Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Revizia de 60.000 km am facut-o la Buzau... asa am ajuns si la socri dar si la revizie Skoda si in ambele totul a iesit perfect. Sunt foarte multumit de ceea ce se intampla la reprezentanta Skoda din Buzau... si buna si cafeau lui Vlad.

Recomand cu caldura service-ul pentru modul de lucru exemplar, dar si personalul receptivitatea de care a dat dovata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad daca am acizitionat Skoda mea din Bucuresti de la Avia pot beneficia de garantie si revizii la Elcar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Micro-desigur...beneficiati de garantie la oricare dealer Skoda pe care il alegeti pentru efectuarea reviziilor si garantiilor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elad La mine este o problema cu o trepidatie la motor, iar cei de la Avia mi-au spus ca e normal sa faca asa. Normal adica imi trepideaza toata caroseria. Am pus una langa alta masina mea si una identica de la test drive, iar acolo s-a vazut clar diferenta. Au recunoscut doar verbal ca exista o problema dar nu au rezolvat-o, fie pentru ca nu au vrut, fie pentru ca nu au expertiza necesara. Daca se poate o sa incerc sa ajung saptamana viitoare la Buzau. O sa te anunt pentru o programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo noutate cu piesa aceea mult asteptata pentru Skodilacul meu, domnule Vlad? Astept vesti de la dumneavoastra! :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu a ajuns :) ....va dau un telefon cum apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun...contractul pentru service autorizat VW a fost semnat in sfirsit.Se poate suna la nr tel 0238/72.33.74. pentru programari.Mai am citeva lucruri de pus la punct ;) , asta pentru ca a fost imposibil inainte de semnarea contractului..dar ne vom descurca :D .Va asteptam :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi scartzaie un stergator ... :). cat costa o pereche noua? o sa vreau sa le schimb la revizie (pt care sunt sanse de 90% sa o programez saptamana asta). presupun ca nu se schimba pe garantie :( :D :P

numai bine.

ps: cand ar fi mai bine... vineri sau sambata? (ca sa fie baietzii mai putin aglomerati). ce program are service-ul de sarbatori?

felicitari pt vw. :Driver:

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Programarea ar fi bine sa o faci vineri...simbata este doar o grupa de interventie.Numai bine...te astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca se poate sta in service si pt masinile vw. Adica iti poti lua vw si sa stai si in service cand faci o revizie. WOW. Asta chiar e tare...Nu credeam sa scapam vreodata de pbn si midocar. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata..s-au rezolvat si ultimele probleme cu VW (documentatie, programe operare specifice..)Incepind de astazi lucrarile scurte pina intr-o ora-o ora si jumatate se vor efectua fara programare anterioara (atentie, asta nu inseamna ca autoturismul intra imediat cum a sosit in lucru-va intra in cel mai scurt timp POSIBIL)In rest sarbatori fericite tuturor

:icon_santa:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Am facut si eu programare azi dimineata pentru revizie de 30.000km, pe 27 decembrie la 8.30. O sa fiu prezent. In rest Sarbatori Fericite la toata echipa. :frigbaitata:

ps: mersi vlad pentru programare :)

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost inaugurat noul service Elcar Gid - dealer Skoda la iesirea din Buzau spre Brasov. Pot sa va spun doar ca se incearca implementarea unui serviciu de calitate (nu se inlocuieste nici o piesa sau consumabile fara ca clientului sa ii fie prezentata starea elementelor ce trebuie inlocuite, se efectueaza proba de drum impreuna cu clientul pentru a fi siguri de rezolvarea tuturor problemelor, dupa cum in portbagaj se regasesc toate piesele si consumabilele schimbate - mai putin filtrul de ulei - precum si restul de ulei, antigel...)

Exista si lucruri mai putin bune - datorita programului de operare existent dureaza destul de mult pina se deschide si inchide o comanda, dar acest lucru se va rezolva odata cu implementarea noului program de operare (Cross) asteptat undeva prin luna mai (sperante!). Puteti macar incerca!

