Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

Aveam inainte un Peugeot 206. Aveam 800 km la bord cu el. Am avut o problema minora si m-am dus la Elcar Gid. Super operativi au fost. In juma de ora s-a terminat totul. Bravo lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prima lucrare la Elcar Gid, prima impresie .... fete frumoase!!! :lol:

Daca stau sa ma limitez strict la service ... am fost foarte multumit si cu siguranta o sa mai merg acolo (sa nu mai zic ca m-am trezit si cu piesele vechi in portbagaj desi nu cerusem acest lucru ;) ).

Vlad ... mii de scuze ca ai stat atat de mult dupa mine! :( Ai mai rezolvat si problema "personala"? - chiar mi-ar parea rau sa fi dat cu piciorul din cauza mea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima lucrare la Elcar Gid, prima impresie .... fete frumoase!!! :(

...detaliaza...cine te-a "impresionat"? :(

...ca si client esti tratat bine de cei de la ElcarGid... pacat ca pe langa buna-vointa nu exista si experienta care ar trebui pentru un astfel de service...ma refer aici strict la instalarea de sisteme audio complexe... oricum cu putin efort din partea mea (si un sfarsit de saptamana pierdut) am "corectat" erorile care s-au facut...mai putin subwooferul ars in service care e irecuperabil...

..presupusul adaptor high-low pt Stream pe care mi l-ati adus si care s-a dovedit a fi de fapt intrare aux. pentru telefon a ramas in service desi l-am platit...mi-l returnati? sau imi restituiti contravaloarea lui? tinand cont ca nu corespunde scopului pentru care l-am comandat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce m-am interesat, adaptorul este montat pe masina ...in ceea ce priveste instalarea de sisteme audio complexe eu unul sustin ca ne pricem.Nu doresc sa acuz ...sau sa iau masuri...pina cind nu aflu tot ceea ce s-a intimplat direct de la client.Esti asteptat, eventual ne auzim la un telefon pentru a remedia "neintelegerea" sau defectiunea efectiv.

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..adaptorul nu este montat pe masina(pt ca nu folosea la nimic)...de altfel acest fiind si motivul pt care n-au finalizat comanda in prima zi ...desi puteau sa o faca pentru ca amplificatorul are si intrari high (avea chiar si mufele speciale in pachet..dar nimeni nu s-a obosit sa consulte manualul de utilizare al amplificatorului) ...a ramas la domnul care s-a ocupat in prima zi...daca consultau si manualul de service al Streamului inca de cand am facut comanda si nu ulterior si la cererea expresa a mea isi dadeau seama ca acel adaptor e de fapt mufa aux. pt telefon...

....adapotarele (2) care s-au montat a doua zi sunt altele fata de cel mentionat anterior si au fost aduse de mine...de reprosat as avea multe mici detalii...faptul ca n-au decuplat masa de la baterie desi in manual se insista expres (n-aveau de unde sa stie pt ca n-au avut curiozitatea sa citeasca cele 2 pagini in engleza)...faptul ca n-au facut reglajele Level Input si Bass Boust initiale la Minim cum e mentionat din nou in manual (acesta find si motivul pt care subwooferul s-a prajit)...cablurile de la difuzoarele spate care sunt inadite/improvizate (ce mai conteza ca eu am adus kit dietz nemtesc cu mufe aurite...practic cablurile innadite anuleaza performantele acelui kit)....cablul de 12 V de la amplificator...si acest innadit...amplificatorul a fost pozitionat astfel incat bancheta nu se mai inchidea dupa rabatare...cablurile au fost trase aiurea pe sub prag si acesta s-a distantat...si pentru a corecta mi-au introdus un surub din lateral care sa-l tina fortat..etc...

