Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

Buna ziua Domnule Vlad.

In primul rand vreau sa va intreb daca nr de telefon 0746/19.98.00 mai este valabil.In al doilea rand as vrea sa stiu (am citit toate topicurile dar vreau sa ma mai conving inca o data) daca efectuati reparatii in garantie pentru vw.

Concret, am o jetta 19.tdi 105 cp achizionata in nov. 2006, am 13500 km facuti si doresc urmatoarele:

1. revizia completa de 15.000 km

2. un diagnostic asupra unui tremur al masinii la plecarea de pe loc (din ce m-am documentat ar fi vorba de volant) si daca este cazul inlocuirea volantei pe garantie(cred ca ambreiajul se prezinta bine, dar astept sa-mi spuneti dvs asta).

3. o geometrie (pozitia volanului la mers drept, este putin spre stanga).

4. constatare VAG

5. rezolvarea diverselor alte zgomote.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisi?

Buna ziua Domnule Vlad.

In primul rand vreau sa va intreb daca nr de telefon 0746/19.98.00 mai este valabil.In al doilea rand as vrea sa stiu (am citit toate topicurile dar vreau sa ma mai conving inca o data) daca efectuati reparatii in garantie pentru vw.

Pot confirma ca am facut revizia de 30.000 acolo, ca am mai schimbat diverse chestii tot acolo..si ca sunt fff multumit.

Singura mare nemultumire e ca dl Vlad practica niste metode neortodoxe vis-a-vis de atentia clientilor..

Adica daaaa, are mese si scaune in dreptul geamului prin care iti poti vedea masina dar ciiine dracu isi muta ochii de la receptie, casierie si consiliere vanzare...

Daca pricepeti aluzia..

Acu fara sto..exista 1 sg problema care poate fi drobul de sare..

Cand pleaca mecanicii in proba cu masina..va rog frumos sa le spuneti sa aprinda farurile, pt ca municipiul Bz se termina in 100 m de la service..si chiar nu am chef sa fie vreun politist zelos si sa imi vina acasa "factura" cu punctele de rigoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Vlad Rusnacenco

...am achizitionat din SUA un sistem complex multimedia 2DIN Valor DTS 660WT pe care vreau sa-l instalez in locul Stream-ului....urmeaza sa-l primesc undeva la sfarsitul saptamanii viitoare...intrebarea este daca poate fi instalat in service-ul d-voastra?....schema de instalare o atasez aici pt a va face o idee despre complexitatea instalarii (tinand cont ca sistemul are TV Tunner, antena TV, bluetooth pt conectivitate telefon mobil, DVD, Radio, conectivitate i-pod, conectivitate radio satelit, card reader, 2 telecomenzi, multiple conexiuni audio..etc)...sistemul vreau sa functioneze cu amplificatorul JBL, subwooferul JBL, si boxele Magnat deja instalate in service-ul Elcar...

...daca este posibila operatiunea va rog sa-mi confirmati si o sa va contactez telefonic pentru programare...de asemenea as dori sa asist la instalare pentru a nu se mai ivi micile neplaceri de la instalarea componentelor anterior mentionate...

..de asemenea as dori sa fie schimbata sursa de alimentare (cea de contact) a amplificatorului (pt ca sistemul de iluminare, cand este pornit, produce distorsiuni in difuzoare)....in acest sens vreau sa stiu daca aveti in service comutatoare identice cu cel al ASR-uli pt a folosi si pentru sursa de contact fir direct de la baterie si sa folosim un comutator in una din cele 4 pozitii care nu au nicio functie(din dreapta celui de ASR)...

post-7632-1177232161_thumb.jpg

post-7632-1177234354_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta cu conditia ca sistemul achizitionat de dumneavoastra sa se potriveasca la dimensiuni, sistem prindere...(sa nu fim nevoiti sa aducem modificari constructive, nu pentru ca acestea nu ar fi posibile -pentru pastrarea garantiei).In ceea ce priveste asistarea la lucrare, in acest caz chiar insist pentru a nu exista dubii nici de o parte nici de alta.Ar mai trebui si o antena TV(nu stiu daca este inclusa in "pachet").O sa schimbam si sursa de alimentare astfel incit sa nu mai aveti probleme.Numai bine :offtopic:

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit in vizita "de lucru" :P la Elcar Gid, vineri 27.04

M-am dus acolo cu mai multe probleme.

Nu puteau fi rezolvate toate intr-o zi, dar oricum s-au rezolvat dintre ele mai multe decat am sperat initial.

Asta, evident, datorita d-lui Vlad care si-a impulsionat colegii, stiind ca nu pot lasa masina acolo inca o zi, lucru pentru care ii multumesc in mod deosebit.

