Jump to content

Elcar Gid


elad
 Share

Postare recomandată

si daca are 6 ani trebuie sa arunc masina chiar daca merge bine?! sau sa accept anumite greseli facute in reprezentante vw-Skoda ca masina are 6 ani si trebuie sa ma gandesc sa imi cumpar alta.asa cum am spus intr-un post anterior, am fost "jefuit" bine la acea revizie una am discutat la telefon si alta a fost pretul cand s-a apropiat revizia, nu cred ca schimbarea busonului ar fi costat asa mult cat o sa ma coste pe mine rectificarea la urmatorul schimb de ulei nu mai vorbesc de timp pierdut.

P.S

Cam cat costa la Dvs o "rectifcare" sau schimbul componentei baia de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e corect cum pui problema. Nu a spus nimeni ca la 6 ani trebuie aruncata masina.

Cu afirmatii de tip "flame" rezolvi ceva? Solicita in scris o factura proforma, sau un cost estimativ al reviziei cu detalierea operatiunilor ce vor fi efectuate (mail, fax, etc) si o vei compara cu factura finala. Asta exclude acuzatiile de "jaf".

Chiar si pentru "rectificare" solicita in scris, service-ului. Pentru ca pe forum dl. Popescu intra cand vrea, dar acolo, in ElcarGid nu e singur, sunt o echipa.

Eu vad altfel prezenta reprezentantilor service-urilor pe acest forum. S-a mai discutat, dar eu cred ca cel mai bine e sa iei legatura intaii cu ei, dupa care, daca nu rezolvi nimic sa ii abordezi pe forum. Ia in calcul ca popescu.i e un user, fara drepturi mai mari decat tine pe acest forum, care ia un feedback de la utilizatori si mai mult, te poate ajuta. Mai ia in calcul ca acolo Popescu nu e mecanic, iar o sesizare din partea ta catre el, poate fi rezolvata daca o faci in timp util. Daca traversezi Str. Transilvaniei si incepi si strigi la ei, nu te va auzi nimeni. Si ca sa te supar de tot, sa stii ca pentru lucrarile efectuate service-ul ofera garantie, iar reclamatia daca e intemeiata, este solutionata pe baza acestei garantii.

Sper sa fi inteles ce am vrut sa subliniez.

Saptamana trecuta un amic, a ajuns acolo cu o problema mai ciudata la masina. Cu toate ca era foarte aglomerat, iar consilierii de service, fugeau care incotro, s-a putut rezolva si senzorul lui. Cu multa intelegere. Nu a sunat pe nimeni, nu a tras de maneca pe nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Corect ai dreptate asa trebuia sa fac sa solicit o oferta dar am mers pe incredere am crezut ca se tine de cuvant consilierul.

2.Nu am timp sa ma duc pana in Buzau si sa traversez ca sa strig la ei."daca ma intelegi ce am vrut sa zic" o sa schimb baia pe banii mei sau ce trebuie facut.Nu cred ca conteaza prea mult dar pe mine m-au pierdut de client

3.Ma faci sa rad cu reclamatii intemeiate asta nu exista in nici un service in Romania.

Nu vreau sa mai continui acest subiect, vreau doar sa se mai gandeasca inca o data cei care citesc acest forum ce service aleg in problema care o au....

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Revin pe acest forum intru-cat vad ca lucrurile s-au cam incins.

Eu unu am fost la acest service de multe ori, am fost prima data pe vremea lui Vlad si dupa aceea de multe ori dupa ce conducerea service-ului a fost preluata de Ionut.

Va spun foarte sincer si foarte serios ca nu am vazut nici un fel de scadere a serviciilor pe care mi le-a oferit acest service, la fel cum mi s-au rezolvat problemele pe vremea lui Vlad mi s-au rezolvat si dupa plecarea lui ba mai mult am vazut cum oamenii au crescut pe plan profesional, au ajuns sa se priceapa mai bine, sa inteleaga la un mod profesionist relatia cu clientul etc.