..de lamurit telefonic nu prea avem ce...aceasta e situatia...ce-a fost de corectat am facut-o singur (alt subwoofer, repozitionare amplificator..etc)....repet..nu contest buna credinta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dumneavoastra ati dorit montarea unui limitator, limitator care a fost comandat in baza unei documentatii(poze...de fapt-scoase de pe net??) aduse de dumneavoastra- comandat la dorinta dumneavoastra.In momentul sosirii in service (vineri) un angajat al nostru v-a comunicat dupa ce ati solicitat alimentarea din preamplificarea Streamului a amplificatorului, faptul ca Streamul nu are iesiri pentru asa ceva.In acel moment ati convenit cu angajatii service sa reveniti a doua zi cu 2 adaptoare pentru preluarea semnalului din boxele spate.Cablajul adus de dumneavoastra pentru partea dreapta a fost prea scurt si a trebuit sa fie "inadit".Subwooferul -adus de catre dumneavoastra- a functionat timp de aproximativ 1/2 ore dupa care s-a "prajit" pe circuitul de 4 ohmi .Ulterior s-a reconectat la circuitul de 8 ohmi si a functionat fara probleme timp de aproximativ o ora, dupa care ati plecat cu el in stare de functionare.Bancheta se inchidea dupa rabatare-altfel nici nu s-ar fi putut monta!!!In ceea ce priveste cablurile trase "aiurea" pe sub prag....ginditi-va la grosimea lor!!!Subwooferul adus si acesta de dumneavoastra nu era nou (vechime aproximativ 6 ani , luat de pe alt autoturism) a fost prajit de catre statie- verificati documentatia pe care o aveti.

Documentatia in engleza a fost citita!Baietii cunosc limba engleza.

Din nefericire cazuri de acest gen ne fac sa recomandam achizitionarea tuturor accesoriilor de catre firma noastra, pentru a asigura garantie atit la montaj cit si la piese si pentru evitarea nemultumirii clientilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...detaliaza...cine te-a "impresionat"? :)

Opreste-te in showroom si dai cu nasul de ele fara sa vrei :D

Doamne fereste! .. eram cu nevasta, nu ma puteam gandi la asa ceva :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat acel adaptor la dumneavoastra pentru a avea certitudinea ca este exact ce-mi trebuie...altfel puteam si eu sa-l comand ...angajatul d-voastra trebuia sa verifice manualul de service al Streamului inainte de a face comanda si nu dupa si la insistenta mea...

Cablajul pentru difuzoare nu a fost adus de mine...eu am adus doar kitul de instalare pentru amplificator(cablu gros rosu pt alimentare, cablu albastru de masa, siguranta si cablul pt semnal 4xRCA Stream-amplificator).... deci nu am adus eu cabluri scurte...

Subwooferul adus de mine era in stare perfecta de functionare dar reglajele de Input Level si Bass Boust de pe amplificator erau la maxim...iar la modul de instalare in manual scrie la procedura de instalare ca se deconecteaza masa de la baterie , se dau reglajele statiei la minim si dupa aceea se recupleaza, se porneste volumul Streamului la 3/4 si apoi Input Level creste progresiv pana apar distorsiuni (dupa care se revine la cel mai mare volum care se aude clar).....iar reglajul de Crossover se seteaza undeva la jumatate(tot conform manualului)....cu noul Subwoofer, volumul Level Input e pe undeva pe la jumatate....iar angajatii d-voastra n-au umblat absolut deloc la reglaje decat in prima zi cand nestiind de ce nu functioneaza adaptorul au dat toate reglajele la maxim uitand sa le reseteze a doua zi cand au continuat instalarea....deci va dati seama ca subwooferul ars a primit semnal mai mult decat putea duce ...situatie care ar fi putut fi evitata daca se faceau reglajele corespunzator.....intradevar pe 8 ohmi functioneza, dar distorsionat, pentru ca statia are doar 4 sau 2 ohmi....

Nu am convenit sa luam semnal de la boxele spate (pt ca nici nu aveam cum )...semnalul urmeaza traseul Stream -amplificator-boxe..ci am convenit sa cumpar eu 2 adaptoare high-low...ceea ce am si facut...si rau am facut pt ca Amplificatorul are deja adaptoare incluse....(+ kitul de mufe era in cutie)....dar asta e daca am adus produsul direct la dumnevoastra si n-am apucat sa studiez manualul decat ulterior...dar angajatii d-voastra puteau s-o faca inainte de montaj...

Amplificatorul a fost pozitionat foarte aproape de marginea banchetei si la inchidere se freca de margine (siguranta banchetei neblocandu-se decat fortata)...motiv pt care am mutat amplificatorul 5 cm mai in dreapta...

Modificat de yanq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu o sa inteleg ce s-a intimplat exact decit vazind exact ceea ce este la masina...nu vreau decit ca ,atunci cind apar probleme acestea sa fie rezolvate in favoarea clientului atunci cind acesta are dreptate.Inca ceva..pentru lucrari complexe de electrica nu veniti decit in intervalul luni-vineri ...simbata, am mai amintit este personal redus.

