/min, in sarcina 2000 rot/minut in treapta 1( treapta 1, maxim 2 pentru ca scad turatile sub 2000 daca maresc treapta). Precizez ca prima aparitie a martorului EPC a fost atunci cand am schimbat tabloul de sigurante de pe baterie, masina mergand bine si cu EPC aprins la acel moment. La diagnoza am fost de 2 ori si bineinteles EPC stins... Ca asa am bafta cand sunt cu ea la "doctor" merge.... si mi-a zis ca ar fi supapa EGR(schimbata) dupa o saptamana acceleasi simptome. Din nou diagnoza, mi-a zis sa merg cu ea turata pentru ca apare o eroare la evacuare gaze. (masina segmentata de aproape 2000 km am zis ca nu e bine sa o turez)... Se poate sa fie de la altceva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti aprinde martorul, trebuie sa ramana eroarea stocata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Multumesc de raspuns!

Sa inteleg ca trebuia sa fie eroarea stocata chiar daca in acel moment era EPC stins si masina mergea bine nu?

Dar daca e asa inseamna ca nu imi ramane decat varianta cu marirea turatiilor? (un mecanic m-a sfatuit sa nu fac asta pentru ca masina a fost segmentata de curand ( aproximativ 2000 km ))

P.S : Poate ma ajuti cu un numar de km. Cati km ar trebuii sa parcurga masina dupa segmentare pentru a o putea tura mai mult? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am un passat B7 ,2.0tsi si o problema cu el,poate ma puteti ajuta cu ceva pareri.

Problema a aparut acum 3 zile cand am pornit masina de dimineata,a pornit greu (dupa 2-3 secunde de invartit...),iar dupa ce a pornit s-a simtit un miros destul de puternic de gaze,benzina...

Primul lucru am mers sa controlez bateria,a iesit cum ca trebuie schimbata,zis si facut. Schimb bateria ajung acasa ,las masina cateva ore,cand vreau sa o pornesc exact aceasi pornire grea urmata de miros de combustibil.

Urmatoarea zi pe langa pornirea grea s-a aprins martorul EPC in bord iar motorul nu se tureaza mai mult de 3.000rotatii pe

langa astea la relantii am observat mici smacituri(intervalul intre ele 30-60secunde).

Oare a mai patit cineva ceva asemanator? Care a fost rezolvarea?

Mentionez ca inafara de EPC nu mai este aprins deocamdata nici un alt senzor in bord iar respectiv la pornire se intampla doar la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza.. Sa vedem ce zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 28.12.2007 at 8:31, abuwz a scris:

Salut Kovari,

Aceeasi problema am avut-o si eu zilele astea: EPC + Check Engine. Am pus-o pe tester si mi-a dat eroarea: 449E - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal. Pe langa asta imi murea la ralanti! Masina tragea bine in rest. Senzorul asta G71 se afla pe undeva sub clapeta de acceleratie. Am scapat in felul urmator de problema: Am sters eroarea cu testerul. Am dat jos clapeta, am curatat-o pe ambele parti!!!! ( 4 sticlute de acetona si doua maini crapate :) ) si am curatat contactul la senzor. de saptamana trecuta in 400 km nu s-a mai aprins. Am uitat sa precizez. Adaptarea clapetei nu am facut-o cu vag-com-ul ci cu urmatoarea procedura: decuplat baterie 5 min, recuplat baterie, pus contact 5 min (fara a porni motorul), lasat la ralanti 5 minute (FARA A APASA PEDALA DE ACCELERATIE!), tinut 2-3 minute la 2500 rpm. In primii 50 de km cand proneam motorul acul se ducea in 1500 rpm dupa care scadea imediat la turatia normala de ralanti. Acum, dupa 400km porneste normal si ... functioneaza normal.

Sfatul meu: 1. tester, 2. curata clapeta, 3. verifica contactele la G71.

numai bine.

PS: Daca ai nevoie de lamuriri nu ezita sa intrebi.

Aceiași problema o am și eu la un Seat Leon 1.6 ,16v benzina plus gaz ,doar că la mine pornesc motorul și se accelerează singur apoi se decelerează că și cum m-asi juca la accelerație ,am pus testerul pe ea și tot așa îmi spune Signal implauzibil G71 si încă cateva (am mai pățit așa și am schimbat senzorul de tonatie doar că atunci pornea motorul apoi stationam și dădeam la automat că nu mai pornea)  , deci am esp aprins chek engine și martorul de la apa sta la 120 de grade deșii am apa destulă.Buna că și mașină dar proasta pe partea electrica,o să încerc să atașez un fisier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!