Mecanicul mi-a marturisit cand am iesit in proba ca in ziua aceea a lucrat la masina mea (el si inca un coleg) intr-un ritm mult mai febril decat de obicei.

In rest aceeasi ambianta placuta, aceleasi fete dragute :), doar ca ramane valabil ca a astepta e mult mai plictisitor decat a face ceva util (sau nu :P )

La sfarsit nu pot spune decat: "I'll be back..." :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua domnule Vlad,

Vad ca va laudati ca aveti servicii foarte bune de tinichigerie si vopsitorie... dar in cazul unei daune RCA (la Aliantz) se poate face decontare cu firma de asigurare?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se poate deconta. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca sunteti in lista service-urilor acceptate de ei, asa ca ... din nefericire (pentru mine ;) ) trebuie sa trec pe la voi (m-a lovit o dom-soara :P )

Modificat de adrry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te astept.Draguta domnisoara? :P..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar draguta sa fi fost da.... :vaidecapulmeu:

:D

Modificat de adrry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BorisFlokow

Buna ziua ... imi poate da cineva cumva numarul de telefon d-lui Vlad Rusnacenco?

sau un nr de tel de sa elcar gid ?

Modificat de BorisFlokow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

www.elcargid.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

@BorisFlokow-pentru usurinta-0746.199.800. sau 0238.72.33.74.

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost dinnou la ElcarGid :icon_thumright:

De data asta, pentru ca am avut parte de experiente placute pana acum, am lasat masina si am plecat.

De-ar fi fost asa de simplu!

Am ajuns pe 02.05.2007 la 18:32 (programul se termina la 18:30) si totusi nu am simtit in comportamentul lor ca s-a terminat programul. Am lasat masina (programare), cu rugamintea sa-mi fie remediata o avarie pe spate (bara+bandou de inocuit, vopsit), si de facut revizia, evident si ce se mai observa...

De acolo, am plecat cu o masina skoda fabia 1.2 (htp, 4000km la bord), masina care face parte din serviciul "autovehicul de schimb" - un fel de rent a car. Spun un fel, pentru ca pentru o suma modica, ai masina cu o limita de 100km, ce depaseste, se tarifeaza la km.

Pe 03.05.2007 in jurul orei 10, am fost sunat, pentru a mi se comunica alte lucrari suplimentare ce ar trebui realizate, cu ocazia reviziei. Spre surpriza mea ... la ora 16:00 am fost sunat sa ma prezint sa-mi ridic masina... cu greu am reusit sa ma incadrez in program, dar la 18:45, paraseam serviceul cu masina reparata, spalata, fara alte comentarii suplimentare si cu un mic biletel agatat de oglinda, semnat de consilierul de service, in care imi erau recomandata operatiuni pentru revizia urmatoare...

Concluzie:

- despre service... imi mentin calificativele de pana acum, adica excelent, recomand :lol:

- despre serviciul "autovehicul de schimb" - excelent (eu vorbesc de serviciul in sine, nu de fabia 1.2), m-a scutit de o zi libera, intr-un moment greu pentru mine, la o suma modica, cu toate ca nu m-am incadrat in nr de km impus, si am platit suplimentar, a meritat fiecare banut. :(

- consilierul de service (Sorin V.) a facut tot ce a fost posibil sa rezolve in timp util... si cu toate ca a stat peste program nu s-a vazut asta... :(

- Vlad :) :( :( fara cuvinte. Multumesc mult pentru sprijin, solutii si rapiditate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul Vlad, se aude ceva si la Buzau despre up-date-ul la BMN.? Vad ca prin alte parti deja s-au resoftat RS-urile TDI! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare trecere a autoturismelor prin service se verifica daca sunt alte versiuni de soft disponibile.....nici masinuta dumneavoastra nu face exceptie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@domnul vlad..

..instalarea a iesit "super" ..sunt foarte multumit de rezultat (cu toate adaptarile care au fost necesare)...baietii care au lucrat sunt toti ok..trebuie doar sa comunici cu ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bila alba pentru preturi la piese ( bune ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: KEEP UP THE GOOD WORK!! :lol:

azi am schimbat distributia, filtre, uleiuri, niste bucse, revizie generala; toate bune si frumoase (nu vb acum de colegele dlui Vlad :251: ) numai ca asteptarea e tare neplacuta: pt ca se doreste imbunatatirea permanenta a serviciilor si multumirea clientilor propun sa instalati un router wireless pt cei care vin in excursie de o zi :D

cit timp am stat cu okii pe geam sa vad ce se intimpla cu masina, m-am simtit exact ca intr-o secventa din filmele in care eroul pp asteapta sa ii nasca sotia :D, iar dl Vlad e medicul care vine si zice una alta despre dilatare, a aparut o mina, un picior, felicitari taticule, etc.

