Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

..astazi mi-a fost rezolvata si mie "problema"...bine-nteles in aceeasi atmosfera prietenoasa descrisa anterior de colegul forumist (..domnul pregatit cu laptopul, nu? :) ).

...cu amabilitatea domnului Popescu si cu noul Superb din service aproape am si uitat de masinuta mea.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yap, that's me always with my laptop :Driver: Sa inteleg ca tu erai baiatul bine tuns, si aranajt la 4 ace? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat de garantie, pentru ca in acel service nimeni nu a fost in stare sa-mi raspunda la intrebare.

Sa precizez: Am avut o problema cu masina ... am ajuns la service. Mi s-a facturat 500 RON iar a 2-a zi nu am putut folosi masina din aceeasi cauza. Am ajuns iarasi (la 2 zile de la incident) cu masina in service, mi s-a facturat 380 RON. Acum, la doar 1 saptamana dupa reparatie sa nu pot pleca cu masina din garaj.

Asa ca ... ma scuzi ... pune tu intrebari mai puerile daca reusesti.

Cum rezolv aceasta problema?

Modificat de AdCrys
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AdCrys, nu s-a indoit nimeni ca nu ai avea o problema la care vrei sa gasesti rezolvarea, insa era mai simplu sa pui mana pe telefon sa-l suni pe dl. Popescu, nu cred ca forumul e locul potrivit pentru discutia intre tine si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat de garantie, pentru ca in acel service nimeni nu a fost in stare sa-mi raspunda la intrebare.

Sa precizez: Am avut o problema cu masina ... am ajuns la service. Mi s-a facturat 500 RON iar a 2-a zi nu am putut folosi masina din aceeasi cauza. Am ajuns iarasi (la 2 zile de la incident) cu masina in service, mi s-a facturat 380 RON. Acum, la doar 1 saptamana dupa reparatie sa nu pot pleca cu masina din garaj.

Asa ca ... ma scuzi ... pune tu intrebari mai puerile daca reusesti.

Cum rezolv aceasta problema?

Salutare tuturor,

Te rog sa ma suni pe numarul 0726.35.34.15. Astept un semn de viata de la tine pentru a rezolva situatia mai sus mentionata.

Sa aveti drumuri bune! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut astazi revizia de un an la ElcarGid.

Ma declar FOARTE multumit de servicii, lucrare si ambianta din service. Am fost si foarte incantat ca am putut sa vad masina tot timpul cat s-a lucrat la ea.

Piesele vechi frumos asezate in portbagaj la sfarsitul "operatiei", detalii clare despre ce s-a facut si ce nu...etc.

NOTA 10!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Va multumesc in numele echipei ElcarGid.

Va mai asteptam pe la noi!

Sa aveti drumuri bune! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri, am facut o revizie ultrarapida la ElcarGid.

Totodata am primit cardul de reduceri si am beneficiat de el in timpul reviziei.

Dupa revizie am gasit in sacosa tot ce a fost inlocuit la masina, ca de obicei.

Totul a fost posibil datorita echipei ElcarGid, multumesc Ionut si echipei. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdeaaaa....

Nus' de ce da' simt nevoia sa ma bag in seama pe aici...

Hm...poate pt ca sunt bucurestean si cat a fost vlad pe acolo am avut parte de un tratament privilegiat?

Pentru ca DA! RECUNOSC CU MANA PE INIMA CA AM AVUT PARTE DE UN TRATAMENT PRIVILEGIAT DIN PARTEA LUI VLAD!

Sa va explic si cum si de ce:

Ca am facut (in garantie) 3 (TREI) drumuri la BZ pentru a remedia un scartait enervant de la suspensie...

Domnii mecanici dadeau jos..schimbau, gresau..dracu stie ce...da' masina scartaia in continuare. Il sunam pe Vlad: "tot scartaie". Asta saracu ofta..si ma chema din nou in service. A doua oara la fel, a treia oara s-a bagat el sub masina si finnaly s-au descoperit bucsele de bascula anterioare bulite.