De fiecare data am mers dupa modul clasic, sunat la ei, facut programare, nu am apelat niciodata la Vlad. Prima data cand am mers, dupa ce am lasat masina i-am dat un PM sa-l intreb cam cat estimeaza ca dureaza pana e gata, si atat.

Singurul lucru care l-am observat este ca in ultima vreme serive-ul a deventi mult mai aglomerat si mai solicitat, si in conditiile astea, e normal ca unii clienti sa fie nemultumiti ca nu e gata masina lor imediat, dar sa ne gandim putin in felul urmator: pentru noi masina noastra e in centrul atentiei si e cea mai importanta, pentru cei de la service (oricare ar fi el) sunt sute de masini in centrul atentiei si toate ar trebui sa fie importante. Si eu mi-as dori cand sun la un service sa-mi zica oamenii sa ma duc a doua zi, si in doua ore sa imi repare tot, dar asta put si simplu nu se poate. Nu se poate sa lase alte masini doar ca sa o repare pe a noastra

Despre calitatea serviciilor pe care mi le-au prestat cei de la Elcar Gid nu am nimic de reprosat. Din contra totul a fost peste asteptarile mele.

Cam asta a fost ce aveam de spus. Va doresc numai bine, drumuri usoare si fara incidente :icon_thumright:

GeorgeB

Ca o conlcuize eu am mers, si voi merge si de-acum incolo la Elcar Gid pentru ca pur si simplu nu am gasit un service care sa imi rezolve problemele mai bine. Nu spun ca e cel mai bun service, spun doar ca pentru nevoile mele e cel mai potrivit si automat cel mai bun pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Corect ai dreptate asa trebuia sa fac sa solicit o oferta dar am mers pe incredere am crezut ca se tine de cuvant consilierul.

2.Nu am timp sa ma duc pana in Buzau si sa traversez ca sa strig la ei."daca ma intelegi ce am vrut sa zic" o sa schimb baia pe banii mei sau ce trebuie facut.Nu cred ca conteaza prea mult dar pe mine m-au pierdut de client

3.Ma faci sa rad cu reclamatii intemeiate asta nu exista in nici un service in Romania.

Nu vreau sa mai continui acest subiect, vreau doar sa se mai gandeasca inca o data cei care citesc acest forum ce service aleg in problema care o au....

Bafta

Salut tuturor,

Nu caut sa te mai contrazic cu nimic, dar eu doresc sa gasesti ceea ce cauti in general in viata (ex: service f bun...). Da-mi voie sa fiu putin pesimist si critic cu tine, nu exista ce cauti tu (ex: calitate+ieftin+repede). Te rog frumos, daca mai vii pe la service ElcarGid Buzau sa faci tot posibilul sa ne cunoastem, macar cinci minute sa vorbim.

Va multumesc tuturor! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut Popescu

..te rog sa ma lamuresti in legatura cu un aspect ce l-am sesizat astazi.

...pe 23 august dimineata am efectuat revizia tip 30000 km la ElcarGid...masina fiind inca in perioada de garantie.....totul a decurs bine...chiar ne-am "intretinut" cateva minute langa masina in timpul reviziei...la finalul reviziei am solicitat o copie dupa diagnoza...baietii mi-au zis ca e doar pt uz intern dar mi-au facut o copie xerox.

De-abia astazi am aruncat o privire pe diagnoza..si spre surprinderea mea..in afara de eroarea generata de lipsa Streamului original (inlocuit cu un sistem multimedia tot la ElcarGid)....am gasit pe pagina a doua si eroarea asta...

Picture21.jpg

..oare cum au "omis-o" baietii...si mai ales de la ce provine....

...atasez si prima pagina din diagnoza...

Picture1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Daca este pentru uz intern, dupa cum ai specificat si tu, de ce postezi si strigi in gura mare. Nu mi se pare corect ca ai incercat si in final ai reusit sa obtii o copie a protocolului de diagnoza. Daca doresti un raspuns te astept la service incepand de luni 22.09.2008. Multumesc pentru intelegere.