Sunt total dezamagit. Am fost de 4 ori la Skoda si tot de atatea ori nu am rezolvat mai nimic.

De exmplu am avut nevoie de o bobina sau fisa, nu stiu cu ii mai zice ( care vine direct pe bujie ), m-am dus la ei si le-am zis ca vreau una originala Germania. Mi-au spus 160 ron originala, am dat comanda si am trimis pe cineva sa o ia de la ei. Am pus-o pe masina si am zis ca nu mai ma duc pe la ei. Made in Italia, si in oras am gasit-o cu 100 ron identica. Mi-am incalcat promisiunea si am fost iar la Skoda. Aveam o bataie in spate si nu stiam de unde este, banuiam ca este de la amortizor.

Deschid comanda, stau ca prostul ma uit pe geam ( ca nu te lasa sa intri inauntru deoarece au meseriasi unu si unu, sa nu cumva sa le furi meseria), si gata rezolvat. Cand am vazut constatarea am ramas perplex. Placute frana uzate 70% bucse bara stabilizatoare uzate 60%. Total de plata 45 ron. Ulterior comanda fusese deschisa pt control amortizor. Am platit am injurat si am plecat deoarece ma grabeam. Exact cum ma asteptam, bataia pe spate tot o am.

In concluzie sa inteleg ca ei nu stiu sa verifice un amortizor si pt a-ti lua bani tb sa treaca si ei ceva in constatare. ADIO SKODA, ADIO PRETURI MARI, ADIO MESERIASI DE CARTIER.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca despre ElcarGid vorbesti? Pana acum esti primul nemultumit de acest service...cel putin pe forum...

Modificat de yanq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@decodat-Intr-adevar aceasta masina a trecut prin service o data-cel putin asa imi arata baza de date....caut sa fac lumina in acest caz.Pe comanda scrie "Constatare mecanica" ceea ce s-a efectuat-recomandare inlocuire bucse bosterioare bascula, bucse bara stabilizatoare, etc.Nu a fost semnalat nici un zgomot pe spate ...poate a fost o greseala de comunicare intre consilier si dumneavoastra, nu stiu....Oricum , va astept in service-daca doriti-pentru a depista cauza zgomotului de pe spate(nu este neaparat de la amortizor) gratuit.

In ceea ce priveste bobina am rugamintea sa veniti cu o copie dupa factura pentru a verifica cele afirmate.Va astept.

@Yang-Incercam sa multumim pe toata lumea ...citeodata mai sunt greseli de comunicare , fapt care duce la unele nemultumiri-cautam sa le rezolvam in favoarea clientului pe toate cele justificate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 2 luni si ceva in urma...

Am avut si eu contact de curand cu Elcar Gid.

Pentru o constatare mecanica (aveam niste zgomote, lovituri infundate pe

fata)si rezolvarea fluctuatiei de temperatura la lichidul de racire. Am

facut programare, m-am dus la ora si in ziua stabilita. Cineva de acolo

mi-a deschis comanda si am predat masina si cheia. Mi-a placut ca au

protejat scaunul, volanul si maneta schimbatorului de viteze cu folie. Din

sala de asteptare poti vedea ce se intampla in service asa cat de cat. Au

inceput cu senzorul de temperatura, care in final am vazut ca a fost

inlocuit, el fiind problema fluctuatiei de temp. Au ridicat masina si au

facut o constatare vizuala si cu mainile pe la roti; au coborat-o, scos

afara si plecat cu ea la testare. Aici as avea de obiectat ca de preferat,

daca propietarul e acolo sa fie si el luat in masina...In fine s-a intors

mecanicul si a adus fisa cu cheia. Numai ca omul care ma preluase nu era

tot timpul pe acolo, venea, pleca..si asa am stat 40min degeaba. In

sfarsit a venit si mi-a spus ce avut masina si cat costa: constatare VAG

37.50 lei / constatare mecanica 26.80 lei / inlocuit senzor 21.40 lei /

completat antigel 5.36 lei / senzor temp 100 lei / antigel 21.56(asa scump e antigelul asta?)