Ca am facut in garantie 4 (PATRU) drumuri la BZ (diferite de alelalte) pentru ca imi patina ambreiajul...ocazie cu care s-a bulit reminderul de revizii..deh...

La una dintre ele un domn mecanic a "uitat" sa imi stranga suruburile la cardan (si am fost la mareeee si am mers pe autostradaaaa) noroc ca m-a lasat in drum...in Bucuresti...

Si, da...am avut parte de un tratament preferential..in sensul ca Vlad s-a agitat sa vorbeasca cu aia de la PBN sa imi repare masina mai repede, si m-a calmat sa NU vin la BZ sa ii sparg teasta nemernicului aluia care putea sa ma trimita pe lumea ailalta.

Si tot pt ca am avut parte de un tratament preferential m-am dus si mi-am facut revizia la Constanta cand s-a mutat Vlad, tot acolo mi-am reparat si caroseria..

Pentru ca am parte de un tratament preferential din partea lui Vlad!

Daca a te simti tratat OK, corect, profesional, cu bunavointa si intelegere se numeste tratament preferential atunci da! recunosc, am fost tratat preferential!

Daca faptul ca unii preferau sa faca 200 km in plus iar acum 500 km in plus nu da de banuit atunci...apucati-va de altceva stimati domni...e mare piata centrala din Bz..se mai gasesc tarabe!

Dar sa arunci cu noroi (macar de era de la Vulcanii Noroiosi) pe motiv ca bucurestenii au fost tratati preferential...ha...

LE! sa ii explicati asta si amaratului cu Skoda Octavia care prin vara era la Tess cu cureaua de distributie rupta si motorul facut varza..saracu om doar atat mai putea spune: pai am facut distributia acu o luna...la buzau...

LE 2. era buzoian!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Stimate domn avocat Andrei.S va multumesc din suflet in numele echipei ElcarGid ca mai urmariti aceste topic-uri de pe la service-urile din provincie. Initial nu am vrut sa va raspund din motive care nu au legatura cu acest topic, dar vreau sa va amintesc un lucru si anume : "nimeni nu a reusit sa se ridice la standardele dumneavoastra de calitate" - "nu uitati ca nu ati reusit sa va intelegeti cu nici un ... pe care l-ati incercat in decursul timpului".

Si inca un lucru important un service nu este reprezentat printr-un sef de service ci prin echipa pe care acel sef de service o coordoneaza !!!

Va multumesc din suflet pentru atentia acordata!

Va doresc drumuri bune! :beerchug:

Modificat de CristiN
quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar vreau sa va amintesc un lucru si anume : "nimeni nu a reusit sa se ridice la standardele dumneavoastra de calitate" - "nu uitati ca nu ati reusit sa va intelegeti cu nici un ... pe care l-ati incercat in decursul timpului".

Asta suna cam asa: eu sunt ala carcotas...

deh...

Pai sa o luam pe rand..DA! Nu am reusit sa ma inteleg cu Avia unde am facut tspe drumuri si am pierdut nspe zile pana cand s-au lamurit ce avea skoda mea.

DA! nu am reusit sa ma inteleg cu dvs in materie de "ambreiajul patineaza"

Cate drumuri am facut domnule popescu la Buzau? 4? 5?

Cu ce rezultat?

Cate drumuri am facut domnule popescu la buzau pt nenorocitele alea de bucse de bascula? 3?

Ok..eram in garantie...dar costurile de deplasare?

Dar costul inchirierii masinii in ziua aceea in care nu ati fost in stare sa imi codati compul de ABS?

Stiti ce imi spuneau toti? "nu te mai duce ba ca sunt prosti, habar nu au ce are masina ta si o iau pe ghicite!"

Ei bravos..parca eu nu imi dadusem seama...dar ma duceam pt ca era Vlad care prin felul profesionist in care punea problema imi dadea speranta ca ok, neexperimentati cum sunteti va veti da silinta sa gasiti beleaua.

Sa va mai aduc aminte ca ultima programare a intervalului de revizii a dus la imposibilitatea folosirii acelei functii??

