Jump to content

'17 Superb Style 2.0 TSI 220 DSG


75NOR

Postare recomandată

16 hours ago, The_Ego said:

Duzele cu jet suplimentar sunt pt Audi A6 si mai sus? Intreb ca sa stiu daca ar merge si pt parbriz de Golf sau stropeste pe langa :))

La o cautare dupa cod am vazut ca sunt si pentru A4 B9, deci ar stropi "unde trebuie" si la Golf :) 

Untitled.jpg

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Am luat eu, daca merg la mine merg si la Golf. Va spun pe topicul meu saptamina viitoare.

Modificat de vdragos
Link către comentariu

De unde luati astea, ce este acest site minunat din screenshot si la mine ar merge oare? (de situatia maro si eu vreau sa scap)

Link către comentariu
22 hours ago, sln said:

De unde luati astea, ce este acest site minunat din screenshot si la mine ar merge oare? (de situatia maro si eu vreau sa scap)

@sln: am cerut si eu o oferta colegului Volksman - Volksparts. Pretul e foarte bun, 130Ron, o sa le comand de la colegul nostru de forum, in ideea sa ne sustinem intre noi :) 

22 hours ago, vdragos said:

Am luat eu, daca merg la mine merg si la Golf. Va spun pe topicul meu saptamina viitoare.

Hai ca mor de curiozitate. Eu trebuie sa mai astept putin

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Trebuie sa le schimb si eu la mine ca am clasice cu 3 jeturi, si sunt foarte proaste, e prima masina la care am duze asa, cred ca o sa le comand si eu, tot de la colegul de forum. Ms pt info.

Link către comentariu

@75NOR toată lumea modifica turbine, injectoare, soft-uri, sisteme de franare, suspensii....și tu??? Tunezi spălătoarele! :)))). Pai treaba ii asta?

Link către comentariu

El e mai conservator din fire. Lasa-l sa descopere masina post rodaj si mai vorbim. :P

 

Link către comentariu

Sa-ti spun si eu ca e superb Superb-ul! Sa te bucuri de ea! Masina este foarte faina.

Link către comentariu

Nu vreau sa poluez topicul, dar poate pune cineva un filmulet cu stropitorile astea minunate, sa vedem cum da acel jet suplimentar. Eu cel putin, sunt foarte curios.

Link către comentariu
4 hours ago, 75NOR said:

 in ideea sa ne sustinem intre noi :) 

Perfect corect!

Pana la urma insa m-am confuzat. Deci cumparam duze cu 3 jeturi a la Ford, nu perdea cum practic deja avem si ne intretin cu momente maro.

Link către comentariu

@sebip: sunt fan stock, asa ca nu o sa modific nimic. Adica o sa modific nimicuri: spalatoare parbriz, tips-uri evacuare, d'astea :lol: 

@Catalin M: Mersi fain :) 

@sln: ideea e ca noi la Superb avem acum ala cu 3 jeturi. Si vrem sa trecem la "perdea + jet in lateral", asta ar fi ideea.

@catalinmiti: era parca un coleg cu A4 B9 - poate il rugam pe el sa ne arate cum vin alea ...

Link către comentariu

Hmm...ok fiecare cu pasaricile lui, mie astea mi se par la prima vedere mai "sigure".

Stiti cumva ce cod au? Ma gandesc ca sunt compatibile si la mine....as pune de proba daca sunt usor de schimbat.

Link către comentariu

Citesc cu mare interes acest thread si pot sa spun ca sunt uimit de cate pasarici avem, acum multi ani toti care aveau logan au luat de pe vw ca na erau perdea acum daca avem perdea trecem la cele in 3 jeturi :))) 

Fiecare cu convingerile lui si ii respect pe toti in egala masura dar e amuzant sa vezi cum reactioneaza omul.

 

Link către comentariu

Cand n-ai ce face....iti faci de lucru! Mai ales cu mizilicuri de astea.