Mecanic s-a constatat 'joc rulment fata' si ' joc in ghiduri etriere

stg+dr spate. Eu problemele care le am, le am pe fata! ei le-au gasit pe

spate. or fi si acolo...numai ca nu se aude nimic. Tipul care m-a preluat

a zis ca am niste jocuri pe fata care se manifesta asa cum si sunt, numai

ca dupa ce s-a uitat mai atent la ce scria pe fisa a vazut ca jocurile erau de fapt pe spate!

si a continuat ...aaa.. pe spate pica astea si eu am platit la casierie si m-am dus

singur sa imi fac receptia la masina ca el nu mai era. Am scos foliile si

am plecat. Cu temperatura e ok, dar zgomotele au ramas in continuare,

normal; si nu cred ca jocul la rulment sunt cauza. Ramane cred, sa ma duc la un

alt service sa vad care e natura lor si sa fac remedierea.

raspuns:

imi pare rau ca ai nimerit la cel mai proaspat consilier(vechime pe functie aproximativ o saptamina) si nu a stiut sa explice ceea ce s-a constatat la masina.....caut sa-l "invechesc" cit pot de repede...promit tongue.gif .In ceea ce priveste natura zgomotelor...rulmentul stinga fata avea joc.Pentru corectitudinea diagnosticului raspundem.In ceea ce priveste proba de drum, se face impreuna cu clientul atunci cind la masina se efectueaza operatiunile recomandate de service pentru eliminarea anumitor zgomote reclamate de client.In momentul in care se face doar o constatare mecanica acest lucru nu mai este imperios necesar...doar daca clientul solicita asa ceva.Nu este nevoie sa te duci pentru o constatare la alt service...schimba rulmentul.Pentru calitatea constatarilor si remedierilor "depune marturie" rezolvarea fluctuatiei de temperatura

-------------------------------------------------------------------------------------

mai sunt si eu inca un nemultumit, partial, dar nemultumit. nu are nicio legatura jocul de rulment cu zgomotele care le aveam pe fata..dar...intradevar pe acest topic cu elcargid sunt putini nemultumiti dar nu doar unu ci mai multi. consilierii sunt bagati in fata dar mecanicii?!

oricum la elcargid e altfel decat la celelate service-uri din buzau si poate si din alte locuri si toti raman oarecum placut impresionati si toti il lauda, poate cam mult si pt ca se gandesc ca vor mai veni.. si sa fie bine si pe viitor :P . ati vazut cum iti sar ceilalti in cap daca nu esti multumit? :)

In fine, peste ceva timp, o sa ma duc iarasi la elcargid pt revizie si poate acum de cand au si VW vor fi mai atenti si imi vor remedia si problema, care se pare a fi de la un amortizor.

La multi ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi revizia de 30.000km. Nota 10, A mare, o bila alba, un mare plus... cum vreti voi sa ii ziceti. :)

La multi ani si sa ne vedem si la anul cu bine. :P :P :P :P

ps: mersi elad again. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hartaqu-practic ai reluat ce am discutat mai demult dar...tin sa revin cu niste precizari.Ma intereseaza numai parerile obiective ale clientilor, indiferent daca sunt pozitive sau negative.Daca sunt negative, ramine sa aflu care sunt deficientele si sa le inlatur .Sunt constient ca nu o sa fie numai laude la adresa ElcarGid, service perfect nu exista.Singurul lucru de care va asigur este ca incercam sa devenim din ce in ce mai buni si asta o putem realiza doar comunicind unii cu altii.Si rog ca atunci cind cineva are pareri critice despre ElcarGid sa nu-i sara nimeni in cap...voi cauta sa-i rezolv problema daca aceasta este justificata.

Sa fii sigur ca iti vom rezolva problema.La multi ani! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, auziti aici concluzie a unui receptioner de la SKODA.