Sa va mai aduc, din nou, aminte de suruburile de la cardan nestranse?

Sa va spun ca la ultima revizie NU MI S-A MONTAT FILTRUL DE HABITACLU? Si ca atunci cand l-am sunat pe Vlad sa ii spun asta mai ca lesinase de rusine?

Ce nu e de inteles?

Da frate..sunteti varza..da' macar era omuletul ala care se straduia sa te multumeasca...

Faptul ca PBN are o reputatie crunta, ca PBV are timpi de asteptare mari (in rest...sunt peste voi cu 400 de ani lumina) si ca nu descoperisem serviceul de la Pitesti pt reparatii marunte, coroborat cu faptul ca bunicii mei sunt din Buzau NU m-ar fi facut in conditii normale sa vin la revizii acolo! Plus pe cati i-am mai trimis (inclusiv taica-miu!)

Am venit pt ca il stiam pe Vlad si stiam ca da girul unei abordari profesionale! Ca si daca se dau dume macar are profesionalismul sa recunoasca si sa incerce sa indrepte!

Apropo...eu ca eu..da' taica-miu vrea sa se duca la revizie tot la Cta...si zau ca nu are cont aici!

Si inca un lucru important un service nu este reprezentat printr-un sef de service ci prin echipa pe care acel sef de service o coordoneaza !!!
.

MAAARE ADEVAR ATI GRAIT!

Nici nu va dati seama ce adevar!

Partea proasta e ca l-ati grait dar nu constientizati ce inseamna asta...

Nu de alta...dar abordarea "noi suntem perfecti, clientul e ala vesnic nemultumit" e una falimentara...si...vedeti ca deh...criza bate la usa..Service la Ploiesti, la Focsani, la Galati, la Brasov...

Si sa nu uit! Am fost extrem de multumit de Porsche Sud, service-ul din Viena unde am facut niste revizii si la skoda si la passat...o sa ziceti ca sunt snob...neah...am fost multumit dom'le..am dat bani de 2 ori mai mult dar a meritat!

PS. Permiteti-mi un sfat: nu va mai beep in gura clientii...din trei motive:

1. nu e afacerea dvs..si s-ar putea sa va "mustre" patronul

2. indiferent cat de bou si carcotas ar fi...cica clientul e ala care va asigura banul...

3. dracu stie cand va aduce viata in situatia de a fi dvs clientul..clientului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mama_Omida:

Toti de pe forumul acesta iti inteleg frustrarea pe care ai avut-o cu problemele masinii dar nu mi se pare normal sa iti manifesti intr-un mod atat de violent nemultumirile? Ceva mai punctual nu se putea? Forumul nu este arena in care clientul sare la gatul prestatorului de servicii ci este locul in care fiecare participant isi manifesta parerea intr-un mod CIVILIZAT fara sa aduca injurii partii adverse. Daca problemele tale au fost atat de grave de ce nu ai apelat la instanta si sunt sigur ca ai fi obtinut despagubiri. Din cate vad in dulcea noastra tara se prefera scandalul decat masurile efective, deh multi au fost invatati si prostiti cu paine si circ, dar pe un forum unde dorim cu totii sa avem paret de discutii inteligente si interesante, nu doreste nimeni circ si paine.

Multumesc,

ANdi P.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugamintea ca comentariile gratuite si pe marginea subiectului sa fie evitate. Ma refer la posturile lui DArtagnan si yang. NU "v-o luati" deocamdata, dar am rugamintea ca discutiile sa se pastreze in limitele acestui topic si a bunului simt. Daca deviaza, vom fi nevoiti sa luam masuri. Am rugamintea ca in acest topic sa fie scrise nemultumirile/multumirile adresate celor de la ElcarGid si raspunsul acestora. Nu vreau sa mai vedem pe acest topic (ca si pe altele), un membru nemultumit care are ceva de spus (intr-o forma sau alta) si inca 2-3 membrii care sar sa-l aprobe sau blameze din diverse motive.