Sa aveti o zi buna! :D

Modificat de CristiN
renunta te rog la quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..nu strig...doar consider ca nu e normal ca dupa o revizie efectuata in perioada de garantie sa plec cu o "problema" din service....

...si sa ti se spuna ca totul e ok..pe considerentul ca el,clientul, nu are cum sa observe .

..diagnoza a fost solicitata in mod expres....(pentru servodirectie)...este mentionat pe fisa....deci consider ca e normal sa intru in posesia ei. Si cu atat mai mult de acum inainte nu voi pleca fara ea...

......probabil o sa rezolv "problema" luna viitoare, o data cu efectuarea ITP-ului la ElcarGid...

Modificat de yanq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu inteleg eu este, ce inseamna "uz intern"? Daca e o problema trebuie sa stie doar service-ul? Clientul nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..probabil afla si clientul la revizia urmatoare (cand masina nu mai e in perioada de garantie).....sau cand se manifesta "problema" intr-un fel sau altul...

...eu sunt nedumerit doarece in vara anului trecut mi-a fost schimbat calculatorul din portiera soferului(cel ce gestioneaza inchiderea centralizata, geamurile electrice..etc)...si eroarea la driver's door electrical circuit fault face referire...

....sa nu se uite faptul ca acel calculator s-a defectat in service in timpul diagnosticarii instalatiei electrice....(cand s-a facut incarcarea rapida a bateriei nu numai cu bornele puse - contrar manualui , dar si cu contactul pus ; problema era bateria care a si fost schimbata in garantie.)...sa nu se mai uite faptul ca din cauza "erorii" umane si a lipsei piesei pe stoc am pierdut 4 zile de concediu.....si atunci nu am comentat absolut nimic....am zis doar ca se poate intampla oricui..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Cred ca in procentaj mare, ti-ai raspuns singur la intrebare. Eu te astept la service incepand de luni 22.09.2008 pentru toate nelamuririle pe care le ai. Daca nu este autoturismul in interval de garantie crezi ca eu ca service am un mare AVANTAJ.

GARANTIE FABRICA, GARANTIE PIESA, ASIGURATOR, CLIENT SERVICE, eu tot castig, nu am nici un mare avantaj ca este sau nu autoturismul dintr-o categorie sau alta. Ce ai spus tu mai sus este "un fel de acuza-care a devenit o EXPRESIE GENERALA la adresa service-urilor" care este posibil ca in unele cazuri sa fie adevarata. Procedurile de decontare piese in regim de garantie sunt foarte riguroase si este posibil ca uneori sa fie imposibil de demonstrat ca piesa respectiva are un DEFECT DE FABRICATIE !

Cred ca cel mai bine este sa discutam la service.

Multumesc pentru intelegere! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@i.popescu

...am precizat deja...o sa trec pe la service cand efectuez si ITP-ul...in octombrie.

...nu doresc sa intru in polemica.

...atitudinea dvs. nu este potrivita pentru o persoana aflata in fuctie de coordonare/conducere....in loc sa fiti revoltat de atitudinea /scaparea/intentia baietilor din subordine care au omis/uitat/sau facut uitata o "banala" eroare...sunteti revoltat de faptul ca eu am descoperit acest fapt...e putin penibil.

..spuneti ca nu aveti niciun avantaj/dezavantaj daca masina e in perioada de garantie sau nu....ba va spun eu ca aveti...daca masina nu este in garantie proprietarul suporta 100% costul piesei...daca este in garatie costul este suportat in comun in proportii de dvs stiute intre ElcarGid si producator. Deci, avantajul este clar in prima situatie pentru service care obtine costul integral de la proprietar.

Si ca sa si "glumim" putin...