Preiau la final masina si ii intreb pe receptioner " daca tot mai am zgomotul pe spate pot reveni sa o mai vada inca o data " raspuns " alta comanda, alti bani". Zic, mai bine ma duc la alti baieti care se pricep mult mai bine, decat sa plec fara nici o constatare de la voi. Raspuns, " nu conteaza, doar ca noi suntem autorizati si iti dam hartie. Merci frumos pt hartie.

Asa ca, angajati si voi oameni cu simt de raspundere. Apropo, sunt zeci de nemultumiti care nu mai dau pe la voi, si s-au abonat la Focsani, Ploiesti, Bucuresti. La multi ani, sarbatori fericite si viata lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@decodat-orice raspuns ti-as da il vei interpreta dupa cum vei dori.Raspunsul meu este scurt-daca doresti rezolvarea problemei te astept.Multa bafta!

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa urat ti-a raspuns? poate ca asa se raspunde la el la tara acolo....nesimtitul....chiar ma gandisem sa imi fac o revizie sau eventual reparatii la elcargid si sa incerc un service nou..dar dupa ultimile posturi si in special penultimul....cred ca raman in continuare la avia. sa plec de acolo cu problema nerezolvata basca se mai trezeste un mucea de receptioner sa ma ia peste picior...

sincer d-le elad(...nu stiu ce functie aveti dvs in aceasta firma dar banui ca una de nivel mai inalt) l-ati mustrat(cel putin verbal) pe acest domn consilier sau macar i-ati atras atentia ca nu asa urat se vb cu un client?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum..o sugestie ptr. Elad.. cei de la receptie trebuie trasi un pic de ureche in legatura cu comportamentul cu clientii(din experienta zic).. un pic educati in ale mecanicii..notiuni de baza..unul este chiar bata si scoate din gura unele explicatii..de te doare capul....sau...pune femei la receptia masinii..daca sunt si blonde avem pe ce da vina...aaa si chestia cu test drive...1.trebuie intrebat clientul daca permite..2.sa mearga cu proprietarul..

Parerea mea este ca te afli pe calea cea buna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici un receptioner nu isi permite sa vorbeasca asa unui client si garantez ca nimeni nu a vorbit asa!Pot aparea unele deficiente in ceea ce priveste interpretarea unor explicatii venite din atelier si atit!Mai am de spus doar ca pentru cei ce sunt nemultumiti de anumite lucruri de la noi...sa mi le comunice si vom rezolva problemele aparute.

@dany-din cite ai citit ai observat ca si la avia au fost probleme si vor mai fi ca si la noi.Exista acolo doua persoane care comunica cu clientii-d-l Barbato si Ardei iute (cinste lor sunt niste baieti super)-si problemele se rezolva.In momentul in care o parte refuza dialogul nu se poate gasi cale de rezolvare a problemelor.De criticat este ok atita timp cit criticile sunt constructive.Mai departe nu voi raspunde decit persoanelor care accepta dialogul.Vezi , rezolvarea uneori este la indemina tuturor (ex:il astept in continuare pe d-l decodat sa-i rezolv problema si sa avem o discutie cu d-l receptioner care ar fi avut acele remarci- daca va fi nemultumit de solutionarea problemei este invitat sa ne critice non-stop)dar uneori nu NU SE VREA acest lucru.As vrea sa stiu daca vreun receptioner si-a permis sa vorbeasca asa(eu unul nu cred) dar pentru asta il astept pe "decodat"...nu am de unde sa ghicesc cine este si nici sa acuz poate pe nedrept pe cineva.Te invit cind ai drum sa ne faci o vizita eventual neanuntata pentru a aprecia singur cum ne prezentam.

La multi ani tuturor pentru 2007!

Modificat de elad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare elad, eu mi-am spus oful meu. Plus de asta eu nu ma injosesc sa vin sa ma confrunt cu un nimeni ( rec ). Cine i-mi plateste mie drumurile astea. Problemele le-am rezolvat in alta parte.

Merci si un 2007 mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!