Nici unul din voi nu ati fost de fata si nu aveti ce sa comentati...acordul sau dezacordul vostru nu va face nimic decat sa umple de pareri topicul si sa declanseze eventuale conflicte. Va rog inca o data sa ramneti la subiect, parerea voastra vis-a-vis de tara in care traim, etc nu au legatura cu topicul.

Posturile au fost sterse. Multumesc

Later Edit: Mama Omide, conform Regulamentului:

17. Scandalurile pornite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problemele tale au fost atat de grave de ce nu ai apelat la instanta si sunt sigur ca ai fi obtinut despagubiri.

Raspuns simplu si sincer: pentru ca nu doream sa aiba probleme Vlad!

Crezi ca imi era greu sa cer de la PBN fisa masinii intrata cu suruburi cardan NESTRANSE?

Crezi ca imi era greu sa scriu o cerere de chemare in judecata? Vorba colegului yang..nu ma costa decat taxa de timbru...care si aia e modica...

Dar omul ala pe care acu dom' Popescu il blameaza m-a calmat si mi-a dat satisfactia pe care orice client nemultumit de o asemenea greseala o are: mi-a zis ca nenea mecanicul respectiv a fost pus sa plateasca reparatia si dat afara!

E tot ceea ce imi doresc sa se intample in acest sistem condus (se pare) de principiul "clientul e carcotas si vesnic nemultumit, noi suntem perfecti, la banii astia ce vrei nene, daca nu iti convine ia-ti mertzan".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor!

Haideti sa nu ne mai certam pentru lucruri petrecute odata.Am senzatia dupa ultimele topic-uri despre Elcar ca lucrurile au intrat pe fagasul normal si toata lumea doreste sa se faca treaba.Intotdeauna meritele sunt ale echipei si greselile sunt ale factorilor de raspundere...este regula.Despre cum sunt tratate greselile este alt aspect.Se pare ca Ionut isi pune in sfirsit in valoare potentialul .Bravo lui!Ca a afirmat odata ceea ce a afirmat...treaba lui!Esential este ca Elcar se misca ok...atunci cind vor fi greseli (inerente oriunde) , trebuie tratate profesional, trase invataminte si inainte de toate rezolvata problema clientilor.

Bafta fostilor colegi! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la Elcar pentru a mi se diagnostica si remedia problema cu scartaitul curelei de accesori.

Masina a stat in service maxim 1h 15min si s-a schimbat intinzatorul.

Foarte multumit de rapiditatea diagnosticarii si a reparatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...@popescu.i

...ce-mi puteti spune de statia ITP....am vreo sansa sa efectuez ITP-ul la d-voastra tinand cont ca 27.10.2008 e ultima zi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am facut I.T.P. la ElcarGid si a fost OK.

Initial am facut o revizie in service,apoi am intrat la I.T.P.

Dar trebuie facuta programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ma refer la faptul ca momentan Statia ITP de la ElcarGid e nefunctionala...si la telefon mi-au spus ca nu stiu cat timp e indisponibila..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...@popescu.i

...ce-mi puteti spune de statia ITP....am vreo sansa sa efectuez ITP-ul la d-voastra tinand cont ca 27.10.2008 e ultima zi?

Salut,

Ne descurcam noi!

Suna-ma! :D

Drumuri bune!

...ma refer la faptul ca momentan Statia ITP de la ElcarGid e nefunctionala...si la telefon mi-au spus ca nu stiu cat timp e indisponibila..

0726/353415

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut si eu revizia de 2 ani la Elcar Gid.

Desi am rupt poarta acolo am ajuns pe la 7,30 si am predat masina pe la 8,00 a fost gata doar pe la 11.00.

N-am mai nimerit acelasi baiat ca data trecuta, cel de acum s-a miscat mai greu, s-a invartit mult pe langa masina. Nu vrea sa-i reprosez ceva se pare ca s-a achitat ok de toate sarcinile, masina merge si se aude bine.