Etica profesionala ma "constrange" sa-mi sustin afirmatiile cu argumente. Si exact asta fac. Situatia creata poate fi incadrata destul de usor din punct de vedere juridic ca fiind inselaciune. Practic in urma efectuarii reviziei mi-a fost predat autoturismul ca fiind fara probleme tehnice fapt ce rezulta din factura si lista de intretinere unde nu sunt evidentiate probleme si nici mentionate recomandari in acest sens cat si din acceptul clientului pentru lucrarile suplimentare(evidentiat tot in factura). Ori , contrariul este sustinut de un document ce provine tocmai din service-ul dvs. Este demonstrata intentia (practic desi se stia ca exista o problema, aceasta a fost ascunsa), prejudiciul poate fi usor de stabilit ...deci intrunim elementele unei infractiuni, probatiunea facandu-se cu inscrisuri.

Pe mine nu ma costa nimic(in afara de taxa timbru) sa introduc maine o actiune la Judecatoria Buzau...probabil nu voi obtine nimic....dar imaginea service-ului va fi "frumos" sifonata in presa locala ...ce ziceti?..si eu ma pot "distra" daca asta doriti...

Modificat de yanq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca esti amabil te rog sa ma apelezi la nr 0726/35.34.15.

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa nu poluati topicul aiurea cu mesaje catre Elad. Il puteti contacta prin PM sau alte mijloace de comunicare.

Orice post off-topic va fi sanctionat, din acest moment. Va multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru domnul Popescu ... oferiti garantie pentru serviciile prestate? Spre ex: am o defectiune, vin cu masina la dumneavoastra. Se repara, se achita, plec. Dupa 24h costat ca masina are aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..garantia nu e oferita prin bunavointa domnului Popescu....ea e oferita de reglementarile legale in vigoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca deja exagerati cu folosirea acestui topic. Intrebari de genul asta le puteti pune la telefon, va rog sa folositi acest topic doar pentru feed-backul lucrarilor de la Elcar Gid. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru domnul Popescu ... oferiti garantie pentru serviciile prestate? Spre ex: am o defectiune, vin cu masina la dumneavoastra. Se repara, se achita, plec. Dupa 24h costat ca masina are aceeasi problema.

DA

..garantia nu e oferita prin bunavointa domnului Popescu....ea e oferita de reglementarile legale in vigoare...

AVETI DREPTATE 101 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca deja exagerati cu folosirea acestui topic. Intrebari de genul asta le puteti pune la telefon, va rog sa folositi acest topic doar pentru feed-backul lucrarilor de la Elcar Gid. Va multumesc.

Buna ziua,

Domnule CRISTI incep sa cred ca aveti ceva personal...cu acest topic sau posibil sa ma insel EU, daca ma insel va rog sa-mi scuzati indrazneala de a face aceasta afirmatie. Este un FORUM unde cred ca putem cu totii sa vb orice in limita bunului simt, important este sa ne respectam si sa ajungem la un numitor comun. Daca gresesc va rog sa ma "articulati" cum o face-ti de obicei, dar va rugam sa ne lasati sa vb mai liber, ne simtim ca la scoala.

Va multumesc anticipat ! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nimic personal, dar intrebarea respectiva e destul de puerila dupa mintea mea atita timp cit elcargid nu e nea titi de la coltul blocului...

Ionut, iti trimit imediat o intrebare pe PM :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un accident cu masina care a necesitat inlocuire aripa, far si bara fata. Am sunat la Elcar in jurul datei de 8 august si reparatia a fost programata pentru 21.08.

Am dus masina la Elcar pe 11 (deoarece urma sa plec din tara o perioada mai mare). Receptia s-a desfasurat ok, lumea amabila, pana la momentul despartirii, cand consiliera de service mi-a spus "la revedere" fara sa imi dea vreo hartie. Am spus ca vreau o copie a contractului de reparatii si fisei de receptie, dar mi sa spus ca "acum" nu se mai da nimic... ba chiar mi sa spus ca au lasat altii si masini mai scumpe fara sa ceara hartii :Driver: (asta cand am spus ca nu pot sa-mi las masina si sa plec fara nimic). Din fericire a trecut Alin pe acolo si am primit rapid originalul contractului de reparatie.

