Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

@elad

probleme zic eu ca vor fi mereu la orice service, fie de un nivel mic(se trec cu vederea) fie de un nivel mare(care in nici un caz nu se trec cu vederea, vezi raspunsul dat de receptionerul din "subiect" daca intr-adevar asa a zis). tocmai de aceea vroiam sa incerc un service nou in afara de avia, de care sunt oarecum multumit. chiar ieri am vb cu m. barbato(si ii multumesc pt timpul acordat) si sper ca vom da de capat problemei mele cand ma duc la programare.(referitor la canalul de comunicatie sa fie deschis la ambele capete si este).

si eu sunt curios daca intr-adevar asa ia vorbit receptionerul pt ca mi se pare o nesimtire crasa fata de client si as fi dorit ca d-l decodat sa poata face un drum pana la service si sa auzim varianta (cea mai) adevarata.

d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme sunt peste tot.. important e ca gresela sa fie recunoscuta si sa nu fie repetata.

Este extrem de greu de multumesti pe toata lumea, asta cred ca e clar pt oricine. Eu, desi am avut problemele mele cu elcargid, am fost multumit de servicii. Se poate si mai bine..si asta se vede cel mai bine la "nivelul" de jos.. E bine insa ca macar conducerea vrea sa faca treaba, poate intr-un timp mai lung sau mai scurt lucrurile or sa stea mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doresc sa iau apararea nimanui dar haideti sa analizam o situatie care se intampla destul de frecvent in service-uri:

Se programeaza un client telefonic la ora 8 cu revizie periodica. In mod normal se aloca un timp de 1,5 ore. In momentul in care masina intra in service se constata ca defectiuni suplimentare amortizoarele (dau un exemplu pur intamplator) Clientul doreste si inlocuirea acestora , aceasta operatie mai dureaza 2 ore. La ora 10 ai programat alt client pentru o alta revizie. Sunteti deacord ca unul din clienti va fi nemultumit. In cazul in care se aloca un timp mai mare pentru o revizie este posibil ca mecanicul sa stea degeaba ( in cele mai multe service-uri mecanicii sunt platiti la ora facturata).

Nota: Am dat exemple pur intamplatoare va rog sa nu analizati acuratetea exemplelor cinumai modul de solutionare a acestora astfel incat ambii clienti sa plece multumiti :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost pana acum in service-ul Elcar Gid de cel putin 12 ori, si in cel vechi si in cel nou. Niciodata nimeni nu si-a permis sa fie macar putin necuviincios. Doar la vanzari...hmmm...dar au trecut 4 ani de atunci si intre timp s-au linistit apele. Dar in service nu am avut probleme de comunicare cu nimeni, de la ultimul consilier stagiar la domnul Sorin Chiru. Nici cu fetele :beerchug: Dar totdeauna vor exista persoane grabite, preocupate si chiar mai carcotase decat media, de ambele parti ale biroului. Nu e mare lucru ca unui client deja nemultumit un consilier grabit sau prea ocupat sa i se para nepoliticos. Poate ar trebui mai multa elasticitate in judecarea acestor situatii. Si ar trebui incercata si medierea conflictelor: confruntarea partilor si scuzele de rigoare din partea celui care a gresit. Paranteza: putin vinovat e si consilierul, chiar si numai pentru ca si-a permis sa aiba prea transant dreptate. Ca persoana la relatii cu clientul ar trebui sa stie ca cel care are totdeauna dreptate e clientul, chiar si cand greseste si ca situatiile tensionate trebuie dezamorsate nu escaladate. Daca nu poate si-a gresit cariera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca detin un Rs Tdi va dati seama ca am intrat de multe ori in service-ul Elcar Gid din Bz. Va spun sincer ca de cele mai multe ori am avut discutii foarte scurte cu baietii care sunt consilieri service si am avut contact direct cu seful service care intotdeauna a fost receptiv la problemele masinii mele. Adica pe ei ii intrebam unde este seful! :beerchug: S-ar putea ca un baiat de la receptie sa fi gresit asa cum se spune in cadrul topicului dar cred ca este un caz izolat si daca asa s-a intamplat sunt sigur ca Vlad va lua masurile ce se impun! Pana atunci sa auzim de bine si sa avem service-uri din ce in ce mai bune pentru masinile noastre!

La multi ani! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fost astazi pana la Elcar Gid si pot sa zic ca sunt impresionat. Mi s-a facturat exact cat a stat masina in service, s-a lucrat extrem de curat ( cu toate ca zona in care s-a demontat montat era destul de stramta). Pe deasupra am mai gasit si o piesa pe care o cautam de mult si am comandat-o imediat.Intr-un cuvant recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am fost si eu a doua oara la ElcarGid Buzau, pentru revizie. Exista bunavointa, exista rabdare, exista intelegere (cu toate ca seful nu era de fata ;) )... nu vreau sa fiu carcotas, nu am actiuni la ei, dar revin cu felicitari.

Am sa revin si pentru restul problemelor, si am sa recomand in continuare acest service.

Felicitari echipei, celor cu care am interactionat: Alin, Ionut si nu in ultimul rand Vlad.

Ps: ... nu ar fi utile niste traininguri pentru clienti? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vor tine ceva...cred ca din luna martie:"Curs pentru pana de masina"-mici trucuri si sfaturi pentru clienti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil cursul va insista pe doua aspecte:

- la domni: cum sa nu va murdariti costumul;

- la doamne si domnisoare: cum sa-i impresionezi pe ceilalti participanti la trafic sa opreasca si sa te ajute... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau si eu sa particip. :P ... si sa invat sa ajut domnisoare :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yang -cum ar putea domnii sa nu se murdareasca pe costum daca sunt impresionati de domnisoare :blink:

@audi fan- participi, dar doar te uiti cum in proba practica eu ajut domnisoare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) la reply-urile de mai sus.

in rest, am fost sunat azi dimineata de la ElcarGid si m-au programat vineri la 13.00 pentru schimbare toba.

@elad: au aprobat cei de la porsche schimbarea pe garantie a tobei??? :wub: :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul era evident din toba...crede-ma ca cei de la Porsche nu pun niciodata bete in roate in derularea garantiilor(nici noi nu inventam defecte!).Daca clientul este multumit, totul este ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D K. o sa fiu prezent vineri la apel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un om fericit. Vlad m-a scapat de un soricel in usa care ma dispera. A rezolvat si numerosi alti soricei mai mari sau mai mici. Mare om mare caracter.

Thx again.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si eu astazi de am schimbat toba pe garantie la elcargid. se descoperise o mica problema cand am facut revizia luna trecuta si a fost facuta cerere de schimbare. totul a decurs bine. mersi vlad. :)

ps: @elad: imi pare rau ca nu am apucat sa stam la un pahar de vorba. numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua vlad

pentru o cutie de tip tiptronic asiguri service?

as dori si cateva detalii.

multumesc, dan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pentru intirzierea raspunsului meu....am fost plecat o perioada ....da, in ceea ce priveste marcile VW si Skoda oferim service complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facem domnu Ardei...avem teren suficient pentru o pista de aterizare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Efectuati si service Seat in garantie sau doar post garantie? Poate fi o idee buna pentru Sorin C. sa se gandeasca la acest lucru :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate doar postgarantie..si in viitorul apropiat nu se intrevad schimbari referitoare la acest lucru.Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu mai multe :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad ! nu te-am vazut la conferinta !!!!!

la multi ani !

sa-ti dau un teanc de carti de vizita sa dai proprietarilor de seat care va calca curtea !!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit, pe cele aflate in perioda de garantie le indrept spre voi oricum :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!