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intrebam daca acest service ma poate ajuta cu o problema : mortorul evacuare gaze ce se aprinde mereu. eroarea este legata de nivelul oxigenului care este prea mic. sterg aceasta eroare si dupa aceea apare iar si iar. unde am fost pana acum au ridicat din umeri sau au dat vina pe calitatea combustibilului, ceea ce este imposibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie sonda lambda...masina din semnatura banuiesc ca mai este inca in garantie...daca nu iti este prea departe, incearca sa vii la noi, sa vedem despre ce este vorba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat deja sonda lambda din fata catalizatorului si persista aceeasi problema

o sa incerc sa fac o programare la voi,dar as avea nevoie de un nr de tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@domnul Rusnacenco

...pana la urma tot trebuie sa ajung in service la dumneavoastra...dar nu pentru a-mi "recupera" adaptorul ratacit :Driver: ci dintr-un alt motiv...

...am constatat (nu stiu de ce nu mi-am dat seama pana acum) ca in momentul in care folosesc blocul de lumini(pozitie, proiectoare, faza lunga/scurta) apare un zgomot(fasait) in tweetere-le spate (deci in cele amplificate) perceptibil doar cand motorul este pornit sau contactul pus (deci cand amplificatorul este alimentat) iar Streamul este oprit ...(cand este pornit Streamul, zgomotul este acoperit de muzica..deci nu mai este perceptibil dar probabil ca exista si in acest caz)....

..mai mult ca sigur vinovata de "interferente" este sursa de unde a fost tras la amplificator firul de alimentare pe contact (nu ma refer la cel rosu permanent tras direct de la baterie)... fie cautam alte sursa pentru a alimenta amplificatorul pe contact, fie folosim un alt cablu mai bine ecranat decat cel pe care il folositi d-voastra in service....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yang-va astept pentru remediere

@fuzz&yang-numere telefon-0746.199.800. sau 0238.72.33.74

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat deja sonda lambda din fata catalizatorului si persista aceeasi problema

o sa incerc sa fac o programare la voi,dar as avea nevoie de un nr de tel.

Ai verificat si EGR-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. tester-ul nu spune ca ar fi altceva in neregula decat G39, adica sonda lambda dinaintea catalizatorului.

sper ca baietii de la elcargid sa-i dea de capat ca m-am saturat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost dinnou la ElcarGid

Am avut de reparat ceva pe casco, si de inlocuit pe ici pe colo cite ceva... rulmenti fata, amortizoare spate si cateva maruntisuri.

Daca ar fi sa dau note, Vlad le merita pe toate, evident pe toate cele pozitive. Bunavointa, tenacitate, rabdare, seriozitate, omul asta le are pe toate, si multe altele pe care inca nu le-am descoperit (nu suntem rude, nu sunt actionar, nu ii fac curte :) ).

Refuz sa cred ca un om, poate sa schimbe singur un sistem fara ca cei ce din jur sa vrea sa faca si ei o schimbare. Acolo, trebuie sa vrea si mecanicul sa invete si vopsitorul sa asculte si tinichigiul sa isi dea silinta... toti trebuie sa traga... cred ca aici e problema.

Per total: Multumit, nu foarte multumit, am sa explic:

- totul s-a derulat cf. programarii, masina nu a stat mai mult de 4 zile in service, asa cum mi s-a spus de la inceput (nota 10).

- dupa inlocuirea rulmentilor, au disparut zgomotele pe fata... facut geometrie... a scazut balansul pe spate dupa inlocuirea amortizoarelor... toate acestea au fost facute la recomandarea service-ului(nota 10).

- tot ce am facut pe casco ... mai putin vopseaua (nota 9 - buzunarul)

- Vlad, R. mai multe note de 10 pentru tot ajutorul acordat.

O parte din probleme au fost remediate (au uitat sa aseze un buzunar in portbagaj), altele urmeaza sa se remedieze, si anume vopseaua...

Nu vreau sa fiu rautacios, dar doar cu Vlad nu se face primavara, si anume, indiferent cit de mult este implicat, si cei din subordinea lui, trebuie sa traga pentru ca sa iasa perfect... Nu cred ca toate masinile trebuie verificate de Vlad, reparate de Vlad, sa explice clientului Vlad etc.

In speranta ca va reusi sa ajunga unde doreste, eu recomand in continuare acest service si voua(colegilor de forum) si prietenilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

ma intereseaza si pe mine un pret pentru un schimb de ulei si a placutelor fata pentru octavia din 2001.

In afara de ulei, as dori piese de la voi. Te rog sa-mi spui cam cat ar costa piesele si cat manopera.

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi te rog ce motor are masina ta si daca are senzori de uzura placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,9 TDI ..