Atmosfera din service este ca si data trecuta ok, insa am ramas neplacut surprins de un aspect. Cel final, al amenzii. Am avut de achitat nu mai putin de 1520 RON. Uitandu-ma peste factura am ajuns la concluzia ca nu se mai merita sa bat cei 200 de km dus-intors, doar pentru a fi tratat corect. Cred ca am facut degeaba cardul de fidelitate pentru ca nu cred ca voi mai apuca sa-l folosesc,

PS: La prima revizie mi s-a dat o estimare prin telefon a facturii de 600 ron, la final a fost 580. Acum estimare telefonica a fost de 700 de ron si pretul este afisat mai sus. Nu este un repros ci doar o constatare. Probabil ca si ieftin si bun ramane un mit si de aceea preturile s-au aliniat cu cele din Bucuresti.

Altfel tineti-va tot asa de treaba, ca pare ca o faceti ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...detaliaza ce e inclus in cei 1520 lei.....cu siguranta nu este doar costul unei simple revizii de 2 ani....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare fabulos 1.520 lei pt. o simpla revizie. Sigur ti-au mai schimbat si altceva in afara de ulei si filtre. Cred ca nici in Bucuresti nu e atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut si eu revizia de 2 ani la Elcar Gid.

Desi am rupt poarta acolo am ajuns pe la 7,30 si am predat masina pe la 8,00 a fost gata doar pe la 11.00.

N-am mai nimerit acelasi baiat ca data trecuta, cel de acum s-a miscat mai greu, s-a invartit mult pe langa masina. Nu vrea sa-i reprosez ceva se pare ca s-a achitat ok de toate sarcinile, masina merge si se aude bine.

Atmosfera din service este ca si data trecuta ok, insa am ramas neplacut surprins de un aspect. Cel final, al amenzii. Am avut de achitat nu mai putin de 1520 RON. Uitandu-ma peste factura am ajuns la concluzia ca nu se mai merita sa bat cei 200 de km dus-intors, doar pentru a fi tratat corect. Cred ca am facut degeaba cardul de fidelitate pentru ca nu cred ca voi mai apuca sa-l folosesc,

PS: La prima revizie mi s-a dat o estimare prin telefon a facturii de 600 ron, la final a fost 580. Acum estimare telefonica a fost de 700 de ron si pretul este afisat mai sus. Nu este un repros ci doar o constatare. Probabil ca si ieftin si bun ramane un mit si de aceea preturile s-au aliniat cu cele din Bucuresti.

Altfel tineti-va tot asa de treaba, ca pare ca o faceti ok

Salutare tuturor,

Va multumim pentru aprecierile la adresa echipei Elcargid, dar tin sa va detaliez ce operatii s-au efectuat pentru tariful mai sus mentionat :

- manopera 455 ron fara tva

- piese 826 ron fara tva

- piese : 5 l ulei Castrol, filtre toate, 1 l antigel G12+, 1 l lichid frana Dot 4, placute frana fata, spray curatitor frana, greutati zinc echilibrare, 1 SIGURANTA !!!

- operatii manopera : revizie toate filtrele, inlocuit lichid frana, stand franare+amortizoare, echilibrat+permutat roti, inlocuit placute frana fata, curatat si reglat saboti frana, reglat faruri, INLOCUIT SIGURANTA BRICHETA !!!

Cred ca timpul de aproximativ 3 ore este foarte bun din punctul meu de vedere.

Sa aveti drumuri bune! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru promptitudine :scratch:) Poate ca eram eu grabit si de-asta mi s-a parut ca baiatul de data trecuta poreclit "pitbull" s-a miscat mult mai repede, mai ales ca l-am observat si pe el lucrand la standul alaturat. el comparativ in timpul asta a lucrat la 3 masini, poate ca se misca el mai repede si am avut eu noroc data trecuta sa-l nimeresc pe el daca vi se pare ok timpul atunci no problem

@ yang dupa cum vezi este doar o revizie simpla la care se adauga doar o echilibrare de roti

spre diferenta la o nubira exact aceleasi operatiuni mai putin echilibrare roti 800 ron

Repet nu fac nici un repros, e doar o constatare legata de politica de preturi cei de la ElCar Tineti-o tot asa ! mai putin la capitolul preturi :251:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!