Intre timp s-a mai facut o reconstatare, s-au comandat piesele, iar lucrarea a fost gata pe 25.08 (asa cum s-a estimat). S-a asteptat o zi dupa acceptul de la Generali, dar masina s-a putut ridica la termenul stabilit. Generali nu a acceptat sa dea la inlocuit si fusta neagra de plastic de la bara fata, dar cei de la Elcar mi-au montat totusi pe masina una care era mai putin vizibil zgariata decat a mea (am incredere si nu pot decat decat sa sper ca asa a fost, avand in vedere ca la ridicarea masinii nu s-a primit nicio alta hartie decat chitanta pentru platirea fransizei).

Masina a fost ridicata de catre un prieten in care am incredere. Masina avea doar 1 km in plus si se prezenta foarte bine. Nuanta vopselei a iesit perfect. Aripa a fost vopsita excelent (foarte putine impuritati) si pica foarte bine. Din pacate a fost atinsa pe un cant (cu mana cred, sau cu un textil, cam pe 2cm). Bara a fost vopsita un pic mai neglijent (ceva impuritati si locuri in care s-au atins alte elemente ale caroseriei la montaj) si nici nu pica perfect, dar cred ca este de vina bara in sine care, probabil, nu are forma perfecta.

Spalatorul de far (care a avut elemente inlocuite) functioneaza perfect. Farul bate bine (totusi ceva mai jos decat inainte). Mai e ciudat ca distanta dintre deflectorul fazei scurte si corpul farului nu este constanta. Banuiesc ca este de la reglajul farului sau asa a fost facut :) ... poate o sa pun o poza.

In concluzie, sunt multumit de lucrare si nu regret ca am ales si de data asta Elcar. Gustul amar mi-a ramas dupa mica problema de la receptie. Relatia cu clientii pare inca satisfacatoare, dar in caz de "mici litigii" se pare ca sunt si scapari, care pot strica toata impresia buna.

Foarte probabil data viitoare voi ajunge tot la Elcar.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata dimineata voi face o vizita la service sper ca totul sa fie OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Eu as fi incantat sa fiu anuntat la sfarsitul lucrarii. Sa ne auzim cu ceva impresii pozitive/negative la service sau pe forum. Cred ca atunci se vede adevarata valoare a echipei ElcarGid.

Sa aveti drumuri bune! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Revin cu un feedback dupa vizita mea de la service..

Popescu. i - nota 10+ elegant ca de obicei si foarte comunicativ, un baiat de mare caracter :D

Serviciile in sine: am ajuns la ora 8:30 am avut de facut o revizie completa cu tot ce implica aceasta, treburile au durat pana in jurul orei 12. 3h si 30 de min zic eu ca este un timp foarte bun. Consilierul de service a fost extrem de comunicativ si cooperant. Lucrarea a fost executata foarte bine de catre un mecanic mai invarsta. Totul a decurs foarte bine ca intr-un service din occident.

Se pare ca ElcarGid urmeaza un trend ascendent.

In concluzie nota mea este: 10+

Acum in final nedorind sa vb off topic ma simt totusi nevoit sa fac aceasta remarca:

@DArtagnan: ce ai dorit sa zici cu remarca ta, in fine lucrurile acestea nu conteaza pe forum. Suntem aici o comunitate care impartaseste subiecte automobilistice - VAG si cunostinte despre masini in nici un caz nu consider ca remarcile fara folos isi au locul, daca tu consider cotrariul ma scuzi.

Multumesc tuturor,

ANdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-a aparut si mie "Service in 2500km or 20 days". :D Prima revizie se face la ElcarGid. Sper sa pot posta cu placere in acest topic sa anunt si rezultate pe masura :)

Modificat de deeJayOg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!