Senzor nu stiu daca are (nu cred).. e masina unui prieten da el nu a mai avut timp sa intre pe forum asa ca am postat eu :somnmare:

Atunci spune-mi varianta cea mai scumpa... macar sa-mi fac o idee de pret!

multumesc

Modificat de maxxim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut elad. exista vreo posibiliate de a face stream-ul care nu citeste mp3... sa citeasca? vreo solutie, gen, update? sau trebuie schimbata toata unitatea? pe elegance parca era stream?!

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa dau note, Vlad le merita pe toate, evident pe toate cele pozitive. Bunavointa, tenacitate, rabdare, seriozitate, omul asta le are pe toate, si multe altele pe care inca nu le-am descoperit (nu suntem rude, nu sunt actionar, nu ii fac curte :rolleyes: ).

Refuz sa cred ca un om, poate sa schimbe singur un sistem fara ca cei ce din jur sa vrea sa faca si ei o schimbare. Acolo, trebuie sa vrea si mecanicul sa invete si vopsitorul sa asculte si tinichigiul sa isi dea silinta... toti trebuie sa traga... cred ca aici e problema.

Nu vreau sa fiu rautacios, dar doar cu Vlad nu se face primavara, si anume, indiferent cit de mult este implicat, si cei din subordinea lui, trebuie sa traga pentru ca sa iasa perfect... Nu cred ca toate masinile trebuie verificate de Vlad, reparate de Vlad, sa explice clientului Vlad etc.

Auzi , la Elcar gid va asculta si mecanicul si vopsitorul , va canta si privighetoarea , vor iesi ghioceii si soarele nu va apune , atunci cand angajatii vor fi platiti corespunzator .

Insa mentalitatea si pretentiile patronilor din Romania este ( sunt ) ca angajatul sa se mute la firma , sa-si intemeieze vreo familie la locul de munca , eventual pe salariul minim pe economie . In concluzie ai oamenii pe care-i platesti . Asta coroborat cu respectul pe care-l arata patronul angajatului conduc ca mecanicul sa nu fie dedicat , tinichigiul sa nu asculte , etc. , etc.

Asta coroborat cu clientii care au impresia ca merita respect ca au platit o masina de 15.000 de euro ( ce nesimtiti clientii astia ! ) conduce automat la pretentii mari si nemultumiri ( ca s-a uitat nu stiu cum consilierul de service , ca i-a lasat mecanicul o pata in masina , ca a plecat in proba fara el , etc. ) .

Nu v-ati pus intrebarea de ce la dealerii auto de orice fel din Arad , Oradea , Timisoara nu exista reclamatii din astea ? Pt ca vorbim de alti angajati ( care n-au trait in Romania ca acolo e alta tara ) si de alta mentalitate a patronilor . Una mai apropiata de Germania decat asta din regat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ElcarGid asculta si mecanicul, si vopsitorul pentru ca sunt platiti bine.Problema apare la noile angajari , atunci cind firma se extinde si dureaza pina cind ii aduce si pe noii angajati la nivelul celor vechi.Atunci apar ceva probleme si este de datoria noastra sa multumim clientul si sa scolim cit mai rapid angajatii.Din fericire toti sunt dispusi sa invete...cine nu, la revedere!

Mentalitatea si pretentiile patronilor din Romania...e , aici pot spune ca este un caz fericit.Doresc sa se faca treaba de calitate si angajatii sa fie platiti cit mai bine.Asigura tot sprijinul!

Clientii merita respect!Trebuie sa aiba pretentii mari!Noi trebuie sa le rezolvam problemele!

La dealerii auto din Arad, Oradea, Timisoara va garantez ca sunt probleme exact de acelasi fel!Si acolo se lucreaza la schimbarea mentalitatilor, ca peste tot in Romania.

Daca oricine se asteapta ca rezultate sa vina peste noapte, se insala!

Dac cineva crede ca nu sunt probleme chiar si la un service din Germania, se insala.Singura diferenta este ca sunt mult mai politicosi unii cu altii si se respecta mai mult decit o vom face noi in 20 de ani de aici incolo.Vorba cuiva...suntem balcanici!

Daca nu comunicam unii cu altii si nu ne respectam, nu vom reusi niciodata!

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la elcargid si mi-am montat praguri + ceva vopsea pe ici pe colo.

Super multumit de "afacere", iar vlad a fost un domn, ca intodeauna. Mare om mare caracter.

Cred ca exista putine firme cu clienti multumiti.. insa eu sunt multumit de elcargid.. asa rau sau cum bun cum e el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!