Cam asta facem noi acum, iar eu venind de pe Ford mi se par mult mai putin cauzatoare de momente "Doamne ajuta!" cele in 3 jeturi. Acum chiar stau sa gandesc inainte sa sterg sau nu, in functie de conditiile de jungla.

Link către comentariu
18 hours ago, vdragos said:

Uite cam asa vin

Mersi fain. D'astea vreau, sunt ce trebuie, perfecte pentru aia cu OCD, ca mine :na:

Neata si o saptamana faina tuturor :)

Link către comentariu

Daca tot vorbiti de duze - am si eu o intrebare: cand stropesc geamul din spate imi arunca un pic si pe geamul de fata - doar prima data. Ca si cum ar fi ceva care comuta si nu comuta bine din prima. La voi cum e?

Modificat de _ionut
Link către comentariu

Trebuie sa intrebi pe cineva cu combi :) Din fericire, la sedan nu e standard stergatorul de luneta :lol: 

Link către comentariu

Inca nu m-am obisnuit cu dimensiunea rezervorului :rolleyes:

Tocmai am alimentat, din nou m-a busit rasul... #sacfarafund :P 

Link către comentariu

De aia merg eu pe 95..dupa 2-3 plinuri de 100 ma buseste rasul :D. Nu ma credeati cand va ziceam ca are 72l....

Modificat de _ionut
Link către comentariu

Up-date: am mai "pus o mie" in bord :), am plimbat-o pana la mare weekendul asta. Cica se recomanda cura de aerosoli in rodaj :lol: 

Planificasem o tura mai lunga, cu Enisala + Mahmudia si retur pe Tulcea-Harsova (drumul ala e love rau), dar, ramane pe alta data "extensia" asta de la traseu.

Acum ca am trecut de 3,000km motorul si cutia se simt in largul lor, se simte ca s-au cam asezat. Am inceput sa accelerez mai "cu curaj", dar inca n-am folosit mai mult de 50-60% din cursa pedalei. Cu toate astea, e mereu surprinzatoare, fiecare drum e sursa de mare placere. In extraurban uleiul nu mai e atat de incins, sta in 102-103 grade, pe serpentine sare in 108 grade.

La retur, de la Posada la Predeal, m-am jucat pe padele, in M. :wub:  

N-am lasat-o sa urce mai mult de 3700rpm, dar la schimbarea in sus se simtea clar ca ar fi preferat sa mai urce in ture in loc sa treaca in "sus".

Ce mi se pare cu adevarat special la motorul asta e felul in care raspunde, la reprize. Pe zona Sinaia-Brasov, depasirile "in scurt" sunt prilej de mari zambete... In M4, depasiri pornite din 2000rpm sunt aproape instantanee, am facut niste depasiri pe care nu le-as fi visat cu dieselul - din motive de zona limitata cu linie discontinua.

Desi veneam de pe cei 320NM ai dieselului, felul in care se simt cei 350NM ai benzinei e cu totul altfel, acelasi drum, aceleasi conditii.

Sunt foarte incantat, o sa o urc in 4,000rpm pentru urmatorii 1,500km, iar de la 5,000km in sus...consider rodajul incheiat.

Meanwhile, nivelul uleiului e la maxim - am facut o verificare pe joja. M-a suprins ca dupa 3,000km nu e uleiul negru :lol:  - old diesel habits die hard...

Pentru ca "basculanta mea nu e cea mai smechera" :lol: , i-am descoperit 2 slabiciuni, dar sunt cu dedicatie din partea fabricii pentru cei cu OCD, asa ca voi putea trai linistit cu ele. Le trec la capitolul "personalitate" :) 

La capitolul consum sunt foarte multumit, un drum de mare ma costa cu 40ron mai mult cu tsi-ul, decat cu tdi-ul :) 7.5 tsi vs. 5.5 tdi, aceleasi viteze, adica legal + 7km/h

All time, pe aprox 3500km sunt la 7.8 la tsi vs 6.5 la diesel, deci e excelent...

IMAG2888.jpg

IMAG2912.jpg

DSCN4423.JPG

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!