Asa ca cei care sufera ca nu stau cu geana pe mecanici pot sta destul de relaxati pt ca primesc informatia on-line

despre preturile practicate nu pot zice decit ca sint ok, chiar am fost uimit in bine de anumite chestii petrecute acolo si am avut senzatia ca le pasa si de banii nostri (adica tin cu noi); asa ca nu intrebati mai multe ca nu zic decit daca am acceptul sefului

Nu stiu prea bine ce ai/ati facut, dar am plecat cu o masina mult mai buna !

:251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost ieri la elcar gid , in drum spre bucuresti am facut o escala, nu aveam nici o problema dar am vrut sa dau mana cu D-l Vlad. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns sambata la elcar gid cu cateva mici probleme. totul a decurs excelent (ca de fiecare data :icon_thumright:), cu toate ca o problema inca nu a gasit rezolvare.

adevarul e ca nu ma derajeaza sa revin la elcar gid. :P vlad e super baiat (ca de fiecare data) si in plus... fetele :Driver: :icon_thumright:

@godoroja: mi-a spus vlad ca ai trecut pe la noi prin bz. ;)

numai bine si keep up the good work.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristina.marketing.ivas
Am fost dinnou la ElcarGid ;)

De data asta, pentru ca am avut parte de experiente placute pana acum, am lasat masina si am plecat.

De-ar fi fost asa de simplu!

Am ajuns pe 02.05.2007 la 18:32 (programul se termina la 18:30) si totusi nu am simtit in comportamentul lor ca s-a terminat programul. Am lasat masina (programare), cu rugamintea sa-mi fie remediata o avarie pe spate (bara+bandou de inocuit, vopsit), si de facut revizia, evident si ce se mai observa...

De acolo, am plecat cu o masina skoda fabia 1.2 (htp, 4000km la bord), masina care face parte din serviciul "autovehicul de schimb" - un fel de rent a car. Spun un fel, pentru ca pentru o suma modica, ai masina cu o limita de 100km, ce depaseste, se tarifeaza la km.

Pe 03.05.2007 in jurul orei 10, am fost sunat, pentru a mi se comunica alte lucrari suplimentare ce ar trebui realizate, cu ocazia reviziei. Spre surpriza mea ... la ora 16:00 am fost sunat sa ma prezint sa-mi ridic masina... cu greu am reusit sa ma incadrez in program, dar la 18:45, paraseam serviceul cu masina reparata, spalata, fara alte comentarii suplimentare si cu un mic biletel agatat de oglinda, semnat de consilierul de service, in care imi erau recomandata operatiuni pentru revizia urmatoare...

Concluzie:

- despre service... imi mentin calificativele de pana acum, adica excelent, recomand ;)

- despre serviciul "autovehicul de schimb" - excelent (eu vorbesc de serviciul in sine, nu de fabia 1.2), m-a scutit de o zi libera, intr-un moment greu pentru mine, la o suma modica, cu toate ca nu m-am incadrat in nr de km impus, si am platit suplimentar, a meritat fiecare banut. :o

- consilierul de service (Sorin V.) a facut tot ce a fost posibil sa rezolve in timp util... si cu toate ca a stat peste program nu s-a vazut asta... :o

- Vlad :o :icon_thumright: :icon_thumright: fara cuvinte. Multumesc mult pentru sprijin, solutii si rapiditate.

asemenea servicii cu masina la schimb, biletel la oglinda si si cu stat peste program ai sa gasesti la foarte multi dealeri in tara

e strategie implementata de PORO si care se gaseste chiar si la Ivas Galati noi avem f f multe masini la schimb si drept dovada ca serviciul functioneaza rar gasesti masinile de la serv inchirieri in curte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:o da...patetic...jalnic...trebuie sa reclam aici ca nu am primit biletel agatat de oglinda...

daca e misto biletelul ala, am sa vin la Galati data viitoare :icon_thumright:

:icon_thumright:

PS postul anterior are cumva un iz de invidie furibunda ca va pleaca clientii???

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragosR, te rog frumos sa nu te iei de dealerul de la galati. Trebuie sa pretuim prezenta lor pe forum. Parerea mea. Este un lucru bun si sunt semne mai bune referitor la relatia client - service- dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma iau de nimeni, e bine ca se implica, dar e bine sa o faca pe topicul despre service-ul lor, numai ca mi s-a parut atitudinea cam deplasata si asemanatoare cu ....mai bine tac sa nu se considere ca aduc injurii/ofense.

de ce nu a fost scris pe topicul PoRo sau oricare altul ?!?!? sau acu' daca fac BAU fug de pe forum??? :)

daca am gresit, moderatori, warn me!

scuze de :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!